Ja hoorquote:foto Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Onnoman het volgende:
de kogels vlogen letterlijk mijn speakers uit
ik moest lachen...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef mirved het volgende:
Het is geen toeval dat jij net hem kickte
Blijkbaar ben je een slechte verliezer en suck je zo veel dat je gewoon tering veel mensen kicked.
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:13 schreef Neroje het volgende:
Mensen kicken omdat je niet tegen je verlies kan...
treurig ik geef toe.. heel treurig!!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:13 schreef Neroje het volgende:
Mensen kicken omdat je niet tegen je verlies kan...
je zou zomaar gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:24 schreef Palomar het volgende:
Je bent gewoon een stakker... Toen ik een paar jaar geleden wel eens counterstrike speelde had je ook vaak van die trieste admins die je uit frustratie kicken of bannen.
Dit is geen toeval of lot, maar gerechtigheid!
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef Fortitude het volgende:
TS denkt dat mensen die hem nakken cheaters zijn maar hij is eigenlijk gewoon een noob.
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:33 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen verbannen als je niet kan winnen is diep triest, door admins als jij wordt online gamen verneukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop