Yup!quote:
Have fun!quote:
Hey Isa!quote:Op zondag 27 december 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ongeveer 6 A4tjes tekst voor jullie, maar toen hield de pc er mee op
Houden jullie tegoed
Zo te horen heeft iedereen een leuke (en lekkere!) kerst gehadMooi.
Wij zijn aan het pakken. Kan je de top 2000 overigens online luisteren?
Het staat opquote:Op zondag 27 december 2009 15:52 schreef golfer het volgende:
Hey Isa!
Je kunt via http://radioplayer.omroep.nl/radio2/asx/radioplayer.html online luisteren.
Maar je kunt het ook bekijken en beluisteren via http://radioplayer.omroep.nl/radio2-default-video/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu duiken we op de bank met een fles bubbels en daarna stort ik in denk ik, een citytrip is altijd erg vermoeiend
Bye!!
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 27-12-2009 21:52:16 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
eigenlijk nooit gevraagd, maar zit Thijs ook in het onderwijs?quote:
Nee, hij spaart zijn adv op voor de 2e helft van het jaarquote:Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
eigenlijk nooit gevraagd, maar zit Thijs ook in het onderwijs?
quote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij is een soort van kwaliteits manager van de grootste regio bij een landelijke instantie en zit in het directeurenoverleg en dat soort dingen. Eigenlijk weet niemand echt wat ie doet, hij zelf nog het minste. Maar het verdient goed
Ja. kan het ook niet echt beter uitleggen..quote:
Ah dat is ook vet relaxed, nog plannen?quote:Op zondag 27 december 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
DE WBFijn dat het zo genieten was! Jullie hadden/hebben zo af en toe wel even een break nodig
Leuk hobbWerkze nog even, ik werk deze week alleen de ma en do, ook prima
lekkerquote:
hehe heerlijk he zo eind van het jaar?quote:
En jou een healthboost geven lievjequote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef golfer het volgende:
Plannen?
Ja, 2010 zien te halen en er een feest van te maken.
He get steer, n8quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Neh, matigjes![]()
Ben moe, dus vandaag vroeg naar bed.![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 01:15 schreef golfer het volgende:
* golfer kruipt ook achter die billen van oma.
Ik moet ook werken, maar laat en slecht geslapen, dus brakkig, maar wel op tijdquote:Op maandag 28 december 2009 07:43 schreef Tezz het volgende:
Shitterdeshit. Ik moet dus werken he. Blegh! Ik denk dat ik op kantoor maar gewoon wat simpele magazijnklusjes of zo ga verzinnen... Of de keuken opruimen of zo.... Mijn hersens werken nog niet op volle toeren vermoed ik.
Nou ja, fijne dag to y'all!
Als je er eenmaal zit is hetquote:Op maandag 28 december 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Ik zou hem slaan Bluez
Tezz, werkze! Wij gaan na een paar ouders-gevulde dagen vandaag weer aan de klus.
Pfff.
Waarom verhuizen mensen uberhaupt
Ja, lekker.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, hij spaart zijn adv op voor de 2e helft van het jaarBeetje lastig uit te leggen wat hij precies doet. Hij is een soort van kwaliteits manager van de grootste regio bij een landelijke instantie en zit in het directeurenoverleg en dat soort dingen. Eigenlijk weet niemand echt wat ie doet, hij zelf nog het minste. Maar het verdient goed
quote:Op maandag 28 december 2009 12:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik weet wel ongeveer wat ik doe, maar ik hou het angstvallig stil in verband met je laatste opmerking
![]()
Oeps, reageerde ik nu
Neuh, weet ik ook wel, een eigen website en een actief leven op internet dragen niet echt bij aan anonimiteit. Heb alleen op fok ooit een andere Nick gekozen dan mijn standaard naam die direct naar onze site leidtquote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef golfer het volgende:
[..]
3 minuten googlen en ik weet bijna alles van je, dus zo anoniem ben je toch niet.
Nee, dat valt inderdaad wel mee. Maar...inderdaad, bijna niemand is tegenwoordig nog echt anoniem, tenzij je als kluizenaar in een grot leeft en zelfs Bin Laden komt regelmatig voor als hit op google.quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef TAV74 het volgende:
Neuh, weet ik ook wel, een eigen website en een actief leven op internet dragen niet echt bij aan anonimiteit. Heb alleen op fok ooit een andere Nick gekozen dan mijn standaard naam die direct naar onze site leidt
Op TAV74 vind je volgens mij niet al teveel buiten Fok
Nee, als in Tool Army Veteranquote:
Het is vet lekker buitenquote:Op maandag 28 december 2009 14:21 schreef MissHobje het volgende:
Goeie moggelwat een mooie blauwe lucht! helemaal verrassing toen ik wakker werd.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef Duderella het volgende:
Welkom Thijs!En wat een leuke sig heb je!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |