quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:32 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met Evil_Alex eens: dit verdien je niet!!
In mijn ogen heb je er goed aan gedaan om het uit te maken. Als je zelf al aangeeft dat je alleen nog maar ruzie hebt meestal en dat hij geen moeite meer voor je doet (en hij je uitscheld, ook niet bewonderenswaardig) dan moet je niet in die 'relatie' blijven hangen volgens mij.
Snap dat het pijn doet, vooral nu op kerstmis natuurlijk, gelukkig geef je aan dat je bij je familie zit vandaag dus je hoeft de tijd niet alleen door te komen. Gewoon sterk blijven inderdaad, het vergt wat wilskracht vooral als het nog zo vers is maar als ik het zo lees ben je beter af zo.
Voor mezelf: kerst is zwaaaar!!
Nu doen wij er niet echt veel aan vandaag (gelukkig). Morgen pas wat uitgebreider want dan is de familie ook pas compleet (met z'n 6e ipv met ze 4e dus valt alsnog mee maargoed). Maar vanavond komen er weer alleen kerstfilms e.d., allemaal van die romantische comedies. En met cadeaus en dus het familiediner moet ik constant aan vorig jaar denken toen me ex er ook nog bij was (en ik ben haar).. Niet fijn :S..
Ik probeer er niet aan te denken en me gedachte te verzetten, dat doe ik dus o.a. op me computer op het moment. Maar het voelt gewoon niet als kerst, laat staan als een vreugdevolle kerst. En morgen zal het ben ik bang erger zijn maar ik probeer sterk te blijven!!
Vrolijk kerstfeest aan iedereen toegewenst in ieder geval, hopelijk gaat het jullie beter af als mij.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:02 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ik herken het sentiment. Ik zit toch een fase verder. Ik stel me soms nog eens voor hoe het was met haar, maar ik merk dat ik ook al visualiseer hoe het zou zijn met iemand anders. Ik kijk uit naar oud en nieuw, lekker aan de zuip!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Snowcold het volgende:
Mijn kerst is tot nu toe hartstikke gezellig en leuk! Lekker samen met het gezin gourmetten en spelletjes spelen en nu even uitbuiken voor de pc.
Ik heb de neiging om mijn ex via hyves een fijne kerst te wensen, zonder bijbedoelingen. Maar ik ben bang dat hij me óf ziet als een lafaard die met hangende pootjes terugkomt, óf iemand die iets in haar schild voert en dat ie in beide gevallen boos op me wordt ofzo. Klinkt misschien raar, maar ben dus een beetje bang voor zijn reactie... Ofja bang, ik heb er op dit moment niet zo'n zin in.
Zat ik ook nog aan te denken. Toch maar niet gedaan en ook niets gekregen.. dus tjsa..quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef Snowcold het volgende:
Tvp. Toch maar geen kerstwensen gedaan. Ik dacht, ik hou de kerstgedachte in stand maar ergens verdient hij het helemaal niet. Bovendien, hij komt niets tekort.
Mag op z'n tijdquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef Snowcold het volgende:
Heb even een bitchfit, als je het nog niet gemerkt had.
Ik weet wat je bedoelt... Mijn ex heeft er ook een handje van om alles zo te draaien dat het uiteindelijk mijn schuld is...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Snowcold het volgende:
Mijn kerst is tot nu toe hartstikke gezellig en leuk! Lekker samen met het gezin gourmetten en spelletjes spelen en nu even uitbuiken voor de pc.
Ik heb de neiging om mijn ex via hyves een fijne kerst te wensen, zonder bijbedoelingen. Maar ik ben bang dat hij me óf ziet als een lafaard die met hangende pootjes terugkomt, óf iemand die iets in haar schild voert en dat ie in beide gevallen boos op me wordt ofzo. Klinkt misschien raar, maar ben dus een beetje bang voor zijn reactie... Ofja bang, ik heb er op dit moment niet zo'n zin in.
Wat bedoel je of wil je het liever niet kwijt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Mag hoor; afreageren is goed! Heb het zelf ook een jaar gedaan, daardoor alleen wel een 'klein' ander aspect nooit doorgehad wat afgelopen week ineens naar boven kwam![]()
Toen ging mijn gevoel ineens vier jaar terug in de tijd...
Grats, dat klinkt hoopvol!quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:21 schreef EviL_AleX het volgende:
Yay, een kwartaal single en ik heb geen domme emotionele dingen gedaan! (zoals een meid versieren puur voor gezelschap, terwijl ze helemaal niet aan mijn eisen voldoet)
Kan ook weer met de ex praten zonder zware emoties!![]()
Zo is 2e kerstdag voor mij nu extra feestelijk!
Afreageren als in schelden op hem. Ik heb nooit iemand geslagen of ben nooit expres bevriend geraakt met iemand anders om hem te vergeten. Zo ben ik niet en dat vind ik ook niet eerlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat bedoel je of wil je het liever niet kwijt?
Ik ga me niet afreageren, zo ben ik nooit geweest en ga ik nu ook niet doen. Voor mij heeft dat geen nut, terwijl ik toch alle redenen heb om gigantisch boos te zijn. Bah dat ik zo'n kutwijf toch nog zo kan missen deze dagen is echt balen.
Tsja, met je hart ook weten dat het over is, is een stuk moeilijker dan met je verstand. De opluchting komt nog welquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:43 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Afreageren als in schelden op hem. Ik heb nooit iemand geslagen of ben nooit expres bevriend geraakt met iemand anders om hem te vergeten. Zo ben ik niet en dat vind ik ook niet eerlijk.
Vorige week vrijdag zag ik hem weer (in de rechtszaal, min of meer gedwongen maar wel noodzakelijk en met anderen erbij) voor het eerst sinds 2 jaar en toen besefte ik pas echt dat het voorbij is.
Mijn hoofd wist dat al wel, maar mijn hart deed/doet zeer omdat een deel van mij blijkbaar nog houdt/hield van wie hij vroeger was (heel anders dan nu--nu is het echt een klootzak). In plaats van opluchting belandde ik in een rouwproces.
That's the summary
Mooizo rijsttafel, blij om te horen dat je je lekker voelt vandaag, maakt de kerst gelijk een stuk fijner hequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, met je hart ook weten dat het over is, is een stuk moeilijker dan met je verstand. De opluchting komt nog wel![]()
Ik heb vannacht weer zó realistisch gedroomd. Voordat het uitging had ik dat nooit. MAAR ik droomde dit keer niet over haar, maar over een ander meisje.Nu ben ik verliefd
.. Alleen geen idee wie dat meisje is...
Al die gevoelens, ik word er gek van, maar laat ik dit maar als een goed teken beschouwen.
Ik vind dat je zulke gevoelens zeker als een goed teken kunt beschouwen, het geeft aan dat je een mens bent en niet afgestompt door wat je hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, met je hart ook weten dat het over is, is een stuk moeilijker dan met je verstand. De opluchting komt nog wel![]()
Ik heb vannacht weer zó realistisch gedroomd. Voordat het uitging had ik dat nooit. MAAR ik droomde dit keer niet over haar, maar over een ander meisje.Nu ben ik verliefd
.. Alleen geen idee wie dat meisje is...
Al die gevoelens, ik word er gek van, maar laat ik dit maar als een goed teken beschouwen.
Of ik me ook lekker voelt, weet ik niet..quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:00 schreef Snikch het volgende:
[..]
Mooizo rijsttafel, blij om te horen dat je je lekker voelt vandaag, maakt de kerst gelijk een stuk fijner he!!
Moet zeggen dat het hier voorlopig nog wel gaat, vanavond tijdens het 'familiediner' zal het wel wat moeilijker zijn dat ze er niet bij is zoals vorig jaar maar goed, we zullen zien.
Ja zo kan ik het inderdaad ook zienquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik vind dat je zulke gevoelens zeker als een goed teken kunt beschouwen, het geeft aan dat je een mens bent en niet afgestompt door wat je hebt meegemaakt.
Als ik de verhalen van jou hoor zijn die ouders ook niet bepaald een aanwinst. Dat heb ik 3 jaar geleden al een keer opgemerktquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef Snowcold het volgende:
Het is gewoon even kut om te zien dat hij meer voor zijn nieuwe liefje lijkt te doen dan dat hij voor mij over had. Zijn ouders zijn ook weer compleet 'verliefd' geworden op de nieuwe vangst. Bah, mensen waarvan je dacht dat ze om je gaven als mama en papa twee, willen nadat zoonlief het uitmaakt gewoon helemaal niets meer van je weten. Wat heb ik hen aangedaan? Wat heb ik HEM aangedaan dat zij me ook meteen doodverklaren? Stelletje mutsen zijn het, sorry hoor.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Snowcold het volgende:
Lekker hè die tegenstrijdighedenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef Snowcold het volgende:
Het is gewoon even kut om te zien dat hij meer voor zijn nieuwe liefje lijkt te doen dan dat hij voor mij over had. Zijn ouders zijn ook weer compleet 'verliefd' geworden op de nieuwe vangst. Bah, mensen waarvan je dacht dat ze om je gaven als mama en papa twee, willen nadat zoonlief het uitmaakt gewoon helemaal niets meer van je weten. Wat heb ik hen aangedaan? Wat heb ik HEM aangedaan dat zij me ook meteen doodverklaren? Stelletje mutsen zijn het, sorry hoor.![]()
Ach Dzjenn dan kan je beter genieten van het leven totdat er weer wel in geloofdquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Dzjenn. het volgende:
Hai lieve mensen,
Ook ik herken het verdriet van veel mensen hier. Wil er niet teveel over uit wijden, behalve dan dat het eigenlijk al best lang uit is. Schijnbaar moet 't mettertijd minder worden ofzo, maar ik weet het niet... Denk dat het nu meer is dat ik niet meer in liefde geloof. Hoe triest eigenlijk.![]()
Anyways, veel sterkte en liefs iedereen!
Wow, na bijna 20 jaar uit elkaar... Brengt alles natuurlijk wel in perspectief... Zitten wij hier te klagen na relaties van 1-2 jaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:06 schreef Kwartje7 het volgende:
Update van mij:
Het gaat hartstikke goed. Kerstavond nog gezeik door mijn labiele ex. Hij had mijn broer en schoonzus benaderd om het een en ander voor elkaar te krijgen. Zij hebben nu ook gemerkt hoe labiel hij is. De ene keer is het A, tweede is het C en uiteindelijk is het Z. Ze waren helemaal verbijstert. Ze begrijpen mij nu waarom ik een advocaat heb genomen. Gisterenochtend wel even verdriet omdat ik niet de kids had. En het gemis van zijn ouders. Ze zijn zo lief en hebben er zo verdriet om.
Maar 's avonds een date gehad met een hele leuke vent. Waar zeker een vervolg op komt. Ben zeer zeker op de goede weg.![]()
Ga nu samen met de kids naar mijn broer. Waar ook de rest van de familie is. Dus gaat een gezellige dag worden
Ik begrijp dat het voor mijn (voormalige) lotgenoten een zeer moeilijke periode is. Allemaal heel veel sterkte.
Bedenk maar dat de kerst nog een paar uur duurt. Daarna is weer voorbij. Het is allemaal maar relatief. En 2010 gaat zeker een beter jaar worden dan dit jaar.
Het is nu iets meer dan 2 maanden geleden dat mijn ex is weggegaan na 19,5 jaar. Hij is gelijk bij een andere vrouw gaan wonen en zij gaan mij nu uiitkopen (even klein update voor de nieuwelingen). En ik heb mij nog nooit zo goed/gelukkig gevoeld als in de afgelopen jaren. Zo zie je maar alles heeft een reden. De zon schijnt altijd achter de wolken.
Daarnaast ook nog twee kleine jongens van 3 en 5 jaar. Maar ik zie hen ook opbloeien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Wow, na bijna 20 jaar uit elkaar... Brengt alles natuurlijk wel in perspectief... Zitten wij hier te klagen na relaties van 1-2 jaar
Maar om even terug te komen op iets wat je zei. Persoonlijk is het wel EXTRA kut dat het nu net Kerst is, maar uiteindelijk is dat niet de reden dat dit een zware periode is... Er komen inderdaad wel meer dingetjes bij kijken dan normaal (idd Kerstdiner met de schoonfamilie etc), maar uiteindelijk betrek ik het zelf meer op het 'ons'-gevoel dat nu weg is...
Hmm sterkte op 2e kerstdag Statue..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Statue het volgende:
Geen idee of dit de goede plek is maar ik ben ook net weer vrijgezel geworden na anderhalf jaar. We zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan voornamelijk omdat het beter voor haar is. Dat is ook de reden dat ik het uit heb gemaakt. Toch mis ik haar ontzettend en kost het me moeite niet meer met haar te praten.
Nou ja dat wou ik gewoon even kwijt.
Soortgelijk... Sterkte kerel!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Statue het volgende:
Geen idee of dit de goede plek is maar ik ben ook net weer vrijgezel geworden na anderhalf jaar. We zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan voornamelijk omdat het beter voor haar is. Dat is ook de reden dat ik het uit heb gemaakt. Toch mis ik haar ontzettend en kost het me moeite niet meer met haar te praten.
Nou ja dat wou ik gewoon even kwijt.
Moeilijk!!! Blijf trouw aan jezelf meid.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:45 schreef maartjeh het volgende:
Pfff, mijn ex SMSt me, of ik het gezellig vind als hij vanavond langs komt.![]()
Stiekem vind ik het moeilijk om nee te zeggen, but I know I have to.
Niet doen inderdaad... Hoewel als mijn ex met hetzelfde zou voorstellen, zou ik meteen die kant op gaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:45 schreef maartjeh het volgende:
Pfff, mijn ex SMSt me, of ik het gezellig vind als hij vanavond langs komt.![]()
Stiekem vind ik het moeilijk om nee te zeggen, but I know I have to.
Ik doe m'n best. Thanks.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Moeilijk!!! Blijf trouw aan jezelf meid.![]()
Sterkte!
Thanks, that helps haha.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:17 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Niet doen inderdaad... Hoewel als mijn ex met hetzelfde zou voorstellen, zou ik meteen die kant op gaan
Aaahww *zoekt een knuffel smiley maar die is er niet...*quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:31 schreef Barbusse het volgende:
Wat 'n eenzame kutkerst zeg....ben blij dat het bijna voorbij is.
`quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:15 schreef Snikch het volgende:
Begin een zwak moment te krijgen.. mis me ex weer heel erg op het moment.. weet niet goed wat ik er aan kan doen, zit al afleiding te zoeken. Misschien ook omdat ik voor de 2e kerstweek eigenlijk heel weinig (zeg maar niets) gepland heb.. of minder dan ik zou willen in ieder geval..
Zo voel ik me op het moment ook erg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:15 schreef Snikch het volgende:
Begin een zwak moment te krijgen.. mis me ex weer heel erg op het moment.. weet niet goed wat ik er aan kan doen, zit al afleiding te zoeken. Misschien ook omdat ik voor de 2e kerstweek eigenlijk heel weinig (zeg maar niets) gepland heb.. of minder dan ik zou willen in ieder geval..
quote:Op zondag 27 december 2009 09:03 schreef EviL_AleX het volgende:
Was gisteren bij vrienden, erg gezellig! Op een bepaald moment bekijken we foto's van eerdere feestdagen, en daar zaten ook foto's tussen van mijn mijn ex en ik samen. Het was niet heel pijnlijk om te zien, ik realiseer me steeds meer dat de meid waar ik zo verliefd op was niet meer is. Ze is nu zoveel rustelozer dan vroeger...
Toch een heel eind gekomen in 3 maanden.
Ook goed bezig!quote:Op zondag 27 december 2009 12:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed gedaan
Bij mijn ouders stond 1e kerstdag nog een foto van mij en m'n ex ergens. Die waren ze blijkbaar vergeten weg te halen, maar het deed me niet zoveel. Ik weet ook dat ik m'n ex nooit terug wil.
Volgens mij ben ik wel redelijk over haar heen aan het raken, ookal verbaast mezelf dat eerlijk gezegd een beetje. Een relatie van 6 jaar en ik ben nu pas 2 maanden verder... Misschien krijg ik nog een keer een gigantische terugval of misschien heeft het gewoon heel erg geholpen, de manier waarop ze me heeft behandeld.
Ik heb mezelf er vanaf het begin af aan wel mee geconfronteerd, dat is een tip die ik iedereen hier kan geven. Je ex is je ex en that's how it is. Het is kut maar het enige wat je kan doen is vechten en eroverheen proberen te komen. En uiteindelijk komt alles goed![]()
Maar ik ben nog lang niet weg uit dit topic hoorWant ik ben er voorlopig nog niet helemaal overheen. Daarnaast, het alleen zijn is nog heel erg wennen en ik mis ongezond veel een maatje. Alleen dat is zij niet.
* EviL_AleX herkentquote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik meld me ook weer eens hier.
Moet zeggen dat ik de kerst erg goed ben doorgekomen. Geen 'ik voel me eenzaam, ik mis mn ex' gevoel..... totaal niet eigenlijk.
Heb twee weken geleden wel ff paar dagen lichte terugval gehad...dat ik dr miste en me beetje lonely voelde. Maar dat is inmiddels helemaal over. Ben ik wel blij om....
Gister lekker uitgeweest met vrienden.... echt toffe avond gehad. Beetje kut alleen dat het enige leuke meisje waar ik uiteindelijk contact mee kreeg nogal jong was.... naja ze was 17.... op zich....hmmm... nee ok, is te jong...ik weet het...damn it
Haha inderdaad, mooi gezegd... biologisch ingeprogrammeerde verleiding. Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 27 december 2009 12:48 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
* EviL_AleX herkent
Alhoewel, 17... Dat is me nog niet overkomen, maar 18/19 wel... Maar ze moet wel heel bijzonder zijn qua persoonlijkheid wil ik mezelf toestaan er iets mee te beginnen...Maar die biologisch ingeprogrammeerde verleiding...
Wat je zegt is helemaal waar. En ook dat 2010 een klassiek jaar wordt voor onsquote:Op zondag 27 december 2009 12:30 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ook goed bezig!![]()
Het zal alleen nog maar makkelijker worden nu, na de 2e maand heb ik niet heel veel last meer gehad. En ik deel je tip. Accepteer/confronteer jezelf met het feit dat het voorbij IS. Hunkeren naar vroeger zal alleen je lijden verlengen. De tijd komt sowieso dat je blij kan terugkijken op dat verleden zonder bijkomende pijn. En bedenk je dat als jullie samen hadden moeten zijn dan zouden jullie samen zijn, of komen jullie weer samen. Het leven gaat door en de dingen veranderen de hele tijd, dus je weet nooit wat de toekomst je zal brengen.
2010 FTW!
17.. dude begin er niet aan, die moet je dan nog zelf gaan opvoedenquote:Op zondag 27 december 2009 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha inderdaad, mooi gezegd... biologisch ingeprogrammeerde verleiding. Daar ben ik het wel mee eens.![]()
Ze was wel fucking mooi vond ik... maar ja, gaat 'm niet worden nee.... jammer jammer jammerrrrr
haha I knowquote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
17.. dude begin er niet aan, die moet je dan nog zelf gaan opvoeden
Haha, had laatst een zelfde situatie ja, ineens heel veel aandacht van een meisje van 19 dat mee ging doen aan de voorrondes voor Miss Limburg, erg mooi wel, maar nee, 19 is toch echt te jongquote:Op zondag 27 december 2009 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha inderdaad, mooi gezegd... biologisch ingeprogrammeerde verleiding. Daar ben ik het wel mee eens.![]()
Ze was wel fucking mooi vond ik... maar ja, gaat 'm niet worden nee.... jammer jammer jammerrrrr
heyyyy kerel, leef je nog?quote:Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef Barbusse het volgende:
Fijn om te horen dat jullie, enige dipjes hier en daar, een goede kerst hebben gehad.![]()
Nu ik nog....maar dat zal dan wel pas volgend jaar zijn.
Tsja, daar kan iedereen volgens mij wel over meepratenquote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha I know
heb ook niks met dr gedaan hoor, maar kweenie.... had wel echt zoiets van DAMN IT...waarom heb ik dat nou altijd...
Of ik kom een chick tegen die al een vriend heeft, of ze is te jong, of het is beide... of ze is leuk, en single...maar heeft totaal geen interesse in mij![]()
Tis altijd wel iets...tjongejongejongejongejonge
Ach ja, wel echt een gezellige avond gehad dus kan er verder niet heel erg mee zitten
DAMN, you playahhhhquote:Op zondag 27 december 2009 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, had laatst een zelfde situatie ja, ineens heel veel aandacht van een meisje van 19 dat mee ging doen aan de voorrondes voor Miss Limburg, erg mooi wel, maar nee, 19 is toch echt te jong![]()
Maar goed, ben nu wat aan het scharrelen met iemand die op 1e kerstdag 24 is geworden, dat is al beter. Maar een vriendin van haar (is 21) is ook nog in the picture en van de ene moet ik echt ook eens wat met de andere afspreken... Heb met allebei staan zoenen, de slet die ik ben
Kerst is voorbij, en 2010 wordt ook voor jou een cool jaar.quote:Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef Barbusse het volgende:
Fijn om te horen dat jullie, enige dipjes hier en daar, een goede kerst hebben gehad.![]()
Nu ik nog....maar dat zal dan wel pas volgend jaar zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, daar geloof ik ook wel in hoor... en ik ben ook echt niet wanhopig ofzo nog niet in ieder gevalquote:Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, daar kan iedereen volgens mij wel over meepraten![]()
Maar je hoeft maar 1 keer een vrijgezelle meid tegen te komen van de juiste leeftijd die ook in je geïnteresseerd is, dus dat komt wel goed. Dat hoeft niet overhaast. (dit typ ik ook zodat ik het zometeen zelf even terug kan lezen)
Ik leef nog. Net.quote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
heyyyy kerel, leef je nog?
Was het zo dramatisch, de kerst?
Nou wees blij, hij namelijk weer voorbij
Ja, dat zei ze ook alquote:
Hahaha you just made me laugh.quote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik heb het "geluk" dat ik jonge huisgenoten en huisgenotes heb die hun leeftijdsgenoten wel eens uitnodigen bij ons, en dan leer je wel dat jong gruwelijk seksueel aantrekkelijk kan zijn maar dat de inhoud te wensen over laat. Meerdere keren per week realiseer ik me dat weer. Stelletje geile giecheltrienen...
2010 gaat het jaar worden dat ik aan m'n platte materialistische ambities ga werken. Binnen drie jaar een fatsoenlijke auto of dood onder een brug in Napels.quote:Op zondag 27 december 2009 13:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kerst is voorbij, en 2010 wordt ook voor jou een cool jaar.
Binnen 3 jaar een DBS, vertel me dan even hoe als je het door hebtquote:Op zondag 27 december 2009 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2010 gaat het jaar worden dat ik aan m'n platte materialistische ambities ga werken. Binnen drie jaar een fatsoenlijke auto of dood onder een brug in Napels.
haha, tja lastige situaties creeer je zelf hequote:Op zondag 27 december 2009 13:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze ook alMaar eigenlijk ben ik daar helemaal geen type voor... Die van 21 was eerst, maar had eigenlijk een beetje de hoop opgegeven, want als ik eens wat wilde afspreken begon ze vaag te doen. Vorige week dus iets met die andere afgesproken, eigenlijk zonder verdere bijbedoelingen, we hadden allebei niets te doen, maar ja, toen is er wel wat gebeurd...
Maar nu liet ze me op haar verjaardag een smsje lezen van dat andere meisje waarin ze zei dat ze nu toch nog wel eens wat met me af wilde spreken... Oeps, waarom kom ik toch altijd in lastige situaties terecht qua vrouwen?
Is goed.quote:Op zondag 27 december 2009 13:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Binnen 3 jaar een DBS, vertel me dan even hoe als je het door hebt
True, maar goed, dit verwachtte ik zelf ook nietquote:Op zondag 27 december 2009 13:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha, tja lastige situaties creeer je zelf he
Ik heb daar nooit zo'n last van, ben niet echt het player type.... Ik heb wel redelijk wat zelfvertrouwen maar nee, eigenlijk ben ik ergens toch onzeker/verlegen om echt de player uit te gaan hangen. Zit niet zo in mijn karakter (vind ik soms wel jammer, want players hebben vaak wel erg veel lol)
Tsja, weet je wat het is, mijn ouders zijn nog steeds geïnteresseerd in hem en vragen of ik hem nog wel eens spreek en hoe het met hem gaat. In de periode dat wij nog contact hadden, wilde hij dat zijn ouders niet eens vertellen omdat ze dat af zouden keuren. Is dat niet een heel klein beetje triest? En dusverre heb ik dat alleen met hen meegemaakt, de liefde is tijdelijk en gemaakt van hun kant. En dat doet zeer, want van mijn kant uit was het wel echt. Ik vond het toffe mensen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef Chev het volgende:
[..]
![]()
[..]
Lekker hè die tegenstrijdigheden![]()
Je kan het zo zien denk ik:
Zoon/dochter houd van X
Ouders zijn vriendelijk tegen X
Ouders houden van X maar houden in het achterhoofd dat het uit kan gaan
Zoon/dochter maakt het uit met X
Ouders willen Zoon/dochter prioriteit stellen dus sluiten het contact af met X
Zoon/dochter word verlieft op (rebound ) X2
Start bovenaan..
Je word echt niet zomaar vergeten, dat is onmogelijk, al lijkt het voor buitenstaanders zo omdat het verleden niet graag aangehaald word zeg maar..
En kerstkaarten sturen naar je exhet leven is beter zo zonder denk ik, schept weer verwarring/hoop ect.
Echter als je degene bent die het uitgemaakt heeft, dan zou je het kunnen doen, en hierop duidelijk aangeven dat je bijv. hoopt dat he goed met je gaat, al zal je ongetwijfeld de kerst van je ex dan vergallen doordat ie aan jou denkt en niet aan de leuke dingen van kerst.
Oké ik ga weer schoonmaken, krijg zo familie op bezoek voor kerst diner
Hier ook ja.quote:Op zondag 27 december 2009 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar geloof ik ook wel in hoor... en ik ben ook echt niet wanhopig ofzo nog niet in ieder geval
Maar tot nu toe heb ik vaak net pech heb ik het idee.... ach ja, fuck it..... 2009 is bijna voorbij mensen! 2010 gaat stukken leuker worden, dat weet ik nu al
Wow, dit vond ik toch wel het meest schokkende van je hele post. Ex-schoonouders zijn kut. Heb er ook de grootste ellende mee meegemaakt. Is ook één van de redenen dat ik nu blij ben dat de relatie voorbij is.quote:Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef Piepje het volgende:
Vandaag gesprek gehad... Ik vond het heel moeilijk om het contact te verbreken, en nu hebben we het eerst op twee weken gezet. Twee weken geen contact, waarin vooral hij goed moet nadenken over wat hij nou met zichzelf wil en meer orde in z'n hoofd moet krijgen. En ik zal proberen om het zo leuk mogelijk te hebben zonder hem, om mezelf te laten zien dat ik dat best kan. Over twee weken dus weer een gesprek om te kijken hoe het dan gaat...
Hopelijk zorgt dit voor een verbetering, en kijk ik niet teveel uit naar dat moment. Want anders moet ik alsnog maar het contact voor onbepaalde tijd verbreken...
Overigens hebben zijn ouders hem nu verboden nog contact met mij te hebben omdat ik een labiel persoon zou zijn.
Ik weet niet of het je helemaal duidelijk was (m'n vorige post was nog in het vorige deel), maar we zijn al uit elkaar, en proberen nu vrienden te blijven. Dus ik heb ook niks meer met m'n ex-schoonouders te maken. Heb ze nauwelijks gezien sinds t uit is.quote:Op zondag 27 december 2009 17:30 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wow, dit vond ik toch wel het meest schokkende van je hele post. Ex-schoonouders zijn kut. Heb er ook de grootste ellende mee meegemaakt. Is ook één van de redenen dat ik nu blij ben dat de relatie voorbij is.![]()
Echter, als jij en je vriend er nog voor willen gaan, zou ik dat niet te groot opblazen, hoe kut het ook is natuurlijk. Schoonouders horen bijzaak te zijn in een relatie, vind ik. Helaas is dat echter niet altijd het geval!
Probeer je reserves te houden! Als in, een leven náást je relatie... Doe je dat niet en je relatie gaat over, ga je finaal op je bek.Dus, denk erom!
![]()
Heel veel sterkte toegewenst nu! Liefs.
Oh sorry, niet goed gelezen dan!quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je helemaal duidelijk was (m'n vorige post was nog in het vorige deel), maar we zijn al uit elkaar, en proberen nu vrienden te blijven. Dus ik heb ook niks meer met m'n ex-schoonouders te maken. Heb ze nauwelijks gezien sinds t uit is.
Maar ik schrok er wel van...
Je woont ook in een studentenhuis?quote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik heb het "geluk" dat ik jonge huisgenoten en huisgenotes heb die hun leeftijdsgenoten wel eens uitnodigen bij ons, en dan leer je wel dat jong gruwelijk seksueel aantrekkelijk kan zijn maar dat de inhoud te wensen over laat. Meerdere keren per week realiseer ik me dat weer. Stelletje geile giecheltrienen...
Goh, wat herkenbaar.quote:Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef Piepje het volgende:
Overigens hebben zijn ouders hem nu verboden nog contact met mij te hebben omdat ik een labiel persoon zou zijn.
Je moest eens weten.quote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Goh, wat herkenbaar.
Ik ben dus niet de enige met zulke maffe lui als ex-schoonouders.
Dat is echt zwaar kut. Ik vind de reden van 'de liefde is weg' dan ook de meest kutte reden die ik ooit heb gehoord. Liefde gaat niet zomaar weg... En hij moet geen dingen zeggen als 'misschien over een half jaar...'! Hij heeft het uitgemaakt en moet jou niet onnodig valse hoop geven, luister ook alsjeblieft niet naar dat soort onzin.quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef lmb het volgende:
Ik heb ook de kloterigste kerst ooit achter de rug.
Mijn (ex)vriend heeft het op kerstavond na 5 jaar uitgemaakt, "voorlopig". Hij ziet mij alleen nog als goede vriendin, zijn liefde is weg zegt hij. Het leek hem beter om voorlopig uit elkaar te gaan om erachter te komen of er echt geen liefde meer is. Nu heb ik hem nog een paar keer gesproken en hij zegt dat hij er steeds meer achter komt dat ik alleen een goede vriendin ben. Hij zegt wel telkens dat het ooit misschien nog goed kan komen, dat we na een halfjaar ofzo misschien opnieuw verliefd op elkaar worden.
Ik heb zoiets van: 5 jaar gooi je toch niet zomaar weg? En waarom is hij een half jaar geleden met mij gaan samenwonen? Dat doe je toch niet als je alleen met iemand bevriend bent? Ook vraag ik me af of hij vriendschap niet met liefde verward, dat de verliefdheid is overgaan in liefde....
Ik hou nog steeds van hem en ik wil graag vechten voor onze relatie. Ik ben alleen bang dat hij onze relatie geen kans meer wil geven...
Mensen die ervaring hebben met een soortgelijke situatie?
Jeetje, kut man. Heeft de whiskey geholpen?quote:Op zondag 27 december 2009 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik leef nog. Net.![]()
Maar de kerst was dramatisch ja. Heb me drie dagen en twee nachten opgesloten op de Veluwe met whisky en muziek. En ook al is de Veluwe bijzonder mooi met sneeuw, ik heb me eerlijk gezegd nog nooit zo eenzaam en afgeschreven gevoeld.Momenteel zit ik eigenlijk alleen maar heel erg m'n best te doen om geen verbitterde en verzuurde gozer te worden...
Er komen betere tijden aan, maar ik heb daardoor ook weer het vage gevoel dat ik alleen maar in een toekomstbeeld leef, niet nu.
Kort gezegd; ik haat winter en de feestdagen.
Zeg dat wel zeg....quote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar kut. Ik vind de reden van 'de liefde is weg' dan ook de meest kutte reden die ik ooit heb gehoord. Liefde gaat niet zomaar weg... En hij moet geen dingen zeggen als 'misschien over een half jaar...'! Hij heeft het uitgemaakt en moet jou niet onnodig valse hoop geven, luister ook alsjeblieft niet naar dat soort onzin.
Verder wens ik je heel veel sterkte!
Misschien toch maar eens die meet gaan doen gast, kom je nog eens buiten en kan je mooi een tijd tegen ons aan lullen en whiskey zuipenquote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg dat wel zeg...."De liefde is weg".... godver..."Schat, m'n liefde is helaas op. Als je even wilt wachten, dan ga ik sparen, en over ongeveer een half jaar heb voldoende om in de winkel nieuwe te kopen, oké?"
Verder heel veel sterkte meid...
De whisky heeft goed geholpen in het laten afsterven van overbodige hersen- en levercellen. Verder klopt m'n kop nu nog een beetje...quote:Op zondag 27 december 2009 18:30 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jeetje, kut man. Heeft de whiskey geholpen?![]()
Die laatste zin is ook erg herkenbaar. Geen idee wat daar aan te doen valt.
Welkom in mijn wereld, met die reden heb ik het ook te doen. Liefde kan "natuurlijk" vervallen, maar bij mij ging het van over-the-top-in-love naar just-not-that-into-you in 2 maanden. Maar je hebt je er bij neer te leggen. Vechten ervoor is klote wanneer alleen jij je inzet, en dat werkt ook gewoon niet. Als hij de wil niet heeft dan kun jij ook beter afstand nemen, zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar kut. Ik vind de reden van 'de liefde is weg' dan ook de meest kutte reden die ik ooit heb gehoord. Liefde gaat niet zomaar weg... En hij moet geen dingen zeggen als 'misschien over een half jaar...'! Hij heeft het uitgemaakt en moet jou niet onnodig valse hoop geven, luister ook alsjeblieft niet naar dat soort onzin.
Verder wens ik je heel veel sterkte!
quote:Op zondag 27 december 2009 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens die meet gaan doen gast, kom je nog eens buiten en kan je mooi een tijd tegen ons aan lullen en whiskey zuipen
Oh ok, PM hem maar ff danquote:Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
! Successen behaald in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. En lees de bijsluiter voordat je met mij in de kroeg beland.
Maar de deur uitgaan en tegen "echte" mensen aan lullen zou wel weer eens goed voor zijn ja.![]()
Jij bent een vrouw, jij hoort dat smerig te vindenquote:Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Kiwijuice het volgende:
Duuude! Whiskeyy? Das vies man! Maar meeten, sowieso snel
My ex is jarig tomorrow... hmmm
Goede single malt Scotch isquote:Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Kiwijuice het volgende:
Duuude! Whiskeyy? Das vies man! Maar meeten, sowieso snel
My ex is jarig tomorrow... hmmm
quote:
Op een forum kun je wel heel veel kwijt, maar face-to-face is toch leuker, idd.quote:
Ja daaromIk vind het zelf ook altijd heel relaxt om ff flink tegen iemand aan te lullen ipv de 15-20 regels op een forum
[..]
Jij bent een vrouw, jij hoort dat smerig te vinden![]()
Idd, en face-to-face krijg je ook direct reactie ipv een tijd laterquote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede single malt Scotch isEn zeg dan even wanneer!
Jij bent diegene met de overvolle agenda.
[..]
[sub]Kut. Moet dat? Ik heb geen scanner, moet ik hem helemaal overtypen
![]()
[..]
Op een forum kun je wel heel veel kwijt, maar face-to-face is toch leuker, idd.
( En vrouwen die van goede whisky houden zijn)
Inderdaad!quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef EviL_AleX het volgende:
Een meet kan wel leuk zijn, zeker als er whiskey is...
Ik moest hardop lachen...quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg dat wel zeg...."De liefde is weg".... godver..."Schat, m'n liefde is helaas op. Als je even wilt wachten, dan ga ik sparen, en over ongeveer een half jaar heb voldoende om in de winkel nieuwe te kopen, oké?"
Verder heel veel sterkte meid...
Drink je whisky?quote:Op zondag 27 december 2009 18:43 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Inderdaad!Al ben ik een beetje een nepperd hier omdat ik niet zoveel post.
Euh ik had black label gehad ofzo, yukyukyukyukyuk!!! Misschien dat ik dinsdag wel kan, ligt ff aan die vriendin van me! Gaan we dan tequilaaaa drinken?!quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede single malt Scotch isEn zeg dan even wanneer!
Jij bent diegene met de overvolle agenda.
[..]
Ach, m'n ex deed het ook zo overkomen, en dat na meer dan 10 jaar. Alsof liefde iets is dat kunt sturen, kunt kopen/anzetten/aantrekken. "Vandaag heb ik niet zoveel zin in je, dus trek ik m'n liefde niet aan. Misschien volgende week weer, als 't weer fris gewassen is."quote:
quote:
Och, voor sommigen is dat ook echt zo hoorquote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, m'n ex deed het ook zo overkomen, en dat na meer dan 10 jaar. Alsof liefde iets is dat kunt sturen, kunt kopen/anzetten/aantrekken. "Vandaag heb ik niet zoveel zin in je, dus trek ik m'n liefde niet aan. Misschien volgende week weer, als 't weer fris gewassen is."![]()
Alsof emotie een simpel gebruiksvoorwerp is....
Hoe oud denk je dat ik benquote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef Snowcold het volgende:
Stoere lui hier met hun alcohol, en dan zeggen ze wat over de jeugd van tegenwoordig.
Hoewel ik best wel eens whisky zou willen proberen
Dat is eigenlijk best triest ja... Hoewel ergens ook weer handig, ik liep twee maanden later nog met de stinkende liefde van mijn ex over straat. In plaats van het te wassen, heb ik het maar weggegooit. Nu een nieuwe liefde gekocht en die staat me veel beter.quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, m'n ex deed het ook zo overkomen, en dat na meer dan 10 jaar. Alsof liefde iets is dat kunt sturen, kunt kopen/anzetten/aantrekken. "Vandaag heb ik niet zoveel zin in je, dus trek ik m'n liefde niet aan. Misschien volgende week weer, als 't weer fris gewassen is."![]()
Alsof emotie een simpel gebruiksvoorwerp is....
Tequila.quote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Euh ik had black label gehad ofzo, yukyukyukyukyuk!!! Misschien dat ik dinsdag wel kan, ligt ff aan die vriendin van me! Gaan we dan tequilaaaa drinken?!
quote:Ah, devil ether. It makes you behave like the village drunkard in some early Irish novel. Total loss of all basic motor skills. Blurred vision, no balance, numb tongue. The mind recoils in horror, unable to communicate with the spinal column. Which is interesting because you can actually watch yourself behaving in this terrible way, but you can't control it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |