abonnement Unibet Coolblue
pi_199050380
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 08:54 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Goed dat jullie op een normale manier uit elkaar zijn gegaan. En er samen hetzelfde in staan.

Ik ben wel benieuwd wat jij verstaat onder een foute man en onder een té lieve man. Bedoel je met té lief een man die heel graag een relatie wil en het daarom weinig uitmaakt met wie?
Ja klopt. Of denkt dat een relatie het enige is wat die nodig heeft. Geldt ook voor vrouwen. Maar ik denk dat we moeten opletten dat we niet off topic gaan. :P
  woensdag 28 juli 2021 @ 23:21:36 #77
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200605734
Enorme schop!

Eind februari is mijn sowieso rare relatie beeindigd... via whatsapp :')
Heel verhaal waar ik niemand mee lastig ga vallen.

Maar wel een paar triggers waardoor het er aan zat te komen.
Lange afstandsrelatie en dus hielp een pandemie helemaal niet mee maar enorm tegen.
Waar ik letterlijk links bleef gaan, ging de ander langzaam maar heel zeker rechts.
Een groot verlies voor hem waarin ik hem helaas niet genoeg kon steunen maar desalniettemin ook verdriet van had.
Verder van beide kanten waarschijnlijk te veel aannames die niet klopten.

Lastige dingen waar ik mee om probeerde te gaan en wat eigenlijk best ok ging (wat mij betreft dan) Betreffende de omstandigheden. Je houdt van de persoon dus slik je dingen die je normaal van een ander niet zou slikken. Andersom net zo denk ik. Voor hem was het iig niet meer geldend kennelijk.

Dat is heel verdrietig maar op dat moment is het niet anders. Voor mij was het verdrietig maar ook opluchting ergens.

De eerste maanden zijn dan echt heel moeilijk... Het missen. Vooral het missen van de leuke fijne dingen. Ook een soulmate kwijt want andere wegen. Met alle bijbehorende emoties volgens het lijstje. En dan ineens kom je er achter dat je niet dagelijks meer aan hem denkt. (Er spelen inmiddels ook nieuwe dingen) Hoeraaaaaa!

En dan droom je over hem.. wordt het goedgemaakt en uitgesproken en word je helemaal blij wakker! *O*
Tot je beseft dat je droomde... en al weer weken lekker instabiel bent
En nu ben ik boos omdat het voelt alsof het verwerken nog een keer begint.

Nah misschien ben ik niet boos.. maar mis ik opnieuw en is dat helemaal niet leuk.
Stom!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:11:00 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206409950
Mijn ex heeft na twee jaar samen wonen en nadat we net een halfjaar geleden verhuisd zijn nu het net twee weken uit is al een nieuwe vriend.

Ben wel blij dat de relatie over is na alles wat er gebeurd is maar dit maakt gegeven maakt me met momenten toch weee sad merk ik.

Alsof het nooit wat voorgesteld heeft laatste maanden ging slecht dat weet ik ook en we verschillende heel veel van elkaar en weet dat het beter is maar hier schrik ik toch van ofzo.

Zeker omdat bij mij de connectie/klik hoe je het wil noemen ondanks dat we nu een week geen contact meer hebben er nog wel is ofzo zoals k vandaag tegen mijn broer zei het is een raar wijf maar het was wel mijn raar wijf.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:14:32 #79
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206409984
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn ex heeft na twee jaar samen wonen en nadat we net een halfjaar geleden verhuisd zijn nu het net twee weken uit is al een nieuwe vriend.

Ben wel blij dat de relatie over is na alles wat er gebeurd is maar dit maakt gegeven maakt me met momenten toch weee sad merk ik.

Alsof het nooit wat voorgesteld heeft laatste maanden ging slecht dat weet ik ook en we verschillende heel veel van elkaar en weet dat het beter is maar hier schrik ik toch van ofzo.

Zeker omdat bij mij de connectie/klik hoe je het wil noemen ondanks dat we nu een week geen contact meer hebben er nog wel is ofzo zoals k vandaag tegen mijn broer zei het is een raar wijf maar het was wel mijn raar wijf.
Sterkte :*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:20:45 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206410043
Thanks
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 november 2022 @ 11:58:54 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206623242
Van me af geschreven

[ Bericht 98% gewijzigd door Dr.Mikey op 10-11-2022 15:07:36 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206623413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap mezelf even niet ik ben sinds Maandag gestopt met blowen er is mij een opleiding aangeboden. En gisteren had ik echt een good news show dag. Vier mensen zeiden afzonderlijk van elkaar dat ze vonden dat ik er goed uitzag en was afgevallen en er worden dingen in werking gezet voor mij om te gaan doen op me vrije dagen en ik was nog gezellig bij een vriend geweest.

Vorige week Donderdag appte mijn ex mij onzinnige foto’s dinsdag op gereageerd en gelijk verteld hoe ik er voor stond volgde een kort gesprekje wat me toen wel goed deed. Maar inmiddels vang ik signalen op dat het helemaal niet zo goed met haar gaat als dat ze naar mij doet overkomen dan zou je denken lekker boeiend doorgaan maar vannacht toen ik naar bed ging hield me dit wakker ook omdat vooral mijn schoonouders het er bij haar door gepusht hebben dat ze beter af was zonder mij. Terwijl mijn ex heeft door haar epilepsie een lichte vorm van LVB en is beïnvloedbaar als wat dit bracht tijdens onze relatie al genoeg problemen met zich mee en mensen zeggen ook dat ik nu beter af ben maar onze connectie die ondanks onze verschillen toch mooi was op de een of andere manier is mede door mijn schoonouders die mij eigenlijk nooit geaccepteerd hebben nu dus helemaal kapot gemaakt.

zij waren het die het erdoor gepusht hebben om het te beëindigen en ja ook ik heb dit misschien te makkelijk laten gebeuren maar nu komt steeds meer het besef als die mensen gewoon normaal hadden gedaan ik nu misschien nog wel in een relatie had gezeten en die gedachten maken me eigenlijk met momenten heel boos merk ik onze band was er vanaf onze eerste ontmoeting en groeide uit naar iets moois om vervolgens door toedoen van anderen zo slecht te eindigen.

En vannacht kon ik er ondanks de goeie dag er eigenlijk niet van in slaap komen terwijl eigenlijk alles verder beter gaat in mijn leven als in het afgelopen halfjaar.
Goed verhaal ik snap er helemaal niets van. Wel eens van leestekens gehoord?
pi_206665100
verkeerde...

[ Bericht 72% gewijzigd door DisneyXDEE op 13-11-2022 20:20:52 ]
  zondag 13 november 2022 @ 21:36:01 #84
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206666904
Nu even een moeilijk moment. Merk dat ik tegen vertrouwen aan loop. Dat ik run and hide denk.

Laatste twee weken van oktober. Hij heeft drie keer meer dan 500 km gereden om op te halen en te zien. Van vliegveld tot hotel, volgende dag weer terug naar waar hij moest zijn en weer terug bij mij
Fucking fantastic toch?

Maar weer thuis…
Na een week zegt hij vandaag moet ik weg en hij gaat. Hij verliest zijn telefoon. Geen smoesje of grapje, ik weet dit zeker en heb beperkt contact met hem.
Maar dan komt hij thuis. Eerste dag laat en ik moet werken. Daarna zegt hij steeds ik moet werken, heb hem misschien twee uur gezien in 4 dagen. Na ruim een week en dus zelfs bar weinig foon contact enkel eventjes hoi via andermans telefoon))

Waarom hier in de kunst van je ex loslaten?
Ik ben serieus bang dat ik dezelfde fout maak, teveel van iemand hou.
Niet enkel mezelf tekort die, maar ook teveel vast hou. Dat vasthouden is en valkuil voor me. Omgaan met iemand die een half land voor me doorkruist en daarna nu even niet (maar ik hou van je, alles is echt goed zegt, overdag laat zien) zegt me pijn doet.

Het laatste stuk van mijn relatie was eenzaam, ik die vroeg kom bij me, maar hij die niet meer wilde.
Mijn vriend laat letterlijk zien wat hij doet. Dat hij echt druk,is. Toch ben ik bang.

Dat is moeilijk om. Te zeggen, ik heb geleerd altijd sterk te zijn. Dit ligt bij mij.ik heb het moeio8jk met vertrouwen.
Zelfs als de ander het letterlijk laat zien,
Zo was ik nooit..

Samenvatting
Hij doet niet echt wat verkeerds. De situatie is niet ideaal, maar hij is daar open en eerlijk over,
Dit gaat over mij, ik loop tegen mijn angst aan. En dit gevoel ken ik niet, ik kan het nog geen plaats geven

[ Bericht 3% gewijzigd door Cause_Mayhem op 13-11-2022 21:49:15 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_208795226
Onverwacht gedumpt door m'n vriendin. Ze kon niet goed uitleggen waarom, behalve dat ze niet lekker in d'r vel zit en mij daar allemaal niet mee wil belasten.
Volgens mij gewoon onzin om dat aan onze relatie op te hangen. Veel gesproken, nu noemen we het even een pauze om erna te kijken hoe of wat.
Periode met heel veel stress en onzekerheid natuurlijk. Eerste keer dat het zo heftig is allemaal. Heb als 30-jarige liggen janken als een klein kind. Waren nog gewoon veel plannen aan het maken, over de toekomst aan het fantaseren en hadden het gewoon enorm leuk samen :'(
pi_208832578
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 20:20 schreef Plouf het volgende:
Onverwacht gedumpt door m'n vriendin. Ze kon niet goed uitleggen waarom, behalve dat ze niet lekker in d'r vel zit en mij daar allemaal niet mee wil belasten.
Volgens mij gewoon onzin om dat aan onze relatie op te hangen. Veel gesproken, nu noemen we het even een pauze om erna te kijken hoe of wat.
Periode met heel veel stress en onzekerheid natuurlijk. Eerste keer dat het zo heftig is allemaal. Heb als 30-jarige liggen janken als een klein kind. Waren nog gewoon veel plannen aan het maken, over de toekomst aan het fantaseren en hadden het gewoon enorm leuk samen :'(
Sterkte. Hoe is het nu een paar dagen later? Lukt het om even geen contact te hebben?
pi_208833395
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 23:43 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Sterkte. Hoe is het nu een paar dagen later? Lukt het om even geen contact te hebben?
Thanks :)

Ik vind het allemaal maar heel lastig. Echt een rollercoaster van drama naar berusting en weer terug. Zij is nu op vakantie en heeft me wel een berichtje gestuurd, maar vervolgens nog niet gereageerd op mijn reactie. Waardoor ik daardoor weer in de stress schiet :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')