Ik doe het niet in elk geval.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die moeilijk ter been zijn en daarom maar niet naar buiten gaan. Heel realistische keuze van hen...
En als iedereen zo lui en egocentrisch denkt, niks doet en anderen de schuld geeft van niks doen, tja dan gebeurt er niks... Het is even een kleine moeite om het voor jezelf en je buren het een beetje veiliger te maken..
Je hebt gelijk die gast is een moordenaar! Je hebt het over een beetje sneeuw gek. Zelfs de snelweg was niet gestrooid hier in de buurt ik denk dat daar meer doden door kunnen vallen dan de stoep. Snelweg is trouwens uiteindelijk Balkie zijn verantwoordelijkheid maar het maakt hem ook niks uit dat baby's door de vooruit vliegen en bejaarden de greppel in vliegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het interesseert je geen flikker als mensen vallen.. botten breken.. niet buiten durven te komen ?
Je leeft alleen voor je eigen ikke ?
´quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef voyeur het volgende:
Zijn er al foto´s van onze premier in de weer op zijn tuinpad?
Hij laat het zijn vrouw doen die lamlul.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
´
Maar is er nu geen enkele Fokker die het tuinpad van onze vader heeft gefotografeerd?
Nee, want het gaat eigenlijk helemaal niet over balkenende, maar dat heeft nog niet iedereen door.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
´
Maar is er nu geen enkele Fokker die het tuinpad van onze vader heeft gefotografeerd?
Dat is altijd zo. Een toilet maak je toch ook schoon terwijl je weet dat die direct weer vies wordt. Daarbij is als je het bijhoudt maar twee minuten werk.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:01 schreef thewishmaster het volgende:
Je zal vanochtend de stoep maar schoongeveegd hebben, na die sneeuwbuien vanmiddag ligt alles weer vol.
Je zou toch eens moe worden. Nee, dan kan je beter zinvolle berichtjes op FOK plaatsen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:01 schreef thewishmaster het volgende:
Je zal vanochtend de stoep maar schoongeveegd hebben, na die sneeuwbuien vanmiddag ligt alles weer vol.
Dan ken jij mijn bezoek niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Een toilet maak je toch ook schoon terwijl je weet dat die direct weer vies wordt. Daarbij is als je het bijhoudt maar twee minuten werk.
Ik ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef sig000 het volgende:
Hij laat het zijn vrouw doen die lamlul.![]()
En, maakt het voor jou uit hoe Balkenendes stoep erbij ligt?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:38 schreef voyeur het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel tijd voor een sneeuwpop. ´Het is lastig schoonmaken, nu de sneeuw is vastgekoekt.'' aldus zijn vrouw, die kennelijk de oproep van onze daadkrachtige premier ook te laat doorgekregen heeft.
Volgens mij niks. Voel me tenminste niet Christelijk als ik aan het schuiven ben.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:23 schreef ktnxbye het volgende:
Wat heeft het schoonmaken van een stoep te maken met Christelijke normen en waarden? In de Bijbel wordt nergens over sneeuwschuiven gesproken voor zover ik weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |