Wel interessante punten, wat jullie?quote:Verwijderd wegens outdated, zie bron verdrop in dit topic
Vanaf hier ben ik gestopt met lezen. "Interessant" zou je het kunnen noemen, maar "dom" dekt de lading beter.quote:Balkende 4 alweer, dus 16 jaar. Wacht eens even, ZESTIEN JAAR met Balkenende
Dat is best een domme fout inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Vanaf hier ben ik gestopt met lezen. "Interessant" zou je het kunnen noemen, maar "dom" dekt de lading beter.
Vanaf hier ging het fout.quote:Even het land wakker schudden hoor. Hoe lang zitten we ook al weer met die Harry Potter kloon opgescheept? Balkende 4 alweer, dus 16 jaar.
Geluksvogel, ik ben zijn grootste fan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
Liep ik daar vandaag in Den Bosch, loopt hij opeens met heel de paparazi voor me
ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Vanaf hier ben ik gestopt met lezen. "Interessant" zou je het kunnen noemen, maar "dom" dekt de lading beter.
Jij had er mogen lopen, wie weet kwam je op tvquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef Mafkoos het volgende:
[..]
Geluksvogel, ik ben zijn grootste fan.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind het dom en kut, hoezo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:40 schreef slindenau het volgende:
Gevonden op het web:
[..]
Wel interessante punten, wat jullie?
Agree.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
goeie vraag.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar is TS eigenlijk in z'n eigen topic?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Welke trianglejostie heeft dit geschreven dan? En kunnen ze hem/haar niet naar Haïti sturen voor straf ofzo?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Dit is ook een pareltje. Dan zijn er dus min of meer geen goede politieke leiders volgens deze heren.quote:dat geloof en politiek leiderschap ABSOLUUT NIET samengaan
Terecht punt trouwens. Er mag best meer geneukt worden binnen de tweede kamer, suffe hap is het nu.quote:Bij voorkeur iemand die er ook nog een beetje geil uitziet, wellicht dat de jeugd dan ook weer interesse gaat tonen in de (figuren in) de politiek.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Terecht punt trouwens. Er mag best meer geneukt worden binnen de tweede kamer, suffe hap is het nu.
Wilders achterop Hamer ofzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Terecht punt trouwens. Er mag best meer geneukt worden binnen de tweede kamer, suffe hap is het nu.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wilders achterop Hamer ofzo.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
quote:
In een topic als dit klagen over slechte kicksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Thomas B. het volgende:
Wat een slechte kicks. Slindenau, ga 's in op mn vorige post..
We worden al genoeg genaaid door ze, vind je niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Neenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Thomas B. het volgende:
Wat een slechte kicks. Slindenau, ga 's in op mn vorige post..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Neen.
Als jij mij niet als baggeruser kent, dan ken je me uberhaupt niet...
Leer me eerst maar eens kennen, dan praten we inhoudelijk verder.
Doe dat alsjeblieft NOOOOIT meer. sommige mensen zien dingen iets te snel voor zichquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wilders achterop Hamer ofzo.
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:44 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-17-04-2002
Toen was Balkenende nog leuk. Hij had toen wel wat.
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:44 schreef Klopkoek het volgende:
Hij praatte toen ook al belachelijk snel soms en begint veel zinnen nu nog op dezelfde manier als toen.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:44 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-17-04-2002
Ja, het had eventueel grappig kunnen worden als de schrijver daar sarcastisch op door was blijven gaan aangezien 4 volle termijnen wel 16 jaar hadden moeten zijn maar de rest is inderdaad ook te dom voor woorden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Goed idee, misschien verwerk ik dat er wel ff in.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja, het had eventueel grappig kunnen worden als de schrijver daar sarcastisch op door was blijven gaan aangezien 4 volle termijnen wel 16 jaar hadden moeten zijn maar de rest is inderdaad ook te dom voor woorden.
No offence, maar je stuk is nou niet bepaald een scherp politiek commentaar. Je analyses zijn verre van volledig en je argumenten ontoereikend.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef slindenau het volgende:
Graag inhoudelijk commentaar IPV mierrenneuken over die 16 jaar?
Ok, komt ie:quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef slindenau het volgende:
Graag inhoudelijk commentaar IPV mierrenneuken over die 16 jaar?
Waarom niet? Als het simpelweg onmogelijk is, waarom kan je het dan niet smpel uitleggen waarom dat zo is?quote:iemand die reeds 4 kabinetten aan de macht is geweest niet meer objectief kan oordelen, en niet meer het beste met het land kan voorhebben. Dat kan hijzelf nog wel willen en denken, maar na zo lang aan de macht te zijn geweest is dan simpelweg onmogelijk
Nogmaals: kiezers beslissen anders. Uit het onderzoek blijkt dat protestanten eerder denken aan de belangen van het bedrijf en daarna aan die van de medewerkers. Dat is een bepaalde eigenschap die helemaal niet verkeerd hoeft te zijn. Ten tweede kan je niet generaliseren: dat protestante leiders gemiddeld meer die instelling hebben kan je niet direct toepassen op Balkenende, je zal dus eerst moeten aantonen dat Balkenende zo'n instelling heeft, en daarna aangeven waarom het verkeerd is. Zijn geloof diskalificeert hem dus niet per definitie zoals jij wil aangeven.quote:volgens recent onderzoek door de organisatiekundigen Tom van den Belt en Joop Moret (lees hier meer) is gebleken dat geloof en politiek leiderschap ABSOLUUT NIET samengaan
De scheiding tussen kerk en staat betekent dat de kerk niet aan het hoofd staat van de regering en dat de staat zich onafhankelijk opstelt ten opzichte van religie. Gelovigen willen uitsluiten van politieke functie is dus juist een schending van de scheiding tussen kerk en staat: je gaat als staat dan actief bepalen welke levensovertuigingen wel acceptabel zijn. De staat gaat dan bepalen welke opvattingen onderdeelzijn van een religie wen welke niet.quote:Niet zo lang geleden zijn wij van het zuilen systeem afgestapt, in de hoop kerk en staat te kunnen scheiden
Jij ziet het verschil tussen kerk en geloof niet. De scheiding tussen kerk en staat is er zodat de kerk geen invloed heeft op de bestuursvorm. JP mag dan wel regeren en gelovig zijn, de kerk heeft geen invloed op hem. Het enige wat je er aan merkt is dat hij christelijke normen en waarden heeft. en christelijke normen en waarden zijn niet anders dan die van ongelovigen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef slindenau het volgende:.
Gebrek aan onderbouwing zal me een worst wezen, het is een monoloog...mijn mening geventileerd.
Ik hoef het tegen niemand te verantwoorden.
Ten tweede hebben jullie de scheiding tussen kerk en staat niet helemaal begrepen, want de kerk zit nog steeds vuistdiep in de mensheid, en daarmee in de staat.
Dat ze geen "politieke figuren" zijn heeft daar niks mee te maken. Helemaal niks.
Je weet zelf wel dat dat niet waar is. Je presenteert het verhaal alsof je 'het land' wel even uit gaat leggen wat er mis is met Balkenende, en sleept er een - uit de context getrokken - onderzoek bij om je standpunt te onderbouwen. Voorts vraag je op dit forum om commentaar op de inhoud.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef slindenau het volgende:.
Gebrek aan onderbouwing zal me een worst wezen, het is een monoloog...mijn mening geventileerd.
Met het verzinnen van je eigen definitie van scheiding van kerk en staat schiet je niet zoveel op. Dat begrip heeft nu eenmaal al een betekenis, en het is niet die welke jij eraan probeert te geven.quote:Ten tweede hebben jullie de scheiding tussen kerk en staat niet helemaal begrepen, want de kerk zit nog steeds vuistdiep in de mensheid, en daarmee in de staat.
Dat ze geen "politieke figuren" zijn heeft daar niks mee te maken. Helemaal niks.
Dat mag, maar je zal er weinig mensen mee overtuigen. En natuurlijk wil je mensen overtuige want anders had je wel in een holle boomstam geschreeuwd ipv een openbaar discussieforum.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef slindenau het volgende:.
timmmmm heeft jouw misvatting al aangekaart.quote:Ten tweede hebben jullie de scheiding tussen kerk en staat niet helemaal begrepen, want de kerk zit nog steeds vuistdiep in de mensheid, en daarmee in de staat.
Vrij gevaarlijke uitspraak, en daarom ben ik het ook absoluut niet eens met je stelling.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..] en christelijke normen en waarden zijn niet anders dan die van ongelovigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |