abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76099264
Fijn om te horen dat jullie, enige dipjes hier en daar, een goede kerst hebben gehad.
Nu ik nog....maar dat zal dan wel pas volgend jaar zijn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 27 december 2009 @ 13:00:24 #52
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76099295
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Haha inderdaad, mooi gezegd... biologisch ingeprogrammeerde verleiding. Daar ben ik het wel mee eens.
Ze was wel fucking mooi vond ik... maar ja, gaat 'm niet worden nee.... jammer jammer jammerrrrr
Haha, had laatst een zelfde situatie ja, ineens heel veel aandacht van een meisje van 19 dat mee ging doen aan de voorrondes voor Miss Limburg, erg mooi wel, maar nee, 19 is toch echt te jong

Maar goed, ben nu wat aan het scharrelen met iemand die op 1e kerstdag 24 is geworden, dat is al beter. Maar een vriendin van haar (is 21) is ook nog in the picture en van de ene moet ik echt ook eens wat met de andere afspreken... Heb met allebei staan zoenen, de slet die ik ben
Don't let my username fool you...
  Moderator zondag 27 december 2009 @ 13:01:06 #53
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_76099319
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef Barbusse het volgende:
Fijn om te horen dat jullie, enige dipjes hier en daar, een goede kerst hebben gehad.
heyyyy kerel, leef je nog?

Was het zo dramatisch, de kerst?

Nou wees blij, hij namelijk weer voorbij
pi_76099369
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

haha I know

heb ook niks met dr gedaan hoor, maar kweenie.... had wel echt zoiets van DAMN IT...waarom heb ik dat nou altijd...

Of ik kom een chick tegen die al een vriend heeft, of ze is te jong, of het is beide... of ze is leuk, en single...maar heeft totaal geen interesse in mij

Tis altijd wel iets...tjongejongejongejongejonge

Ach ja, wel echt een gezellige avond gehad dus kan er verder niet heel erg mee zitten
Tsja, daar kan iedereen volgens mij wel over meepraten

Maar je hoeft maar 1 keer een vrijgezelle meid tegen te komen van de juiste leeftijd die ook in je geïnteresseerd is, dus dat komt wel goed. Dat hoeft niet overhaast. (dit typ ik ook zodat ik het zometeen zelf even terug kan lezen )
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  Moderator zondag 27 december 2009 @ 13:02:31 #55
Dick Laurent Is Dead
pi_76099392
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:00 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Haha, had laatst een zelfde situatie ja, ineens heel veel aandacht van een meisje van 19 dat mee ging doen aan de voorrondes voor Miss Limburg, erg mooi wel, maar nee, 19 is toch echt te jong

Maar goed, ben nu wat aan het scharrelen met iemand die op 1e kerstdag 24 is geworden, dat is al beter. Maar een vriendin van haar (is 21) is ook nog in the picture en van de ene moet ik echt ook eens wat met de andere afspreken... Heb met allebei staan zoenen, de slet die ik ben
DAMN, you playahhhh
pi_76099440
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef Barbusse het volgende:
Kerst is voorbij, en 2010 wordt ook voor jou een cool jaar.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_76099451
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

DAMN, you playahhhh

MWHEHEH
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 27 december 2009 @ 13:04:46 #58
Dick Laurent Is Dead
pi_76099478
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Tsja, daar kan iedereen volgens mij wel over meepraten

Maar je hoeft maar 1 keer een vrijgezelle meid tegen te komen van de juiste leeftijd die ook in je geïnteresseerd is, dus dat komt wel goed. Dat hoeft niet overhaast. (dit typ ik ook zodat ik het zometeen zelf even terug kan lezen )
Tuurlijk, daar geloof ik ook wel in hoor... en ik ben ook echt niet wanhopig ofzo nog niet in ieder geval
Maar tot nu toe heb ik vaak net pech heb ik het idee.... ach ja, fuck it..... 2009 is bijna voorbij mensen! 2010 gaat stukken leuker worden, dat weet ik nu al
  zondag 27 december 2009 @ 13:05:53 #59
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76099524
Ik heb het "geluk" dat ik jonge huisgenoten en huisgenotes heb die hun leeftijdsgenoten wel eens uitnodigen bij ons, en dan leer je wel dat jong gruwelijk seksueel aantrekkelijk kan zijn maar dat de inhoud te wensen over laat. Meerdere keren per week realiseer ik me dat weer. Stelletje geile giecheltrienen...
pi_76099543
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

heyyyy kerel, leef je nog?

Was het zo dramatisch, de kerst?

Nou wees blij, hij namelijk weer voorbij
Ik leef nog. Net.
Maar de kerst was dramatisch ja. Heb me drie dagen en twee nachten opgesloten op de Veluwe met whisky en muziek. En ook al is de Veluwe bijzonder mooi met sneeuw, ik heb me eerlijk gezegd nog nooit zo eenzaam en afgeschreven gevoeld. Momenteel zit ik eigenlijk alleen maar heel erg m'n best te doen om geen verbitterde en verzuurde gozer te worden...

Er komen betere tijden aan, maar ik heb daardoor ook weer het vage gevoel dat ik alleen maar in een toekomstbeeld leef, niet nu.

Kort gezegd; ik haat winter en de feestdagen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 27 december 2009 @ 13:06:36 #61
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76099555
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

DAMN, you playahhhh
Ja, dat zei ze ook al Maar eigenlijk ben ik daar helemaal geen type voor... Die van 21 was eerst, maar had eigenlijk een beetje de hoop opgegeven, want als ik eens wat wilde afspreken begon ze vaag te doen. Vorige week dus iets met die andere afgesproken, eigenlijk zonder verdere bijbedoelingen, we hadden allebei niets te doen, maar ja, toen is er wel wat gebeurd... Maar nu liet ze me op haar verjaardag een smsje lezen van dat andere meisje waarin ze zei dat ze nu toch nog wel eens wat met me af wilde spreken... Oeps, waarom kom ik toch altijd in lastige situaties terecht qua vrouwen?
pi_76099579
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik heb het "geluk" dat ik jonge huisgenoten en huisgenotes heb die hun leeftijdsgenoten wel eens uitnodigen bij ons, en dan leer je wel dat jong gruwelijk seksueel aantrekkelijk kan zijn maar dat de inhoud te wensen over laat. Meerdere keren per week realiseer ik me dat weer. Stelletje geile giecheltrienen...
Hahaha you just made me laugh.
pi_76099821
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:03 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Kerst is voorbij, en 2010 wordt ook voor jou een cool jaar.
2010 gaat het jaar worden dat ik aan m'n platte materialistische ambities ga werken. Binnen drie jaar een fatsoenlijke auto of dood onder een brug in Napels.
  zondag 27 december 2009 @ 13:13:42 #64
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76099845
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

2010 gaat het jaar worden dat ik aan m'n platte materialistische ambities ga werken. Binnen drie jaar een fatsoenlijke auto of dood onder een brug in Napels.
Binnen 3 jaar een DBS, vertel me dan even hoe als je het door hebt
  Moderator zondag 27 december 2009 @ 13:18:39 #65
Dick Laurent Is Dead
pi_76100023
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:06 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, dat zei ze ook al Maar eigenlijk ben ik daar helemaal geen type voor... Die van 21 was eerst, maar had eigenlijk een beetje de hoop opgegeven, want als ik eens wat wilde afspreken begon ze vaag te doen. Vorige week dus iets met die andere afgesproken, eigenlijk zonder verdere bijbedoelingen, we hadden allebei niets te doen, maar ja, toen is er wel wat gebeurd... Maar nu liet ze me op haar verjaardag een smsje lezen van dat andere meisje waarin ze zei dat ze nu toch nog wel eens wat met me af wilde spreken... Oeps, waarom kom ik toch altijd in lastige situaties terecht qua vrouwen?
haha, tja lastige situaties creeer je zelf he

Ik heb daar nooit zo'n last van, ben niet echt het player type.... Ik heb wel redelijk wat zelfvertrouwen maar nee, eigenlijk ben ik ergens toch onzeker/verlegen om echt de player uit te gaan hangen. Zit niet zo in mijn karakter (vind ik soms wel jammer, want players hebben vaak wel erg veel lol)
pi_76100027
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Binnen 3 jaar een DBS, vertel me dan even hoe als je het door hebt
Is goed. Vooralsnog is optie 2 echter waarschijnlijker.
  zondag 27 december 2009 @ 13:28:14 #67
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76100365
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:18 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

haha, tja lastige situaties creeer je zelf he

Ik heb daar nooit zo'n last van, ben niet echt het player type.... Ik heb wel redelijk wat zelfvertrouwen maar nee, eigenlijk ben ik ergens toch onzeker/verlegen om echt de player uit te gaan hangen. Zit niet zo in mijn karakter (vind ik soms wel jammer, want players hebben vaak wel erg veel lol)
True, maar goed, dit verwachtte ik zelf ook niet

Ik ben ook niet echt het playertype, maar dankzij mijn ex ben ik wel wat losser geworden. Maar vraag maar aan mijn vrienden, die zullen echt bevestigen dat ik totaal geen player ben. Maar ik kom wel vaak in niet-standaard situaties terecht qua vrouwen, maar dat is meestal niet echt player-achtig. Heb nog nooit iets meegemaakt van: meisje tegenkomen, vindt elkaar leuk, gaat leuke dingen doen, je leeft nog lang en gelukkig samen. Er is altijd wel íets, maar dat heeft denk ik ook wel te maken met het soort meiden waar ik op val Die saaie dozen kan ik niets mee...
pi_76108761
Vandaag gesprek gehad... Ik vond het heel moeilijk om het contact te verbreken, en nu hebben we het eerst op twee weken gezet. Twee weken geen contact, waarin vooral hij goed moet nadenken over wat hij nou met zichzelf wil en meer orde in z'n hoofd moet krijgen. En ik zal proberen om het zo leuk mogelijk te hebben zonder hem, om mezelf te laten zien dat ik dat best kan. Over twee weken dus weer een gesprek om te kijken hoe het dan gaat...

Hopelijk zorgt dit voor een verbetering, en kijk ik niet teveel uit naar dat moment. Want anders moet ik alsnog maar het contact voor onbepaalde tijd verbreken...

Overigens hebben zijn ouders hem nu verboden nog contact met mij te hebben omdat ik een labiel persoon zou zijn.
People live to learn things, and I learn to live...
pi_76108937
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef Chev het volgende:

[..]

[..]

Lekker hè die tegenstrijdigheden

Je kan het zo zien denk ik:

Zoon/dochter houd van X
Ouders zijn vriendelijk tegen X
Ouders houden van X maar houden in het achterhoofd dat het uit kan gaan

Zoon/dochter maakt het uit met X
Ouders willen Zoon/dochter prioriteit stellen dus sluiten het contact af met X

Zoon/dochter word verlieft op (rebound ) X2
Start bovenaan..

Je word echt niet zomaar vergeten, dat is onmogelijk, al lijkt het voor buitenstaanders zo omdat het verleden niet graag aangehaald word zeg maar..

En kerstkaarten sturen naar je ex het leven is beter zo zonder denk ik, schept weer verwarring/hoop ect.

Echter als je degene bent die het uitgemaakt heeft, dan zou je het kunnen doen, en hierop duidelijk aangeven dat je bijv. hoopt dat he goed met je gaat, al zal je ongetwijfeld de kerst van je ex dan vergallen doordat ie aan jou denkt en niet aan de leuke dingen van kerst.

Oké ik ga weer schoonmaken, krijg zo familie op bezoek voor kerst diner
Tsja, weet je wat het is, mijn ouders zijn nog steeds geïnteresseerd in hem en vragen of ik hem nog wel eens spreek en hoe het met hem gaat. In de periode dat wij nog contact hadden, wilde hij dat zijn ouders niet eens vertellen omdat ze dat af zouden keuren. Is dat niet een heel klein beetje triest? En dusverre heb ik dat alleen met hen meegemaakt, de liefde is tijdelijk en gemaakt van hun kant. En dat doet zeer, want van mijn kant uit was het wel echt. Ik vond het toffe mensen...

Misschien waren mijn berichtjes idd wat tegenstrijdig, maar heb ondanks alles wel een superleuke kerst gehad. Maar soms heb ik even een bitchfit, dat hoort nou eenmaal bij een bitch.
  zondag 27 december 2009 @ 17:23:43 #70
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76109181
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Tuurlijk, daar geloof ik ook wel in hoor... en ik ben ook echt niet wanhopig ofzo nog niet in ieder geval
Maar tot nu toe heb ik vaak net pech heb ik het idee.... ach ja, fuck it..... 2009 is bijna voorbij mensen! 2010 gaat stukken leuker worden, dat weet ik nu al
Hier ook ja. Maar ach, als het allemaal echt kut gaat (niet zeggende dat dat bij jou zo is, maar in het algemeen) kan het enkel beter worden zegt men... Let's sure hope so.

Sterkte iedereen!
  zondag 27 december 2009 @ 17:30:06 #71
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76109368
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef Piepje het volgende:
Vandaag gesprek gehad... Ik vond het heel moeilijk om het contact te verbreken, en nu hebben we het eerst op twee weken gezet. Twee weken geen contact, waarin vooral hij goed moet nadenken over wat hij nou met zichzelf wil en meer orde in z'n hoofd moet krijgen. En ik zal proberen om het zo leuk mogelijk te hebben zonder hem, om mezelf te laten zien dat ik dat best kan. Over twee weken dus weer een gesprek om te kijken hoe het dan gaat...

Hopelijk zorgt dit voor een verbetering, en kijk ik niet teveel uit naar dat moment. Want anders moet ik alsnog maar het contact voor onbepaalde tijd verbreken...

Overigens hebben zijn ouders hem nu verboden nog contact met mij te hebben omdat ik een labiel persoon zou zijn.
Wow, dit vond ik toch wel het meest schokkende van je hele post. Ex-schoonouders zijn kut. Heb er ook de grootste ellende mee meegemaakt. Is ook één van de redenen dat ik nu blij ben dat de relatie voorbij is.

Echter, als jij en je vriend er nog voor willen gaan, zou ik dat niet te groot opblazen, hoe kut het ook is natuurlijk. Schoonouders horen bijzaak te zijn in een relatie, vind ik. Helaas is dat echter niet altijd het geval!

Probeer je reserves te houden! Als in, een leven náást je relatie... Doe je dat niet en je relatie gaat over, ga je finaal op je bek. Dus, denk erom!

Heel veel sterkte toegewenst nu! Liefs.
pi_76109481
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:30 schreef Dzjenn. het volgende:

[..]

Wow, dit vond ik toch wel het meest schokkende van je hele post. Ex-schoonouders zijn kut. Heb er ook de grootste ellende mee meegemaakt. Is ook één van de redenen dat ik nu blij ben dat de relatie voorbij is.

Echter, als jij en je vriend er nog voor willen gaan, zou ik dat niet te groot opblazen, hoe kut het ook is natuurlijk. Schoonouders horen bijzaak te zijn in een relatie, vind ik. Helaas is dat echter niet altijd het geval!

Probeer je reserves te houden! Als in, een leven náást je relatie... Doe je dat niet en je relatie gaat over, ga je finaal op je bek. Dus, denk erom!

Heel veel sterkte toegewenst nu! Liefs.
Ik weet niet of het je helemaal duidelijk was (m'n vorige post was nog in het vorige deel), maar we zijn al uit elkaar, en proberen nu vrienden te blijven. Dus ik heb ook niks meer met m'n ex-schoonouders te maken. Heb ze nauwelijks gezien sinds t uit is.
Maar ik schrok er wel van...
People live to learn things, and I learn to live...
  zondag 27 december 2009 @ 17:36:50 #73
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76109568
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Piepje het volgende:

[..]

Ik weet niet of het je helemaal duidelijk was (m'n vorige post was nog in het vorige deel), maar we zijn al uit elkaar, en proberen nu vrienden te blijven. Dus ik heb ook niks meer met m'n ex-schoonouders te maken. Heb ze nauwelijks gezien sinds t uit is.
Maar ik schrok er wel van...
Oh sorry, niet goed gelezen dan! Gelukkig maar dat je er niks meer mee te maken hebt dan. Maar wel mooi kut dat ze zoiets hebben gezegd.
  zondag 27 december 2009 @ 17:39:16 #74
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76109642
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Je woont ook in een studentenhuis?

Huisgenoten zijn trouwens wel goed tegen liefdesverdriet e.d. - altijd drank, mensen, new kids afleveringen en achterlijke grappen in overvloed.
pi_76110258
Ik heb ook de kloterigste kerst ooit achter de rug.
Mijn (ex)vriend heeft het op kerstavond na 5 jaar uitgemaakt, "voorlopig". Hij ziet mij alleen nog als goede vriendin, zijn liefde is weg zegt hij. Het leek hem beter om voorlopig uit elkaar te gaan om erachter te komen of er echt geen liefde meer is. Nu heb ik hem nog een paar keer gesproken en hij zegt dat hij er steeds meer achter komt dat ik alleen een goede vriendin ben. Hij zegt wel telkens dat het ooit misschien nog goed kan komen, dat we na een halfjaar ofzo misschien opnieuw verliefd op elkaar worden.
Ik heb zoiets van: 5 jaar gooi je toch niet zomaar weg? En waarom is hij een half jaar geleden met mij gaan samenwonen? Dat doe je toch niet als je alleen met iemand bevriend bent? Ook vraag ik me af of hij vriendschap niet met liefde verward, dat de verliefdheid is overgaan in liefde....
Ik hou nog steeds van hem en ik wil graag vechten voor onze relatie. Ik ben alleen bang dat hij onze relatie geen kans meer wil geven...

Mensen die ervaring hebben met een soortgelijke situatie?
pi_76111054
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef Piepje het volgende:
Goh, wat herkenbaar.

Ik ben dus niet de enige met zulke maffe lui als ex-schoonouders.
  zondag 27 december 2009 @ 18:25:34 #77
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_76111058
Mee(lees/doe)post
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 27 december 2009 @ 18:28:01 #78
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76111138
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Goh, wat herkenbaar.

Ik ben dus niet de enige met zulke maffe lui als ex-schoonouders.
Je moest eens weten.
pi_76111158
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef lmb het volgende:
Ik heb ook de kloterigste kerst ooit achter de rug.
Mijn (ex)vriend heeft het op kerstavond na 5 jaar uitgemaakt, "voorlopig". Hij ziet mij alleen nog als goede vriendin, zijn liefde is weg zegt hij. Het leek hem beter om voorlopig uit elkaar te gaan om erachter te komen of er echt geen liefde meer is. Nu heb ik hem nog een paar keer gesproken en hij zegt dat hij er steeds meer achter komt dat ik alleen een goede vriendin ben. Hij zegt wel telkens dat het ooit misschien nog goed kan komen, dat we na een halfjaar ofzo misschien opnieuw verliefd op elkaar worden.
Ik heb zoiets van: 5 jaar gooi je toch niet zomaar weg? En waarom is hij een half jaar geleden met mij gaan samenwonen? Dat doe je toch niet als je alleen met iemand bevriend bent? Ook vraag ik me af of hij vriendschap niet met liefde verward, dat de verliefdheid is overgaan in liefde....
Ik hou nog steeds van hem en ik wil graag vechten voor onze relatie. Ik ben alleen bang dat hij onze relatie geen kans meer wil geven...

Mensen die ervaring hebben met een soortgelijke situatie?
Dat is echt zwaar kut. Ik vind de reden van 'de liefde is weg' dan ook de meest kutte reden die ik ooit heb gehoord. Liefde gaat niet zomaar weg... En hij moet geen dingen zeggen als 'misschien over een half jaar...'! Hij heeft het uitgemaakt en moet jou niet onnodig valse hoop geven, luister ook alsjeblieft niet naar dat soort onzin.

Verder wens ik je heel veel sterkte!
  zondag 27 december 2009 @ 18:30:03 #80
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76111207
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik leef nog. Net.
Maar de kerst was dramatisch ja. Heb me drie dagen en twee nachten opgesloten op de Veluwe met whisky en muziek. En ook al is de Veluwe bijzonder mooi met sneeuw, ik heb me eerlijk gezegd nog nooit zo eenzaam en afgeschreven gevoeld. Momenteel zit ik eigenlijk alleen maar heel erg m'n best te doen om geen verbitterde en verzuurde gozer te worden...

Er komen betere tijden aan, maar ik heb daardoor ook weer het vage gevoel dat ik alleen maar in een toekomstbeeld leef, niet nu.

Kort gezegd; ik haat winter en de feestdagen.
Jeetje, kut man. Heeft de whiskey geholpen?

Die laatste zin is ook erg herkenbaar. Geen idee wat daar aan te doen valt.
pi_76111246
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Dat is echt zwaar kut. Ik vind de reden van 'de liefde is weg' dan ook de meest kutte reden die ik ooit heb gehoord. Liefde gaat niet zomaar weg... En hij moet geen dingen zeggen als 'misschien over een half jaar...'! Hij heeft het uitgemaakt en moet jou niet onnodig valse hoop geven, luister ook alsjeblieft niet naar dat soort onzin.

Zeg dat wel zeg.... "De liefde is weg".... godver..."Schat, m'n liefde is helaas op. Als je even wilt wachten, dan ga ik sparen, en over ongeveer een half jaar heb voldoende om in de winkel nieuwe te kopen, oké?"

Verder heel veel sterkte meid...
  zondag 27 december 2009 @ 18:32:59 #82
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_76111298
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zeg dat wel zeg.... "De liefde is weg".... godver..."Schat, m'n liefde is helaas op. Als je even wilt wachten, dan ga ik sparen, en over ongeveer een half jaar heb voldoende om in de winkel nieuwe te kopen, oké?"

Misschien toch maar eens die meet gaan doen gast, kom je nog eens buiten en kan je mooi een tijd tegen ons aan lullen en whiskey zuipen
pi_76111325
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:30 schreef Dzjenn. het volgende:

[..]

Jeetje, kut man. Heeft de whiskey geholpen?

Die laatste zin is ook erg herkenbaar. Geen idee wat daar aan te doen valt.
De whisky heeft goed geholpen in het laten afsterven van overbodige hersen- en levercellen. Verder klopt m'n kop nu nog een beetje...

Maar ach, het zal wel weer beter gaan hoor. Alleen duurt wachten altijd lang, en wachten is het enige wat ik momenteel kan doen, ik kan het proces niet beïnvloeden helaas...
  zondag 27 december 2009 @ 18:36:01 #84
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76111406
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Welkom in mijn wereld, met die reden heb ik het ook te doen. Liefde kan "natuurlijk" vervallen, maar bij mij ging het van over-the-top-in-love naar just-not-that-into-you in 2 maanden. Maar je hebt je er bij neer te leggen. Vechten ervoor is klote wanneer alleen jij je inzet, en dat werkt ook gewoon niet. Als hij de wil niet heeft dan kun jij ook beter afstand nemen, zou ik zeggen.

Sterkte!
pi_76111413
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:32 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Misschien toch maar eens die meet gaan doen gast, kom je nog eens buiten en kan je mooi een tijd tegen ons aan lullen en whiskey zuipen
! Successen behaald in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. En lees de bijsluiter voordat je met mij in de kroeg beland.

Maar de deur uitgaan en tegen "echte" mensen aan lullen zou wel weer eens goed voor me zijn ja.
pi_76111436
Duuude! Whiskeyy? Das vies man! Maar meeten, sowieso snel
My ex is jarig tomorrow... hmmm
  zondag 27 december 2009 @ 18:37:33 #87
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_76111458
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

! Successen behaald in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. En lees de bijsluiter voordat je met mij in de kroeg beland.

Maar de deur uitgaan en tegen "echte" mensen aan lullen zou wel weer eens goed voor zijn ja.
Oh ok, PM hem maar ff dan

Ja daarom Ik vind het zelf ook altijd heel relaxt om ff flink tegen iemand aan te lullen ipv de 15-20 regels op een forum
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Kiwijuice het volgende:
Jij bent een vrouw, jij hoort dat smerig te vinden
pi_76111578
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Kiwijuice het volgende:
Goede single malt Scotch is En zeg dan even wanneer! Jij bent diegene met de overvolle agenda.
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:37 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Oh ok, PM hem maar ff dan
Kut. Moet dat? Ik heb geen scanner, moet ik hem helemaal overtypen
quote:

Ja daarom Ik vind het zelf ook altijd heel relaxt om ff flink tegen iemand aan te lullen ipv de 15-20 regels op een forum
[..]

Jij bent een vrouw, jij hoort dat smerig te vinden
Op een forum kun je wel heel veel kwijt, maar face-to-face is toch leuker, idd.
( En vrouwen die van goede whisky houden zijn )
  zondag 27 december 2009 @ 18:41:53 #89
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76111609
Een meet kan wel leuk zijn, zeker als er whiskey is...
  zondag 27 december 2009 @ 18:43:03 #90
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_76111652
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goede single malt Scotch is En zeg dan even wanneer! Jij bent diegene met de overvolle agenda.
[..]

[sub]Kut. Moet dat? Ik heb geen scanner, moet ik hem helemaal overtypen
[..]

Op een forum kun je wel heel veel kwijt, maar face-to-face is toch leuker, idd.
( En vrouwen die van goede whisky houden zijn )
Idd, en face-to-face krijg je ook direct reactie ipv een tijd later

(zijn die er? Walhalla )
  zondag 27 december 2009 @ 18:43:18 #91
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76111660
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef EviL_AleX het volgende:
Een meet kan wel leuk zijn, zeker als er whiskey is...
Inderdaad! Al ben ik een beetje een nepperd hier omdat ik niet zoveel post.
pi_76111672
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen...
pi_76111701
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:43 schreef Dzjenn. het volgende:

[..]

Inderdaad! Al ben ik een beetje een nepperd hier omdat ik niet zoveel post.
Drink je whisky? Dan mag het
pi_76111724
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Euh ik had black label gehad ofzo, yukyukyukyukyuk!!! Misschien dat ik dinsdag wel kan, ligt ff aan die vriendin van me! Gaan we dan tequilaaaa drinken?!
pi_76111794
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:43 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen...
Ach, m'n ex deed het ook zo overkomen, en dat na meer dan 10 jaar. Alsof liefde iets is dat kunt sturen, kunt kopen/anzetten/aantrekken. "Vandaag heb ik niet zoveel zin in je, dus trek ik m'n liefde niet aan. Misschien volgende week weer, als 't weer fris gewassen is."

Alsof emotie een simpel gebruiksvoorwerp is....
  zondag 27 december 2009 @ 18:46:48 #96
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76111800
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Drink je whisky? Dan mag het
Oh, gelukkig maar! Ja dus.
pi_76111837
Stoere lui hier met hun alcohol, en dan zeggen ze wat over de jeugd van tegenwoordig.
Hoewel ik best wel eens whisky zou willen proberen
  zondag 27 december 2009 @ 18:47:43 #98
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_76111838
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef Dzjenn. het volgende:

[..]

Oh, gelukkig maar! Ja dus.
Ze bestaan!
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach, m'n ex deed het ook zo overkomen, en dat na meer dan 10 jaar. Alsof liefde iets is dat kunt sturen, kunt kopen/anzetten/aantrekken. "Vandaag heb ik niet zoveel zin in je, dus trek ik m'n liefde niet aan. Misschien volgende week weer, als 't weer fris gewassen is."

Och, voor sommigen is dat ook echt zo hoor
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef Snowcold het volgende:
Stoere lui hier met hun alcohol, en dan zeggen ze wat over de jeugd van tegenwoordig.
Hoewel ik best wel eens whisky zou willen proberen
Hoe oud denk je dat ik ben
pi_76111935
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk best triest ja... Hoewel ergens ook weer handig, ik liep twee maanden later nog met de stinkende liefde van mijn ex over straat. In plaats van het te wassen, heb ik het maar weggegooit. Nu een nieuwe liefde gekocht en die staat me veel beter.

Wat lul ik toch allemaal..
pi_76111942
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef Kiwijuice het volgende:

[..]

Euh ik had black label gehad ofzo, yukyukyukyukyuk!!! Misschien dat ik dinsdag wel kan, ligt ff aan die vriendin van me! Gaan we dan tequilaaaa drinken?!
Tequila. Weet waar je aan begint meid....
Ken je deze quote uit Fear & Loathing in Las Vegas? Vervang "ether" voor "tequila", en je hebt de combinatie Barbusse en tequila treffend samengevat:
quote:
Ah, devil ether. It makes you behave like the village drunkard in some early Irish novel. Total loss of all basic motor skills. Blurred vision, no balance, numb tongue. The mind recoils in horror, unable to communicate with the spinal column. Which is interesting because you can actually watch yourself behaving in this terrible way, but you can't control it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')