"zelfgemaakte" smoothiequote:
Mm, lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:45 schreef Ole het volgende:
[..]
"zelfgemaakte" smoothie![]()
(Ok, bevroren aardbeien even door de sinaasappelsap gestaafmixt LP )
Wel die van de Aldi, die is wel lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Ole het volgende:
Iemand al eens de straciatellayoghurt van AH geprobeerd?
Is dat niet een onwijs Groningse uitspraak?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het best binnen te houden![]()
Neh gewoon plat..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat niet een onwijs Groningse uitspraak?
Blussen met whisky dan maar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn, mijn vingertoppen staan in brand!! Ik heb mijn gitaar maar eens uit het stof getrokken, maar dat valt nog niet mee zeg![]()
de shows van die man zijn gewoon altijd een feestje. zou ik ook best heen willen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef borisz het volgende:
Net nieuwsquiz gekeken. Nu een stukje Andre Rieu
oh wat wil ik toch graag gewoon internetquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:21 schreef golfer het volgende:
Ik kwam al spelend via allerlei food.logs opeens terecht op http://restaurantwinkel.tv/
Wat een briljant idee en concept. Chefwaardige menu's die je zelf kunt bereiden.
Het is al een keer recent getest door http://foodish.nl/review-restaurantwinkel-tv/
Ziet er prima uit.
op de kleine berg zit een toko (je kan voor de deur parkeren )quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef Tezz het volgende:
ARGHHHHHH ik word gek!!!!!
Ik wil voor oud/nieuw dolma's maken, en normaal koop ik mijn pot wijnbladeren gewoon bij mijn eigen supermarkt. Daar was het op. In alle andere supermarkten (en geloof me, ik ben overal geweest in Valkenswaard) was het niet in het assortiment.
En we hebben geen Turkse winkel in Valkenswaard.
En de Makro (waar ik een pasje van heb) heeft het niet in het assortiment.
Kutterdekut. Morgen maar even Eindhoven in duiken, daar zal vast wel ergens een Turkse supermarkt zitten.
Thx ! Ik google heeft er een paar gevonden in Gestel. Morgen eens proberen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
op de kleine berg zit een toko (je kan voor de deur parkeren )
en voorbij het station zit nog een grotere toko... (waar je bij de bijenkorf kan parkeren en dan de weg over steken richting woensel? ja sorry ik ben een slechte postduif dus de uitleg is een beetje...kut )
Avondquote:
zullen we een toko beginnen??quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Thx ! Ik google heeft er een paar gevonden in Gestel. Morgen eens proberen!
Waarom hebben wij niet gewoon een turk in Valkenswaard? Belachelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |