http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fat_Duckquote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef Tezz het volgende:
Ik heb niets met eenden. Maar ik weet dan ook niet wat (waar) de Fat Duck is, dus.....
ahhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 28 december 2009 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fat_Duck
Waarom doet me dit nu eerder denken aan pakweg Běijīng 2020 dan aan Vancouverquote:
Heb ik ook wel een beetjequote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom doet me dit nu eerder denken aan pakweg Běijīng 2020 dan aan Vancouver
* golfer sigaartjes en slofjes alvast klaarzet.quote:Op maandag 28 december 2009 17:04 schreef Bloes het volgende:
Ik kom naar huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Ja, 2e kerstdag hebben we daar gegeten en het was echt zalig!!quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef Duderella het volgende:
DE, wat klinkt het heeeerlijk, Berlijn. Heb je gedineerd in het hotel de tweede avond? Klinkt als een zalig maal.
Ze heeft er helemaal rode oogjes van gekregen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn dochter zojuist zeer gelukkig gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat kleurde zo leuk bij haar tshirt.quote:Op maandag 28 december 2009 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft er helemaal rode oogjes van gekregen.
In mijn pan zat vandaag een restje boerenkoolstamppot met een varkenslapje en jus. In de toetjes-pan zat chocoladesaus. Jummie! Bente had uit voorzorg maar alvast een muizehapje boerenkool genomen (ik ook trouwens. Ook ik had me volledig geconcentreerd op het toetje).quote:
2-3 dagen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Oeh, lekker Tezz!
Vanavond wederom geconstateerd dat de stamppot boerenkool van de vrouw van mijn schoonvader toch echt lekkerder is dan de mijne![]()
Toch eens vragen wat ze anders doet!
Heerlijk trouwens, mensen die voor je koken als je aan het verhuizen bent
Hoe lang kan je chinees in de koelkast bewaren trouwens?
Ik snap echt wel dat je geen giften en donaties aan mag nemen. Maar chocoladequote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef freecell het volgende:
Wat is dar nou gek aanIk zou zo één van die familieleden kunnen zijn
Echt raar!
Ok.quote:
Lein, wat een gruwelijk belachelijke regel zeg. Ik zou (als familielid) een klacht indienen als dat door de lieve zuster die zo goed voor mijn familielid heeft gezorgd werd gezegd. Belachelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat je geen giften en donaties aan mag nemen. Maar chocoladeFamilies vinden het echt niet leuk als je tegen ze moet zeggen 'ja sorry we mogen geen kado's aannemen. Anders kan ik worden ontslagen'.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn dochter zojuist zeer gelukkig gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou de leiding voor compleet gek verklaren.quote:Op maandag 28 december 2009 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP.
Zoiets belachelijks op mn werk gehoord vanmorgen. Familie van onze bewoners brengen wel eens chocolade mee bijvoorbeeld voor in de teamruimte. Of na het overlijden van een bewoner. Met kerst hebben 2 families een tas met zoetigheid afgegeven bij collega's van me. Die collega's moeten die families bellen om door te geven dat 'we geen kado's mogen ontvangen van familieleden, op straffe van ontslag op staande voet.'En of ze hun snoepgoed weer op willen komen halen
![]()
Dat je geen geld, waardebonnen en 'voorwerpen' mag accepteren, vind ik ok en normaal. Maar dat je zelfs geen snoepgoed mag aannemen van dankbare families is beyond me. Ik wasben er gewoon een beetje pissig om, ik snap écht niet waarom het niet mag.
Allaaaaaaaang gevondenquote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
TARA en Freecell hangen hun flatje aan de wilgen...
We hebben een topic
Oeh, klinkt goedquote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef borisz het volgende:
Als half 11 snack een loempia. Niet een hele grote, ook niet een miniformaat. Maar die loempia's van de toko zijn toch vele malen beter dan in de supermarkten.
Ik zag je alquote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allaaaaaaaang gevonden![]()
Wat een werk nog, maar ook fijn dat er een paar deuren uit mogen!
@ boris, krijgt tante nix
quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allaaaaaaaang gevonden![]()
Wat een werk nog, maar ook fijn dat er een paar deuren uit mogen!
@ boris, krijgt tante nix
al gelezenquote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
TARA en Freecell hangen hun flatje aan de wilgen...
We hebben een topic
Lekker toch? Daar zit kaas in zeker? Moet je dat frituren?quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Duderella het volgende:
Ik heb me vanmiddag bezondigd aan Mora Minimix-hapjes!![]()
Ben er gewoon speciaal voor naar de supermarkt gerénd!![]()
Het was sterker dan ik. Nu ben ik er vast weer voor een jaar klaar mee.
Kaashapjes, iets met gehakt, iets pizza-achtigs en iets met ragout, meen ik.quote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker toch? Daar zit kaas in zeker? Moet je dat frituren?
Tezz, onder zijn staart
Nou, dank je.quote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Dudemora, je nieuwe usericon.
Alsjeblieft.
Gewoon, omdat je het waard bent
[ afbeelding ]
Ja. Was mooi en voor mij ook beetje dubbel om te zien.quote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef Duderella het volgende:
Ik zit even uitzendinggemist, de reunie van de klas van Anne Frank te kijken. Best bijzonder om die mensen bijeen te zien!
Dubbel als ik: te verdrietig?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Was mooi en voor mij ook beetje dubbel om te zien.
Festen is een geweldige filmquote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef SeaOfLove het volgende:
ik nu festen kijken, wat een heftige film. ben benieuwd hoe t afloopt.
Verdrietig ja en boos en dubbel als in op dat soort gedwongen joodse scholen in Amsterdam zaten mijn moeder en tante ook en is iedereen er op een gegeven moment vanaf gehaald en heeft mijn moeder als enige die kampen wel overleefd, maar is mijn tante (bijna net zo oud als Anne Frank) op 12 jarige leeftijd in Sobibor vermoord.quote:
En? Lekkerder dan die 10/12 jarige?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:18 schreef borisz het volgende:
Denk dat ik het morgen nog even terug kijken.
Restje Glenfiddich 15 drinken
15 en 18 zijn veel lekkerder dan 12. 12 = skyradiowhiskyquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
En? Lekkerder dan die 10/12 jarige?
tranen met tuiten hier. met dit soort films baal ik dat ik t alleen moet kijken en niet na kan praten. vrijdag komt er ook een film die ik zo graag wil delen met iemand maar ik toch echt alleen zal kijken. en bij festen weten de meeste mensen wel waar t over gaat en hebben ze 'm gezien, bij bijv bittermoon of die ik vrijdag ga kijken niet.quote:
help me even te herinneren dat ik dit ook ga kijken ajb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Was mooi en voor mij ook beetje dubbel om te zien.
oh de laatste moet ik ook nog zien. ik ga alles maar in agenda noteren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dubbel als ik: te verdrietig?
Dat kan ik me wel voorstellen. Ga 'm nu even af kijken en dan nog een Upje samen kijken (7Up van Michael Apted).
Misschien tot later nog, CULlers!
Wat ongelooflijk hoe dat toch allemaal kon gebeuren hè? Niet te bevatten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verdrietig ja en boos en dubbel als in op dat soort gedwongen joodse scholen in Amsterdam zaten mijn moeder en tante ook en is iedereen er op een gegeven moment vanaf gehaald en heeft mijn moeder als enige die kampen wel overleefd, maar is mijn tante (bijna net zo oud als Anne Frank) op 12 jarige leeftijd in Sobibor vermoord.
om van de rest van de hele familie maar niet te spreken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verdrietig ja en boos en dubbel als in op dat soort gedwongen joodse scholen in Amsterdam zaten mijn moeder en tante ook en is iedereen er op een gegeven moment vanaf gehaald en heeft mijn moeder als enige die kampen wel overleefd, maar is mijn tante (bijna net zo oud als Anne Frank) op 12 jarige leeftijd in Sobibor vermoord.
om van de rest van de hele familie maar niet te spreken
Ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:01 schreef freecell het volgende:
Ik vraag me wel eens af of wij of onze kinderen nog ooit zoiets gaan meemaken.
Ben het roerend met je eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:48 schreef freecell het volgende:
Nee, inderdaad.. Maar goed dat je dat soort dingen niet van te voren weet...
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
Oplossing: als het losse zakjes zijn, zakjes openmaken en op grote schaal kwakken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:34 schreef borisz het volgende:
[..]
15 en 18 zijn veel lekkerder dan 12. 12 = skyradiowhisky. Eenmaal een slok van die andere twee en 12 is vergeten. 15 is kruidiger, fruitiger, wat zoeter dan 12. 12 blijft vlak.
Ohja, jij bent Mr.Sunny heh! Ik moest er gewoon ff over nadenken... Nachtdiensten en mijn brein gaan slecht samen. Nog 1 te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:20 schreef TAV74 het volgende:
Helemaal de goede omschrijving. Was de eerste in onze proeverij in Schotland en vanaf de tweede wist ik al dat het het niet zou worden. Maar ik viel gek genoeg sowieso het eerst op de rokerige smaken, daarna ben ik de lichtere wat meer gaan waarderen.
Het wisselt hier. De ene keer 4,5 uurquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:25 schreef Tezz het volgende:
Lein, hoeveel slaap je op een dag als je nachtdiensten draait? Mijn man draait regelmatig nachtdiensten, maar die slaapt dan overdag minstens 6,5 uur. Anders lijkt het me ook wel heel erg zwaar eigenlijk.... (en zeker 7 (!) achter elkaar!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ga eens slapen! Hoeveel nachten moet je nog, Lein?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Het wisselt hier. De ene keer 4,5 uuren de andere keer van half 9 tot 4 of 5 uur...
Eén. Einz. Uno. One. 1quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Ga eens slapen! Hoeveel nachten moet je nog, Lein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap ook niet zo goed dat ze je direct 7 nachtdiensten doen, maar vooruit, je hebt het bijna doorstaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Eén. Einz. Uno. One. 1Gelukkig want ik ben het poep-zat
oh gelukkig nog eentjequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eén. Einz. Uno. One. 1Gelukkig want ik ben het poep-zat
Er hing zelfs een dode fazant boven de deur naar de keukenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef DarkElf het volgende:
Isa! klinkt alsof het er erg kerstig uitzag, je beschrijving van waar je was en zo maar het eten klinkt idd teleurstellend, heel niet zoals je zou verwachten idd, (ook al weet je helemaal niet wat je kan verwachten wrs maar goed..) ... Wanneer kom je weer naar Nederland?
Oh en hardlopen op de band is idd saai maar het was zulk slecht weer ineens, hard waaien en enorm!!!! koud dat ik dat een betere optie vond dan buiten in mijn eentje strompelen
Ik sprak vanmorgen vroeg (quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap ook niet zo goed dat ze je direct 7 nachtdiensten doen, maar vooruit, je hebt het bijna doorstaan
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik sprak vanmorgen vroeg () het nachthoofd, zij is jaren lang teamhoofd van een andere afdeling geweest, en die vroeg of ik ingewerkt was. Ik zei: ja, ik heb 2 nachten met C. samen opgewerkt. Zij: Oh, stond je boventallig? Ik: nee? Zij: dan ben je dus niet ingewerkt. Maargoed, ik ben sowieso amper ingewerkt, ik heb 2 dagdiensten, een P (tussendienst) en een avonddienst boventallig gestaan. En daarna was het uit met de pret. Het teamhoofd van mijn stage afdeling zei dat ik 'niet in het diepe gegooid was, maar geflikkerd' (net als het collega'tje dat tegelijk met mij begon op de afdeling). Ben het er op zich wel mee eens geloof ik
En m'n collega's die niet in de vaste nachtdienst zitten, maar net als ik gewoon onregelmatig werken, krijgen 3-4 nachten na elkaar. Verschil moet er wezen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik ben een paar dagen vrij en dan ga ik weer dag of avonddienst draaien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef DarkElf het volgende:
oh gelukkig nog eentjeen ga je daarna weer de dag werken of hoe zit dat in elkaar?
Ja snap dat je dan toch een ander idee erbij krijgt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er hing zelfs een dode fazant boven de deur naar de keukenEn ik weet ook niet wat ik moest verwachten, maar wat me het meeste tegenstond was dat er heel druk gedaan werd over dat Belangrijke Kerstdiner en dat je dan met 8 mensen in 15 minuten klaar bent met eten. Terwijl de eetkamer er geweldig mooi uitzag qua kerstversiering en dergelijke. Ik ben overigens 28 december om 18:10 geland op Schiphol
En al een was gedaan vanmorgen en ga straks de koelkast schoonmaken.
Jammer van het vieze weer zeg, ik vind het altijd zo geweldig om op vakantieplekken te gaan hardlopen
Om te beginnen in de gemeenteraadquote:borisz, wat grappig dat je op de kieslijst staat! Hebben we hie rnu ook een echte politicus zitten? Oeh, straks kom je ooit nog in de tweede kamer oid en dan kan ik zeggen: 'ja, die ken ik! van erm...fok'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(heb het maar ff gespoilerd, was wat veel)
7 nachten is wel lang iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen vrij en dan ga ik weer dag of avonddienst draaien.
Da's helemaal niet decadent! Dat hoort zo. Naar de opera in een taxiquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:44 schreef DarkElf het volgende:
Ja snap dat je dan toch een ander idee erbij krijgt.Is mr isa nu mee teruggekomen?
Voor de rest hadden we gelukkig heel mooi weer, koud maar zon dus erg lekker, alleen die avond was het echt te koud gewoon (toen gingen we daarna naar de opera dus lekker decadent met de taxi gegaan) en de 3e avond was het natte sneeuwig maar toen hadden we ons heerlijke diner dus daar hadden we ook geen last van
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:43 schreef Isabeau het volgende:Mijn nieuwe afdeling staat bekend als een afdeling met grote personeelstekorten dus het gebrek aan inwerken en de overdaad aan nachten zijn wmb verklaard. En ik ben na mn proeftijd gedegradeerd van zorgcoördinator (niveau 3+cursus, 4 of 5) naar VIG'er (niveau 3) voor een half jaar omdat ik 'geen overzicht had op de werkzaamheden zoals die op de afdeling plaats moeten vinden en de werkwijze omtrend de taken van de zorgcoördinator'. Ach. Gek als je niet ingewerkt wordt omdat de zorgcoördinator die je moet inwerken, een miskraam kreeg en langdurig ziek is. Ik ben toch niet van plan de rest van m'n leven in dit verpleeghuis te blijven. En ik speel een beetje met het idee om naar een andere afdeling te vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels een paar fractievergaderingen en een ALV meegemaakt. Daar leer je ook al een hoop van. Om een verkiezingsprogramma in elkaar te zetten, wat je juist wel en niet moet vertellen. Voordeel is dat wij alleen maar kunnen groeien in Velsenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Borisz, het politieke spel is ook fascinerend. De man van mijn vriend's zus (ik ben er nog niet aan toe om hem zwager te noemen) had een boek gelezen waar hij over vertelde en ik moet toch de schrijver eens navragen wan tik denk dat jij het ook interessant zou vinden. Gaat over hoe politici denken voor het land bezig te zijn, maar eigenlijk zijn ze vooral bezig met zichzelf in stand te houden (herkozen te worden).
Ah ben ik niet de enige!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:52 schreef golfer het volgende:
Ik vind torentjes van voedsel op een bord bouwen erg ouderwets en achterhaald.
Dat mag als je er maar niet nog allerlei andere ingrediënten bovenop gaat gooien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het wel leuk om een torentje te maken van puree met een kookring, mag dat?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het wel leuk om een torentje te maken van puree met een kookring, mag dat?
Benieuwd hoe lang dat goed gaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet het idd heel vaak in kookprogramma'sHeb het zelf echt nog nooit gedaan en ook in goede restaurants heb ik het nog niet langs zien komen.
Hier staat een stoofpot te pruttelen met draadjesvlees en donker bierMeneer de Engelsman wilde natuurlijk een Engels tintje, dus als het gaar is gaat het als meatpie de oven in met korstdeeg
![]()
En www.norrod.nl heeft wel een heel bijzonder idee van klantenservice. Je maakt een bestelfout, beldt ze op, legt het uit, kiest een ander moederbord uit dat duurder is en het is goed zo. Je hoeft niets extra te betalenDus even
voor norrod.
Jummie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Kleine bestelling binnen![]()
[ afbeelding ]
Helaas niet allemaal exclusief voor onszelf, deel is voor ons aanstaande Whisky diner (vandaar ook een fles Jack)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas niet allemaal exclusief voor onszelf, deel is voor ons aanstaande Whisky diner (vandaar ook een fles Jack)
Proostquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
Schoorl is wel mooi op zich. Maar inderdaad, laat mij maar beneden het NZK blijvenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Proost.
Lekker gewandeld in Schoorl. Wel weer blij nu dat ik weer onder het Noordzeekanaal ben
. Dat gedeelte van NH zou ik niet willen wonen.
Deze flessen opmaken:quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]en wat gaan jullie precies bij dat Whisky diner doen?
Eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Schoorl is wel mooi op zich. Maar inderdaad, laat mij maar beneden het NZK blijven
Oh! Ik heb net ook iets goddelijks gemaakt wat rechtstreeks in polonaise naar mijn heupen gaat: gevulde aardappels!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef DarkElf het volgende:
lekker isa, cottage en sheperds pie maken enzo(alleen niet teveel deeg eten he? dat gaat zo naar je heupen
)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh! Ik heb net ook iets goddelijks gemaakt wat rechtstreeks in polonaise naar mijn heupen gaat: gevulde aardappels!
Bente had het er al weken over dat ze dat een keer wilde maken/eten, heeft ze waarschijnlijk een keer op tv gezien of zo. Dus net maar even iets verzonnen: aardappels in de schil gekookt, gehalveerd en het kruim aangebakken met rode ui en knoflook. Daar nog peterselie, mozzerella, geraspte belegen beemster, gekookte ham en room (jaja) aan toegevoegd. Dat gaat straks onder de grill........hmm....... ik heb er nu al zin in! Ik hou van aardappelfrutsels!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:07 schreef Tezz het volgende:
@Ole: gestapel met eten vind ik maar niets. Het is achterhaald en voegt in mijn ogen niets toe. Ik vind het overigens wel leuk om het bord mooi op te maken, maar ik ben toch meer van het 'grovere' werk zeg maar...
Ik heb dat sowieso met alles wat verder is dan 20 km van de binnenstadquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Heb ik met alles boven het NZK. Een dagje is leuk, maar om er te wonen liever niet
.
Half zes!!!!!!!quote:
Wij vieren het thuis. Mijn ouders, mijn schoonvader en een tante/oom van mijn man komen. Ik heb vanmiddag met tante om de tafel gezeten om hapjes te bedenken. Punt is dat we op oudejaarsdag naar een verjaardag moeten, dus ik ben niet in staat om een hele dag te koken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:23 schreef SeaOfLove het volgende:
nog 1 pagina bij te lezen..... tezz dat klinkt heerlijk en dat whiskydiner ook! hier een gezellig dagje op pad met milou geweest. vier oud en nieuw toch niet thuis samen met milou, gaan naar een feest. ik ga tapas maken, zin in.
Tussen Alkmaar en Den Helder inquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef Tezz het volgende:
Ik weet niet waar Schoorl ligt, is dat heel erg?
Vlak bij Bergenquote:
Ik heb het beste of both worlds, 40 jaar in Utreg gewoond en nu alweer 5 jaar in Bloemendaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Vlak bij BergenDaar ben ik zo ongeveer opgegroeid (naast Alkmaar) aangezien mijn middelbare school daar in het bos staat en ik er zeer regelmatig uit ging (en mijn vader er woont). En ik zou er zo weer gaan wonen, ik ben juist dol blij uit de Randstad weg te zijn dus zou nooit meer in die hoek onder het NZK terecht willen komen.. Of het moet dus aan deze kant van Utrecht zijn..
Hmm zit nog wel ff te denken hoor.. welke whisky ik vanavond als eerste ga openen![]()
De paprika mag je er naast schuiven hoor! Ik had voor jou wel een knolletje venkel of wat plakken courgettes gegrild.... (maar de zoete puntpaprika was wel enorm lekker....)quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Het ziet er lekker uit, als de paprika's opzij worden geschoven![]()
Is er ook wat saus?
Klinkt gezellig solquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
klinkt bij iedereen helemaal leuk. heb net met mijn moeder gebeld en besloten dat ik de hort op ga met milouvriendin gaat allemaal cocktails maken en ik samen met een vriend de tapas.
Ach hij had t geprobeerd toch? Ik heb laatst een pasta carbonara verschrikkelijk verpest omdat ik uit was geschoten met het zout in het kookwater. Was ook niet te vretenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef borisz het volgende:
Broertje had bami proberen klaar te maken..... Was niet te vreten.
Ja.. dat is waar. Normaal kan hij het wel redelijk koken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach hij had t geprobeerd toch? Ik heb laatst een pasta carbonara verschrikkelijk verpest omdat ik uit was geschoten met het zout in het kookwater. Was ook niet te vreten
"zelfgemaakte" smoothiequote:
Mm, lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:45 schreef Ole het volgende:
[..]
"zelfgemaakte" smoothie![]()
(Ok, bevroren aardbeien even door de sinaasappelsap gestaafmixt LP )
Wel die van de Aldi, die is wel lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Ole het volgende:
Iemand al eens de straciatellayoghurt van AH geprobeerd?
Is dat niet een onwijs Groningse uitspraak?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het best binnen te houden![]()
Neh gewoon plat..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat niet een onwijs Groningse uitspraak?
Blussen met whisky dan maar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn, mijn vingertoppen staan in brand!! Ik heb mijn gitaar maar eens uit het stof getrokken, maar dat valt nog niet mee zeg![]()
de shows van die man zijn gewoon altijd een feestje. zou ik ook best heen willen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef borisz het volgende:
Net nieuwsquiz gekeken. Nu een stukje Andre Rieu
oh wat wil ik toch graag gewoon internetquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:21 schreef golfer het volgende:
Ik kwam al spelend via allerlei food.logs opeens terecht op http://restaurantwinkel.tv/
Wat een briljant idee en concept. Chefwaardige menu's die je zelf kunt bereiden.
Het is al een keer recent getest door http://foodish.nl/review-restaurantwinkel-tv/
Ziet er prima uit.
op de kleine berg zit een toko (je kan voor de deur parkeren )quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef Tezz het volgende:
ARGHHHHHH ik word gek!!!!!
Ik wil voor oud/nieuw dolma's maken, en normaal koop ik mijn pot wijnbladeren gewoon bij mijn eigen supermarkt. Daar was het op. In alle andere supermarkten (en geloof me, ik ben overal geweest in Valkenswaard) was het niet in het assortiment.
En we hebben geen Turkse winkel in Valkenswaard.
En de Makro (waar ik een pasje van heb) heeft het niet in het assortiment.
Kutterdekut. Morgen maar even Eindhoven in duiken, daar zal vast wel ergens een Turkse supermarkt zitten.
Thx ! Ik google heeft er een paar gevonden in Gestel. Morgen eens proberen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
op de kleine berg zit een toko (je kan voor de deur parkeren )
en voorbij het station zit nog een grotere toko... (waar je bij de bijenkorf kan parkeren en dan de weg over steken richting woensel? ja sorry ik ben een slechte postduif dus de uitleg is een beetje...kut )
Avondquote:
zullen we een toko beginnen??quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Thx ! Ik google heeft er een paar gevonden in Gestel. Morgen eens proberen!
Waarom hebben wij niet gewoon een turk in Valkenswaard? Belachelijk!
Nou........ daar zeg je eens wat! Wie weet is het een gat in onze beperkte markt! Maar het is wel al eerder geprobeerd. Er heeft een (kleine) turkse supermarkt in de Willibrorduslaan gezeten en een Italiaanse delicatessen winkel op de Eindhovenseweg. Oh, en ook een Toko daar in dat straatje bij de Griek.... Allemaal weg.....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
zullen we een toko beginnen??
staan genoeg panden leeg
il buongustaio was datquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou........ daar zeg je eens wat! Wie weet is het een gat in onze beperkte markt! Maar het is wel al eerder geprobeerd. Er heeft een (kleine) turkse supermarkt in de Willibrorduslaan gezeten en een Italiaanse delicatessen winkel op de Eindhovenseweg. Oh, en ook een Toko daar in dat straatje bij de Griek.... Allemaal weg.....
Hulde aan Il Buongustatio! Was helaas al weer snel weg. Heerlijke cantuchini en een goddelijk olijvensmeerseltje...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef prupke het volgende:
[..]
il buongustaio was dat(waar nu de wereldwinkel zit )
en die toko bij de griek die had niet veel soeps (moet ik zeggen)
Die van de WB laan kende ik niet ....? is die al lang weg?
btw een oil & vinegar zou ook leuk zijn
Die grillroom zit er idd al lang....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hulde aan Il Buongustatio! Was helaas al weer snel weg. Heerlijke cantuchini en een goddelijk olijvensmeerseltje...
In de WB is al lang weg. Heeft er maar een half jaartje of zo gezeten. Op het hoekje waar nu die grillroom zit (aan de kant van bakkerij De Proost). En die grillroom zit er al lang, kun je nagaan hoelang die supermarkt(je) al weg is....
Ik ben wel al zeer blij met de Xenox!![]()
Ik lach me een bult als Xenox wijnbladeren blijkt te hebben, woehaha. Zou zomaar eens kunnen.....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef prupke het volgende:
[..]
Die grillroom zit er idd al lang....
xenos is wel tof idd (die peppedew dingen ) lekker goedkoop, roomkaas van de aldi erin proppen en lekker snacken (ik niet want ik vind dat niet lekker maar goed )
je kan niet alles lekker vinden
ik zag MR Golfer nog een half uur gelee....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik lach me een bult als Xenox wijnbladeren blijkt te hebben, woehaha. Zou zomaar eens kunnen.....
Waar is de rest trouwens? Prup en Tezz nemen de SC over....
En ik ga nog ff op de bank hangen en dan naar bedje toe! Morgen een poging doen tot uitslapen....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
ik zag MR Golfer nog een half uur gelee....
prup doet wel ff rustig aan nu ..
alvast welterustenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik ga nog ff op de bank hangen en dan naar bedje toe! Morgen een poging doen tot uitslapen....
Ja, sorry. Ik wilde jullie onderonsje niet onderbreken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef prupke het volgende:
ik zag MR Golfer nog een half uur gelee....
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Sunnythesun het volgende:
laatste Dexter loopt
zoooo spannend...
![]()
ik had liever gezien dat je je ingemengd had met de conversatiequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik wilde jullie onderonsje niet onderbreken.
Woktoestand was errug lekker!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik mis hem
Hoe was de woktoestand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en volgens mij vallen Cranberry's onder vruchten, net als bosbessen en vossebessen..
IJmuiden heeft nu ook een goede laag sneeuwquote:Op woensdag 30 december 2009 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:komt hier een verschrikkelijke sneeuwhond binnen!! Ligt al een best laagje
Arme Thijs.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja en ik ga zo meteen eens ons gloednieuwe matras een uitproberen
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:48 schreef borisz het volgende:
IJmuiden Bloemendaal heeft nu ook een goed laagje sneeuw.
Leuk!! Sam had een mooi dekje toen hij net vanuit de tuin binnen kwam. En dan mogen we zijn favo ritueeltje uitvoeren: afdrogen met een handdoek! Dat vind hij zo leuk! Ik hoef de handdoek alleen maar goed te houden, dan loopt hij er kwispelend een paar keer onderdoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
IJmuiden heeft nu ook een goede laag sneeuw.
Ik ga zometeen eens even een aantal winkels in Eindhoven bellen. Hopelijk kan ik vandaag nog ergens wijnbladeren kopen.... Anders stop ik de vulling wel in filodeeg of zo. Ik ben er eigenlijk wel al klaar mee, dan maar geen dolma's hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:13 schreef SeaOfLove het volgende:
hier ook nikstezz wat knudde dat jullie geen toko hebben. ik betwijfel btw of de turkse supermarkt hier beneden lang blijft, is vrij prijzig.
ook een oplossingquote:Op woensdag 30 december 2009 09:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga zometeen eens even een aantal winkels in Eindhoven bellen. Hopelijk kan ik vandaag nog ergens wijnbladeren kopen.... Anders stop ik de vulling wel in filodeeg of zo. Ik ben er eigenlijk wel al klaar mee, dan maar geen dolma's hoor!
Zo, dat is bot zegquote:Op woensdag 30 december 2009 09:16 schreef SeaOfLove het volgende:
krijg net sms van vriendin die vertelt over haar date gister: nou SOL, het was niks, ik zag hem en zei maar dat ik wel trek in koffie had maar niet in hem. Na 10 minuten was ik weer weg.
wat lief! ik heb net met milou k3 de drie biggen gekeken. boos dat ze was dat ik alle liedjes meezong. Mammie jij niet zingen isse niet mooiquote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Isabeau het volgende:
JaIk heb hem net maar koffie op bed gebracht, hij is niet zo van het vroege opstaan geloof ik
Zeg maar tegen Milou dat zingen niet mooi hoeft te zijn, zingen doe je omdat het leuk isquote:Op woensdag 30 december 2009 11:12 schreef SeaOfLove het volgende:
wat lief! ik heb net met milou k3 de drie biggen gekeken. boos dat ze was dat ik alle liedjes meezong. Mammie jij niet zingen isse niet mooi
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Isabeau het volgende:
O, hij komt net binnen lopen meezingend met Aerosmith op radio2(en hij heeft zo'n geweldige zangstem!!
)
wil je nog meer lachen om Milou kijk dan eens even in t kinderpraatjes-topic in OUD. is sowieso een leuk topic!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Milou dat zingen niet mooi hoeft te zijn, zingen doe je omdat het leuk is
Hmmz, ik kreeg net van Bente in de auto ook op mijn donder. Frank Boeijen met 'Heb me lief...'. Of ik alsjebliefst stil wilde zijn want die meneer zong het echt mooier.....quote:Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Milou dat zingen niet mooi hoeft te zijn, zingen doe je omdat het leuk is
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef Tezz het volgende:
Hulde, driewerf hoera voor Kusadasi Supermarket! Joepiedepoepie ik heb wijnbladeren! Nu aan de slag, een middagje dolma's rollen...
Wat is het toch handig dat we tegenwoordig google hebben en een TomTom. Ik was hartstikke verdwaald in Eindhoven anders....
