abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76228920
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die pasteitjes zien er erg goed uit En verder ga ik absoluut de cranberryomkeertaart maken
Ik in elk geval de indiaas gekruide vis met chili-kaas frietjes met kerriemayonaise
pi_76229005
Ja dat ziet er ook erg lekker uit!!
pi_76229171
hier staat een thaise kippensoep te pruttelen en dat ruikt toch lekker

citroengras,sjalotje, rode currypasta, kip en bouillon... daarna shi takes erbij, en wat paprika. straks wat vissaus, beetje vers citroensap erin, klein beetje suiker en opdienen met fijngesneden chilipeper en blaadjes koriander

Ik heb de nieuwe delicious nog niet, in Vlaanderen komt hij meestal een dag later in de brievenbus. Tis de laatste van mijn abo

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 30-12-2009 18:31:15 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76230015
We gaan ook een nieuwe friteuse kopen, hadden een oude van ouders gekregen, maar ik vind het toch niet wat.
Ik kan de temperatuur niet vertrouwen, en je kunt hem moeilijk schoonmaken..

Als er nog tips zijn..
pi_76230177
En ik zou niet koken, maar heb het toch gedaan. Had ineens een onweerstaanbare trek in risotto! En gelukkig had ik nog rijst, parmezaan, rode ui, knof en peterselie in huis dus dat is een prima dish geworden!

En dus dacht ik: dan ga ik nu wel op de bank hangen. Kom ik er net achter dat kind naar zwemles moet. Grumbl, moet ik dus toch nog actief worden zometeen. Nou ja actief.... een half uur in een warm zwembad zitten....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76230199
Het is toch overal vakantie? Raar dat ze naar zwemles moet dan
pi_76230333
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Het is toch overal vakantie? Raar dat ze naar zwemles moet dan
Ja, bij de vereniging waar Bente zwemt gaan ze gewoon door. Behalve feestdagen en zomervakantie. Op zich wel leuk voor Bente natuurlijk, maar ik sta in de vakantie-modus en heb dan geen zin in op uur en tijd ergens te moeten zijn. Maar ja........zucht. Ze wil graag dus ach....

(Wat wel enorm kut is, is dat het cafe waarschijnlijk dicht is en ik geen koffie kan gaan drinken. Nu moet ik dus letterlijk een half uur wachten en zitten nixen).
pi_76230394
soepje was lekker!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76230397
Ohh juk!! Ik had altijd zo'n hekel aan het zitten in een zwembad (schoolzwemmen met groep 4 op stage ooit) Ik viel altijd half in slaap van de warmte
pi_76230480
hier wordt inmiddels zoveel vuurwerk afgestoken dat milou denkt dat het nu oud en nieuw is en ze blijft maar gelukkig nieuwjaar zeggen
pi_76230500
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja, bij de vereniging waar Bente zwemt gaan ze gewoon door. Behalve feestdagen en zomervakantie. Op zich wel leuk voor Bente natuurlijk, maar ik sta in de vakantie-modus en heb dan geen zin in op uur en tijd ergens te moeten zijn. Maar ja........zucht. Ze wil graag dus ach....

(Wat wel enorm kut is, is dat het cafe waarschijnlijk dicht is en ik geen koffie kan gaan drinken. Nu moet ik dus letterlijk een half uur wachten en zitten nixen).
Boek & Glühwein mee dan
pi_76230555
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
hier wordt inmiddels zoveel vuurwerk afgestoken dat milou denkt dat het nu oud en nieuw is en ze blijft maar gelukkig nieuwjaar zeggen
pi_76230576
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76230673
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Boek & Glühwein mee dan
.

Het zal wel verplicht kletsen worden met al die mama's.
Jagh.

Nou goed, bye bye, naar de zwemles dus!
pi_76230802
Een frituurpan met drie liter inhoud is toch zat genoeg??
pi_76230899
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:44 schreef LieLie het volgende:
Een frituurpan met drie liter inhoud is toch zat genoeg??
voor reuze-kroketten wel
pi_76231065
Voor oliebollen natuurlijk Het is morgen Oudjaar

Hier zo krieltjes, gestoomde broccoli en gemarineerde lamsbiefstuk
pi_76231449
ik ga morgen oliebollen bakken voor t eerst.
pi_76231526
aan oliebollen begin ik echt niet, wat een gedoe was dat altijd bij mijn ouders
Daarbij heb ik het na één of twee oliebollen ook wel weer gehad.. Dus om daar ingewikkeld voor te gaan doen
pi_76231582
Ik laat dat mooi aan mijn schoonvader over! Die bakt ze ieder jaar, erg lekker en hij doet het mooi in een schuurtje. Wat hij over houdt gaat naar de buren en de kippen, ideaal
  woensdag 30 december 2009 @ 19:10:03 #271
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76231764
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik laat dat mooi aan mijn schoonvader over! Die bakt ze ieder jaar, erg lekker en hij doet het mooi in een schuurtje. Wat hij over houdt gaat naar de buren en de kippen, ideaal
De ultieme scharrelkippen ze krijgen er op verzoek zelfs poedersuiker bij
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_76233806
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga er zelf ook niet aan beginnen, mijn vader bakt gewoon de lekkerste! Met nootjes en in ammaretto geweekte rozijnen, jummie!
En mijn ouders zijn maar met z'n tweetjes, maar er gaan toch zeker vijftig oliebollen het vet in. Inderdaad, voor de buren, mijn schoonvader, voor mij, voor de overbuurman en voor iedereen die maar wil!
pi_76233831
Oh het was duf op het zwembad. De buurvrouw was er, dat was dan weer wel gezellig....
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 december 2009 @ 20:15:15 #274
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76235154
Oliebollen . Morgen weer lekker bakken . Wel met een tripel in het beslag .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76236032
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor oliebollen natuurlijk Het is morgen Oudjaar

Hier zo krieltjes, gestoomde broccoli en gemarineerde lamsbiefstuk
Hey Lein!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')