Dit is trollen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat je de discussie zo laat verzanden.
Maar niet onverwacht..
Met dit verschil dat jij de discussie graag laat verzanden, niet ik. Weer verdraaiing van de feiten dus.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blij dat je dat toegeeft.
Dit soort opmerkingen heb ik vaak genoeg van jou gehad.
Jij verdraait nu wat ik zei.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:04 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Met dit verschil dat jij de discussie graag laat verzanden, niet ik. Weer verdraaiing van de feiten dus.
Onzin, ik kijk dwars door jou heen. Jij wil helemaal niets onderzoeken hier, jij wil helemaal geen diepgang, jij wil alleen maar stoken om vervolgens zielig te doen als je een beetje tegengas krijgt.quote:
Tja, bovenstaande slaat op jezelfquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:12 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Onzin, ik kijk dwars door jou heen. Jij wil helemaal niets onderzoeken hier, jij wil helemaal geen diepgang, jij wil alleen maar stoken om vervolgens zielig te doen als je een beetje tegengas krijgt.
Nee ik ben onderzoekend ingesteld, jij bent alleen gefocust op debunking, op het autistische af.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, bovenstaande slaat op jezelf
Ik heb in deze discussie niets gezien dat ik nog niet weet. En jij verplaatst steeds de doelpalen en komt met verwijten als ik tegengas geef.
Dat is wat je jezelf wijs maakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:27 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee ik ben onderzoekend ingesteld, jij bent alleen gefocust op debunking, op het autistische af.
Dat zijn geen argumenten. Dat is cherry picking om jezelf gerust te stellen. Jij kan het mentaal niet aan dat er zulke dingen uitgerold worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is wat je jezelf wijs maakt.
Op geen manier ben je ingegaan op mijn argumenten.
Tja, daarmee sla jij de discussie dood..quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:38 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat zijn geen argumenten. Dat is cherry picking om jezelf gerust te stellen. Jij kan het mentaal niet aan dat er zulke dingen uitgerold worden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:46 schreef Wantie het volgende:
dat er sprake is van smaad richting Silverstein.
Hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:27 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee ik ben onderzoekend ingesteld, jij bent alleen gefocust op debunking, op het autistische af.
Of er is steeds meer belastende info bijgekomen waardoor het officiële verhaal steeds meer is gaan wankelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoeft niet perse.
Ik kwam hier binnen op fok! Vanwege 9/11 als je naar bepaalde site ging werd er geen tegengas gegeven op een theorie, en in geval van 9/11 zijn er verschillende theorieën die de ronde doen.
Bijvoorbeeld de Amerikaanse overheid zit er achter.
Israël zit er achter.
De media zit er achter (no plane)
Het probleem alleen van al van deze theorieën is dat het redelijk plausibel klinkt als je maar NIET diep genoeg graaft.
Maar hier meer je probeert aan te tonen je stuit om meer en meer informatie wat dan juist tegen werkt.
Dingen die gewoon veel logischer zijn dan de complot zelf.
Een voorbeeldje is bijvoorbeeld de theorie die ik wel aardig vond was loose change.
https://en.wikipedia.org/wiki/Loose_Change?wprov=sfla1
Maar wat mij heel erg opviel en wat dus mij 180° heeft laten draaien is dat het constant moet worden aangepast.
Er is niet een richtlijn de doelpalen moeten constant worden verlegd.
Het officiële verhaal veranderd niet.
Naar mijn mening als je verhalen constant moet veranderen om het weer kloppend te maken of omdat je jezelf tegen spreekt dan gaat er toch echt iets significant mis met de theorie..
In geval van loose change uit 2005 heeft men nu al tig keer het verhaal moeten aanpassen. De laatste versie stamt uit 2017.
Jup. De daders zijn ermee weggekomen.quote:
Wel, in t nare geval dat de Dam binnenkort opblaast, heb ik dit in ieder geval alvast gepostquote:approximately 25 million people depend on water from Lake Mead. They would be devastated if the Hoover Dam were to ever break
Er is een soort midden waar je elkaar kan treffen, een soort half-conspiracy. Let wel, hier zou ik veel water bij de wijn doen vd goede vrede met bijv. mn gesprekspartner die een goede vriend is. Theorien en discussies, zouden voor mij nooit tot een ontvriending hoeven te leiden, zo strikt zit er niet in. Agree to disagree.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoeft niet perse.
Ik kwam hier binnen op fok! Vanwege 9/11 als je naar bepaalde site ging werd er geen tegengas gegeven op een theorie, en in geval van 9/11 zijn er verschillende theorieën die de ronde doen.
Bijvoorbeeld de Amerikaanse overheid zit er achter.
Israël zit er achter.
De media zit er achter (no plane)
Het probleem alleen van al van deze theorieën is dat het redelijk plausibel klinkt als je maar NIET diep genoeg graaft.
Maar hier meer je probeert aan te tonen je stuit om meer en meer informatie wat dan juist tegen werkt.
Dingen die gewoon veel logischer zijn dan de complot zelf.
Een voorbeeldje is bijvoorbeeld de theorie die ik wel aardig vond was loose change.
https://en.wikipedia.org/wiki/Loose_Change?wprov=sfla1
Maar wat mij heel erg opviel en wat dus mij 180° heeft laten draaien is dat het constant moet worden aangepast.
Er is niet een richtlijn de doelpalen moeten constant worden verlegd.
Het officiële verhaal veranderd niet.
Naar mijn mening als je verhalen constant moet veranderen om het weer kloppend te maken of omdat je jezelf tegen spreekt dan gaat er toch echt iets significant mis met de theorie..
In geval van loose change uit 2005 heeft men nu al tig keer het verhaal moeten aanpassen. De laatste versie stamt uit 2017.
Ik kom even binnenvallen in jullie discussie met deze lijn met Saoedi's vind ik wel een interessante lijn naar de aanloop van 9/11 en in het vervolg richting het heden, de link met de Kashoggi's.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:23 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Er is een soort midden waar je elkaar kan treffen, een soort half-conspiracy. Let wel, hier zou ik veel water bij de wijn doen vd goede vrede met bijv. mn gesprekspartner die een goede vriend is. Theorien en discussies, zouden voor mij nooit tot een ontvriending hoeven te leiden, zo strikt zit er niet in. Agree to disagree.
De half-conspiracy in een notendop zou dan zijn:
- de daders zijn dan de officiële daders, Saudi's. Prima, dat is dan in deze variant niet relevant (btw, waarom is Saudie dan niet aangevallen, maar wel Afghanistan? Tsja)
Wat moet ik op welke seconde zien waar ik iets mee kan? Dit bedoel ik niet lullig, het is ook interessant om te zien, maar ik zie niet iets wezenlijk nieuws of iets waar je wat aan hebt voor het how-vraagstuk.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:40 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Weet niet of het expres tegenwoordig allemaal vrijkomt, hopelijk krijgen we nog meer informatie te zien.Misschien gaat Kash wel de onderste steen naar boven halen.
Her is of er waren veel minder mensen dat geclaimd of er was echt erg weinig brand te zien.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat moet ik op welke seconde zien waar ik iets mee kan? Dit bedoel ik niet lullig, het is ook interessant om te zien, maar ik zie niet iets wezenlijk nieuws of iets waar je wat aan hebt voor het how-vraagstuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |