Zeiken op typefouten heeft niet zoveel met een 'moraal' te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
schei toch uit joh moraalridders met je typefoutengezeik.
Ja man, dat heeft echt veel met je moraal te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
hey, heb respect voor MacGyver jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
"Ik doet" is geen typo, dat is gewoon een grammaticale blunder.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hehe, GMTA...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:56 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Zeiken op typefouten heeft niet zoveel met een 'moraal' te maken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:57 schreef Guglilminpietro het volgende:
Jullie ontnemen mij de lust om ooit nog eens een topic te openen op deze manier.
Schei uit met je kuttopics en je schetenfetisj.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:57 schreef Guglilminpietro het volgende:
Jullie ontnemen mij de lust om ooit nog eens een topic te openen op deze manier.
Ik wilde net vragen of je `m wilde gebruiken. Toeval bestaat niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik heb je plaatje gebruikt, mag dat?
Vraagje!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:49 schreef Guglilminpietro het volgende:
Scheten laten onder je dekbed en dan snel onder je dekbed kruipen hoe die ruikt en even wapperen met de dekens om de geur te verspreiden?
Ik vertelde het net aan wat vrienden, maar zij moesten er maar om lachen. Maar volgens mij is dit een heel gewoon ritueel dat zeker elke gemiddelde persoon op dit forum wel eens heeft gedaan?
OF NIET?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |