dat kan je toch ook wel zelf doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu alleen nog vriendje zo ver krijgen dat ie de lamp op zolder ophangt (dan kan ie mooi gelijk dat schilderijtje ook eindelijk eens ophangen)
Ik mag nog steeds niet pratenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat geloof ik graag![]()
[..]
hoe komt het?
o ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik mag nog steeds niet pratendus plannen voor vandaag (gezellig met 2 collega's de kroeg in) valt in het water
Nee, dat wilde hij doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan je toch ook wel zelf doen
dan moet je idd het werk niet afpakkenquote:
Nee, hij weet dat ik dat niet kanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je idd het werk niet afpakken![]()
gewoon tegen hem zeggen dat je morgen de lamp wil gaan hangen, dan doet hij het wel eerder
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij weet dat ik dat niet kanBovendien hadden we gisteren een gesprekje over dat negatieve stimulans beter werkt bij hem, waardoor ik het eigenlijk zo zou moeten brengen: "nou, op jouw tempo hangt het wel in 2018"
dinsdagquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o ja.
dat is idd klote![]()
wanneer mag je weer praten?
quote:
Neuh, rustig aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat ga je dus vandaag nog tegen hem zeggen
quote:
dan mag je ook niet gaan klagen als de lamp nog steeds niet hangt aan het einde van het jaarquote:
alsof ik een stoeipakje bezitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ze opgeruimd in een stoeipakje
Oh jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof ik een stoeipakje bezit![]()
ik zie er al geil uit van mezelf
bewijzenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof ik een stoeipakje bezit![]()
ik zie er al geil uit van mezelf
Ze heeft een foboquote:
en bedankt tijnquote:
ik pas op josti'squote:Op zondag 3 januari 2010 09:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
lol
wat voor werk doe jij dan?? dat je op de zondag de sjaak bent??
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik pas op josti's fokkersIk werk als bijbaantje als begeleidster in een gezinsvervangend tehuis , en tja, daar horen ook weekend en nachtdiensten bij helaas
.
ja dat ookquote:
jij past op amerikanen?quote:Op zondag 3 januari 2010 10:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
nachtdiensten heb ik niet op schiphol want de laatste amerikaan gaat om 14:40 weg
ja dat of we laten nigerianen doorquote:
dan doen we bijna hetzelfdequote:Op zondag 3 januari 2010 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja dat of we laten nigerianen door(overigens hebben mijn collega's compleet volgens procedures gewerkt)
Die ene met dat rotjequote:Op zondag 3 januari 2010 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja dat of we laten nigerianen door(overigens hebben mijn collega's compleet volgens procedures gewerkt)
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan doen we bijna hetzelfde
*mep*quote:
Ja en? Als of het gewerkt zou hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
*mep*
het was alleen maar PETN en geen rotjes
petn heeft wel iets meer kracht dan een rotje.... genoeg kracht om een gat in romp te slaan van vliegtuig waardoor de integriteit iet wat fragiel word en er een mogelijkheid bestaat dat hij breekt door druk verschil.... een rotje heeft dat niet...quote:Op zondag 3 januari 2010 10:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Als of het gewerkt zou hebben.Die PETN.
Ja dat klopt. Maar met een gat in de romp kan een vliegtuig nog steeds veilig landen.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
petn heeft wel iets meer kracht dan een rotje.... genoeg kracht om een gat in romp te slaan van vliegtuig waardoor de integriteit iet wat fragiel word en er een mogelijkheid bestaat dat hij breekt door druk verschil.... een rotje heeft dat niet...
klopt maar er is een grotere kans dat ie dat niet doet omdat de integriteit dus beschadigt is en door druk verschil gat veel groter wordt en er zouden dan zeker doden gevallen zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 10:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar met een gat in de romp kan een vliegtuig nog steeds veilig landen.
mogguh pienquote:
Dat er doden en gewonden zouden zijn gevallen als die aanslag gelukt zou zijn is logisch. Maar dat het vliegtuig zou zijn neergestoord die kans is vrij klein.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
klopt maar er is een grotere kans dat ie dat niet doet omdat de integriteit dus beschadigt is en door druk verschil gat veel groter wordt en er zouden dan zeker doden gevallen zijn
die angst is er al en nu is de aanslag mislukt, dus sowieso heeft ie zijn zin..... en een vliegtuig is natuurlijk wel een parade paardje, iedereen kan een trein doen maar een vliegtuig nietquote:Op zondag 3 januari 2010 11:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat er doden en gewonden zouden zijn gevallen als die aanslag gelukt zou zijn is logisch. Maar dat het vliegtuig zou zijn neergestoord die kans is vrij klein.
Overigens als Al-Quida echt een aanslag had willen plegen hadden ze wel een trein, bus of metro genomen. Veel makkelijker dan een vliegtuig. Het gaat ze niet om de doden maar om de angst. En helaas geeft men massaal toe aan die angst. De terroristen winnen op deze manier.
Murm! Wanneer gaan we afspreken?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef Murmeli het volgende:
mogge poekiesnet al een half uur zitten studeren
ik ben goeoeoeoeoed!
Wij kunnen redelijk makkelijk bij jou in de buurt zijn hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als een van ons bij de ander in de buurt is
oh kom dan maar gezelli keertje langs samenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wij kunnen redelijk makkelijk bij jou in de buurt zijn hoorAutootje rijdt wel
Liever in een weekend, door de week komt ons over het algemeen niet uitquote:Op zondag 3 januari 2010 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh kom dan maar gezelli keertje langs samenkeertje weekend ofzo of savonds eten ofzo?
sgoe.... wordt wel 2e helft van de maand denk ik. is dat ok?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Liever in een weekend, door de week komt ons over het algemeen niet uit
Nou... ik weet dat vriendje het nu weer heel druk gaat krijgen op werk, en hij dus ook regelmatig in het weekend zal werken, dus misschien wordt het nog wel wat later ookquote:Op zondag 3 januari 2010 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sgoe.... wordt wel 2e helft van de maand denk ik. is dat ok?
Helaas wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die angst is er al en nu is de aanslag mislukt, dus sowieso heeft ie zijn zin..... en een vliegtuig is natuurlijk wel een parade paardje, iedereen kan een trein doen maar een vliegtuig niet
opzich niet erg, mijn bedrijf is nu van zijn personeels overschot af de komende tijd omdat er verscherpte controlles zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |