http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fat_Duckquote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef Tezz het volgende:
Ik heb niets met eenden. Maar ik weet dan ook niet wat (waar) de Fat Duck is, dus.....
ahhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 28 december 2009 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fat_Duck
Waarom doet me dit nu eerder denken aan pakweg Běijīng 2020 dan aan Vancouverquote:
Heb ik ook wel een beetjequote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom doet me dit nu eerder denken aan pakweg Běijīng 2020 dan aan Vancouver
* golfer sigaartjes en slofjes alvast klaarzet.quote:Op maandag 28 december 2009 17:04 schreef Bloes het volgende:
Ik kom naar huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Ja, 2e kerstdag hebben we daar gegeten en het was echt zalig!!quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef Duderella het volgende:
DE, wat klinkt het heeeerlijk, Berlijn. Heb je gedineerd in het hotel de tweede avond? Klinkt als een zalig maal.
Ze heeft er helemaal rode oogjes van gekregen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn dochter zojuist zeer gelukkig gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat kleurde zo leuk bij haar tshirt.quote:Op maandag 28 december 2009 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft er helemaal rode oogjes van gekregen.
In mijn pan zat vandaag een restje boerenkoolstamppot met een varkenslapje en jus. In de toetjes-pan zat chocoladesaus. Jummie! Bente had uit voorzorg maar alvast een muizehapje boerenkool genomen (ik ook trouwens. Ook ik had me volledig geconcentreerd op het toetje).quote:
2-3 dagen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Oeh, lekker Tezz!
Vanavond wederom geconstateerd dat de stamppot boerenkool van de vrouw van mijn schoonvader toch echt lekkerder is dan de mijne![]()
Toch eens vragen wat ze anders doet!
Heerlijk trouwens, mensen die voor je koken als je aan het verhuizen bent
Hoe lang kan je chinees in de koelkast bewaren trouwens?
Ik snap echt wel dat je geen giften en donaties aan mag nemen. Maar chocoladequote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef freecell het volgende:
Wat is dar nou gek aanIk zou zo één van die familieleden kunnen zijn
Echt raar!
Ok.quote:
Lein, wat een gruwelijk belachelijke regel zeg. Ik zou (als familielid) een klacht indienen als dat door de lieve zuster die zo goed voor mijn familielid heeft gezorgd werd gezegd. Belachelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat je geen giften en donaties aan mag nemen. Maar chocoladeFamilies vinden het echt niet leuk als je tegen ze moet zeggen 'ja sorry we mogen geen kado's aannemen. Anders kan ik worden ontslagen'.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn dochter zojuist zeer gelukkig gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou de leiding voor compleet gek verklaren.quote:Op maandag 28 december 2009 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP.
Zoiets belachelijks op mn werk gehoord vanmorgen. Familie van onze bewoners brengen wel eens chocolade mee bijvoorbeeld voor in de teamruimte. Of na het overlijden van een bewoner. Met kerst hebben 2 families een tas met zoetigheid afgegeven bij collega's van me. Die collega's moeten die families bellen om door te geven dat 'we geen kado's mogen ontvangen van familieleden, op straffe van ontslag op staande voet.'En of ze hun snoepgoed weer op willen komen halen
![]()
Dat je geen geld, waardebonnen en 'voorwerpen' mag accepteren, vind ik ok en normaal. Maar dat je zelfs geen snoepgoed mag aannemen van dankbare families is beyond me. Ik wasben er gewoon een beetje pissig om, ik snap écht niet waarom het niet mag.
Allaaaaaaaang gevondenquote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
TARA en Freecell hangen hun flatje aan de wilgen...
We hebben een topic
Oeh, klinkt goedquote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef borisz het volgende:
Als half 11 snack een loempia. Niet een hele grote, ook niet een miniformaat. Maar die loempia's van de toko zijn toch vele malen beter dan in de supermarkten.
Ik zag je alquote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allaaaaaaaang gevonden![]()
Wat een werk nog, maar ook fijn dat er een paar deuren uit mogen!
@ boris, krijgt tante nix
quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allaaaaaaaang gevonden![]()
Wat een werk nog, maar ook fijn dat er een paar deuren uit mogen!
@ boris, krijgt tante nix
al gelezenquote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
TARA en Freecell hangen hun flatje aan de wilgen...
We hebben een topic
Lekker toch? Daar zit kaas in zeker? Moet je dat frituren?quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Duderella het volgende:
Ik heb me vanmiddag bezondigd aan Mora Minimix-hapjes!![]()
Ben er gewoon speciaal voor naar de supermarkt gerénd!![]()
Het was sterker dan ik. Nu ben ik er vast weer voor een jaar klaar mee.
Kaashapjes, iets met gehakt, iets pizza-achtigs en iets met ragout, meen ik.quote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker toch? Daar zit kaas in zeker? Moet je dat frituren?
Tezz, onder zijn staart
Nou, dank je.quote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Dudemora, je nieuwe usericon.
Alsjeblieft.
Gewoon, omdat je het waard bent
[ afbeelding ]
Ja. Was mooi en voor mij ook beetje dubbel om te zien.quote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef Duderella het volgende:
Ik zit even uitzendinggemist, de reunie van de klas van Anne Frank te kijken. Best bijzonder om die mensen bijeen te zien!
Dubbel als ik: te verdrietig?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Was mooi en voor mij ook beetje dubbel om te zien.
Festen is een geweldige filmquote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef SeaOfLove het volgende:
ik nu festen kijken, wat een heftige film. ben benieuwd hoe t afloopt.
Verdrietig ja en boos en dubbel als in op dat soort gedwongen joodse scholen in Amsterdam zaten mijn moeder en tante ook en is iedereen er op een gegeven moment vanaf gehaald en heeft mijn moeder als enige die kampen wel overleefd, maar is mijn tante (bijna net zo oud als Anne Frank) op 12 jarige leeftijd in Sobibor vermoord.quote:
En? Lekkerder dan die 10/12 jarige?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:18 schreef borisz het volgende:
Denk dat ik het morgen nog even terug kijken.
Restje Glenfiddich 15 drinken
15 en 18 zijn veel lekkerder dan 12. 12 = skyradiowhiskyquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
En? Lekkerder dan die 10/12 jarige?
tranen met tuiten hier. met dit soort films baal ik dat ik t alleen moet kijken en niet na kan praten. vrijdag komt er ook een film die ik zo graag wil delen met iemand maar ik toch echt alleen zal kijken. en bij festen weten de meeste mensen wel waar t over gaat en hebben ze 'm gezien, bij bijv bittermoon of die ik vrijdag ga kijken niet.quote:
help me even te herinneren dat ik dit ook ga kijken ajb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Was mooi en voor mij ook beetje dubbel om te zien.
oh de laatste moet ik ook nog zien. ik ga alles maar in agenda noteren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dubbel als ik: te verdrietig?
Dat kan ik me wel voorstellen. Ga 'm nu even af kijken en dan nog een Upje samen kijken (7Up van Michael Apted).
Misschien tot later nog, CULlers!
Wat ongelooflijk hoe dat toch allemaal kon gebeuren hè? Niet te bevatten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verdrietig ja en boos en dubbel als in op dat soort gedwongen joodse scholen in Amsterdam zaten mijn moeder en tante ook en is iedereen er op een gegeven moment vanaf gehaald en heeft mijn moeder als enige die kampen wel overleefd, maar is mijn tante (bijna net zo oud als Anne Frank) op 12 jarige leeftijd in Sobibor vermoord.
om van de rest van de hele familie maar niet te spreken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verdrietig ja en boos en dubbel als in op dat soort gedwongen joodse scholen in Amsterdam zaten mijn moeder en tante ook en is iedereen er op een gegeven moment vanaf gehaald en heeft mijn moeder als enige die kampen wel overleefd, maar is mijn tante (bijna net zo oud als Anne Frank) op 12 jarige leeftijd in Sobibor vermoord.
om van de rest van de hele familie maar niet te spreken
Ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:01 schreef freecell het volgende:
Ik vraag me wel eens af of wij of onze kinderen nog ooit zoiets gaan meemaken.
Ben het roerend met je eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:48 schreef freecell het volgende:
Nee, inderdaad.. Maar goed dat je dat soort dingen niet van te voren weet...
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
Oplossing: als het losse zakjes zijn, zakjes openmaken en op grote schaal kwakken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:34 schreef borisz het volgende:
[..]
15 en 18 zijn veel lekkerder dan 12. 12 = skyradiowhisky. Eenmaal een slok van die andere twee en 12 is vergeten. 15 is kruidiger, fruitiger, wat zoeter dan 12. 12 blijft vlak.
Ohja, jij bent Mr.Sunny heh! Ik moest er gewoon ff over nadenken... Nachtdiensten en mijn brein gaan slecht samen. Nog 1 te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:20 schreef TAV74 het volgende:
Helemaal de goede omschrijving. Was de eerste in onze proeverij in Schotland en vanaf de tweede wist ik al dat het het niet zou worden. Maar ik viel gek genoeg sowieso het eerst op de rokerige smaken, daarna ben ik de lichtere wat meer gaan waarderen.
Het wisselt hier. De ene keer 4,5 uurquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:25 schreef Tezz het volgende:
Lein, hoeveel slaap je op een dag als je nachtdiensten draait? Mijn man draait regelmatig nachtdiensten, maar die slaapt dan overdag minstens 6,5 uur. Anders lijkt het me ook wel heel erg zwaar eigenlijk.... (en zeker 7 (!) achter elkaar!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ga eens slapen! Hoeveel nachten moet je nog, Lein?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Het wisselt hier. De ene keer 4,5 uuren de andere keer van half 9 tot 4 of 5 uur...
Eén. Einz. Uno. One. 1quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Ga eens slapen! Hoeveel nachten moet je nog, Lein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap ook niet zo goed dat ze je direct 7 nachtdiensten doen, maar vooruit, je hebt het bijna doorstaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Eén. Einz. Uno. One. 1Gelukkig want ik ben het poep-zat
oh gelukkig nog eentjequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eén. Einz. Uno. One. 1Gelukkig want ik ben het poep-zat
Er hing zelfs een dode fazant boven de deur naar de keukenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef DarkElf het volgende:
Isa! klinkt alsof het er erg kerstig uitzag, je beschrijving van waar je was en zo maar het eten klinkt idd teleurstellend, heel niet zoals je zou verwachten idd, (ook al weet je helemaal niet wat je kan verwachten wrs maar goed..) ... Wanneer kom je weer naar Nederland?
Oh en hardlopen op de band is idd saai maar het was zulk slecht weer ineens, hard waaien en enorm!!!! koud dat ik dat een betere optie vond dan buiten in mijn eentje strompelen
Ik sprak vanmorgen vroeg (quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap ook niet zo goed dat ze je direct 7 nachtdiensten doen, maar vooruit, je hebt het bijna doorstaan
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik sprak vanmorgen vroeg () het nachthoofd, zij is jaren lang teamhoofd van een andere afdeling geweest, en die vroeg of ik ingewerkt was. Ik zei: ja, ik heb 2 nachten met C. samen opgewerkt. Zij: Oh, stond je boventallig? Ik: nee? Zij: dan ben je dus niet ingewerkt. Maargoed, ik ben sowieso amper ingewerkt, ik heb 2 dagdiensten, een P (tussendienst) en een avonddienst boventallig gestaan. En daarna was het uit met de pret. Het teamhoofd van mijn stage afdeling zei dat ik 'niet in het diepe gegooid was, maar geflikkerd' (net als het collega'tje dat tegelijk met mij begon op de afdeling). Ben het er op zich wel mee eens geloof ik
En m'n collega's die niet in de vaste nachtdienst zitten, maar net als ik gewoon onregelmatig werken, krijgen 3-4 nachten na elkaar. Verschil moet er wezen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik ben een paar dagen vrij en dan ga ik weer dag of avonddienst draaien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef DarkElf het volgende:
oh gelukkig nog eentjeen ga je daarna weer de dag werken of hoe zit dat in elkaar?
Ja snap dat je dan toch een ander idee erbij krijgt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er hing zelfs een dode fazant boven de deur naar de keukenEn ik weet ook niet wat ik moest verwachten, maar wat me het meeste tegenstond was dat er heel druk gedaan werd over dat Belangrijke Kerstdiner en dat je dan met 8 mensen in 15 minuten klaar bent met eten. Terwijl de eetkamer er geweldig mooi uitzag qua kerstversiering en dergelijke. Ik ben overigens 28 december om 18:10 geland op Schiphol
En al een was gedaan vanmorgen en ga straks de koelkast schoonmaken.
Jammer van het vieze weer zeg, ik vind het altijd zo geweldig om op vakantieplekken te gaan hardlopen
Om te beginnen in de gemeenteraadquote:borisz, wat grappig dat je op de kieslijst staat! Hebben we hie rnu ook een echte politicus zitten? Oeh, straks kom je ooit nog in de tweede kamer oid en dan kan ik zeggen: 'ja, die ken ik! van erm...fok'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(heb het maar ff gespoilerd, was wat veel)
7 nachten is wel lang iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen vrij en dan ga ik weer dag of avonddienst draaien.
Da's helemaal niet decadent! Dat hoort zo. Naar de opera in een taxiquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:44 schreef DarkElf het volgende:
Ja snap dat je dan toch een ander idee erbij krijgt.Is mr isa nu mee teruggekomen?
Voor de rest hadden we gelukkig heel mooi weer, koud maar zon dus erg lekker, alleen die avond was het echt te koud gewoon (toen gingen we daarna naar de opera dus lekker decadent met de taxi gegaan) en de 3e avond was het natte sneeuwig maar toen hadden we ons heerlijke diner dus daar hadden we ook geen last van
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:43 schreef Isabeau het volgende:Mijn nieuwe afdeling staat bekend als een afdeling met grote personeelstekorten dus het gebrek aan inwerken en de overdaad aan nachten zijn wmb verklaard. En ik ben na mn proeftijd gedegradeerd van zorgcoördinator (niveau 3+cursus, 4 of 5) naar VIG'er (niveau 3) voor een half jaar omdat ik 'geen overzicht had op de werkzaamheden zoals die op de afdeling plaats moeten vinden en de werkwijze omtrend de taken van de zorgcoördinator'. Ach. Gek als je niet ingewerkt wordt omdat de zorgcoördinator die je moet inwerken, een miskraam kreeg en langdurig ziek is. Ik ben toch niet van plan de rest van m'n leven in dit verpleeghuis te blijven. En ik speel een beetje met het idee om naar een andere afdeling te vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels een paar fractievergaderingen en een ALV meegemaakt. Daar leer je ook al een hoop van. Om een verkiezingsprogramma in elkaar te zetten, wat je juist wel en niet moet vertellen. Voordeel is dat wij alleen maar kunnen groeien in Velsenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Borisz, het politieke spel is ook fascinerend. De man van mijn vriend's zus (ik ben er nog niet aan toe om hem zwager te noemen) had een boek gelezen waar hij over vertelde en ik moet toch de schrijver eens navragen wan tik denk dat jij het ook interessant zou vinden. Gaat over hoe politici denken voor het land bezig te zijn, maar eigenlijk zijn ze vooral bezig met zichzelf in stand te houden (herkozen te worden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |