abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 16:22:10 #276
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_76019811
Kerst is KUT

dat is alles wat ik erover kwijt wil
pi_76019964
Eigenlijk merk ik bij mezelf dat zo'n topic als dit doorlezen helemaal niet goed is voor me.
Ik begin bij alle posts na te denken over hoe ik me voel en daar word ik alleen maar verdrietiger van.
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 16:30:21 #278
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_76020152
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:25 schreef fokvragen het volgende:
Eigenlijk merk ik bij mezelf dat zo'n topic als dit doorlezen helemaal niet goed is voor me.
Ik begin bij alle posts na te denken over hoe ik me voel en daar word ik alleen maar verdrietiger van.
Idd, dus zet die pc uit, and go drink some ALCOHOL
pi_76020243
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Idd, dus zet die pc uit, and go drink some ALCOHOL
Inderdaad gisteren een kerstborrel gehad en erg veel plezier gehad! Niet veel er aan gedacht.
pi_76020356
Een hele fijne kerst allemaal!
Het is van oorsprong het feest van het licht dat terugkeert. Dus vanaf nu wordt het alleen maar zonniger.
En je zit niet met het gemiep over naar wiens ouders je gaat op de eerste kerstdag.
Zelf ga ik gewoon genieten van een paar welverdiende vrije dagen. Ik heb niet zo heel veel moeite om de kerst alleen door te brengen. Dit is een tijd voor overdenking, meditatie, rust en stilte.. en tzt. vinden we vast allemaal weer een fijne partner
pi_76020706
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef maartjeh het volgende:

Ondanks alle rotte gevoelens die de kerstdagen met zich mee zullen/kunnen brengen voor velen van ons, wil ik iedereen een mooie kerst wensen (en een beetje kerst-sfeer voor dit topic ). Maak er het beste van lieverds!
Ik vind hem prachtig maartje , je zou hem zo bij me neer mogen zetten
(maarja dan moet ik wel mijn hele inrichting eerst omgooien )
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_76020864
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:43 schreef Chev het volgende:

[..]

Ik vind hem prachtig maartje , je zou hem zo bij me neer mogen zetten
(maarja dan moet ik wel mijn hele inrichting eerst omgooien )
Écht?!
Ach de inrichting hier is ook voornamelijk wit met hout en zilvere/witte aankleding.. maar ach.
pi_76021098
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef dick_laurent het volgende:
Kerst is KUT

dat is alles wat ik erover kwijt wil
Ik ben er ook geen groot fan van , en alle kerstliedjes weet ik tot nu toe te ontwijken. Ik loop de hele dag (ok, dat is overdreven, maar buiten wel) met een mp3-speler rond met allemaal liedjes die ik gebruik voor het verwerkingsproces m.b.t. mijn "ex".
Alleen zal het morgenavond niet te ontwijken zijn, want dan gaat hier naar alle waarschijnlijkheid een kerstcd op .
pi_76025426
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:25 schreef fokvragen het volgende:
Hm, dan focus jij waarschijnlijk op de verkeerde dingen...

Waarschijnlijk focus jij je op dat mensen hun ex missen, zoveel zouden willen doen met hun ex, er nu een periode aan zit te komen die je eigenlijk met jouw ex had willen doen...

Maar misschien zou jij tussen de regeltjes door moeten lezen.

Het gaat om de verwerking. Tuurlijk, als het nét uit is (je schrijft dat het zondag uit ging, dus zit je nu op dag 5), kun jij je niet voorstellen dat je ooit in je leven weer eens het 'geluk' kunt vinden.

Die eerste paar dagen. weken, maanden zijn inderdaad erg zwaar, geef ik toe. Maar geloof mij, volgend jaar heb jij weer een partner, en weer een jaar later lees je dit misschien terug en zul je waarschijnlijk moeten glimlachen om hoe druk jij je wel niet hebt gemaakt.

Bottom line: laat de verdriet en pijn die je nu voelt toe, neem het tot je.

Zie het als een aft als voorbeeld. Je voelt het een paar dagen, je hebt er ontzettend veel last van. En op een bepaald moment denk je: "hey, ik had eens een aft, maar die is nu weg... Hoelang is die aft al weg? Niks van gemerkt..."

Geloof me, het is een periode (zwaar) kut, en op een bepaald moment ben je er weer over heen.

Overigens aan allen: fijne kerst! Het komt goed
pi_76027735
Ondertussen is het al 5 maanden uit met m'n vriendin, ik heb een tijd in het buitenland gezten ivm stage. Ik had d'r vandaag eens gesms't om te vragen hoe 't gaat/of ze met nieuwjaar ook nog de stad komt, nu 9 uur later nog geen antwoord.
ksta d'r van te kijken hoe druk ik me er nog om kan maken ook al is het zo'n tijd uit, behoorlijk kut zoiets van je afzetten zeg
pi_76027906
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:32 schreef Elmostyle het volgende:
ksta d'r van te kijken hoe druk ik me er nog om kan maken ook al is het zo'n tijd uit, behoorlijk kut zoiets van je afzetten zeg
It aint easy, but it will happen...
pi_76028565
Ik had vandaag een date. Gezellige en leuke dag gehad, maar 'de feeling' had ik niet. Bovendien kwam ik er achter dat ik nog niet over mijn ex heen ben. God wat mis ik hem.
pi_76045912
Goed, in het kader van Kerst hebben we maar weer eens een update over mijn persoonlijke situatie.

Dag voor Kerstavond, geen idee hoe we er eigenlijk op gekomen zijn, beginnen we te praten over onze relatie.

Om de lappen tekst die jullie inmiddels van mij gewend zijn maar even samen te vatten in één simpel zinnetje:

Het is uit.

Dus die uitzondering op de regel was toch niet helemaal correct

Maar goed, nu zit ik hier met Kerst, alleen. Was wel voorgesteld om toch mee te gaan met Kerst, because the Family loves me, en dat is wederzijds. Maar dat was echt ff te moeilijk voor mij denk ik.

Nu ben ik net wakker geworden, en is het het meest romantische Kerstweer wat ik in mijn leven gezien heb, wtf?!

Maar goed, ik voel me slecht, en eenzaam, maar ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt. Misschien niet tussen ons, wat ik natuurlijk wel hoop op lange termijn, maar in ieder geval met mij. Het kost alleen tijd.

/end sharing
pi_76046154
Ik vermaak me eigenlijk kostelijk.

Gisteren met mn broers bij mn vader op bezoek geweest. Een hoop lol en bier gehad.
Vanmiddag naar de Kerstsessie in Roggel, die ook altijd garant staat voor een hoop lol en bier en morgen naar mn moeder om daar te gourmetten en een hoop lol en bier en daarna met vrienden naar de kroeg om ook daar weer een hoop lol en bier te hebben.

Al met al gaat het me prima af de laatste tijd, ik denk alleen met oud en nieuw dat ik even een dipje heb rond de klok van 12. Ik vier met een berg vrienden thuis en dat zijn allemaal stelletjes op mij na dan, dus dat is altijd wel even kut ja, maargoed.

Zondag komt mn ex langs hier om te praten over het hele voorval (zie een aantal topics terug).
Ik had haar niet meer gesproken na die avond, dus ik ben benieuwd wat ze te vertellen heeft.
Die vriend van mij heb ik ook niks meer van gehoord en daar ben ik eik ook wel klaar mee. Ik heb nog niet eens zin om hem te bellen en eens te zeggen wat ik er van vind. Bovendien weet ie donders goed wat ik er van vind.

Maargoed, fijne kerst voor wie dat viert enzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:05:40 #290
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76047313
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:17 schreef Boxie_G het volgende:
Goed, in het kader van Kerst hebben we maar weer eens een update over mijn persoonlijke situatie.

Dag voor Kerstavond, geen idee hoe we er eigenlijk op gekomen zijn, beginnen we te praten over onze relatie.

Om de lappen tekst die jullie inmiddels van mij gewend zijn maar even samen te vatten in één simpel zinnetje:

Het is uit.

Dus die uitzondering op de regel was toch niet helemaal correct

Maar goed, nu zit ik hier met Kerst, alleen. Was wel voorgesteld om toch mee te gaan met Kerst, because the Family loves me, en dat is wederzijds. Maar dat was echt ff te moeilijk voor mij denk ik.

Nu ben ik net wakker geworden, en is het het meest romantische Kerstweer wat ik in mijn leven gezien heb, wtf?!

Maar goed, ik voel me slecht, en eenzaam, maar ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt. Misschien niet tussen ons, wat ik natuurlijk wel hoop op lange termijn, maar in ieder geval met mij. Het kost alleen tijd.

/end sharing
Dat is klote en heel herkenbaar. Mijn ex wilde het in principe al uitmaken ergens in Mei, maar ik kon haar nog overtuigen het nog een kans te geven. Maar de dag in Mei waarop ze het aangaf was heel erg klote, en we zouden dat weekend naar haar ouders gaan. Ik wilde er vooral voor haar zijn, dus ik liet haar mij toch meenemen naar haar ouders. Maar dat was enorm klote! Want we zeiden niks over het feit dat het slecht ging met onze relatie, maar de emotionele afstand voelde ik wel keihard... Paar maanden later was het dan ook einde verhaal, en dat is morgen precies 3 maanden geleden.

Sterkte, kerel
pi_76047617
Vannacht opstap geweest en het erg gezellig gehad! Voel me nu ook best goed, zo even naar familie!
pi_76048616
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:05 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Dat is klote en heel herkenbaar. Mijn ex wilde het in principe al uitmaken ergens in Mei, maar ik kon haar nog overtuigen het nog een kans te geven. Maar de dag in Mei waarop ze het aangaf was heel erg klote, en we zouden dat weekend naar haar ouders gaan. Ik wilde er vooral voor haar zijn, dus ik liet haar mij toch meenemen naar haar ouders. Maar dat was enorm klote! Want we zeiden niks over het feit dat het slecht ging met onze relatie, maar de emotionele afstand voelde ik wel keihard... Paar maanden later was het dan ook einde verhaal, en dat is morgen precies 3 maanden geleden.

Sterkte, kerel
Thanks...

Iets wat voor mij bijna nog als ergste aanvoelde (ben toch niet altijd zo'n egoïst als dat ik denk) : Vlak voor het moment dat ze naar haar broer wilde vertrekken, besloot mijn moeder nog even langs te komen om ons een Kerstcadeautje te geven.

Om laffe redenen konden wij het niet over onze harten verkrijgen om het haar te vertellen, en het leek wel een eeuwigheid voordat ze weer weg was. Maar de pijn toen was bijna ondraaglijk, aangezien ik weet hoe gek mijn moeder ook op mijn kersverse ex is.

Ik moet nog ff de ballen bij elkaar rapen om ons mams maar even te bellen, maar goed.

Voor alle gebrokenen op dit moment: Toch een fijne kerst!

Had ik maar zo'n mooie kerstboom als Maartjeh, haha!
pi_76052251
Ik volg dit topic nu al een aardig tijdje, maar dit is de eerste keer dat ik post...

Het is nu vier maand geleden dat t uitging (na vier jaar samen, compleet onverwacht), en ik dacht dat het steeds een beetje beter ging. Maar hij heeft nu z'n ware aard laten zien... en ik stort weer helemaal in.

Ik weet dat het beter is om het contact te verbreken, iedereen zegt het me steeds, en ik vind het zelf ook wel: ik heb het contact ook een tijdje verbroken, maar dat duurde maar 2 weken. Die 2 weken waren de ergste van mijn leven, en nadat ik hem met z'n nieuwe vriendin (daar begon ie een paar dagen nadat het uit was al over...) tegenkwam, kon ik t niet meer, en heb ik m gebeld. Daarna hebben we heel lang gepraat, hij gaf aan mij heel erg te missen en vrienden te willen blijven, zei dat het slecht ging met z'n nieuwe relatie, dat dat bijna uit was, dat hij heel erg zijn best zou doen om mijn vertrouwen te winnen. Ik heb hem toen de kans gegeven om mijn vertrouwen weer te winnen en te proberen vrienden te zijn, en dat ging ook een tijdje goed. Maar het bleek ineens niet zo slecht te gaan tussen hem en z'n nieuwe vriendin, ze zijn nog steeds samen, en hoewel hij in het begin z'n best wel deed, doet hij dat de laatste weken niet meer. Ik voelde me er een beetje ingeluisd, dat hij aangaf dat het bijna uit was, zodat hij mijn contact weer voor zich kon winnen, en daarna gewoon vrolijk doorgaan met die relatie omdat het toch wel goed gaat. Magoed, ik had inmiddels gemerkt dat door contact met hem te houden, ik me beter voelde, en weer zin kreeg om leuke dingen te doen, met vrienden af te spreken en met huiswerk bezig te gaan (in die 2 weken deed ik letterlijk niks). En ik wilde ook niet terug naar hoe ik me toen voelde zonder contact, dus ik ging door met proberen vrienden te zijn.
Maar de laatste weken heeft hij dus geen tijd meer voor me. Als ik wil praten, zegt ie dat ie langskomen zal, maar doet dat nooit. Hij stelt t steeds uit, en komt niet vaak meer langs. Ondertussen zegt ie wel dat hij het er ook moeilijk mee heeft, dat hij er zo'n moeite mee heeft dat hij mij pijn gedaan heeft, dat ie me niet onder ogen durft te komen, en dat ie daarom niet komt. Huilend zit ie dan bij me omdat hij ook niet weet wat hij met zichzelf aanmoet. Omdat ik ook wil geloven dat er toch nog ergens iets goeds in hem zit (ik heb toch niet 4 jaar van mn leven verspild aan iemand zonder hart, dat zou ik toch door moeten hebben?), gaf ik hem elke keer weer een kans en verlegde ik mijn eigen grenzen. De manier waarop wij met elkaar omgaan, heb ik met niemand anders, en ik vind het moeilijk om dat op te geven, maar dat zal iedereen hier in dit topic hebben... Ik weet dat dat vanzelf ook wel weer komt met een nieuwe relatie, maar toch... als ik het contact met hem zou verbreken, voelt het alsof ik iets opgeef wat echt een goede vriendschap voor het leven had kunnen worden. En dat zegt hij dus ook steeds.
Maar de afgelopen week kom ik er achter dat hij niet altijd de waarheid heeft gesproken. Sowieso, als je zegt dat je er voor me zijn zult, en langskomt om te praten, en het niet doet en niet op komt dagen, dan is dat ook wat twijfelachtig.

Ergens ben ik er nu helemaal klaar mee, het is gewoon een leugenaar en een ongevoelige idioot, en zou ik niets liever willen dan het contact weer te verbreken, want hij verdient het niet om mij nog in z'n leven te hebben. Maar ik ben zo bang dat ik me weer zo slecht ga voelen als in die 2 weken, toen ik niemand wilde zien, m'n huis niet uitkwam, en de studie liet liggen... Voor mijn gevoel was het zoveel beter om contact met hem te hebben en hem een tweede kans te geven om het goed te maken (ik moet toch ergens geloven dat het toch een goede jongen was toen wij samen waren), en om gewoon constant te blijven praten over m'n gevoelens en proberen er samen uit te komen (ook wel met afstand op sommige punten, maar toch). In die periode had ik nl veel meer zin om dingen te doen.

Ik weet dat niet contact hebben beter is, en dat ik het moet loslaten... Maar ik wil me niet weer zo slecht voelen, en ik wil ook niet het gevoel hebben een mogelijke vriendschap, die ik bij anderen niet kan vinden, te verliezen.

Waar halen jullie de kracht vandaan om toch die stap te zetten om het contact te verbreken (we hebben trouwens veel gezamenlijke vrienden/kennissen en kunnen elkaar veel tegenkomen), en om als je je dan zo slecht voelt, toch vrienden op te zoeken en te studeren?
People live to learn things, and I learn to live...
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:22:51 #294
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76052373
@Piepje

Het zal heel lullig klinken, maar het heet wilskracht. Je geeft namelijk zelf aan dat je het wel WEET, maar dat je gevoel je stopt. Daar gaat het fout, en juist nu is gevoel een slechte raadgever. Als jullie zulke goede vrienden kunnen zijn dan zal het geen probleem mogen zijn het contact te verbreken. Dat is emotioneel in ieder geval voor jou beter, en die vriendschap kan echt wel maanden later goed beginnen.

Succes!
pi_76053067
Jippie weer een nieuw iemand.

Ik meld me ook hier want het is over met mijn relatie sinds vanochtend. Eigenlijk ben ik degene die het uit heeft gemaakt en dat is niet om rare redenen. Heb het vanochtend uitgemaakt na een grote ruzie. Ruzie waarover? Ja niets dus. Wij hadden echt áltijd ruzie om de kleinste dingen. Dit keer was er ruzie omdat ik vandaag naar hem toe zou gaan, maar ik zei dat ik de trein van 1 uur zou pakken en meneer was het daar niet mee eens. Hij wilde per se dat ik de trein van 9 uur zou pakken. Ik heb hem gezegd dat ik dat niet wil omdat ik toch nog eventjes kerstmis met mijn familie wou vieren (Hij woont 4 uur bij me vandaan dus ik zou daar gelijk een tijdje blijven).. Maar dat kon hij niet begrijpen en toen zei hij: Ja dan kom je toch niet blabla interesseert mij wat hoef je niet te zien kutwijf ....

Naja dit is maar een klein voorbeeldje maar zo gaat het echt ALTIJD. Altijd boos als hij zijn zin niet krijgt en daarbij wordt ik ook uitgescholden voor kankerhoer blabla.

Hij toonde geen interesse meer in mij en deed geen moeite meer voor mij. Daarbij komt ook dat hij geen studie doet, hij niet werkt en de hele dag op zijn luie reet ligt in zijn bed te computeren. Dit is het tegenovergestelde van mij. Hij wilde ook nooit meer iets leuks doen met mij.

En naja vanmorgen was gewoon de aanleiding waardoor ik het heb uitgemaakt Ben het eeuwige gezeur zat. Het doet me wel verschrikkelijk pijn nu het over is maarja het kan gewoon zo niet langer. Kan niet bij een jongen blijven die zo met mij omgaat. Hij doet nu heel zielig tegen mij maarja hoop dat ik sterk kan blijven en dit vol kan houden En hoop dat ik hier goed aan heb gedaan. Maar het doet zo pijn
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:33:31 #296
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76053607
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:05 schreef Goodbye_You het volgende:

Ik meld me ook hier want het is over met mijn relatie sinds vanochtend. Eigenlijk ben ik degene die het uit heeft gemaakt en dat is niet om rare redenen. Heb het vanochtend uitgemaakt na een grote ruzie. Ruzie waarover? Ja niets dus. Wij hadden echt áltijd ruzie om de kleinste dingen. Dit keer was er ruzie omdat ik vandaag naar hem toe zou gaan, maar ik zei dat ik de trein van 1 uur zou pakken en meneer was het daar niet mee eens. Hij wilde per se dat ik de trein van 9 uur zou pakken. Ik heb hem gezegd dat ik dat niet wil omdat ik toch nog eventjes kerstmis met mijn familie wou vieren (Hij woont 4 uur bij me vandaan dus ik zou daar gelijk een tijdje blijven).. Maar dat kon hij niet begrijpen en toen zei hij: Ja dan kom je toch niet blabla interesseert mij wat hoef je niet te zien kutwijf ....

Naja dit is maar een klein voorbeeldje maar zo gaat het echt ALTIJD. Altijd boos als hij zijn zin niet krijgt en daarbij wordt ik ook uitgescholden voor kankerhoer blabla.

Hij toonde geen interesse meer in mij en deed geen moeite meer voor mij. Daarbij komt ook dat hij geen studie doet, hij niet werkt en de hele dag op zijn luie reet ligt in zijn bed te computeren. Dit is het tegenovergestelde van mij. Hij wilde ook nooit meer iets leuks doen met mij.

En naja vanmorgen was gewoon de aanleiding waardoor ik het heb uitgemaakt Ben het eeuwige gezeur zat. Het doet me wel verschrikkelijk pijn nu het over is maarja het kan gewoon zo niet langer. Kan niet bij een jongen blijven die zo met mij omgaat. Hij doet nu heel zielig tegen mij maarja hoop dat ik sterk kan blijven en dit vol kan houden En hoop dat ik hier goed aan heb gedaan. Maar het doet zo pijn
Geen enkele vrouw dient zich gescheld te laten welgevallen. Zeker niet over zoiets kleins. Ik zeg dat je er goed aan hebt gedaan.
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:32:17 #297
278630 Snikch
Living my life
pi_76055396
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:05 schreef Goodbye_You het volgende:

Ik ben het helemaal met Evil_Alex eens: dit verdien je niet!!

In mijn ogen heb je er goed aan gedaan om het uit te maken. Als je zelf al aangeeft dat je alleen nog maar ruzie hebt meestal en dat hij geen moeite meer voor je doet (en hij je uitscheld, ook niet bewonderenswaardig) dan moet je niet in die 'relatie' blijven hangen volgens mij.
Snap dat het pijn doet, vooral nu op kerstmis natuurlijk, gelukkig geef je aan dat je bij je familie zit vandaag dus je hoeft de tijd niet alleen door te komen . Gewoon sterk blijven inderdaad, het vergt wat wilskracht vooral als het nog zo vers is maar als ik het zo lees ben je beter af zo.

Voor mezelf: kerst is zwaaaar!!
Nu doen wij er niet echt veel aan vandaag (gelukkig). Morgen pas wat uitgebreider want dan is de familie ook pas compleet (met z'n 6e ipv met ze 4e dus valt alsnog mee maargoed). Maar vanavond komen er weer alleen kerstfilms e.d., allemaal van die romantische comedies. En met cadeaus en dus het familiediner moet ik constant aan vorig jaar denken toen me ex er ook nog bij was (en ik ben haar).. Niet fijn :S..
Ik probeer er niet aan te denken en me gedachte te verzetten, dat doe ik dus o.a. op me computer op het moment. Maar het voelt gewoon niet als kerst, laat staan als een vreugdevolle kerst. En morgen zal het ben ik bang erger zijn maar ik probeer sterk te blijven!!

Vrolijk kerstfeest aan iedereen toegewenst in ieder geval, hopelijk gaat het jullie beter af als mij .
For as he thinks within himself, so he is
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:02:59 #298
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76055972
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 19:32 schreef Snikch het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met Evil_Alex eens: dit verdien je niet!!

In mijn ogen heb je er goed aan gedaan om het uit te maken. Als je zelf al aangeeft dat je alleen nog maar ruzie hebt meestal en dat hij geen moeite meer voor je doet (en hij je uitscheld, ook niet bewonderenswaardig) dan moet je niet in die 'relatie' blijven hangen volgens mij.
Snap dat het pijn doet, vooral nu op kerstmis natuurlijk, gelukkig geef je aan dat je bij je familie zit vandaag dus je hoeft de tijd niet alleen door te komen . Gewoon sterk blijven inderdaad, het vergt wat wilskracht vooral als het nog zo vers is maar als ik het zo lees ben je beter af zo.

Voor mezelf: kerst is zwaaaar!!
Nu doen wij er niet echt veel aan vandaag (gelukkig). Morgen pas wat uitgebreider want dan is de familie ook pas compleet (met z'n 6e ipv met ze 4e dus valt alsnog mee maargoed). Maar vanavond komen er weer alleen kerstfilms e.d., allemaal van die romantische comedies. En met cadeaus en dus het familiediner moet ik constant aan vorig jaar denken toen me ex er ook nog bij was (en ik ben haar).. Niet fijn :S..
Ik probeer er niet aan te denken en me gedachte te verzetten, dat doe ik dus o.a. op me computer op het moment. Maar het voelt gewoon niet als kerst, laat staan als een vreugdevolle kerst. En morgen zal het ben ik bang erger zijn maar ik probeer sterk te blijven!!

Vrolijk kerstfeest aan iedereen toegewenst in ieder geval, hopelijk gaat het jullie beter af als mij .
Ik herken het sentiment. Ik zit toch een fase verder. Ik stel me soms nog eens voor hoe het was met haar, maar ik merk dat ik ook al visualiseer hoe het zou zijn met iemand anders. Ik kijk uit naar oud en nieuw, lekker aan de zuip!
pi_76056397
Mijn kerst is tot nu toe hartstikke gezellig en leuk! Lekker samen met het gezin gourmetten en spelletjes spelen en nu even uitbuiken voor de pc.

Ik heb de neiging om mijn ex via hyves een fijne kerst te wensen, zonder bijbedoelingen. Maar ik ben bang dat hij me óf ziet als een lafaard die met hangende pootjes terugkomt, óf iemand die iets in haar schild voert en dat ie in beide gevallen boos op me wordt ofzo. Klinkt misschien raar, maar ben dus een beetje bang voor zijn reactie... Ofja bang, ik heb er op dit moment niet zo'n zin in.
pi_76059736
Godverdomme!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')