abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76804782
Mijn of Flopkaart is nu geblokkeerd maar hoe kan dat nou?
is toch belachelijk stel dat je ergens staat en je niet meer terug kan en dat k*t poortje niet meer opengaat:S
pi_76804820
Gewoon opentrappen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:41:58 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76804847
Dat hebben ze ingevoerd voor stinkende mensen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:42:17 #4
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_76804855
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef jorisknol het volgende:
Mijn of Flopkaart is nu geblokkeerd maar hoe kan dat nou?
is toch belachelijk stel dat je ergens staat en je niet meer terug kan en dat k*t poortje niet meer opengaat:S
Gewoon vriendelijk vragen of je er langs mag...


Terechte klacht overigens

Antiklacht: Yeah! geen antiklacht bij OP
pi_76804884
pi_76804932
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Haha lol

Maarja nu moet ik steeds de bus in,, die chauffeurs hebben het toch niet in de gaten.
Maar probeer de klantenservice van OV Flop Kaart te bellen maar zit nu al 10 minuten in de wacht:@
pi_76804957
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam
pi_76804995
Marielle wenst jou heeeel veel succes met je examens Jorizz
pi_76805080
Eindelijk de klantenservice gebeld mwah service is een groot woord maar goed.

Omdat ik Automatisch opwaarderen hebt en hun een kut systeem hebben wordt er na 3x automatisch opwaarderen een blokkade opgelegd (blijkbaar reis ik te veel) omdat hun pas na 3-7 dagen het geld ervan afschrijven:S
pi_76805087


:S
pi_76805133
Pak de fiets, is beter voor het milieu.
pi_76805157
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef jorisknol het volgende:
Eindelijk de klantenservice gebeld mwah service is een groot woord maar goed.

Omdat ik Automatisch opwaarderen hebt en hun een kut systeem hebben wordt er na 3x automatisch opwaarderen een blokkade opgelegd (blijkbaar reis ik te veel) omdat hun pas na 3-7 dagen het geld ervan afschrijven:S
Is Renée al langsgeweest om het goed te maken?
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:19:09 #13
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76806322
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef jorisknol het volgende:
Eindelijk de klantenservice gebeld mwah service is een groot woord maar goed.

Omdat ik Automatisch opwaarderen hebt en hun een kut systeem hebben wordt er na 3x automatisch opwaarderen een blokkade opgelegd (blijkbaar reis ik te veel) omdat hun pas na 3-7 dagen het geld ervan afschrijven:S
Dit was serieus hun antwoord? Dus door gewoon continu netjes in en uit te checken kun je automatisch je pas laten blokkeren omdat je te veel reizen in 3 dagen maakt?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:24:14 #14
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_76806533
Doe je goed
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_76806691
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dit was serieus hun antwoord? Dus door gewoon continu netjes in en uit te checken kun je automatisch je pas laten blokkeren omdat je te veel reizen in 3 dagen maakt?
Waarschijnlijk staat er een te laag saldo op waardoor TS niet meer kan inchecken. Aardig bagger dat het zo lang duurt voordat dat automatisch afschrijven geregeld is. 4 tot 7 werkdagen is gewoon veel te lang. OV kaart detecteert dat er te weinig saldo op staat en pas na 4 dagen wordt het aangevuld? Nutteloos.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:30:52 #16
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76806826
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Waarschijnlijk staat er een te laag saldo op waardoor TS niet meer kan inchecken. Aardig bagger dat het zo lang duurt voordat dat automatisch afschrijven geregeld is. 4 tot 7 werkdagen is gewoon veel te lang. OV kaart detecteert dat er te weinig saldo op staat en pas na 4 dagen wordt het aangevuld? Nutteloos.
Dat zou echt intens zinloos zijn, te meer omdat je max €30,– op je kaart kunt zetten. Dat kun je inderdaad met gemak in een paar dagen opmaken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_76807468
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat zou echt intens zinloos zijn, te meer omdat je max €30,– op je kaart kunt zetten. Dat kun je inderdaad met gemak in een paar dagen opmaken.
Dertig euro is niks inderdaad.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_76812001
strippenkaart FTW
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:37:55 #19
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_76812231
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat zou echt intens zinloos zijn, te meer omdat je max €30,– op je kaart kunt zetten. Dat kun je inderdaad met gemak in een paar dagen opmaken.
Dat is de reden waarom ik geen automatisch opladen heb.
Het bestellen van tegoed over internet is ook zo handig. Denk je niet langs de op dit moment druke oplaadpunten te moeten. Mag je alsnog om je bestelling op te halen. Zeer handig systeem dat over internet reistegoed bestellen.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:32 schreef F04 het volgende:
strippenkaart FTW
Heb daar ook nog maar even een stapeltje van gehaald. Altijd handig.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_76813378
JorisKnol, geef eens antwoord op de gerezen vragen.
pi_76813492
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat? Een scooter? Een verkapte motor? Vertel het me.
pi_76813528
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Wat is dat? Een scooter? Een verkapte motor? Vertel het me.
Dat is ene Joris Knol, een kruising op een kruising.
pi_76813547
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor mislukt ding? Een combinatie van een scooter, een brommer een een moter ofzo?
pi_76813552
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat zou echt intens zinloos zijn, te meer omdat je max €30,– op je kaart kunt zetten. Dat kun je inderdaad met gemak in een paar dagen opmaken.
Ik las ergens ¤150.
pi_76813571
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:09 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor mislukt ding? Een combinatie van een scooter, een brommer een een moter ofzo?
En een snorfiets. Want check die spiegelssszz.
pi_76813777
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:09 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

En een snorfiets. Want check die spiegelssszz.
Oja wat kansloos!
pi_76813848
Ik vind 'm wel trendy.
pi_76826323
Mijn OV-chipkaart is ook ineens geblokkeerd maar er staat toch een abonnement op voor januari als je recht hebt op studiefinanciering?
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_76827059
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef SiemPie666 het volgende:
Mijn OV-chipkaart is ook ineens geblokkeerd maar er staat toch een abonnement op voor januari als je recht hebt op studiefinanciering?
Ja hallo ik weet het toch ook allemaal niet?

pi_76827914
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:17 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ja hallo ik weet het toch ook allemaal niet?

[ afbeelding ]
Leave me alone!
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
  vrijdag 15 januari 2010 @ 02:25:43 #31
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76835889
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef jorisknol het volgende:
Mijn of Flopkaart is nu geblokkeerd maar hoe kan dat nou?
is toch belachelijk stel dat je ergens staat en je niet meer terug kan en dat k*t poortje niet meer opengaat:S
Altijd in- en uitchecken, dan voorkom je dit soort problemen.

Gefeliciteerd TS, je hebt jezelf voor je ballen geslagen met deze domme, oerdomme klacht. Met zulke debielen als jij hoeven de OV-bedrijven nooit meer te bezuinigen in hun dienstregeling.
pi_76876629
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef jorisknol het volgende:
Eindelijk de klantenservice gebeld mwah service is een groot woord maar goed.

Omdat ik Automatisch opwaarderen hebt en hun een kut systeem hebben wordt er na 3x automatisch opwaarderen een blokkade opgelegd (blijkbaar reis ik te veel) omdat hun pas na 3-7 dagen het geld ervan afschrijven:S
In spreektaal helaas niet origineel, maar in schrijftaal heb ik haar (fout (v)) nog niet vaak gezien.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_76976410
Bah ik ben vandaag ook geblokkeerd, 1,5 uur gelopen naar huis.!
OV-KUTKAART
  maandag 18 januari 2010 @ 18:34:53 #34
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76976552
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef Mailbox het volgende:
Bah ik ben vandaag ook geblokkeerd, 1,5 uur gelopen naar huis.!
OV-KUTKAART
Ook jij al?

Mocht je dit zelf hebben veroorzaakt door 10 keer niet uit te checken bij het uitstappen, dan verdien je een rotschop voor je ballen.
pi_76977701
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ook jij al?

Mocht je dit zelf hebben veroorzaakt door 10 keer niet uit te checken bij het uitstappen, dan verdien je een rotschop voor je ballen.
Dit komt enig zins door mezelf, maar dat neemt niet weg dat ik niet binnen 1 week foutloos constant in en uit bliep. ze moeten in bussen gewoon zorgen dat je alleen maar hoeft in te piepen.
  maandag 18 januari 2010 @ 19:04:39 #36
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76978035
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef Mailbox het volgende:

[..]

Dit komt enig zins door mezelf, maar dat neemt niet weg dat ik niet binnen 1 week foutloos constant in en uit bliep. ze moeten in bussen gewoon zorgen dat je alleen maar hoeft in te piepen.
Dit vat ik dus op als het moedwillig negeren van de spelregels.
pi_76978118
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef jorisknol het volgende:
Mijn of Flopkaart is nu geblokkeerd maar hoe kan dat nou?
is toch belachelijk stel dat je ergens staat en je niet meer terug kan en dat k*t poortje niet meer opengaat:S
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen
pi_76978219
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dit vat ik dus op als het moedwillig negeren van de spelregels.
spelregels?
  Spellchecker maandag 18 januari 2010 @ 19:09:14 #39
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_76978258
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef Mailbox het volgende:

[..]

Dit komt enig zins door mezelf, maar dat neemt niet weg dat ik niet binnen 1 week foutloos constant in en uit bliep. ze moeten in bussen gewoon zorgen dat je alleen maar hoeft in te piepen.
En vervolgens moet er een reuksysteem in alle bussen komen, zodat ze het kunnen ruiken wanneer jij weer uitstapt.
Tevens -purist.
pi_76978400
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:09 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

En vervolgens moet er een reuksysteem in alle bussen komen, zodat ze het kunnen ruiken wanneer jij weer uitstapt.
Als je nu alle busdiensten eenzelfde tarief geeft (dat moet binnen een stad best te regelen zijn), eventueel de streekbussen een hoger tarief, standaard. Dan hoef je enkel maar in te piepen en zit je net zolang op de bus als nodig is.

Soort dagkaart dus.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_76978702
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Als je nu alle busdiensten eenzelfde tarief geeft (dat moet binnen een stad best te regelen zijn), eventueel de streekbussen een hoger tarief, standaard. Dan hoef je enkel maar in te piepen en zit je net zolang op de bus als nodig is.

Soort dagkaart dus.
Wat ze in Engeland hebben dus. Dat werkt inderdaad prima .
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  Spellchecker maandag 18 januari 2010 @ 19:20:47 #42
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_76978841
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Als je nu alle busdiensten eenzelfde tarief geeft (dat moet binnen een stad best te regelen zijn), eventueel de streekbussen een hoger tarief, standaard. Dan hoef je enkel maar in te piepen en zit je net zolang op de bus als nodig is.

Soort dagkaart dus.
Stel het voor aan de hoge raad van het OV
Tevens -purist.
pi_76979037
Sterker nog:

Als - let wel, ALS - ik hier in België met de bus ergens heen zou willen, koop ik een dagkaart voor 5 euro. Daarmee kan ik de gehele dag bus in, bus uit reizen. Voor ¤ 7,50 heb ik een driedaagse kaart en voor 10 euro heb ik een weekkaart.

Waarom moet dat in NL zo moeilijk allemaal?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 18 januari 2010 @ 19:26:32 #44
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76979171
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sterker nog:

Als - let wel, ALS - ik hier in België met de bus ergens heen zou willen, koop ik een dagkaart voor 5 euro. Daarmee kan ik de gehele dag bus in, bus uit reizen. Voor ¤ 7,50 heb ik een driedaagse kaart en voor 10 euro heb ik een weekkaart.

Waarom moet dat in NL zo moeilijk allemaal?
Omdat het OV in België zwaarder gesubsidieerd wordt?

Bovendien ben ik niet echt gerust op de monstervervoerscijfers die VVM De Lijn in het mediacircuit brengt.
pi_76979273
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Omdat het OV in België zwaarder gesubsidieerd wordt?

Bovendien ben ik niet echt gerust op de monstervervoerscijfers die VVM De Lijn in het mediacircuit brengt.
Die cijfers zullen mij m'n reet roesten. De tarieven, dat is alles wat interessant is voor de busreiziger.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 18 januari 2010 @ 19:33:52 #46
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76979567
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Die cijfers zullen mij m'n reet roesten. De tarieven, dat is alles wat interessant is voor de busreiziger.
Aanbod en snelheid ook.
pi_76981756
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:09 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

En vervolgens moet er een reuksysteem in alle bussen komen, zodat ze het kunnen ruiken wanneer jij weer uitstapt.
dat vind ik wel een goed plan, ik investeer wel
  maandag 18 januari 2010 @ 20:45:59 #48
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_76983490
Voor die 30 euro per 3 dagen mag je wel met mij mee carpoolen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 18 januari 2010 @ 20:47:17 #49
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76983548
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:45 schreef Juicyhil het volgende:
Voor die 30 euro per 3 dagen mag je wel met mij mee carpoolen.
Leuk aanbod, maar Mailbox is niet buiten zijn schuld om in de penarie geraakt.
pi_76984505
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 02:25 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Altijd in- en uitchecken, dan voorkom je dit soort problemen.

Gefeliciteerd TS, je hebt jezelf voor je ballen geslagen met deze domme, oerdomme klacht. Met zulke debielen als jij hoeven de OV-bedrijven nooit meer te bezuinigen in hun dienstregeling.
Ik heb het er met een buschauffeur en 2 conducteurs over gehad, en op advies van hun ook nooit uit lopen checken. Tot hij geblokkeerd werd .

Er werd ons verteld dat als we gewoon even logisch nadenken je in de bus alleen hoeft in te checken zodat de chauffeur weet dat je een geldig vervoersbewijs hebt, en verder niet uit hoeft te checken omdat je geen betalende klant bent. Klinkt allemaal heel logisch toch? Vind het echt verschrikkelijk irritant dat ik elke keer na de busrit mijn chipkaart moet pakken om weer uit te gaan checken . Gaat helemaal nergens over :p. Vooral als je druk in gesprek bent is het snel te vergeten. Het achterlijkste is nog dat er slechts 3 plaatsen in Nederland zijn waar je je kaart kunt deblokkeren, in Amsterdam heb je 7 punten, in Rotterdam 6 en in Utrecht 1.

Maar goed, we (ik en een aantal klasgenoten) konden op een gegeven moment niet meer inchecken bij de bus (Connexxion), maar wel bij de trein. Vervolgens hebben we een keer ingecheckt bij de NS, en later weer normaal uitgecheckt, en was onze chipkaart weer gedeblokkeerd en konden we weer vrolijk inchecken in de bus.

Misschien heeft iemand hier ooit nog wat aan.
pi_77000028
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef CoenH het volgende:

[..]

Ik heb het er met een buschauffeur en 2 conducteurs over gehad, en op advies van hun ook nooit uit lopen checken. Tot hij geblokkeerd werd .

Er werd ons verteld dat als we gewoon even logisch nadenken je in de bus alleen hoeft in te checken zodat de chauffeur weet dat je een geldig vervoersbewijs hebt, en verder niet uit hoeft te checken omdat je geen betalende klant bent. Klinkt allemaal heel logisch toch? Vind het echt verschrikkelijk irritant dat ik elke keer na de busrit mijn chipkaart moet pakken om weer uit te gaan checken . Gaat helemaal nergens over :p. Vooral als je druk in gesprek bent is het snel te vergeten. Het achterlijkste is nog dat er slechts 3 plaatsen in Nederland zijn waar je je kaart kunt deblokkeren, in Amsterdam heb je 7 punten, in Rotterdam 6 en in Utrecht 1.

Maar goed, we (ik en een aantal klasgenoten) konden op een gegeven moment niet meer inchecken bij de bus (Connexxion), maar wel bij de trein. Vervolgens hebben we een keer ingecheckt bij de NS, en later weer normaal uitgecheckt, en was onze chipkaart weer gedeblokkeerd en konden we weer vrolijk inchecken in de bus.

Misschien heeft iemand hier ooit nog wat aan.
AH! mijne is ook al geblokkeerd (nog steeds)
gewoon op hetzelfde station inchecken en uitchecken?
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_77002714
Weet niet waar hij het niet doet?

In mijn geval was het zo:

Bij Connexxion kon ik niet inchecken omdat de kaart geblokkeerd was. Bij de NS kon ik wel gewoon in & uitchecken, kreeg geen melding. Dus heb een keer ingecheckt, ben de stad ingegaan en na 1 1/2 uur weer uit gaan checken (een klasgenoot van mij reisde naar een ander station en checkte daar weer uit), en daarna werkte hij bij Connexxion ook weer. Heel apart .

Als jouw kaart bij de NS geblokkeerd is zou ik kijken of hij het in de bus wel doet, klein busritje maken (al is het maar 1 halte), en vervolgens uiteraard niet vergeten uit te checken :p. En dan hoop ik voor je dat hij het weer doet.

Dit heeft mij en een aantal klasgenoten iig een reisje naar Utrecht bespaard (ritje van een uurtje of 2). Beetje jammer dat je de kaart maar op 3 plaatsen in Nederland kunt laten deblokkeren, en dat alles in het westen ligt.
pi_77007287
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:05 schreef CoenH het volgende:
Weet niet waar hij het niet doet?

In mijn geval was het zo:

Bij Connexxion kon ik niet inchecken omdat de kaart geblokkeerd was. Bij de NS kon ik wel gewoon in & uitchecken, kreeg geen melding. Dus heb een keer ingecheckt, ben de stad ingegaan en na 1 1/2 uur weer uit gaan checken (een klasgenoot van mij reisde naar een ander station en checkte daar weer uit), en daarna werkte hij bij Connexxion ook weer. Heel apart .

Als jouw kaart bij de NS geblokkeerd is zou ik kijken of hij het in de bus wel doet, klein busritje maken (al is het maar 1 halte), en vervolgens uiteraard niet vergeten uit te checken :p. En dan hoop ik voor je dat hij het weer doet.

Dit heeft mij en een aantal klasgenoten iig een reisje naar Utrecht bespaard (ritje van een uurtje of 2). Beetje jammer dat je de kaart maar op 3 plaatsen in Nederland kunt laten deblokkeren, en dat alles in het westen ligt.
Ik kan niet inchecken bij connexxion, nog niet ergens anders geprobeerd.
Waar kan je hem laten deblokkeren eigenlijk?
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_77018070
Hm, balen. Er zijn 3 steden in Nederland waar het kan (ow, link werkt niet, onder het kopje Gebruik van de OV-chipkaart even op verkoop & informatiepunten klikken). Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Gaat helemaal nergens over . Komt omdat de NS niet wou meewerken aan deblokkeren werd me verteld door een medewerker.

Kan het me trouwens niet weer veroorloven vergeten uit te checken. Was het gisteren vergeten, en vanmorgen was hij weer geblokkeerd. Gelukkig door dat ene trucje de blokkade weer opgeheven. Ooit maar eens echt laten deblokkeren, als dat hier in de buurt kan. Over een jaar of 10 of zo .
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:54:36 #55
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_77048832
Ik ga hem vandaag ook maar deblokkeren.

Uitchecken in de bus zit ZO niet in mijn systeem. Ik ben altijd in gesprek of weet ik veel wat..

Grafding.
pi_77049951
Er staat nu telkens da tik geen saldo heb in de bus.
Moet hem nog activeren, maar hij zegt steeds dat het ophalen van mijn product mislukt dus ik weet niet zo goed wat ik meer kan doen dan elke dag weer ff proberen bij zo'n paal.
pi_77889987
Mijn ov-chipkaart was vandaag ook geblokkeerd daarna geprobeerd bij de NS en kon gewoon inchecken. Maar ben toch maar even naar het service punt van de NS gegaan (Arnhem centraal) waar ze hem zonder problemen konden deblokkeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')