Ik vind dolma's rollen het meest rustgevende werkje wat er bestaat in de keuken. En uiteraard maak ik er meteen veul, want het is wel ff werk dus dan maar meteen een hele stapel!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
dolma's!! Veel plezier, Tezz
(envoor Milou en Bente)
De enige periode waarin ik onze enorme hysterische himalayaceder in onze tuin mooi vind is mét een laagje sneeuwquote:Op woensdag 30 december 2009 08:18 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier een centimetertje sneeuw, niks om hysterisch over te doen
Ik heb het recept van iemand hier gekregen. Ik weet alleen niet meer van wie!!!!! Volgens mij was het ColdFeet..... Hieronder dus de letterlijke tekst van het recept zoals ik het van ... heb gekregen, oke?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef DarkElf het volgende:
heb je een receptje voor de dolma' s tezz? wil ik ook wel eens maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe er zelf iets meer kruiden in en qua verhouding meer lamsgehakt dan rijst. Voor de rest doe ik het precies zoals het hierboven staat! En inderdaad... succes met afgieten....Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb het recept van iemand hier gekregen. Ik weet alleen niet meer van wie!!!!! Volgens mij was het ColdFeet..... Hieronder dus de letterlijke tekst van het recept zoals ik het van ... heb gekregen, oke?tnx, ik sla het op en ga het een keer proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe er zelf iets meer kruiden in en qua verhouding meer lamsgehakt dan rijst. Voor de rest doe ik het precies zoals het hierboven staat! En inderdaad... succes met afgieten....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
We wilden uitgebreid gaan wandelen bij Busloo maar we hebben beiden de energie niet en we moeten ook nog kastjes voor in de slaapkamer in elkaar zetten. Dus het wordt een kort rondje hier in de buurt..quote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Niet alleen groot, maar het hele jaar door overal naalden, eikeldingen etc etc
Oe sunn even een fripse neus halen?
ik wil het best een keer doen, maar ben bang dat je dan coupe Bergen-Belsen overhoudtquote:Op woensdag 30 december 2009 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou willen dat hij mij ook eens kon knippen, maar ik probeer het maar niet
bah daar kan je toch geen grapjes over maken. zeker gezien je eerdere posts. ik heb daar met speciale reden niet op gereageerd. mijn oma ligt nog heel vaak wakker over de oorlog. mijn oma is duits. ze is te werkgesteld in kampen. in het huis van mijn oma zijn joden verborgen terwijl ze onder dwang duitse soldaten boven moesten verzorgen. uiteindelijk heeft mijn opa mijn oma weten mee te smokkelen naar nederland.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
ik wil het best een keer doen, maar ben bang dat je dan coupe Bergen-Belsen overhoudt
Dat dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
sol, dit soort harde grappen wordt vaker in de ( joodse ) familie van golfer gemaakt. Het relativeert en maakt de verschrikkelijke ervaringen en herinneringen soms wat lichter.
nou sorry dan. ik zie het verdriet en lijden van mijn oma vooral. ik zie letterlijk het verdriet, ik word er niet blij van. het is zo triest!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar als je niet bekend bent met dit soort harde (joodse) humor, kan ik mij voorstellen dat je even schrikt.
Zolang je maar de goede trein pakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Sunny beterschap!
Mijn Ons hele huis is een chaosEcht, elke kamer ligt nu vol zooi en troep en alle meubels zijn inmiddels wel verschoven
Maar goed, zolang meneer zich hier ook thuis voelt vind ik het best. Ik zie dit alleen vandaag niet meer goed komen.
Ik vroeg hem wanneer het in hemelsnaam klaar zou zijn.
Hij: 'In a bleu moon darling'
...
Ik: 'that'll be tomorrow!'
Tezz geniet van de rustWij gaan lekker bij vrienden oud en nieuw vieren, dus niks voor te bereiden
Ik heb ook wel zin in bubbels, maar we hebben maar 3 flessen Cremant de Bourgogne in huis gehaald en die worden morgen pas geopend.quote:
Ja! Ik heb vanmiddag al lekker met een kopje thee ernaast zitten bladerenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb nog zo'n lekkere kruidenbitter staan, die komt mooi van pas. En nu lekker de nieuwe delicious doorbladeren.. Bakken, stoven, braden.. ik hou er van
Die pasteitjes zien er erg goed uitquote:Op woensdag 30 december 2009 17:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja! Ik heb vanmiddag al lekker met een kopje thee ernaast zitten bladeren
Ik in elk geval de indiaas gekruide vis met chili-kaas frietjes met kerriemayonaisequote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die pasteitjes zien er erg goed uitEn verder ga ik absoluut de cranberryomkeertaart maken
Ja, bij de vereniging waar Bente zwemt gaan ze gewoon door. Behalve feestdagen en zomervakantie. Op zich wel leuk voor Bente natuurlijk, maar ik sta in de vakantie-modus en heb dan geen zin in op uur en tijd ergens te moeten zijn. Maar ja........zucht. Ze wil graag dus ach....quote:Op woensdag 30 december 2009 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Het is toch overal vakantie? Raar dat ze naar zwemles moet dan
Boek & Glühwein mee danquote:Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, bij de vereniging waar Bente zwemt gaan ze gewoon door. Behalve feestdagen en zomervakantie. Op zich wel leuk voor Bente natuurlijk, maar ik sta in de vakantie-modus en heb dan geen zin in op uur en tijd ergens te moeten zijn. Maar ja........zucht. Ze wil graag dus ach....
(Wat wel enorm kut is, is dat het cafe waarschijnlijk dicht is en ik geen koffie kan gaan drinken. Nu moet ik dus letterlijk een half uur wachten en zitten nixen).
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
hier wordt inmiddels zoveel vuurwerk afgestoken dat milou denkt dat het nu oud en nieuw is en ze blijft maar gelukkig nieuwjaar zeggen
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
hier wordt inmiddels zoveel vuurwerk afgestoken dat milou denkt dat het nu oud en nieuw is en ze blijft maar gelukkig nieuwjaar zeggen
.quote:
voor reuze-kroketten welquote:Op woensdag 30 december 2009 18:44 schreef LieLie het volgende:
Een frituurpan met drie liter inhoud is toch zat genoeg??
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik laat dat mooi aan mijn schoonvader over! Die bakt ze ieder jaar, erg lekker en hij doet het mooi in een schuurtje. Wat hij over houdt gaat naar de buren en de kippen, ideaal
Ik ga er zelf ook niet aan beginnen, mijn vader bakt gewoon de lekkerste! Met nootjes en in ammaretto geweekte rozijnen, jummie!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik laat dat mooi aan mijn schoonvader over! Die bakt ze ieder jaar, erg lekker en hij doet het mooi in een schuurtje. Wat hij over houdt gaat naar de buren en de kippen, ideaal
Hey Lein!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor oliebollen natuurlijkHet is morgen Oudjaar
![]()
Hier zo krieltjes, gestoomde broccoli en
gemarineerde lamsbiefstuk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oké, wij hebben 5 flessen Cava Parés Balta (brut, biologisch) maar die zijn ook voor later, ik ben al zat en Lein ligt al te slapen op de bankquote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had een proefflesje aanbiedingsprosecco gehaald bij de appie en die bleek lekker. Dus vandaag 6 flessen ingeslagen. Waaronder ook voor morgen, maar mijn proeffles is nog niet op![]()
Prosecco, Cava, Cremant de Bourgogne, Sekt?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef MissHobje het volgende:
Oh Kaasplankje vraagje.. hoe heet dat ontzettende lekkere bubbelwijntje nou toch.. weet het niet meer maar hoop dat jullie dat nog weten! wil hem nu echt eens halen.
Ik heb dus werkelijk geen idee meer, maar ik denk dat het geen sekt of prosecco was.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Prosecco, Cava, Cremant de Bourgogne, Sekt?
! hoe liefquote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja hoor. Zwaar overschat die Champagne.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
Er gaat niets boven een krachtige, kruidige Brut Champagne hmmm
Geil allemaal hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Chaos dus vandaag in huize IsaRoss, maar rond 6 uur zag het er allemaal normaal uit en deden twee pc's het prima. Ik heb heerlijk gekookt en om half 7 was het snel een raid (world of warcraft) instappen, borden volscheppen en raiden zonder dat mijn ventrilo het deed. Tussen het helean door mijn eten naar binnen schuiven en hopen dat niemand dood ging omdat ik nog een hap rijst nam. Ik dacht dat het overdag chaos was, maar dit was veel erger
(ik erm rekende er op dat mijn mega-goede guild me toch niet mee zou nemen en dan doen ze dat wel
![]()
) (Lein snapt dit wel
)
We moeten nodig onze etenstijd wat aanpassen
Nerdsquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Chaos dus vandaag in huize IsaRoss, maar rond 6 uur zag het er allemaal normaal uit en deden twee pc's het prima. Ik heb heerlijk gekookt en om half 7 was het snel een raid (world of warcraft) instappen, borden volscheppen en raiden zonder dat mijn ventrilo het deed. Tussen het helean door mijn eten naar binnen schuiven en hopen dat niemand dood ging omdat ik nog een hap rijst nam. Ik dacht dat het overdag chaos was, maar dit was veel erger
(ik erm rekende er op dat mijn mega-goede guild me toch niet mee zou nemen en dan doen ze dat wel
![]()
) (Lein snapt dit wel
)
Ik snap het ookquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
![]()
) (Lein snapt dit wel
)
Jaquote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef Duderella het volgende:
Darlings!![]()
Zijn de winkels morgen open?![]()
Want anders hebben we hier wel en heul karig oud&nieuw.
PFJIEW!!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Ze gaan meestal wel een paar uur eerder dicht.
Mijn supert tot 18:00, ik heb 't speciaal nog even gevraagd. Ik haat 't als de winkels een dag dicht zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef Duderella het volgende:
Darlings!![]()
Zijn de winkels morgen open?![]()
Want anders hebben we hier wel een heul karig oud&nieuw.
Hoe was je logeerpartij Coraquote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef Duderella het volgende:
PFJIEW!!![]()
Ik had heel niet door dat het morgen al oud en nieuw is joh.
Goed idee, ik stop om 15:00quote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben morgen ook 'open', maar ik denk dat ik de boel gewoon om 16 uur al sluit. Mss al eerder
Doet dat nou erg pijn, zoiets?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
om half 7 was het snel een raid (world of warcraft) instappen, borden volscheppen en raiden zonder dat mijn ventrilo het deed. Tussen het helean door mijn eten naar binnen schuiven en hopen dat niemand dood ging omdat ik nog een hap rijst nam. Ik dacht dat het overdag chaos was, maar dit was veel erger
![]()
Truste en 3 uur is ook een mooie tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 22:53 schreef kaasplankje het volgende:
Goed idee, ik stop om 15:00![]()
truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |