dat kan je toch ook wel zelf doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu alleen nog vriendje zo ver krijgen dat ie de lamp op zolder ophangt (dan kan ie mooi gelijk dat schilderijtje ook eindelijk eens ophangen)
Ik mag nog steeds niet pratenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat geloof ik graag![]()
[..]
hoe komt het?
o ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik mag nog steeds niet pratendus plannen voor vandaag (gezellig met 2 collega's de kroeg in) valt in het water
Nee, dat wilde hij doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan je toch ook wel zelf doen
dan moet je idd het werk niet afpakkenquote:
Nee, hij weet dat ik dat niet kanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je idd het werk niet afpakken![]()
gewoon tegen hem zeggen dat je morgen de lamp wil gaan hangen, dan doet hij het wel eerder
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij weet dat ik dat niet kanBovendien hadden we gisteren een gesprekje over dat negatieve stimulans beter werkt bij hem, waardoor ik het eigenlijk zo zou moeten brengen: "nou, op jouw tempo hangt het wel in 2018"
dinsdagquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o ja.
dat is idd klote![]()
wanneer mag je weer praten?
quote:
Neuh, rustig aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat ga je dus vandaag nog tegen hem zeggen
quote:
dan mag je ook niet gaan klagen als de lamp nog steeds niet hangt aan het einde van het jaarquote:
alsof ik een stoeipakje bezitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ze opgeruimd in een stoeipakje
Oh jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof ik een stoeipakje bezit![]()
ik zie er al geil uit van mezelf
bewijzenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof ik een stoeipakje bezit![]()
ik zie er al geil uit van mezelf
Ze heeft een foboquote:
en bedankt tijnquote:
ik pas op josti'squote:Op zondag 3 januari 2010 09:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
lol
wat voor werk doe jij dan?? dat je op de zondag de sjaak bent??
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik pas op josti's fokkersIk werk als bijbaantje als begeleidster in een gezinsvervangend tehuis , en tja, daar horen ook weekend en nachtdiensten bij helaas
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |