Wel interessante punten, wat jullie?quote:Verwijderd wegens outdated, zie bron verdrop in dit topic
Vanaf hier ben ik gestopt met lezen. "Interessant" zou je het kunnen noemen, maar "dom" dekt de lading beter.quote:Balkende 4 alweer, dus 16 jaar. Wacht eens even, ZESTIEN JAAR met Balkenende
Dat is best een domme fout inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Vanaf hier ben ik gestopt met lezen. "Interessant" zou je het kunnen noemen, maar "dom" dekt de lading beter.
Vanaf hier ging het fout.quote:Even het land wakker schudden hoor. Hoe lang zitten we ook al weer met die Harry Potter kloon opgescheept? Balkende 4 alweer, dus 16 jaar.
Geluksvogel, ik ben zijn grootste fan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
Liep ik daar vandaag in Den Bosch, loopt hij opeens met heel de paparazi voor me
ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Vanaf hier ben ik gestopt met lezen. "Interessant" zou je het kunnen noemen, maar "dom" dekt de lading beter.
Jij had er mogen lopen, wie weet kwam je op tvquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef Mafkoos het volgende:
[..]
Geluksvogel, ik ben zijn grootste fan.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind het dom en kut, hoezo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:40 schreef slindenau het volgende:
Gevonden op het web:
[..]
Wel interessante punten, wat jullie?
Agree.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
goeie vraag.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar is TS eigenlijk in z'n eigen topic?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Welke trianglejostie heeft dit geschreven dan? En kunnen ze hem/haar niet naar Haďti sturen voor straf ofzo?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Dit is ook een pareltje. Dan zijn er dus min of meer geen goede politieke leiders volgens deze heren.quote:dat geloof en politiek leiderschap ABSOLUUT NIET samengaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |