Zeiken op typefouten heeft niet zoveel met een 'moraal' te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
schei toch uit joh moraalridders met je typefoutengezeik.
Ja man, dat heeft echt veel met je moraal te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
hey, heb respect voor MacGyver jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
"Ik doet" is geen typo, dat is gewoon een grammaticale blunder.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hehe, GMTA...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:56 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Zeiken op typefouten heeft niet zoveel met een 'moraal' te maken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:57 schreef Guglilminpietro het volgende:
Jullie ontnemen mij de lust om ooit nog eens een topic te openen op deze manier.
Schei uit met je kuttopics en je schetenfetisj.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:57 schreef Guglilminpietro het volgende:
Jullie ontnemen mij de lust om ooit nog eens een topic te openen op deze manier.
Ik wilde net vragen of je `m wilde gebruiken. Toeval bestaat niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik heb je plaatje gebruikt, mag dat?
Vraagje!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:49 schreef Guglilminpietro het volgende:
Scheten laten onder je dekbed en dan snel onder je dekbed kruipen hoe die ruikt en even wapperen met de dekens om de geur te verspreiden?
Ik vertelde het net aan wat vrienden, maar zij moesten er maar om lachen. Maar volgens mij is dit een heel gewoon ritueel dat zeker elke gemiddelde persoon op dit forum wel eens heeft gedaan?
OF NIET?
Blijkbaar niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:05 schreef Guglilminpietro het volgende:
Ik vind het fijn om zulk soort dingen te delen.
Daar is dit forum toch voor?
Je kan ook gewoon gaan opbokken met je kutkloon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:05 schreef Guglilminpietro het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gaan opbokken met je kutkloon.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:05 schreef Guglilminpietro het volgende:
PM elkaar effe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:08 schreef Skeletor het volgende:
Doe ik ook hoor!! Had er ook ooit een topic over geopend maar blijkbaar is het een taboe!!
Nou ik ga weer terug onder de dekens.. Ciaooooo sniffers!!!![]()
![]()
Maat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:08 schreef Skeletor het volgende:
Doe ik ook hoor!! Had er ook ooit een topic over geopend maar blijkbaar is het een taboe!!
Nou ik ga weer terug onder de dekens.. Ciaooooo sniffers!!!![]()
![]()
Ja da's prima, maar niet in ONZ.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:09 schreef Guglilminpietro het volgende:
ik heb dit topic niet aangemaakt om ruzie te maken crutch.
wat doe je leip man, ik wil dit graag weten van mijn medemens.
Je kunt ook teveel informatie gevenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:28 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hopla, daar gaat er weer één!!!
Nou poeh he inderdaad, gelukkig ben jij er om dit topic op te krikkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mensen die serieus op dit topic gaan reageren
dankjewelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou poeh he inderdaad, gelukkig ben jij er om dit topic op te krikken
Wil je ook iets met ons delen, jochie?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mensen die serieus op dit topic gaan reageren
quote:
Ik denk niet dat het leven heel kut wordt zonder die "pareltjes" (quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:57 schreef Guglilminpietro het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |