quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het wel leuk om een torentje te maken van puree met een kookring, mag dat?
Benieuwd hoe lang dat goed gaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet het idd heel vaak in kookprogramma'sHeb het zelf echt nog nooit gedaan en ook in goede restaurants heb ik het nog niet langs zien komen.
Hier staat een stoofpot te pruttelen met draadjesvlees en donker bierMeneer de Engelsman wilde natuurlijk een Engels tintje, dus als het gaar is gaat het als meatpie de oven in met korstdeeg
![]()
En www.norrod.nl heeft wel een heel bijzonder idee van klantenservice. Je maakt een bestelfout, beldt ze op, legt het uit, kiest een ander moederbord uit dat duurder is en het is goed zo. Je hoeft niets extra te betalenDus even
voor norrod.
Jummie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Kleine bestelling binnen![]()
[ afbeelding ]
Helaas niet allemaal exclusief voor onszelf, deel is voor ons aanstaande Whisky diner (vandaar ook een fles Jack)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas niet allemaal exclusief voor onszelf, deel is voor ons aanstaande Whisky diner (vandaar ook een fles Jack)
Proostquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
Schoorl is wel mooi op zich. Maar inderdaad, laat mij maar beneden het NZK blijvenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Proost.
Lekker gewandeld in Schoorl. Wel weer blij nu dat ik weer onder het Noordzeekanaal ben
. Dat gedeelte van NH zou ik niet willen wonen.
Deze flessen opmaken:quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]en wat gaan jullie precies bij dat Whisky diner doen?
Eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Schoorl is wel mooi op zich. Maar inderdaad, laat mij maar beneden het NZK blijven
Oh! Ik heb net ook iets goddelijks gemaakt wat rechtstreeks in polonaise naar mijn heupen gaat: gevulde aardappels!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef DarkElf het volgende:
lekker isa, cottage en sheperds pie maken enzo(alleen niet teveel deeg eten he? dat gaat zo naar je heupen
)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh! Ik heb net ook iets goddelijks gemaakt wat rechtstreeks in polonaise naar mijn heupen gaat: gevulde aardappels!
Bente had het er al weken over dat ze dat een keer wilde maken/eten, heeft ze waarschijnlijk een keer op tv gezien of zo. Dus net maar even iets verzonnen: aardappels in de schil gekookt, gehalveerd en het kruim aangebakken met rode ui en knoflook. Daar nog peterselie, mozzerella, geraspte belegen beemster, gekookte ham en room (jaja) aan toegevoegd. Dat gaat straks onder de grill........hmm....... ik heb er nu al zin in! Ik hou van aardappelfrutsels!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:07 schreef Tezz het volgende:
@Ole: gestapel met eten vind ik maar niets. Het is achterhaald en voegt in mijn ogen niets toe. Ik vind het overigens wel leuk om het bord mooi op te maken, maar ik ben toch meer van het 'grovere' werk zeg maar...
Ik heb dat sowieso met alles wat verder is dan 20 km van de binnenstadquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Heb ik met alles boven het NZK. Een dagje is leuk, maar om er te wonen liever niet
.
Half zes!!!!!!!quote:
Wij vieren het thuis. Mijn ouders, mijn schoonvader en een tante/oom van mijn man komen. Ik heb vanmiddag met tante om de tafel gezeten om hapjes te bedenken. Punt is dat we op oudejaarsdag naar een verjaardag moeten, dus ik ben niet in staat om een hele dag te koken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:23 schreef SeaOfLove het volgende:
nog 1 pagina bij te lezen..... tezz dat klinkt heerlijk en dat whiskydiner ook! hier een gezellig dagje op pad met milou geweest. vier oud en nieuw toch niet thuis samen met milou, gaan naar een feest. ik ga tapas maken, zin in.
Tussen Alkmaar en Den Helder inquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef Tezz het volgende:
Ik weet niet waar Schoorl ligt, is dat heel erg?
Vlak bij Bergenquote:
Ik heb het beste of both worlds, 40 jaar in Utreg gewoond en nu alweer 5 jaar in Bloemendaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Vlak bij BergenDaar ben ik zo ongeveer opgegroeid (naast Alkmaar) aangezien mijn middelbare school daar in het bos staat en ik er zeer regelmatig uit ging (en mijn vader er woont). En ik zou er zo weer gaan wonen, ik ben juist dol blij uit de Randstad weg te zijn dus zou nooit meer in die hoek onder het NZK terecht willen komen.. Of het moet dus aan deze kant van Utrecht zijn..
Hmm zit nog wel ff te denken hoor.. welke whisky ik vanavond als eerste ga openen![]()
De paprika mag je er naast schuiven hoor! Ik had voor jou wel een knolletje venkel of wat plakken courgettes gegrild.... (maar de zoete puntpaprika was wel enorm lekker....)quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Het ziet er lekker uit, als de paprika's opzij worden geschoven![]()
Is er ook wat saus?
Klinkt gezellig solquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
klinkt bij iedereen helemaal leuk. heb net met mijn moeder gebeld en besloten dat ik de hort op ga met milouvriendin gaat allemaal cocktails maken en ik samen met een vriend de tapas.
Ach hij had t geprobeerd toch? Ik heb laatst een pasta carbonara verschrikkelijk verpest omdat ik uit was geschoten met het zout in het kookwater. Was ook niet te vretenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef borisz het volgende:
Broertje had bami proberen klaar te maken..... Was niet te vreten.
Ja.. dat is waar. Normaal kan hij het wel redelijk koken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach hij had t geprobeerd toch? Ik heb laatst een pasta carbonara verschrikkelijk verpest omdat ik uit was geschoten met het zout in het kookwater. Was ook niet te vreten
"zelfgemaakte" smoothiequote:
Mm, lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:45 schreef Ole het volgende:
[..]
"zelfgemaakte" smoothie![]()
(Ok, bevroren aardbeien even door de sinaasappelsap gestaafmixt LP )
Wel die van de Aldi, die is wel lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Ole het volgende:
Iemand al eens de straciatellayoghurt van AH geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |