Gewoon vriendelijk vragen of je er langs mag...quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef jorisknol het volgende:
Mijn of Flopkaart is nu geblokkeerd maar hoe kan dat nou?
is toch belachelijk stel dat je ergens staat en je niet meer terug kan en dat k*t poortje niet meer opengaat:S
Haha lolquote:
Is Renée al langsgeweest om het goed te maken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef jorisknol het volgende:
Eindelijk de klantenservice gebeld mwah service is een groot woord maar goed.
Omdat ik Automatisch opwaarderen hebt en hun een kut systeem hebben wordt er na 3x automatisch opwaarderen een blokkade opgelegd (blijkbaar reis ik te veel) omdat hun pas na 3-7 dagen het geld ervan afschrijven:S
Dit was serieus hun antwoord? Dus door gewoon continu netjes in en uit te checken kun je automatisch je pas laten blokkeren omdat je te veel reizen in 3 dagen maakt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef jorisknol het volgende:
Eindelijk de klantenservice gebeld mwah service is een groot woord maar goed.
Omdat ik Automatisch opwaarderen hebt en hun een kut systeem hebben wordt er na 3x automatisch opwaarderen een blokkade opgelegd (blijkbaar reis ik te veel) omdat hun pas na 3-7 dagen het geld ervan afschrijven:S
Waarschijnlijk staat er een te laag saldo op waardoor TS niet meer kan inchecken. Aardig bagger dat het zo lang duurt voordat dat automatisch afschrijven geregeld is. 4 tot 7 werkdagen is gewoon veel te lang. OV kaart detecteert dat er te weinig saldo op staat en pas na 4 dagen wordt het aangevuld? Nutteloos.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dit was serieus hun antwoord? Dus door gewoon continu netjes in en uit te checken kun je automatisch je pas laten blokkeren omdat je te veel reizen in 3 dagen maakt?
Dat zou echt intens zinloos zijn, te meer omdat je max €30,– op je kaart kunt zetten. Dat kun je inderdaad met gemak in een paar dagen opmaken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat er een te laag saldo op waardoor TS niet meer kan inchecken. Aardig bagger dat het zo lang duurt voordat dat automatisch afschrijven geregeld is. 4 tot 7 werkdagen is gewoon veel te lang. OV kaart detecteert dat er te weinig saldo op staat en pas na 4 dagen wordt het aangevuld? Nutteloos.
Dertig euro is niks inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat zou echt intens zinloos zijn, te meer omdat je max €30,– op je kaart kunt zetten. Dat kun je inderdaad met gemak in een paar dagen opmaken.
Dat is de reden waarom ik geen automatisch opladen heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat zou echt intens zinloos zijn, te meer omdat je max €30,– op je kaart kunt zetten. Dat kun je inderdaad met gemak in een paar dagen opmaken.
Heb daar ook nog maar even een stapeltje van gehaald. Altijd handig.quote:
Dat is ene Joris Knol, een kruising op een kruising.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is dat? Een scooter? Een verkapte motor? Vertel het me.
Wat is dat nou weer voor mislukt ding? Een combinatie van een scooter, een brommer een een moter ofzo?quote:
Ik las ergens ¤150.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef Iblis het volgende:
[..]
En een snorfiets. Want check die spiegelssszz.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:09 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor mislukt ding? Een combinatie van een scooter, een brommer een een moter ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |