Ik in elk geval de indiaas gekruide vis met chili-kaas frietjes met kerriemayonaisequote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die pasteitjes zien er erg goed uitEn verder ga ik absoluut de cranberryomkeertaart maken
Ja, bij de vereniging waar Bente zwemt gaan ze gewoon door. Behalve feestdagen en zomervakantie. Op zich wel leuk voor Bente natuurlijk, maar ik sta in de vakantie-modus en heb dan geen zin in op uur en tijd ergens te moeten zijn. Maar ja........zucht. Ze wil graag dus ach....quote:Op woensdag 30 december 2009 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Het is toch overal vakantie? Raar dat ze naar zwemles moet dan
Boek & Glühwein mee danquote:Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, bij de vereniging waar Bente zwemt gaan ze gewoon door. Behalve feestdagen en zomervakantie. Op zich wel leuk voor Bente natuurlijk, maar ik sta in de vakantie-modus en heb dan geen zin in op uur en tijd ergens te moeten zijn. Maar ja........zucht. Ze wil graag dus ach....
(Wat wel enorm kut is, is dat het cafe waarschijnlijk dicht is en ik geen koffie kan gaan drinken. Nu moet ik dus letterlijk een half uur wachten en zitten nixen).
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
hier wordt inmiddels zoveel vuurwerk afgestoken dat milou denkt dat het nu oud en nieuw is en ze blijft maar gelukkig nieuwjaar zeggen
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
hier wordt inmiddels zoveel vuurwerk afgestoken dat milou denkt dat het nu oud en nieuw is en ze blijft maar gelukkig nieuwjaar zeggen
.quote:
voor reuze-kroketten welquote:Op woensdag 30 december 2009 18:44 schreef LieLie het volgende:
Een frituurpan met drie liter inhoud is toch zat genoeg??
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik laat dat mooi aan mijn schoonvader over! Die bakt ze ieder jaar, erg lekker en hij doet het mooi in een schuurtje. Wat hij over houdt gaat naar de buren en de kippen, ideaal
Ik ga er zelf ook niet aan beginnen, mijn vader bakt gewoon de lekkerste! Met nootjes en in ammaretto geweekte rozijnen, jummie!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik laat dat mooi aan mijn schoonvader over! Die bakt ze ieder jaar, erg lekker en hij doet het mooi in een schuurtje. Wat hij over houdt gaat naar de buren en de kippen, ideaal
Hey Lein!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor oliebollen natuurlijkHet is morgen Oudjaar
![]()
Hier zo krieltjes, gestoomde broccoli en
gemarineerde lamsbiefstuk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |