Wow, na bijna 20 jaar uit elkaar... Brengt alles natuurlijk wel in perspectief... Zitten wij hier te klagen na relaties van 1-2 jaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:06 schreef Kwartje7 het volgende:
Update van mij:
Het gaat hartstikke goed. Kerstavond nog gezeik door mijn labiele ex. Hij had mijn broer en schoonzus benaderd om het een en ander voor elkaar te krijgen. Zij hebben nu ook gemerkt hoe labiel hij is. De ene keer is het A, tweede is het C en uiteindelijk is het Z. Ze waren helemaal verbijstert. Ze begrijpen mij nu waarom ik een advocaat heb genomen. Gisterenochtend wel even verdriet omdat ik niet de kids had. En het gemis van zijn ouders. Ze zijn zo lief en hebben er zo verdriet om.
Maar 's avonds een date gehad met een hele leuke vent. Waar zeker een vervolg op komt. Ben zeer zeker op de goede weg.![]()
Ga nu samen met de kids naar mijn broer. Waar ook de rest van de familie is. Dus gaat een gezellige dag worden
Ik begrijp dat het voor mijn (voormalige) lotgenoten een zeer moeilijke periode is. Allemaal heel veel sterkte.
Bedenk maar dat de kerst nog een paar uur duurt. Daarna is weer voorbij. Het is allemaal maar relatief. En 2010 gaat zeker een beter jaar worden dan dit jaar.
Het is nu iets meer dan 2 maanden geleden dat mijn ex is weggegaan na 19,5 jaar. Hij is gelijk bij een andere vrouw gaan wonen en zij gaan mij nu uiitkopen (even klein update voor de nieuwelingen). En ik heb mij nog nooit zo goed/gelukkig gevoeld als in de afgelopen jaren. Zo zie je maar alles heeft een reden. De zon schijnt altijd achter de wolken.
Daarnaast ook nog twee kleine jongens van 3 en 5 jaar. Maar ik zie hen ook opbloeien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Wow, na bijna 20 jaar uit elkaar... Brengt alles natuurlijk wel in perspectief... Zitten wij hier te klagen na relaties van 1-2 jaar
Maar om even terug te komen op iets wat je zei. Persoonlijk is het wel EXTRA kut dat het nu net Kerst is, maar uiteindelijk is dat niet de reden dat dit een zware periode is... Er komen inderdaad wel meer dingetjes bij kijken dan normaal (idd Kerstdiner met de schoonfamilie etc), maar uiteindelijk betrek ik het zelf meer op het 'ons'-gevoel dat nu weg is...
Hmm sterkte op 2e kerstdag Statue..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Statue het volgende:
Geen idee of dit de goede plek is maar ik ben ook net weer vrijgezel geworden na anderhalf jaar. We zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan voornamelijk omdat het beter voor haar is. Dat is ook de reden dat ik het uit heb gemaakt. Toch mis ik haar ontzettend en kost het me moeite niet meer met haar te praten.
Nou ja dat wou ik gewoon even kwijt.
Soortgelijk... Sterkte kerel!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Statue het volgende:
Geen idee of dit de goede plek is maar ik ben ook net weer vrijgezel geworden na anderhalf jaar. We zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan voornamelijk omdat het beter voor haar is. Dat is ook de reden dat ik het uit heb gemaakt. Toch mis ik haar ontzettend en kost het me moeite niet meer met haar te praten.
Nou ja dat wou ik gewoon even kwijt.
Moeilijk!!! Blijf trouw aan jezelf meid.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:45 schreef maartjeh het volgende:
Pfff, mijn ex SMSt me, of ik het gezellig vind als hij vanavond langs komt.![]()
Stiekem vind ik het moeilijk om nee te zeggen, but I know I have to.
Niet doen inderdaad... Hoewel als mijn ex met hetzelfde zou voorstellen, zou ik meteen die kant op gaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:45 schreef maartjeh het volgende:
Pfff, mijn ex SMSt me, of ik het gezellig vind als hij vanavond langs komt.![]()
Stiekem vind ik het moeilijk om nee te zeggen, but I know I have to.
Ik doe m'n best. Thanks.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Moeilijk!!! Blijf trouw aan jezelf meid.![]()
Sterkte!
Thanks, that helps haha.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:17 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Niet doen inderdaad... Hoewel als mijn ex met hetzelfde zou voorstellen, zou ik meteen die kant op gaan
Aaahww *zoekt een knuffel smiley maar die is er niet...*quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:31 schreef Barbusse het volgende:
Wat 'n eenzame kutkerst zeg....ben blij dat het bijna voorbij is.
`quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:15 schreef Snikch het volgende:
Begin een zwak moment te krijgen.. mis me ex weer heel erg op het moment.. weet niet goed wat ik er aan kan doen, zit al afleiding te zoeken. Misschien ook omdat ik voor de 2e kerstweek eigenlijk heel weinig (zeg maar niets) gepland heb.. of minder dan ik zou willen in ieder geval..
Zo voel ik me op het moment ook erg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:15 schreef Snikch het volgende:
Begin een zwak moment te krijgen.. mis me ex weer heel erg op het moment.. weet niet goed wat ik er aan kan doen, zit al afleiding te zoeken. Misschien ook omdat ik voor de 2e kerstweek eigenlijk heel weinig (zeg maar niets) gepland heb.. of minder dan ik zou willen in ieder geval..
quote:Op zondag 27 december 2009 09:03 schreef EviL_AleX het volgende:
Was gisteren bij vrienden, erg gezellig! Op een bepaald moment bekijken we foto's van eerdere feestdagen, en daar zaten ook foto's tussen van mijn mijn ex en ik samen. Het was niet heel pijnlijk om te zien, ik realiseer me steeds meer dat de meid waar ik zo verliefd op was niet meer is. Ze is nu zoveel rustelozer dan vroeger...
Toch een heel eind gekomen in 3 maanden.
Ook goed bezig!quote:Op zondag 27 december 2009 12:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed gedaan
Bij mijn ouders stond 1e kerstdag nog een foto van mij en m'n ex ergens. Die waren ze blijkbaar vergeten weg te halen, maar het deed me niet zoveel. Ik weet ook dat ik m'n ex nooit terug wil.
Volgens mij ben ik wel redelijk over haar heen aan het raken, ookal verbaast mezelf dat eerlijk gezegd een beetje. Een relatie van 6 jaar en ik ben nu pas 2 maanden verder... Misschien krijg ik nog een keer een gigantische terugval of misschien heeft het gewoon heel erg geholpen, de manier waarop ze me heeft behandeld.
Ik heb mezelf er vanaf het begin af aan wel mee geconfronteerd, dat is een tip die ik iedereen hier kan geven. Je ex is je ex en that's how it is. Het is kut maar het enige wat je kan doen is vechten en eroverheen proberen te komen. En uiteindelijk komt alles goed![]()
Maar ik ben nog lang niet weg uit dit topic hoorWant ik ben er voorlopig nog niet helemaal overheen. Daarnaast, het alleen zijn is nog heel erg wennen en ik mis ongezond veel een maatje. Alleen dat is zij niet.
* EviL_AleX herkentquote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik meld me ook weer eens hier.
Moet zeggen dat ik de kerst erg goed ben doorgekomen. Geen 'ik voel me eenzaam, ik mis mn ex' gevoel..... totaal niet eigenlijk.
Heb twee weken geleden wel ff paar dagen lichte terugval gehad...dat ik dr miste en me beetje lonely voelde. Maar dat is inmiddels helemaal over. Ben ik wel blij om....
Gister lekker uitgeweest met vrienden.... echt toffe avond gehad. Beetje kut alleen dat het enige leuke meisje waar ik uiteindelijk contact mee kreeg nogal jong was.... naja ze was 17.... op zich....hmmm... nee ok, is te jong...ik weet het...damn it
Haha inderdaad, mooi gezegd... biologisch ingeprogrammeerde verleiding. Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 27 december 2009 12:48 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
* EviL_AleX herkent
Alhoewel, 17... Dat is me nog niet overkomen, maar 18/19 wel... Maar ze moet wel heel bijzonder zijn qua persoonlijkheid wil ik mezelf toestaan er iets mee te beginnen...Maar die biologisch ingeprogrammeerde verleiding...
Wat je zegt is helemaal waar. En ook dat 2010 een klassiek jaar wordt voor onsquote:Op zondag 27 december 2009 12:30 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ook goed bezig!![]()
Het zal alleen nog maar makkelijker worden nu, na de 2e maand heb ik niet heel veel last meer gehad. En ik deel je tip. Accepteer/confronteer jezelf met het feit dat het voorbij IS. Hunkeren naar vroeger zal alleen je lijden verlengen. De tijd komt sowieso dat je blij kan terugkijken op dat verleden zonder bijkomende pijn. En bedenk je dat als jullie samen hadden moeten zijn dan zouden jullie samen zijn, of komen jullie weer samen. Het leven gaat door en de dingen veranderen de hele tijd, dus je weet nooit wat de toekomst je zal brengen.
2010 FTW!
17.. dude begin er niet aan, die moet je dan nog zelf gaan opvoedenquote:Op zondag 27 december 2009 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha inderdaad, mooi gezegd... biologisch ingeprogrammeerde verleiding. Daar ben ik het wel mee eens.![]()
Ze was wel fucking mooi vond ik... maar ja, gaat 'm niet worden nee.... jammer jammer jammerrrrr
haha I knowquote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
17.. dude begin er niet aan, die moet je dan nog zelf gaan opvoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |