Idd, dus zet die pc uit, and go drink some ALCOHOLquote:Op donderdag 24 december 2009 16:25 schreef fokvragen het volgende:
Eigenlijk merk ik bij mezelf dat zo'n topic als dit doorlezen helemaal niet goed is voor me.
Ik begin bij alle posts na te denken over hoe ik me voel en daar word ik alleen maar verdrietiger van.
Inderdaad gisteren een kerstborrel gehad en erg veel plezier gehad! Niet veel er aan gedacht.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, dus zet die pc uit, and go drink some ALCOHOL
Ik vind hem prachtig maartjequote:Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef maartjeh het volgende:
Ondanks alle rotte gevoelens die de kerstdagen met zich mee zullen/kunnen brengen voor velen van ons, wil ik iedereen een mooie kerst wensen (en een beetje kerst-sfeer voor dit topic). Maak er het beste van lieverds!
Écht?!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:43 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig maartje, je zou hem zo bij me neer mogen zetten
(maarja dan moet ik wel mijn hele inrichting eerst omgooien)
Ik ben er ook geen groot fan vanquote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef dick_laurent het volgende:
Kerst is KUT
dat is alles wat ik erover kwijt wil
Hm, dan focus jij waarschijnlijk op de verkeerde dingen...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:25 schreef fokvragen het volgende:
Eigenlijk merk ik bij mezelf dat zo'n topic als dit doorlezen helemaal niet goed is voor me.
Ik begin bij alle posts na te denken over hoe ik me voel en daar word ik alleen maar verdrietiger van.
It aint easy, but it will happen...quote:Op donderdag 24 december 2009 19:32 schreef Elmostyle het volgende:
ksta d'r van te kijken hoe druk ik me er nog om kan maken ook al is het zo'n tijd uit, behoorlijk kut zoiets van je afzetten zeg![]()
Dat is klote en heel herkenbaar. Mijn ex wilde het in principe al uitmaken ergens in Mei, maar ik kon haar nog overtuigen het nog een kans te geven. Maar de dag in Mei waarop ze het aangaf was heel erg klote, en we zouden dat weekend naar haar ouders gaan. Ik wilde er vooral voor haar zijn, dus ik liet haar mij toch meenemen naar haar ouders. Maar dat was enorm klote! Want we zeiden niks over het feit dat het slecht ging met onze relatie, maar de emotionele afstand voelde ik wel keihard... Paar maanden later was het dan ook einde verhaal, en dat is morgen precies 3 maanden geleden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:17 schreef Boxie_G het volgende:
Goed, in het kader van Kerst hebben we maar weer eens een update over mijn persoonlijke situatie.
Dag voor Kerstavond, geen idee hoe we er eigenlijk op gekomen zijn, beginnen we te praten over onze relatie.
Om de lappen tekst die jullie inmiddels van mij gewend zijn maar even samen te vatten in één simpel zinnetje:
Het is uit.
Dus die uitzondering op de regel was toch niet helemaal correct
Maar goed, nu zit ik hier met Kerst, alleen. Was wel voorgesteld om toch mee te gaan met Kerst, because the Family loves me, en dat is wederzijds. Maar dat was echt ff te moeilijk voor mij denk ik.
Nu ben ik net wakker geworden, en is het het meest romantische Kerstweer wat ik in mijn leven gezien heb, wtf?!
Maar goed, ik voel me slecht, en eenzaam, maar ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt. Misschien niet tussen ons, wat ik natuurlijk wel hoop op lange termijn, maar in ieder geval met mij. Het kost alleen tijd.
/end sharing
Thanks...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:05 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dat is klote en heel herkenbaar. Mijn ex wilde het in principe al uitmaken ergens in Mei, maar ik kon haar nog overtuigen het nog een kans te geven. Maar de dag in Mei waarop ze het aangaf was heel erg klote, en we zouden dat weekend naar haar ouders gaan. Ik wilde er vooral voor haar zijn, dus ik liet haar mij toch meenemen naar haar ouders. Maar dat was enorm klote! Want we zeiden niks over het feit dat het slecht ging met onze relatie, maar de emotionele afstand voelde ik wel keihard... Paar maanden later was het dan ook einde verhaal, en dat is morgen precies 3 maanden geleden.
Sterkte, kerel
Geen enkele vrouw dient zich gescheld te laten welgevallen. Zeker niet over zoiets kleins. Ik zeg dat je er goed aan hebt gedaan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:05 schreef Goodbye_You het volgende:
Jippie weer een nieuw iemand.
Ik meld me ook hier want het is over met mijn relatie sinds vanochtend. Eigenlijk ben ik degene die het uit heeft gemaakt en dat is niet om rare redenen. Heb het vanochtend uitgemaakt na een grote ruzie. Ruzie waarover? Ja niets dus. Wij hadden echt áltijd ruzie om de kleinste dingen. Dit keer was er ruzie omdat ik vandaag naar hem toe zou gaan, maar ik zei dat ik de trein van 1 uur zou pakken en meneer was het daar niet mee eens. Hij wilde per se dat ik de trein van 9 uur zou pakken. Ik heb hem gezegd dat ik dat niet wil omdat ik toch nog eventjes kerstmis met mijn familie wou vieren (Hij woont 4 uur bij me vandaan dus ik zou daar gelijk een tijdje blijven).. Maar dat kon hij niet begrijpen en toen zei hij: Ja dan kom je toch niet blabla interesseert mij wat hoef je niet te zien kutwijf ....
Naja dit is maar een klein voorbeeldje maar zo gaat het echt ALTIJD. Altijd boos als hij zijn zin niet krijgt en daarbij wordt ik ook uitgescholden voor kankerhoer blabla.
Hij toonde geen interesse meer in mij en deed geen moeite meer voor mij. Daarbij komt ook dat hij geen studie doet, hij niet werkt en de hele dag op zijn luie reet ligt in zijn bed te computeren. Dit is het tegenovergestelde van mij. Hij wilde ook nooit meer iets leuks doen met mij.
En naja vanmorgen was gewoon de aanleiding waardoor ik het heb uitgemaaktBen het eeuwige gezeur zat. Het doet me wel verschrikkelijk pijn nu het over is maarja het kan gewoon zo niet langer. Kan niet bij een jongen blijven die zo met mij omgaat. Hij doet nu heel zielig tegen mij maarja hoop dat ik sterk kan blijven en dit vol kan houden
En hoop dat ik hier goed aan heb gedaan. Maar het doet zo pijn
Ik ben het helemaal met Evil_Alex eens: dit verdien je niet!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:05 schreef Goodbye_You het volgende:
Jippie weer een nieuw iemand.
Ik meld me ook hier want het is over met mijn relatie sinds vanochtend. Eigenlijk ben ik degene die het uit heeft gemaakt en dat is niet om rare redenen. Heb het vanochtend uitgemaakt na een grote ruzie. Ruzie waarover? Ja niets dus. Wij hadden echt áltijd ruzie om de kleinste dingen. Dit keer was er ruzie omdat ik vandaag naar hem toe zou gaan, maar ik zei dat ik de trein van 1 uur zou pakken en meneer was het daar niet mee eens. Hij wilde per se dat ik de trein van 9 uur zou pakken. Ik heb hem gezegd dat ik dat niet wil omdat ik toch nog eventjes kerstmis met mijn familie wou vieren (Hij woont 4 uur bij me vandaan dus ik zou daar gelijk een tijdje blijven).. Maar dat kon hij niet begrijpen en toen zei hij: Ja dan kom je toch niet blabla interesseert mij wat hoef je niet te zien kutwijf ....
Naja dit is maar een klein voorbeeldje maar zo gaat het echt ALTIJD. Altijd boos als hij zijn zin niet krijgt en daarbij wordt ik ook uitgescholden voor kankerhoer blabla.
Hij toonde geen interesse meer in mij en deed geen moeite meer voor mij. Daarbij komt ook dat hij geen studie doet, hij niet werkt en de hele dag op zijn luie reet ligt in zijn bed te computeren. Dit is het tegenovergestelde van mij. Hij wilde ook nooit meer iets leuks doen met mij.
En naja vanmorgen was gewoon de aanleiding waardoor ik het heb uitgemaaktBen het eeuwige gezeur zat. Het doet me wel verschrikkelijk pijn nu het over is maarja het kan gewoon zo niet langer. Kan niet bij een jongen blijven die zo met mij omgaat. Hij doet nu heel zielig tegen mij maarja hoop dat ik sterk kan blijven en dit vol kan houden
En hoop dat ik hier goed aan heb gedaan. Maar het doet zo pijn
Ik herken het sentiment. Ik zit toch een fase verder. Ik stel me soms nog eens voor hoe het was met haar, maar ik merk dat ik ook al visualiseer hoe het zou zijn met iemand anders. Ik kijk uit naar oud en nieuw, lekker aan de zuip!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:32 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met Evil_Alex eens: dit verdien je niet!!
In mijn ogen heb je er goed aan gedaan om het uit te maken. Als je zelf al aangeeft dat je alleen nog maar ruzie hebt meestal en dat hij geen moeite meer voor je doet (en hij je uitscheld, ook niet bewonderenswaardig) dan moet je niet in die 'relatie' blijven hangen volgens mij.
Snap dat het pijn doet, vooral nu op kerstmis natuurlijk, gelukkig geef je aan dat je bij je familie zit vandaag dus je hoeft de tijd niet alleen door te komen. Gewoon sterk blijven inderdaad, het vergt wat wilskracht vooral als het nog zo vers is maar als ik het zo lees ben je beter af zo.
Voor mezelf: kerst is zwaaaar!!
Nu doen wij er niet echt veel aan vandaag (gelukkig). Morgen pas wat uitgebreider want dan is de familie ook pas compleet (met z'n 6e ipv met ze 4e dus valt alsnog mee maargoed). Maar vanavond komen er weer alleen kerstfilms e.d., allemaal van die romantische comedies. En met cadeaus en dus het familiediner moet ik constant aan vorig jaar denken toen me ex er ook nog bij was (en ik ben haar).. Niet fijn :S..
Ik probeer er niet aan te denken en me gedachte te verzetten, dat doe ik dus o.a. op me computer op het moment. Maar het voelt gewoon niet als kerst, laat staan als een vreugdevolle kerst. En morgen zal het ben ik bang erger zijn maar ik probeer sterk te blijven!!
Vrolijk kerstfeest aan iedereen toegewenst in ieder geval, hopelijk gaat het jullie beter af als mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |