abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:14:21 #1
268716 Biskwie
Een koekje van eigen deeg
pi_76483917
Ik heb afgelopen weekend sex gehad met mijn vriendin, geen condoom bij de hand gehad, alle 2 geil, dus toch maar sex gehad.

Wij gaan ons alle 2 zo-ie-zo laten testen, ik vertrouw haar, en zij vertrouwt mij... heeft het nog 'zin' om nu weer een condoom te gebruiken, of maakt dat niets meer uit?

ze heeft trouwens een spiraaltje
aka. De statman
pi_76484037
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Biskwie het volgende:
Ik heb afgelopen weekend sex gehad met mijn vriendin, geen condoom bij de hand gehad, alle 2 geil, dus toch maar sex gehad.

Wij gaan ons alle 2 zo-ie-zo laten testen, ik vertrouw haar, en zij vertrouwt mij... heeft het nog 'zin' om nu weer een condoom te gebruiken, of maakt dat niets meer uit?

Tot je beiden getest bent lijkt het me sowieso handig om het te gebruiken ja.
pi_76484072
Volgens mij kan het best zo zijn dat je een keer mazzel hebt gehad waardoor je niets hebt opgelopen dit keer. Maar dat geeft geen garanties voor volgende keren!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 6 januari 2010 @ 15:18:15 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76484073
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Biskwie het volgende:

Dus eerst onveilige sex en dan pas laten testen?
Is dat de nieuwe manier tegenwoordig ofzo?
Of alvast handig voor de volgende partner?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:18:35 #5
268716 Biskwie
pi_76484090
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tot je beiden getest bent lijkt het me sowieso handig om het te gebruiken ja.
want?
aka. De statman
pi_76484173
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Biskwie het volgende:

[..]

want?
Wat denk jezelf?
Potentiële ongewenstheden vermijden tot je zekerheid hebt?
Wat je de eerste keren bent 'misgelopen' riskeer je nog altijd?
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:20:21 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_76484177
Als je het echt wilt weten. Tuurlijk maakt het uit. Elke keer onbeschermde seks verhoogt de kans op besmetting met SOA als je partner die zou hebben.

Maar hoe was de statistische vergelijking ook al weer?
De kans voor een west europees hetrosexueel meisje om HIV te krijgen is kleiner dan de kans dat ze neerstort in het vliegtuig op weg naar Ibiza.

Het is volgens mij niet zo dramatisch allemaal.
Maar strikt gezien vergroot je natuurlijk de kans
pi_76484192
Waarom laten jullie je testen op een SOA eigenlijk? Is dit niet de eerste keer dat jullie "onveilige seks" hebben? Ik bedoel met andere mensen
pi_76484255
Mijn god... ze zouden echt een minimaal IQ verplicht moeten stellen om sex te mogen hebben...

Als je sex hebt met iemand met een SOA is het geen 100% besmettingskans. Dus ja, condoom blijven gebruiken tot je de testuitslag hebt. (En eigenlijk gewoon sowieso, straks gaat ze toch vreemd (of jij) en wie weet wat je dan allemaal oploopt.)
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:56:15 #10
268716 Biskwie
pi_76485619
wat zijn eigenlijk de kosten voor een test? ik las dat je het zowel bij je huisarts als bij de ggd kan laten doen, schijnbaar moet je de huisarts zelf betalen (a 150 euro?)

op de site van de ggd staat vervolgens: soa test: gratis voor risicogroepen

wanneer ben je een risico groep, en als je daar buiten valt, wat kost het dan? dat staat er niet
aka. De statman
pi_76492722
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef Biskwie het volgende:
wat zijn eigenlijk de kosten voor een test? ik las dat je het zowel bij je huisarts als bij de ggd kan laten doen, schijnbaar moet je de huisarts zelf betalen (a 150 euro?)

wanneer ben je een risico groep, en als je daar buiten valt, wat kost het dan? dat staat er niet
Gezien jouw vraag en jouw seksgedrag val jij in de risicogroep.
Je valt alsnog uit de risicogroep als jullie (buiten die 2 keer om) geen sex hebben gehad, of in ieder geval seks met gebruik van/met een condoom..
Voordat je jezelf rijk rekent, je kan ook een soa oplopen ondanks dat je een condoom gebruikt.
Ga maar naar je HA en bespreek wat jullie (jij en je vriendin) nu het beste kunnen doen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:13:22 #12
269077 Lano
V van Vrouw
pi_76497477
lijkt mij gewoon een soa test en tot die tijd condoom
ฝัน
pi_76510348
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef Biskwie het volgende:

Ik viel al in de risicogroep dankzij mijn leeftijd, misschien omdat ik in een studentenstad leef en ook van die leeftijd ben? Geen idee. GGD is in de meeste steden gratis idd, of kost anders een klein bedrag. Via huisarts/ziekenhuis betaal je het in principe zelf. Dwz, het gaat naar je verzekering die het normaliter vergoedt, maar eventueel betaal je dus wel zelf als je je eigen risico nog niet op hebt gemaakt. Een test zal geloof ik ong. 150-250 euro kosten, waarvoor je dus maximaal je eigen risico a 165 euro kwijt bent als je het via je verzekering laat lopen.
pi_76510500
Seks zonder condoom
Seks met condoom
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76510524
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Tahiti het volgende:
Waarom laten jullie je testen op een SOA eigenlijk? Is dit niet de eerste keer dat jullie "onveilige seks" hebben? Ik bedoel met andere mensen
Gast.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:54:25 #16
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76523455
zo-ie-zo?
Hoe verkeerd kun je een woord schrijven zeg..
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:55:40 #17
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76523505
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 02:32 schreef El_Matador het volgende:
Seks zonder condoom
Seks met condoom
Goede mentaliteit! Nee echt, ga zo door!
'Stoer' ben je zeg.
Ga lekker met aidsjagers spelen ofzo.
pi_76530553
Heb je al lang met d'r?
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:22:07 #19
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_76531197
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:55 schreef Zero17 het volgende:

[..]

'Stoer' ben je zeg.

iedereen die zonder condoom neukt is niet gelijk een barebacker hoor
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:49:22 #20
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76532098
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:22 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

iedereen die zonder condoom neukt is niet gelijk een barebacker hoor
Nee oké, maar neuken zonder condoom ook nog eens gaan promoten.
Maar niet iedereen doet het de hele tijd met hetzelfde meisje die hij al 100 jaar kent hoor.
Verder zou ik geen situatie kunnen bedenken behalve dat dus, waarin je geen condoom moet gebruiken. Overigens vind ik het propageren van seks zonder condoom dicht in de buurt komen van de stompzinnige uitspraken die de paus daarover doet.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:50:23 #21
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_76532141
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus eerst onveilige sex en dan pas laten testen?
Is dat de nieuwe manier tegenwoordig ofzo?
Of alvast handig voor de volgende partner?
Nooit geil geweest zonder condoom in de buurt? Nee, het is niet slim maar kan me het voorstellen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:37:54 #22
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76533960
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:50 schreef kL0j00h het volgende:

[..]

Nooit geil geweest zonder condoom in de buurt? Nee, het is niet slim maar kan me het voorstellen.
Mensen waarbij geilheid het van zelfbeheersing en rationaliteit wint.
pi_76535345
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:55 schreef Zero17 het volgende:

[..]

'Stoer' ben je zeg.
Heeft niks met "goed" of "stoer" te maken, maar alles met voorkeuren. Gelukkig denkt m'n vriendinnetje er ook zo over.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 7 januari 2010 @ 20:41:25 #24
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_76537109
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Zero17 het volgende:

[..]

pi_76739441
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Zero17 het volgende:

[..]

QFT

We zijn helaas een zeldzame soort.
Krijg steeds meer het idee dat het merendeel van iig de mannen denkt met z'n penis ipv z'n hersens.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_76753545
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:28 schreef UltraR het volgende:

[..]

QFT

We zijn helaas een zeldzame soort.
Krijg steeds meer het idee dat het merendeel van iig de mannen denkt met z'n penis ipv z'n hersens.
Ik denk noch met mijn pik, noch met mijn hersens. Ik denk met mijn hart.

Iets op tegen?

pi_76755124
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk noch met mijn pik, noch met mijn hersens. Ik denk met mijn hart.

Iets op tegen?
Je kan niet met je hart denken, dat zijn toch echt je hersens vrees ik. Niks op tegen dus behalve dat het niet klopt.

En als je seks hebt zonder condoom waar het eigenlijk met zou moeten, omdat je ze nou eenmaal niet bij de hand hebt, dan denk je inderdaad met je penis, niet met hersenen (hart).

Ik snap ook niet hoe die geilheid het wint van gewoon normaal verstandig gedrag. Ga je in je boosheid ook gelijk mensen overhoop schieten? Normale mensen hebben toch zoiets als een rem, zelfbeheersing?

Is mij iig nooit overkomen met een sekspartner, hoe geil we ook waren. Liever geen seks dan er iets aan over houden, zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.
pi_76755315
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef Sandoval het volgende:

[..]

Je kan niet met je hart denken, dat zijn toch echt je hersens vrees ik. Niks op tegen dus behalve dat het niet klopt.
Whatever wat jij vindt.

Ik denk niet, ik voel. En dat gaat prima.
quote:
En als je seks hebt zonder condoom waar het eigenlijk met zou moeten, omdat je ze nou eenmaal niet bij de hand hebt, dan denk je inderdaad met je penis, niet met hersenen (hart).

Ik snap ook niet hoe die geilheid het wint van gewoon normaal verstandig gedrag. Ga je in je boosheid ook gelijk mensen overhoop schieten? Normale mensen hebben toch zoiets als een rem, zelfbeheersing?

Is mij iig nooit overkomen met een sekspartner, hoe geil we ook waren. Liever geen seks dan er iets aan over houden, zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.
"Normale mensen"...

Ben ik blij dat ik daar niet bijhoor.

pi_76760216
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Whatever wat jij vindt.

Ik denk niet, ik voel. En dat gaat prima.
[..]

"Normale mensen"...

Ben ik blij dat ik daar niet bijhoor.
Ik spreek je wel als je een SOA hebt of in de gevangenis zit vanwege je gebrek aan zelfbeheersing.
pi_76760280
zo-ie-zo
pi_76762221
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:48 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als je een SOA hebt of in de gevangenis zit vanwege je gebrek aan zelfbeheersing.
Dat dus.

En voelen doe je ook al niet met je hart, maar met je zenuwen.

En dat vind ik niet, dat is nou eenmaal zo. Sommige dingen zijn geen kwestie van mening. Die dingen noemen ze feiten.
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:20:56 #32
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_76804131
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:48 schreef UltraR het volgende:

[..]

Gast, TS had sex met zijn vriendin. Als het nou een chick van straat geplukt was
pi_76804202
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:20 schreef kL0j00h het volgende:

[..]

Gast, TS had sex met zijn vriendin. Als het nou een chick van straat geplukt was
Soa's maken geen onderscheid vriend.
pi_76804302
Ik snap dat "ik vertrouw haar, zij vertrouwt mij" niet helemaal...

Vertrouw je elkaar dat je geen van beiden ooit met een ander sex gehad hebt?
Vertrouw je elkaar dat je geen van beiden ooit met een ander onveilige sex hebt gehad?

Of vertrouw je erop dat jouw en haar voormalige sexpartners altijd eerlijk en oprecht zijn geweest?
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
pi_76819360
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef Sandoval het volgende:

Nooit iets kapotgeslagen toen je boos was?
Nooit iets gegeten waarvan je wist dat het niet gezond was?
Nooit een verkeersovertreding begaan?
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:03:04 #36
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76823070
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef Halfbokkie het volgende:

[..]

Waar slaan die nou echt weer op, droeftoeter.
Van SOA's weet je dat ze gevaarlijk zijn. Jij niet soms? Nou bij deze dan.
Jij hebt het voornamelijk over fouten maken die je niet door hebt of waarvan je niet weet dat ze schadelijk zijn, maar je gaat me niet vertellen dat als je aan het bekken bent met een chick en het wilt doen je opeens TOTAAL vergeten bent dat SOA's schadelijk zijn.
pi_76832235
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef Halfbokkie het volgende:

[..]

Nee, nooit. Zelfbeheersing vriend.
quote:
M.i. geen treffende vergelijkingen. Er is niemand op aarde die het perfecte dieet volgt voor je gezondheid, dat is ook niet mogelijk. Maar van een keertje bij de snackbar eten krijg ik geen AIDS. Niet echt vergelijkbaar, en dat weet je zelf ook. Er is 'common sense' (soa's ontwijken) en gewoon compleet neurotisch gedrag.

Een verkeersovertreding begaan wil niet zeggen dat ik het risico vergroot op lichamelijk letsel bij mijzelf of anderen. Ik loop wel eens door rood licht, als ik weet dat er geen verkeer in de buurt is dat op mijn pad terecht kan komen. Daar heeft niemand last van, maar het is wel een verkeersovertreding. Het type overtredingen waar jij waarschijnlijk op doelt maak ik inderdaad niet nee. Ik ga namelijk altijd ruim op tijd weg zodat ik geen risico hoef te lopen in het verkeer om op tijd te komen. Kom ik toch te laat door omstandigheden, so be it. Ik ga me niet extra haasten door buiten de verkeersregels te treden.
pi_76832933
quote:
Van SOA's weet je dat ze gevaarlijk zijn. Jij niet soms?
Ohjah, sorry... verkeersovertredignen zijn natuurlijk volledig veilig...
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')