Dat is het wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of het wel of niet kan, weten we niet, het is immers niet getest.
In het NWS-topic over dit onderwerp. Hier niet.quote:
Dan moet je eens becijferen hoe diep de penetratie was, welke vliegtuigen deel dat gedaan hebben. Aan losse beweringen zonder cijfers hebben we niet veel aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of het wel of niet kan, weten we niet, het is immers niet getest. Laten we aannemen dat een aluminium vliegtuig met voldoende voorwaartse kracht en zo energie wel door deze stalen balken zou kunnen.
Wat in ieder geval niet kan, is deze massieve vloeren doorsnijden alsof ze niet massief zijn; sterker alsof ze er helemaal niet zijn, wat met een stuk of 7 tot 8 vloeren zelfs met de belachelijk fragiele vleugel is "gelukt". Er zijn tenslotte tv-beelden van.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of het wel of niet kan, weten we niet, het is immers niet getest. Laten we aannemen dat een aluminium vliegtuig met voldoende voorwaartse kracht en zo energie wel door deze stalen balken zou kunnen.
Wat in ieder geval niet kan, is deze massieve vloeren doorsnijden alsof ze niet massief zijn; sterker alsof ze er helemaal niet zijn, wat met een stuk of 7 tot 8 vloeren zelfs met de belachelijk fragiele vleugel is "gelukt". Er zijn tenslotte tv-beelden van.
Je post nu een foto van een van de lagere verdiepingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vloeren lijken me niet veel dikker dan bij een gemiddeld appartement en dat vliegtuig kan er zo haast via de andere kant weer uit. Het WTC moest niet voor niets de impressie van ruimte geven. Wolkenkrabbers zijn primair niet gebouwd om te huisvesten, niet om boeings te stoppen.
je bedoelt, het vliegtuig moet er tegenaan geklapt zijn als tegen een blok beton?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je post nu een foto van een van de lagere verdiepingen.
De tussenruimte in een wolkenkrabber van zo'n 400 meter met 110 verdiepingen waarbij ook al dit soort hoge verdiepingen beneden ertussen zitten is veel kleiner, een meter of 3-3,3.
Je hoeft mij niet te proberen te overtuigen dat er "Boeings" in die torens zijn gevlogen, want dat kan fysisch helemaal niet.
Nee, zie een uitleg hierboven hoe het geschied zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt, het vliegtuig moet er tegenaan geklapt zijn als tegen een blok beton?
Oh jawel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het NWS-topic over dit onderwerp. Hier niet.
Gaat niet goed he De vleugel is 1 van de sterkste delen van het vliegtuig, en de vloer was een lichte stalen constructie met een dun laagje beton eroverheen. De feiten goed hebben is zo te zien nog steeds lastig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of het wel of niet kan, weten we niet, het is immers niet getest. Laten we aannemen dat een aluminium vliegtuig met voldoende voorwaartse kracht en zo energie wel door deze stalen balken zou kunnen.
Wat in ieder geval niet kan, is deze massieve vloeren doorsnijden alsof ze niet massief zijn; sterker alsof ze er helemaal niet zijn, wat met een stuk of 7 tot 8 vloeren zelfs met de belachelijk fragiele vleugel is "gelukt". Er zijn tenslotte tv-beelden van.
En nog een mooie. De vingers diep in de oren en lekker lalala roepen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je post nu een foto van een van de lagere verdiepingen.
De tussenruimte in een wolkenkrabber van zo'n 400 meter met 110 verdiepingen waarbij ook al dit soort hoge verdiepingen beneden ertussen zitten is veel kleiner, een meter of 3-3,3.
Je hoeft mij niet te proberen te overtuigen dat er "Boeings" in die torens zijn gevlogen, want dat kan fysisch helemaal niet.
Al je antwoorden staan hier:quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee guyver, het mechanisme is heel anders, dit topic gaat over 9/11 en wat er al dan niet gebeurd is die dag.
Heb je September Clues bekeken?
Dank u.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:19 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Al je antwoorden staan hier:
(linkdumpen moet je met linkdumpen bestrijden)
Maar er zijn toch twijfelen daarover-sinds 1912.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus omdat de Titanic is gezonken en ze vooraf (als marketingstunt) zeiden dat hij niet kon zinken zullen de ontwerpers van het WTC ook wel uit hun nek geluld hebben? Ik vind dat geen effectieve manier van redeneren.
Die stond... Ook in de OP. Tenminste toen ik de OP had gemaakt had ik die er in gezet.. Meen ik..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:19 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Al je antwoorden staan hier:
(linkdumpen moet je met linkdumpen bestrijden)
Damn!Ik heb wat bitchen gemist.quote:
Ik vind de massa die schijnbaar tien procent is van het gewicht nog wel de mooiste. Zelfs als je niet weet hoe die shear strength dingen werken had mata dat toch wel moeten spottenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:57 schreef Terecht het volgende:
[..]
BNW / 9/11 #90 - Met zigzaggende kruisraketten
Ik kan zeker vijf fouten ontdekken.
Dit is geen fysische benadering van een vliegtuigvleugel en dat weet jij ook heel goed Tuinhek.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gaat niet goed he De vleugel is 1 van de sterkste delen van het vliegtuig,
Hilarisch.quote:De feiten goed hebben is zo te zien nog steeds lastig.
Joh, natuurlijk lag het flink buiten de comfort zone van de vleugels. Het lag ook flink buiten de comfort zone van de draagbalken en gevel. En die stromannen kan je beter laten liggen. Niemand beweert dat de vleugel intact door de gevel vloog.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is geen fysische benadering van een vliegtuigvleugel en dat weet jij ook heel goed Tuinhek.
Een vleugel heeft een bepaalde sterkte (rigiditeit en cohesie), anders zou het ook geen vleugel aan een vliegtuig zijn. Die sterkte is echter heel duidelijk beperkt tot een bepaald krachtenveld.
Een impact met een stalen + betonnen gebouw is niet het ideale krachtenveld waar een vliegtuigvleugel zich lekker in thuis voelt. Laten we zeggen dat het zeer ver buiten de comfort zone van de vliegtuigvleugel ligt, zo'n impact.
Dat betekent dat het gedrag van die vleugel, wat niets anders is dan de interactie van zijn sterkte met het krachtenveld om die vleugel heen, bij die impact nooit ofte nimmer hetzelfde kan zijn (volledig heel doorvliegen) als die vleugel in een relatief weerstandsloos medium als lucht vliegt.
Je hoeft de grootte van de verschillende krachten helemaal niet te kennen om te weten dat dit fysisch niet kán kloppen. Een botsing als wij op deze fake tv-beelden zagen was uniek in de geschiedenis. Tuurlijk, alles uniek, lekker verhaaltje eromheen. Uitmelken, zoals de VSAmerikanen dat zo voortreffelijk kunnen.
Maar het fysische aspect geeft het helemaal weg.
[..]
Hilarisch.
Heb je de beelden niet gezien, Tuinhek? Hoe kun je dit in godsnaam beweren ten overstaan van iedereen hier? Zie je zelfs het staartvleugeltje niet allang naar beneden gedonderd zijn door de enorme impact, maar keurig onvertraagd het gebouw invliegen?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:50 schreef ATuin-hek het volgende:
Niemand beweert dat de vleugel intact door de gevel vloog.
Ik heb het wel eens eerder gevraagd. Jij hebt magische ogen die zelfs in een video kunnen zien wat er achter de gevel afspeelt? Er is hier ook wel eens een berekening langsgekomen hoeveel vertraging je mag verwachten bij een dergelijke impact. Dat viel binnen de resolutie van de video, laat staan dat je dat op het oog zou kunnen zien.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je de beelden niet gezien, Tuinhek? Hoe kun je dit in godsnaam beweren ten overstaan van iedereen hier? Zie je zelfs het staartvleugeltje niet allang naar beneden gedonderd zijn door de enorme impact, maar keurig onvertraagd het gebouw invliegen?
[ afbeelding ]
MSM-nihilisme. Of cartoon physics zoals je het zelf zo mooi beschreef.
Ik vrees jij eerder. Magisch slecht dan, vrees ik.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens eerder gevraagd. Jij hebt magische ogen
Oh ja natuurlijk, hoe kan ik dat vergeten. Jij hebt je ultieme uitleg die niet fout kan zijn, en alle waarnemingen die daar tegenstrijdig mee zijn worden voor het gemak genegeerd. Toch mooi dat je mijn vraag niet beantwoord hoe je kan weten wat er achter de gevel gebeurt Jij bent hier de troll mata.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vrees jij eerder. Magisch slecht dan, vrees ik.
Iedereen kan dit met eigen ogen zien en mijn fysische uitleg staat erboven.
Verder getroll laat ik lekker aan jou om je tijd aan te besteden, Tuinhek. Ik heb betere dingen te doen.
Hoe laat je een vliegtuig intact in zijn geheel in een stalen gebouw verdwijnen?quote:Op zondag 8 februari 2015 01:12 schreef Tingo het volgende:
Ik vind nog steeds de alu prullenbak vs de 50 ton tank heel interessant maar sommige willen voorbeeldjes geven over potatoes and chicken wire. Yes folks! Thats science.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |