http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fat_Duckquote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef Tezz het volgende:
Ik heb niets met eenden. Maar ik weet dan ook niet wat (waar) de Fat Duck is, dus.....
ahhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 28 december 2009 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fat_Duck
Waarom doet me dit nu eerder denken aan pakweg Běijīng 2020 dan aan Vancouverquote:
Heb ik ook wel een beetjequote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom doet me dit nu eerder denken aan pakweg Běijīng 2020 dan aan Vancouver
* golfer sigaartjes en slofjes alvast klaarzet.quote:Op maandag 28 december 2009 17:04 schreef Bloes het volgende:
Ik kom naar huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Ja, 2e kerstdag hebben we daar gegeten en het was echt zalig!!quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef Duderella het volgende:
DE, wat klinkt het heeeerlijk, Berlijn. Heb je gedineerd in het hotel de tweede avond? Klinkt als een zalig maal.
Ze heeft er helemaal rode oogjes van gekregen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn dochter zojuist zeer gelukkig gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat kleurde zo leuk bij haar tshirt.quote:Op maandag 28 december 2009 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft er helemaal rode oogjes van gekregen.
In mijn pan zat vandaag een restje boerenkoolstamppot met een varkenslapje en jus. In de toetjes-pan zat chocoladesaus. Jummie! Bente had uit voorzorg maar alvast een muizehapje boerenkool genomen (ik ook trouwens. Ook ik had me volledig geconcentreerd op het toetje).quote:
2-3 dagen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Oeh, lekker Tezz!
Vanavond wederom geconstateerd dat de stamppot boerenkool van de vrouw van mijn schoonvader toch echt lekkerder is dan de mijne![]()
Toch eens vragen wat ze anders doet!
Heerlijk trouwens, mensen die voor je koken als je aan het verhuizen bent
Hoe lang kan je chinees in de koelkast bewaren trouwens?
Ik snap echt wel dat je geen giften en donaties aan mag nemen. Maar chocoladequote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef freecell het volgende:
Wat is dar nou gek aanIk zou zo één van die familieleden kunnen zijn
Echt raar!
Ok.quote:
Lein, wat een gruwelijk belachelijke regel zeg. Ik zou (als familielid) een klacht indienen als dat door de lieve zuster die zo goed voor mijn familielid heeft gezorgd werd gezegd. Belachelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat je geen giften en donaties aan mag nemen. Maar chocoladeFamilies vinden het echt niet leuk als je tegen ze moet zeggen 'ja sorry we mogen geen kado's aannemen. Anders kan ik worden ontslagen'.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn dochter zojuist zeer gelukkig gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou de leiding voor compleet gek verklaren.quote:Op maandag 28 december 2009 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP.
Zoiets belachelijks op mn werk gehoord vanmorgen. Familie van onze bewoners brengen wel eens chocolade mee bijvoorbeeld voor in de teamruimte. Of na het overlijden van een bewoner. Met kerst hebben 2 families een tas met zoetigheid afgegeven bij collega's van me. Die collega's moeten die families bellen om door te geven dat 'we geen kado's mogen ontvangen van familieleden, op straffe van ontslag op staande voet.'En of ze hun snoepgoed weer op willen komen halen
![]()
Dat je geen geld, waardebonnen en 'voorwerpen' mag accepteren, vind ik ok en normaal. Maar dat je zelfs geen snoepgoed mag aannemen van dankbare families is beyond me. Ik wasben er gewoon een beetje pissig om, ik snap écht niet waarom het niet mag.
Allaaaaaaaang gevondenquote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
TARA en Freecell hangen hun flatje aan de wilgen...
We hebben een topic
Oeh, klinkt goedquote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef borisz het volgende:
Als half 11 snack een loempia. Niet een hele grote, ook niet een miniformaat. Maar die loempia's van de toko zijn toch vele malen beter dan in de supermarkten.
Ik zag je alquote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allaaaaaaaang gevonden![]()
Wat een werk nog, maar ook fijn dat er een paar deuren uit mogen!
@ boris, krijgt tante nix
quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allaaaaaaaang gevonden![]()
Wat een werk nog, maar ook fijn dat er een paar deuren uit mogen!
@ boris, krijgt tante nix
al gelezenquote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
TARA en Freecell hangen hun flatje aan de wilgen...
We hebben een topic
Lekker toch? Daar zit kaas in zeker? Moet je dat frituren?quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Duderella het volgende:
Ik heb me vanmiddag bezondigd aan Mora Minimix-hapjes!![]()
Ben er gewoon speciaal voor naar de supermarkt gerénd!![]()
Het was sterker dan ik. Nu ben ik er vast weer voor een jaar klaar mee.
Kaashapjes, iets met gehakt, iets pizza-achtigs en iets met ragout, meen ik.quote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker toch? Daar zit kaas in zeker? Moet je dat frituren?
Tezz, onder zijn staart
Nou, dank je.quote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Dudemora, je nieuwe usericon.
Alsjeblieft.
Gewoon, omdat je het waard bent
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |