abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76061846
Hier verder

Ik zag aan het einde van het vorige topic dat we een paar nieuwe lotgenoten hebben... Sterkte! Vooral rond deze tijd.. Persoonlijk heb ik het best wel zwaar. Bah.

[edit]
Even een aanvulling.

Link naar het vorige topic.
Laatste paar posts uit het vorige topic:
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 19:32 schreef Snikch het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met Evil_Alex eens: dit verdien je niet!!

In mijn ogen heb je er goed aan gedaan om het uit te maken. Als je zelf al aangeeft dat je alleen nog maar ruzie hebt meestal en dat hij geen moeite meer voor je doet (en hij je uitscheld, ook niet bewonderenswaardig) dan moet je niet in die 'relatie' blijven hangen volgens mij.
Snap dat het pijn doet, vooral nu op kerstmis natuurlijk, gelukkig geef je aan dat je bij je familie zit vandaag dus je hoeft de tijd niet alleen door te komen . Gewoon sterk blijven inderdaad, het vergt wat wilskracht vooral als het nog zo vers is maar als ik het zo lees ben je beter af zo.

Voor mezelf: kerst is zwaaaar!!
Nu doen wij er niet echt veel aan vandaag (gelukkig). Morgen pas wat uitgebreider want dan is de familie ook pas compleet (met z'n 6e ipv met ze 4e dus valt alsnog mee maargoed). Maar vanavond komen er weer alleen kerstfilms e.d., allemaal van die romantische comedies. En met cadeaus en dus het familiediner moet ik constant aan vorig jaar denken toen me ex er ook nog bij was (en ik ben haar).. Niet fijn :S..
Ik probeer er niet aan te denken en me gedachte te verzetten, dat doe ik dus o.a. op me computer op het moment. Maar het voelt gewoon niet als kerst, laat staan als een vreugdevolle kerst. En morgen zal het ben ik bang erger zijn maar ik probeer sterk te blijven!!

Vrolijk kerstfeest aan iedereen toegewenst in ieder geval, hopelijk gaat het jullie beter af als mij .
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:02 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Ik herken het sentiment. Ik zit toch een fase verder. Ik stel me soms nog eens voor hoe het was met haar, maar ik merk dat ik ook al visualiseer hoe het zou zijn met iemand anders. Ik kijk uit naar oud en nieuw, lekker aan de zuip!
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Snowcold het volgende:
Mijn kerst is tot nu toe hartstikke gezellig en leuk! Lekker samen met het gezin gourmetten en spelletjes spelen en nu even uitbuiken voor de pc.

Ik heb de neiging om mijn ex via hyves een fijne kerst te wensen, zonder bijbedoelingen. Maar ik ben bang dat hij me óf ziet als een lafaard die met hangende pootjes terugkomt, óf iemand die iets in haar schild voert en dat ie in beide gevallen boos op me wordt ofzo. Klinkt misschien raar, maar ben dus een beetje bang voor zijn reactie... Ofja bang, ik heb er op dit moment niet zo'n zin in.

[ Bericht 85% gewijzigd door Mordreth op 25-12-2009 23:42:55 ]
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:31:41 #2
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_76061862
Kut hoor. exen hebben. tvp
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_76063652
tvp
pi_76063796
Tvp. Toch maar geen kerstwensen gedaan. Ik dacht, ik hou de kerstgedachte in stand maar ergens verdient hij het helemaal niet. Bovendien, hij komt niets tekort.
pi_76064248
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef Snowcold het volgende:
Tvp. Toch maar geen kerstwensen gedaan. Ik dacht, ik hou de kerstgedachte in stand maar ergens verdient hij het helemaal niet. Bovendien, hij komt niets tekort.
Zat ik ook nog aan te denken. Toch maar niet gedaan en ook niets gekregen.. dus tjsa..

Morgen nog 1 kerstdag en dan is het weer voorbij gelukkig. Die vier ik met vrienden en dat betekent zuipen, dus dat komt wel goed. Vandaag had ik het wel eens zwaar vooral als die kut kerstliedjes kwamen en ik gelukkige stelletjes zag in het restaurant. Maar ik leef nog

PS bedankt voor de aanvulling op de OP
pi_76064388
Het is gewoon even kut om te zien dat hij meer voor zijn nieuwe liefje lijkt te doen dan dat hij voor mij over had. Zijn ouders zijn ook weer compleet 'verliefd' geworden op de nieuwe vangst. Bah, mensen waarvan je dacht dat ze om je gaven als mama en papa twee, willen nadat zoonlief het uitmaakt gewoon helemaal niets meer van je weten. Wat heb ik hen aangedaan? Wat heb ik HEM aangedaan dat zij me ook meteen doodverklaren? Stelletje mutsen zijn het, sorry hoor.

Heb even een bitchfit, als je het nog niet gemerkt had.
pi_76064766
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef Snowcold het volgende:
Mag op z'n tijd
pi_76065042
Mag hoor; afreageren is goed! Heb het zelf ook een jaar gedaan, daardoor alleen wel een 'klein' ander aspect nooit doorgehad wat afgelopen week ineens naar boven kwam
Toen ging mijn gevoel ineens vier jaar terug in de tijd...
pi_76065109
quote:
Mijn kerst is tot nu toe hartstikke gezellig en leuk! Lekker samen met het gezin gourmetten en spelletjes spelen en nu even uitbuiken voor de pc.

Ik heb de neiging om mijn ex via hyves een fijne kerst te wensen, zonder bijbedoelingen. Maar ik ben bang dat hij me óf ziet als een lafaard die met hangende pootjes terugkomt, óf iemand die iets in haar schild voert en dat ie in beide gevallen boos op me wordt ofzo. Klinkt misschien raar, maar ben dus een beetje bang voor zijn reactie... Ofja bang, ik heb er op dit moment niet zo'n zin in.
Ik weet wat je bedoelt... Mijn ex heeft er ook een handje van om alles zo te draaien dat het uiteindelijk mijn schuld is...

Als ik nu zou huilen, moet ik me niet aanstellen en hysterisch doen.
En als ik niet zou huilen, "heb ik geen gevoel", en doe ik net of er niks aan de hand is.

Ach ja, ik ben het inmiddels wel gewend...
pi_76065815
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Mag hoor; afreageren is goed! Heb het zelf ook een jaar gedaan, daardoor alleen wel een 'klein' ander aspect nooit doorgehad wat afgelopen week ineens naar boven kwam
Toen ging mijn gevoel ineens vier jaar terug in de tijd...
Wat bedoel je of wil je het liever niet kwijt?

Ik ga me niet afreageren, zo ben ik nooit geweest en ga ik nu ook niet doen. Voor mij heeft dat geen nut, terwijl ik toch alle redenen heb om gigantisch boos te zijn. Bah dat ik zo'n kutwijf toch nog zo kan missen deze dagen is echt balen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 08:21:08 #11
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76069062
Yay, een kwartaal single en ik heb geen domme emotionele dingen gedaan! (zoals een meid versieren puur voor gezelschap, terwijl ze helemaal niet aan mijn eisen voldoet)

Kan ook weer met de ex praten zonder zware emoties!

Zo is 2e kerstdag voor mij nu extra feestelijk!
pi_76069265
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 08:21 schreef EviL_AleX het volgende:
Yay, een kwartaal single en ik heb geen domme emotionele dingen gedaan! (zoals een meid versieren puur voor gezelschap, terwijl ze helemaal niet aan mijn eisen voldoet)

Kan ook weer met de ex praten zonder zware emoties!

Zo is 2e kerstdag voor mij nu extra feestelijk!
Grats, dat klinkt hoopvol!
pi_76070702
Even een update maar van mij.
Dit is de kutste kerst tot nu toe van mijn leven.
Zijn een aantal dingen de afgelopen 2 weken die erg mis gaan in mijn leven.
even een samenvatting
-Afgelopen zondag ging het lekken in huis tot nu toe ( ongeveer 200 liter naar binnen gekomen) midden in de woonkamer.(dus ook geen rust thuis)
-Mijn ouders zijn kort geleden gescheiden, en mij moeder heeft het daar nog wel erg lastig mee, zeker met kerst, en dat is dan ook weer lastig voor mij om haar zo te zien
-Op mijn werk is het finaal misgegaan met een project, en waar ik verder niks aan kon doen, alleen kunnen aan horen van hoe erg het is dat de mensen daardoor niet verder kunnen werken.
-Natuurlijk vriendin die het 2 weken geleden heeft uitgemaakt.

Donderdag toch maar met mijn moeder en broertje even weg, naar Schiermonnikoog toe, om er maar even uit te zijn, en de misère van het lekken in huis te vergeten.( het lekken leek beter te gaan)
Bellen de buren 1e kerstdag op dat het lekke hevig is verergerd. En dan zit je op een eiland waar je niet eerder af kan dan half 5

Eigenlijk allemaal dingen waar ik geen fuck aan kan doen op dit moment, en me compleet machteloos voel.
Dus de afgelopen 2 dagen miste ik heel erg mijn ex, mijn maatje, om lekker tegen an te kruipen, en troost te zoeken.
En ondanks dat ik met familie was me toch op momenten erg eenzaam voelen omdat ik haar erg mis.
En het gevoel heb dit klopt niet zo zonder haar de kerst, en daar kwam natuurlijk ook bij de 1e kerst te vieren zonder dat het hele gezin meer amen is.
Heb toch erg de neiging om haar te bellen, maar ik weet dat ze het zelf ook erg lastig vind, en als ik bel dat het dan alleen maar ingewikkelder wordt, en lastiger, toch maar proberen om zoveel mogelijk haar los te laten.
Enigste pluspunt is nu dat het lekken nu langzaam stopt.

Ik pretendeer niet dat ik het zwaarst heb, want er zijn genoeg mensen die het minder hebben, door ziekte en andere dingen.
Het is deze week gewoon wat veel om dit alles samen te hebben op 1 hoop te hebben.
Gelukkig lees ik dat sommige anderen wel wat een beter kerst hebben.
Ik zal er vandaag nog wat van gaan maken, baal er alleen van dat ik geen muziek kan luisteren aangezien mijn versterker naar zijn gootje is door de lekkage
Mensen nog een prettige kerst zo
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_76072546
ff checken hoe het hier met iedereen gaat Iedereen nog een fijne kerst gewenst by the way

Er vechten nu 2 meisjes om me Een daarvan is ook een soort van vriendin van mijn ex en ze wilde gisteravond echt alles weten over wat er tussen haar en mij gebeurd was (inclusief smerige details..), maar dat hield haar verder niet tegen
Don't let my username fool you...
pi_76073010
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:23 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Wat bedoel je of wil je het liever niet kwijt?

Ik ga me niet afreageren, zo ben ik nooit geweest en ga ik nu ook niet doen. Voor mij heeft dat geen nut, terwijl ik toch alle redenen heb om gigantisch boos te zijn. Bah dat ik zo'n kutwijf toch nog zo kan missen deze dagen is echt balen.
Afreageren als in schelden op hem. Ik heb nooit iemand geslagen of ben nooit expres bevriend geraakt met iemand anders om hem te vergeten. Zo ben ik niet en dat vind ik ook niet eerlijk.
Vorige week vrijdag zag ik hem weer (in de rechtszaal, min of meer gedwongen maar wel noodzakelijk en met anderen erbij) voor het eerst sinds 2 jaar en toen besefte ik pas echt dat het voorbij is.
Mijn hoofd wist dat al wel, maar mijn hart deed/doet zeer omdat een deel van mij blijkbaar nog houdt/hield van wie hij vroeger was (heel anders dan nu--nu is het echt een klootzak). In plaats van opluchting belandde ik in een rouwproces.

That's the summary
pi_76073298
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:43 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Afreageren als in schelden op hem. Ik heb nooit iemand geslagen of ben nooit expres bevriend geraakt met iemand anders om hem te vergeten. Zo ben ik niet en dat vind ik ook niet eerlijk.
Vorige week vrijdag zag ik hem weer (in de rechtszaal, min of meer gedwongen maar wel noodzakelijk en met anderen erbij) voor het eerst sinds 2 jaar en toen besefte ik pas echt dat het voorbij is.
Mijn hoofd wist dat al wel, maar mijn hart deed/doet zeer omdat een deel van mij blijkbaar nog houdt/hield van wie hij vroeger was (heel anders dan nu--nu is het echt een klootzak). In plaats van opluchting belandde ik in een rouwproces.

That's the summary
Tsja, met je hart ook weten dat het over is, is een stuk moeilijker dan met je verstand. De opluchting komt nog wel

Ik heb vannacht weer zó realistisch gedroomd. Voordat het uitging had ik dat nooit. MAAR ik droomde dit keer niet over haar, maar over een ander meisje. Nu ben ik verliefd .. Alleen geen idee wie dat meisje is... Al die gevoelens, ik word er gek van, maar laat ik dit maar als een goed teken beschouwen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:00:22 #17
278630 Snikch
Living my life
pi_76073603
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Tsja, met je hart ook weten dat het over is, is een stuk moeilijker dan met je verstand. De opluchting komt nog wel

Ik heb vannacht weer zó realistisch gedroomd. Voordat het uitging had ik dat nooit. MAAR ik droomde dit keer niet over haar, maar over een ander meisje. Nu ben ik verliefd .. Alleen geen idee wie dat meisje is... Al die gevoelens, ik word er gek van, maar laat ik dit maar als een goed teken beschouwen.
Mooizo rijsttafel, blij om te horen dat je je lekker voelt vandaag, maakt de kerst gelijk een stuk fijner he !!
Moet zeggen dat het hier voorlopig nog wel gaat, vanavond tijdens het 'familiediner' zal het wel wat moeilijker zijn dat ze er niet bij is zoals vorig jaar maar goed, we zullen zien.
For as he thinks within himself, so he is
pi_76073618
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik vind dat je zulke gevoelens zeker als een goed teken kunt beschouwen, het geeft aan dat je een mens bent en niet afgestompt door wat je hebt meegemaakt.
pi_76074141
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:00 schreef Snikch het volgende:

[..]

Mooizo rijsttafel, blij om te horen dat je je lekker voelt vandaag, maakt de kerst gelijk een stuk fijner he !!
Moet zeggen dat het hier voorlopig nog wel gaat, vanavond tijdens het 'familiediner' zal het wel wat moeilijker zijn dat ze er niet bij is zoals vorig jaar maar goed, we zullen zien.
Of ik me ook lekker voelt, weet ik niet.. Later vandaag vast wel want dan ga ik naar vrienden. Nu zit ik nog een beetje bij te komen van die droom en ik mis ook m'n ex extra doordat het kerst is.

Vanavond zal het voor jou misschien wel wat lastiger zijn, maar als je je erop voorbereidt zal het wel meevallen. Probeer er gewoon zo min mogelijk aan te denken vanavond. Gelukkig had ik dit jaar geen familiediner, maar gisteren met m'n ouders gegeten in een restaurant.. al die verliefde stelletjes zien met die kerstliedjes als achtergrondmuziek (Lonely this christmas etc ) was wel zwaar. Daar heb je bij een familiediner dan weer geen last van, wees daar maar blij mee Of is het ook in een restaurant?
pi_76074191
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik vind dat je zulke gevoelens zeker als een goed teken kunt beschouwen, het geeft aan dat je een mens bent en niet afgestompt door wat je hebt meegemaakt.
Ja zo kan ik het inderdaad ook zien
En dat ik blijkbaar iemand anders leuk kan vinden dan m'n ex, al was het iemand uit een droom
pi_76074485
quote:
Het is gewoon even kut om te zien dat hij meer voor zijn nieuwe liefje lijkt te doen dan dat hij voor mij over had. Zijn ouders zijn ook weer compleet 'verliefd' geworden op de nieuwe vangst. Bah, mensen waarvan je dacht dat ze om je gaven als mama en papa twee, willen nadat zoonlief het uitmaakt gewoon helemaal niets meer van je weten. Wat heb ik hen aangedaan? Wat heb ik HEM aangedaan dat zij me ook meteen doodverklaren? Stelletje mutsen zijn het, sorry hoor.

Als ik de verhalen van jou hoor zijn die ouders ook niet bepaald een aanwinst. Dat heb ik 3 jaar geleden al een keer opgemerkt

Nu heb je betere schoonouders
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_76074813
Ik mis mijn ex nu ook verschrikkelijk...

Maar ik ben een beetje na gaan denken waarom eigenlijk?

Mis ik haar omdat ik nu alleen ben? Mis ik haar omdat we deze periode volgeplanned hadden, en dat ik nu opeens al sinds woensdag me thuis kapot zit te vervelen? Wil ik haar terug zodat dat nare gevoel waar ik nu al een paar dagen last van heb dan weg is?

Voor zover mijn egoïsme. Ik weet ook dat er een andere kant is waarom ik het idee heb dat we weer bij elkaar zouden moeten zijn:

Mijn ex heeft hulp nodig, emotioneel, financieel. Ik wil en kan haar daar bij helpen. De reden waarom het uit is gegaan, is dat ze niet verliefd kan worden. Zoals ze zelf zegt. Tja, misschien ben ik dan een vechtertje, maar ik zou niet zo snel op willen geven daardoor.

Het zou toch wat zijn om elke relatie zomaar op te geven om het minste of het geringste? Ik heb er een heleboel voor over om het allemaal te laten werken. Zelfs mezelf een klein beetje weg te cijferen. Het is niet alsof ze niet bij mij wil zijn, of niet van me houd. Dus ik ging er altijd van uit dat er ruimte was voor een oplossing, dat er een stijgende lijn in zit.

Uiteraard leg ik ook de schuld bij mezelf neer: ben ik nou echt zo *plaats een negatieve eigenschap hier* dat ze niet meer bij mij wil zijn? Dat ik, ondanks mijn persoonlijkheid, niet 'goed genoeg' ben dat ze verliefd op mij kan zijn of worden?

Ach, dit zijn maar een paar dingetjes die nu al de afgelopen dagen door mijn hoofd spoken.

En die kutkerstliedjes helpen ook geen ene moer nu: 'Lonely this Christmas', 'Last Christmas', maar ook 'All I want for Christmas', 'Driving home for Christmas' en zelfs zoetsappige versies van 'Have yourself a merry little Christmas'

Poeh!
pi_76075414
quote:

quote:

Lekker hè die tegenstrijdigheden

Je kan het zo zien denk ik:

Zoon/dochter houd van X
Ouders zijn vriendelijk tegen X
Ouders houden van X maar houden in het achterhoofd dat het uit kan gaan

Zoon/dochter maakt het uit met X
Ouders willen Zoon/dochter prioriteit stellen dus sluiten het contact af met X

Zoon/dochter word verlieft op (rebound ) X2
Start bovenaan..

Je word echt niet zomaar vergeten, dat is onmogelijk, al lijkt het voor buitenstaanders zo omdat het verleden niet graag aangehaald word zeg maar..

En kerstkaarten sturen naar je ex het leven is beter zo zonder denk ik, schept weer verwarring/hoop ect.

Echter als je degene bent die het uitgemaakt heeft, dan zou je het kunnen doen, en hierop duidelijk aangeven dat je bijv. hoopt dat he goed met je gaat, al zal je ongetwijfeld de kerst van je ex dan vergallen doordat ie aan jou denkt en niet aan de leuke dingen van kerst.

Oké ik ga weer schoonmaken, krijg zo familie op bezoek voor kerst diner

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 26-12-2009 13:57:04 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:56:45 #24
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76075645
Hai lieve mensen,

Ook ik herken het verdriet van veel mensen hier. Wil er niet teveel over uit wijden, behalve dan dat het eigenlijk al best lang uit is. Schijnbaar moet 't mettertijd minder worden ofzo, maar ik weet het niet... Denk dat het nu meer is dat ik niet meer in liefde geloof. Hoe triest eigenlijk.

Anyways, veel sterkte en liefs iedereen!
pi_76075766
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Dzjenn. het volgende:
Hai lieve mensen,

Ook ik herken het verdriet van veel mensen hier. Wil er niet teveel over uit wijden, behalve dan dat het eigenlijk al best lang uit is. Schijnbaar moet 't mettertijd minder worden ofzo, maar ik weet het niet... Denk dat het nu meer is dat ik niet meer in liefde geloof. Hoe triest eigenlijk.

Anyways, veel sterkte en liefs iedereen!
Ach Dzjenn dan kan je beter genieten van het leven totdat er weer wel in geloofd
Zelf hier ook al 1 1/2 jaar vrijgezel, en voor het grootste gedeelte vind ik het niet heel erg.

Ze is nog niet uit mijn systeem hoor, maarja denk niet dat dat ooit gebeurd ondanks alle shit dingen die ik heb meegemaakt met/dankzij/door haar
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')