quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:32 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met Evil_Alex eens: dit verdien je niet!!
In mijn ogen heb je er goed aan gedaan om het uit te maken. Als je zelf al aangeeft dat je alleen nog maar ruzie hebt meestal en dat hij geen moeite meer voor je doet (en hij je uitscheld, ook niet bewonderenswaardig) dan moet je niet in die 'relatie' blijven hangen volgens mij.
Snap dat het pijn doet, vooral nu op kerstmis natuurlijk, gelukkig geef je aan dat je bij je familie zit vandaag dus je hoeft de tijd niet alleen door te komen. Gewoon sterk blijven inderdaad, het vergt wat wilskracht vooral als het nog zo vers is maar als ik het zo lees ben je beter af zo.
Voor mezelf: kerst is zwaaaar!!
Nu doen wij er niet echt veel aan vandaag (gelukkig). Morgen pas wat uitgebreider want dan is de familie ook pas compleet (met z'n 6e ipv met ze 4e dus valt alsnog mee maargoed). Maar vanavond komen er weer alleen kerstfilms e.d., allemaal van die romantische comedies. En met cadeaus en dus het familiediner moet ik constant aan vorig jaar denken toen me ex er ook nog bij was (en ik ben haar).. Niet fijn :S..
Ik probeer er niet aan te denken en me gedachte te verzetten, dat doe ik dus o.a. op me computer op het moment. Maar het voelt gewoon niet als kerst, laat staan als een vreugdevolle kerst. En morgen zal het ben ik bang erger zijn maar ik probeer sterk te blijven!!
Vrolijk kerstfeest aan iedereen toegewenst in ieder geval, hopelijk gaat het jullie beter af als mij.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:02 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ik herken het sentiment. Ik zit toch een fase verder. Ik stel me soms nog eens voor hoe het was met haar, maar ik merk dat ik ook al visualiseer hoe het zou zijn met iemand anders. Ik kijk uit naar oud en nieuw, lekker aan de zuip!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Snowcold het volgende:
Mijn kerst is tot nu toe hartstikke gezellig en leuk! Lekker samen met het gezin gourmetten en spelletjes spelen en nu even uitbuiken voor de pc.
Ik heb de neiging om mijn ex via hyves een fijne kerst te wensen, zonder bijbedoelingen. Maar ik ben bang dat hij me óf ziet als een lafaard die met hangende pootjes terugkomt, óf iemand die iets in haar schild voert en dat ie in beide gevallen boos op me wordt ofzo. Klinkt misschien raar, maar ben dus een beetje bang voor zijn reactie... Ofja bang, ik heb er op dit moment niet zo'n zin in.
Zat ik ook nog aan te denken. Toch maar niet gedaan en ook niets gekregen.. dus tjsa..quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef Snowcold het volgende:
Tvp. Toch maar geen kerstwensen gedaan. Ik dacht, ik hou de kerstgedachte in stand maar ergens verdient hij het helemaal niet. Bovendien, hij komt niets tekort.
Mag op z'n tijdquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef Snowcold het volgende:
Heb even een bitchfit, als je het nog niet gemerkt had.
Ik weet wat je bedoelt... Mijn ex heeft er ook een handje van om alles zo te draaien dat het uiteindelijk mijn schuld is...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Snowcold het volgende:
Mijn kerst is tot nu toe hartstikke gezellig en leuk! Lekker samen met het gezin gourmetten en spelletjes spelen en nu even uitbuiken voor de pc.
Ik heb de neiging om mijn ex via hyves een fijne kerst te wensen, zonder bijbedoelingen. Maar ik ben bang dat hij me óf ziet als een lafaard die met hangende pootjes terugkomt, óf iemand die iets in haar schild voert en dat ie in beide gevallen boos op me wordt ofzo. Klinkt misschien raar, maar ben dus een beetje bang voor zijn reactie... Ofja bang, ik heb er op dit moment niet zo'n zin in.
Wat bedoel je of wil je het liever niet kwijt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Mag hoor; afreageren is goed! Heb het zelf ook een jaar gedaan, daardoor alleen wel een 'klein' ander aspect nooit doorgehad wat afgelopen week ineens naar boven kwam![]()
Toen ging mijn gevoel ineens vier jaar terug in de tijd...
Grats, dat klinkt hoopvol!quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:21 schreef EviL_AleX het volgende:
Yay, een kwartaal single en ik heb geen domme emotionele dingen gedaan! (zoals een meid versieren puur voor gezelschap, terwijl ze helemaal niet aan mijn eisen voldoet)
Kan ook weer met de ex praten zonder zware emoties!![]()
Zo is 2e kerstdag voor mij nu extra feestelijk!
Afreageren als in schelden op hem. Ik heb nooit iemand geslagen of ben nooit expres bevriend geraakt met iemand anders om hem te vergeten. Zo ben ik niet en dat vind ik ook niet eerlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat bedoel je of wil je het liever niet kwijt?
Ik ga me niet afreageren, zo ben ik nooit geweest en ga ik nu ook niet doen. Voor mij heeft dat geen nut, terwijl ik toch alle redenen heb om gigantisch boos te zijn. Bah dat ik zo'n kutwijf toch nog zo kan missen deze dagen is echt balen.
Tsja, met je hart ook weten dat het over is, is een stuk moeilijker dan met je verstand. De opluchting komt nog welquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:43 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Afreageren als in schelden op hem. Ik heb nooit iemand geslagen of ben nooit expres bevriend geraakt met iemand anders om hem te vergeten. Zo ben ik niet en dat vind ik ook niet eerlijk.
Vorige week vrijdag zag ik hem weer (in de rechtszaal, min of meer gedwongen maar wel noodzakelijk en met anderen erbij) voor het eerst sinds 2 jaar en toen besefte ik pas echt dat het voorbij is.
Mijn hoofd wist dat al wel, maar mijn hart deed/doet zeer omdat een deel van mij blijkbaar nog houdt/hield van wie hij vroeger was (heel anders dan nu--nu is het echt een klootzak). In plaats van opluchting belandde ik in een rouwproces.
That's the summary
Mooizo rijsttafel, blij om te horen dat je je lekker voelt vandaag, maakt de kerst gelijk een stuk fijner hequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, met je hart ook weten dat het over is, is een stuk moeilijker dan met je verstand. De opluchting komt nog wel![]()
Ik heb vannacht weer zó realistisch gedroomd. Voordat het uitging had ik dat nooit. MAAR ik droomde dit keer niet over haar, maar over een ander meisje.Nu ben ik verliefd
.. Alleen geen idee wie dat meisje is...
Al die gevoelens, ik word er gek van, maar laat ik dit maar als een goed teken beschouwen.
Ik vind dat je zulke gevoelens zeker als een goed teken kunt beschouwen, het geeft aan dat je een mens bent en niet afgestompt door wat je hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, met je hart ook weten dat het over is, is een stuk moeilijker dan met je verstand. De opluchting komt nog wel![]()
Ik heb vannacht weer zó realistisch gedroomd. Voordat het uitging had ik dat nooit. MAAR ik droomde dit keer niet over haar, maar over een ander meisje.Nu ben ik verliefd
.. Alleen geen idee wie dat meisje is...
Al die gevoelens, ik word er gek van, maar laat ik dit maar als een goed teken beschouwen.
Of ik me ook lekker voelt, weet ik niet..quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:00 schreef Snikch het volgende:
[..]
Mooizo rijsttafel, blij om te horen dat je je lekker voelt vandaag, maakt de kerst gelijk een stuk fijner he!!
Moet zeggen dat het hier voorlopig nog wel gaat, vanavond tijdens het 'familiediner' zal het wel wat moeilijker zijn dat ze er niet bij is zoals vorig jaar maar goed, we zullen zien.
Ja zo kan ik het inderdaad ook zienquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik vind dat je zulke gevoelens zeker als een goed teken kunt beschouwen, het geeft aan dat je een mens bent en niet afgestompt door wat je hebt meegemaakt.
Als ik de verhalen van jou hoor zijn die ouders ook niet bepaald een aanwinst. Dat heb ik 3 jaar geleden al een keer opgemerktquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef Snowcold het volgende:
Het is gewoon even kut om te zien dat hij meer voor zijn nieuwe liefje lijkt te doen dan dat hij voor mij over had. Zijn ouders zijn ook weer compleet 'verliefd' geworden op de nieuwe vangst. Bah, mensen waarvan je dacht dat ze om je gaven als mama en papa twee, willen nadat zoonlief het uitmaakt gewoon helemaal niets meer van je weten. Wat heb ik hen aangedaan? Wat heb ik HEM aangedaan dat zij me ook meteen doodverklaren? Stelletje mutsen zijn het, sorry hoor.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Snowcold het volgende:
Lekker hè die tegenstrijdighedenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef Snowcold het volgende:
Het is gewoon even kut om te zien dat hij meer voor zijn nieuwe liefje lijkt te doen dan dat hij voor mij over had. Zijn ouders zijn ook weer compleet 'verliefd' geworden op de nieuwe vangst. Bah, mensen waarvan je dacht dat ze om je gaven als mama en papa twee, willen nadat zoonlief het uitmaakt gewoon helemaal niets meer van je weten. Wat heb ik hen aangedaan? Wat heb ik HEM aangedaan dat zij me ook meteen doodverklaren? Stelletje mutsen zijn het, sorry hoor.![]()
Ach Dzjenn dan kan je beter genieten van het leven totdat er weer wel in geloofdquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Dzjenn. het volgende:
Hai lieve mensen,
Ook ik herken het verdriet van veel mensen hier. Wil er niet teveel over uit wijden, behalve dan dat het eigenlijk al best lang uit is. Schijnbaar moet 't mettertijd minder worden ofzo, maar ik weet het niet... Denk dat het nu meer is dat ik niet meer in liefde geloof. Hoe triest eigenlijk.![]()
Anyways, veel sterkte en liefs iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |