abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76481435
t blijft hier maar sneeuwen
pi_76481441
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh nee gadver.
oh
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76481584
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
t blijft hier maar sneeuwen
sneeuwen?? Hier schijnt het zonnetje. Het is precies hetzelfde weer als een jaar geleden alleen iets minder koud.
Zo feestvarken ligt in bed. Kopje thee op de bank, even niks heerlijk!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2010 @ 14:20:20 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76481651
Estrys, gefeliciteerd met Seb Waren de oogjes nog gelukt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76481814
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:
Estrys, gefeliciteerd met Seb Waren de oogjes nog gelukt?
ja ik wilde ze eerst groter maken maar dat vond ik teveel werk dus nu had ik de pupillen wat groter gemaakt en de mond wat vrolijker. Nou ja seb was een van de oudste vandaag, in zijn groep waren ze vandaag bijna allemaal een maand of zes oud. Alsof die het zien :-D ow en ik had cadeauzakjes gehaald om de foto bij de mandarijn te doen. Goed gelukt vond ik zelf.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76481894
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef simmu het volgende:

[..]

oh
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Nee ik vind playdoh ook lekker ruiken hoor
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 14:31:34 #158
5428 crew  miss_sly
pi_76482136
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef trui het volgende:
miss_sly, dat is toch een ander soort OUDerschap dan waar we 't hier doorgaans over hebben.
Bijdehandje

Past bij het topic en past bij waar het gisteravond over ging enzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:40:48 #159
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76482562
estrys, gefeliciteerd met je (een)jarige SEB!
in de haak.
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:47:06 #160
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76482811

leuk die polsding tenminste supergrappig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76483107
Ja dat armbandje vind ik leuk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76483203
Ook leuk voor als je kapster bent
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 15:27:13 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76484462
eind vorig jaar ging een collega van mij voor een routineonderzoekje het ziekenhuis in.
vanochtend hoorde ik dat ze van alles gevonden hebben.... waarschijnlijk niets meer aan te doen.
hoewel ik haar niet zo goed ken, ben ik er diep van onder de indruk
pi_76484575
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
eind vorig jaar ging een collega van mij voor een routineonderzoekje het ziekenhuis in.
vanochtend hoorde ik dat ze van alles gevonden hebben.... waarschijnlijk niets meer aan te doen.
hoewel ik haar niet zo goed ken, ben ik er diep van onder de indruk
Dat zijn van die rare dingen..
pi_76484687
wat een leuk armbandje Pinq!
oei Lady, das schrikken zeg!! Sterkte voor je collega.

Het schoolplein bij Ambers school is spekglad en dat blijft nog wel ff zo. Ze gaan namelijk proberen of ze een ijsbaan kunnen maken van het schoolplein. Ze hebben 2 paden gemaakt war je iig veilig kan lopen. Ben benieuwd of het gaat lukken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 15:33:13 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76484694
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat zijn van die rare dingen..
zeg dat wel.

ik moet zo weer naar mijn werk terug, maar we zijn bezig in te sneeuwen. dr ligt nu zo'n 10 cm en het gaat maar door.....
pi_76484919
Dat is geen fijn bericht over je collega Lady

Hier schijnt nu volop de zon...
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_76485032
Zo is een (vroegere) vriendin van M. nu heel ernstig ziek. Dat is ook zo raar, ze was kankervrij, maar bij de laatste controle blijkbaar toch niet goed en meteen einde verhaal. En gister kreeg M. een mailtje van zijn ex dat het nu echt fout is.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:48:40 #169
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76485308
He bah, Lady! Kan me voorstellen dat je daar onder de indruk van bent.

Hoorde onlangs dat een oudleraar van mij, die al een hele tijd niet zo lekker was, was opgenomen voor een routine operatie. Ik weet niet precies de details, maar het leek allemaal recht toe recht aan. Zijn conditie verslechterde zo snel tijdens de operatie, en toen bleek dat zijn hele lichaam bezaait was met kanker. Ze hebben hem in coma moeten houden, de familie gebeld zodat ze afscheid konden nemen, en na een week is hij uit coma gehaald en overleden. Hij heeft zelf geen afscheid kunnen nemen oid, hij was gewoon bijna meteen weg. De man was 47. (Details een beetje vaag, mijn moeder was er zo van ontdaan dat het verhaal mij niet geheel duidelijk werd, maar dit was de rode lijn volgens mij)

Geconfronteerd worden met je eigen sterfelijkheid, en nog erger misschien,die van je familie en naasten.... Ik denk niet dat je daar ooit aan kan wennen....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76485400
jeutje basboussa... das heftig zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76485455
Brrr, ook al zo'n naar verhaal Tico en Basboussa

En nee, je went er idd nooit aan, ik in ieder geval niet.
pi_76485627
Ja het is gewoon heftig omdat het jou ook zou kunnen overkomen. Je gaat naar de dokter met een simpele klacht en je bent gewoon binnen een jaar dood.

Mijn oma was net voor kerst opgenomen in het ziekenhuis, omdat ze benauwd was, blijkt haar hart niet goed te werken en krijgt ze een peacemaker. Maar toen ik hoorde dat ze vocht achter haar longen had kreeg ik het ook wel even benauwd, ik zag mn omaatje al gaan.
pi_76486093
Zo ben weer naar husi geglibberd... tjee wat een sneeuw zeg, zeker weer een cm of 10.
en t strooizout is hier op in de gemeente dus nu strooien ze zand, dat heeft dus 0,0 effect
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:12:30 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76486305
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:04 schreef trui het volgende:
bovendien vinden ze 't hier echt heel leuk als ik ze betrek bij huishoudelijke dingen. dus soms kun je het praktische met 't aangename combineren. en ik vind ook niet dat je elke dag echte 'uitjes' of andere grootse activiteiten met ze hoeft te ondernemen, ik moet er in elk geval niet aan denken zeg! fijn samen thuis wat aankeutelen is ook waardevol.
Oh ja, samen het huishouden doen ís ook erg gezellig en 'samen'.
Maar ik merkte dat ik soms dagen had dat ik heel gezellig samen ging stofzuigen, was ophangen, boodschappen doen, dweilen, keuken poetsen, naar de bieb, douchen en nog even stoeien voor het naar bed gaan. En dan lag 'ie in bed en realiseerde ik me dat we niet echt gespééld hadden. En daarom let ik er nu voor mezelf op, dat ik ook dát elke dag bewust met hem doe.

(Klinkt nu mss wat geforceerder dan het is hoor )
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:16:52 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76486526
O Moonah... Herkenbaar. Dat heb ik met Lena, die word maar meegesleept naar school om Luuk op te halen, even een boodschap, in en uit de auto, op en af de fiets, slaapje tussendoor, en dan is de dag alweer om.
Ik speel ook veel te weinig met haar, goed voornemen, fijn dat je het benoemt!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:19:45 #176
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76486692
Mijn vader ging in april ofzo naar de huisarts omdat ie zo'n pijn in z'n duim had.. In augustus is hij overleden
De pijn in zijn duim waren uitzaaiingen van de longkanker die z'n botten wegteerde. Z'n duimbotje was op een latere rontgenfoto helemaal weggeteerd (net zoals wel meerdere kleine botjes).

het kan soms bizar snel gaan en met iets heel onbenulligs beginnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76486743
oei, we raken hier ingesneeuwd nu geloof ik
Nah ja, ik heb mijn zin, ik wilde sneeuw
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76486783
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef snoopy het volgende:
oei, we raken hier ingesneeuwd nu geloof ik
Nah ja, ik heb mijn zin, ik wilde sneeuw
Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:24:11 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76486908
Wat akelig, al die ernstig zieke mensen.

En hier vooralsnog geen sneeuw. wel kou. T zal mij benieuwen met die elfstedentocht.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:27:41 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487088
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je zo veel met hem onderneemt en doet Viev, maar je maakt het je zelf dan wel heel erg moeilijk want dan is een keuteldagje zoals Trui voorstelt wel al snel saai.

Zwem ze!
We hebben ook regelmatig keuteldagjes hoor! Gisteren nog eiks. Maar ik voel me toch vaak een soort lullig dan, want ik denk dan dat kindjes met broertjes en/of zusjes het dan gezelliger hebben dan Dean, in zijn uppie . Die kindjes hebben dan elkaar nog en hij heeft niemand. Sws word ik al de laatste tijd emo als ik kijk naar die vreselijke Pfaffs waar al die kinderen bij elkaar in bed liggen . Zo, dit heb ik niet gezegd! .

Maar anyway, ik ben terug van zwemmen alwaar een3 jarige blonde mini Andre Hazes ineens zijn hand in mijn bovenstukje liet glijden, *Pwep* . Schrok me rot! Eerst streek ie me al steeds over mijn wang enzo, dat vond ik al raar en ongemakkelijk, maar soit. Maar dit vond ik toch wel heel raar! .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76487227
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_land__.html?p=1,1

@Vivi een blonde mini-andre-hazes? wat erg
pi_76487261
Wat een akelige verhalen zeg bah.
Lady_wrb sterkte ermee, dat hakt er wel in zulke dingen.

Estrys! gefeli met Sebmans!
en fijn dat de traktaties gelukt waren

Wat een sneeuwverhalen allemaal hier helemaal niets, wel koud maar absoluut geen sneeuw of andere neerslag. Ben benieuwd of dat nog komt dan vanavond of vannacht.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:31:49 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487304
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Ah dit dus! Had je reactie nog niet eens gelezen M@x, maar dat is wat ik bedoel ook. Hoewel Dean zichzelf uitstekend kan vermaken als ik eerlijk ben, hij speelt echt uren lief met zijn speelgoed. Maar toch voel ik me vaak schuldig dan.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:32:31 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76487350
haha vivi. wat idioot!
in de haak.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:33:13 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487368
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
Een halve dag .
pi_76487409
Vivi
ik ken dat ongemakkelijke gevoel wel. Heb ook wel eens een meisje op schoot gehad die maar in mn ene borst blééf knijpen, kind was 2 of 3 ofzo? Ze bedoelt er niets mee en ze zal het vast gewoon grappig vinden maar ik voelde me er knap raar bij

En voor de nuance, mijn broertje heeft twee zussen (,...) en daar speelde hij dus nooit mee want meisjes waren stom. En mijn zusje en ik konden ab-so-luut niet door 1 door deur.nederlands! geen engelands... Toen we heel klein waren al niet, later als puber niet en nu botsen we nog steeds met enige regelmaat. Zoals Trui zegt, mijn moeder was meer de hele dag bezig met het sussen van ruzietjes en politieagentje spelen dan dat wij leuk met elkaar speelden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:34:32 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76487432
Euh Vivi en wat heb je toen gedaan?

En ik zou het hebben van broers en/of zussen niet overidealiseren als ik jou was het is hier voornamelijk heibel. nou ja, het voetbalt wel net wat leuker natuurlijk, met je broer. Enniehoe, ook dan moet je naast de strijd sussen ook wel vermaak zoeken. Alhoewel ik je gevoel wel heel goed kan begrijpen.

Oh en vergeet ik Seb helemaal te feliciteren! Van harte!
En veel sterkte Lady, dat lijkt me echt heel rot.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76487457
Vivi, wat erg (dat van die mini Andre Hazes)

oh, en mijn zonen hebben de laatste tijd meer ruzie dan wat anders...misschien is dat een troost
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:36:15 #189
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76487512
oh en Vivi, hier vinden ze 't meestal juist erg fijn als ze eens tijd met mama alleen hebben. maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. en ze missen elkaar ook wel als er bijv. 1 uit logeren is, ze zijn ook echt wel gek op elkaar. maar toch. zie ook buuvs post hierboven.
en als Dean bij 't kdv al regelmatig met andere kinderen speelt zou ik me daar niet te druk om maken.
hmm en halve dag zie ik nu. da's niet veel! wat te denken van een psz?
in de haak.
pi_76487579
Hier zijn ze "los van elkaar" ook echt liever, vind ik.
Maar goed; het zijn wel broertjes en houden ook van elkaar, daar niet van (maar soms )
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:40:56 #191
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76487729
en dat ééuwige gestoei ook. hoort erbij schijnt, maar ik kan het niet altijd even goed hebben. En dan elkaar dwars zitten. En inderdaad als er dan een logeren is missen ze elkaar toch. Bij terugkomst duurt dat een uur, en dan is het weer mis.

En toch zouden ze niet zonder elkaar willen. Gelukkig.
pi_76487738
Ik heb manlief de opdracht gegeven om maar snel naar huis te gaan

De avondspits krijgt naar verwachting in het westen van het land te maken met sneeuwoverlast. Een gebied met winterse neerslag zakt langzaam vanuit Noord-en Zuid-Holland richting het zuidoosten.

Meteoconsult verwacht dat er in het westen van het land zo'n vijf centimeter sneeuw zal vallen en dat de sneeuwval twee tot drie uur aanhoudt. Tussen 17.00 uur en 18.00 uur ligt het neerslaggebied vermoedelijk tussen Amsterdam en Den Haag. Rijkswaterstaat verwacht rond het IJsselmeer veel problemen.

In Noord-Holland sneeuwt het al een deel van de dag. Wegen en snelwegen, onder meer de A9, N9, N245 en N248, zijn daardoor veranderd in ijsbanen. Door het dreigende tekort aan strooizout beperken veel gemeenten het strooien tot de hoofdwegen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:44:39 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487893
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh Vivi en wat heb je toen gedaan?

Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaan . Zijn moeder was een nog ergere wandelende vetkwab en die zat met een stel collega koeien verderop op het indoor " terras" voortdurend soepstengels te knagen en chocotoffs en sultana's richtjng zwembad te gooien. Geen wonder dat dat ventje al een onderkin als een telefoonklapper had. Ik bedoel. ik ben zelf echt geen spriet hoor, maar ik eet iig wel gezond en Dean krijgt gewoon een Festini ijsje (met alleen fruitsuikers ) maar pas na zijn volkorenbroodje! Echt sws vind ik het verbazingwekkend hoe veel dikke kinderen je ziet in zo'n zwembad!

En dan van die broertjes en zusjes die ruzie maken, dat weet ik ook. Ik heb ineens gewoon totaal irrationele klapperende eierstokken, terwijl ik het rationeel gezien niet eens zie zitten volgens mij (nog daargelaten dat meneer Vivi's mening natuurlijk totaal irrelevant is , ik nog steeds geen baan heb en in een minihuis woon).

Seb en Estrys, gefeli! . De vreselijk verhalen negeer ik maar even, ben daar nog steeds te emo voor.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:49:10 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76488100
Trui, ik ben solliciterende dus Dean zit in de praktijk nu wel iets vaker op het KDV, gelukkig zijn ze wel heel flexibel daarin. En ik ga hem niet inschrijven voor een psz als ik ms volgende maand weer aan de slag moet snap je, dan gaat ie sws vaker naar het KDV. En verder zit ie op taekwondo en vanaf volgende week ook weer op muziek op schoot.
pi_76488118
quote:
Standish: "Wanneer je zwart precies naast je gezicht draagt brengt het alle slechte aspecten van het gezicht naar boven." Volgens de kleurengoeroe is het daarom beter om zwarte sjaals, coltruien en jassen met hoogopstaande kraag voortaan te vermijden.
uit dat artikel van Miss
dus eigenlijk hebben alle aziatische vrouwen wel heel erg pech met dat zwarte haar langs hun gezicht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76488414
ik heb dat met rebbelende hondjes
als je op visite bent en er springt zo'n smerige jack russel op je been..t liefst verkoop ik m een rotschop maar dat is niet van fatsoen.
En ik geloof dat dat met kindjes ook not done is
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:56:43 #197
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76488480
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaan . Zijn moeder was een nog ergere wandelende vetkwab en die zat met een stel collega koeien verderop op het indoor " terras" voortdurend soepstengels te knagen en chocotoffs en sultana's richtjng zwembad te gooien. Geen wonder dat dat ventje al een onderkin als een telefoonklapper had. Ik bedoel. ik ben zelf echt geen spriet hoor, maar ik eet iig wel gezond en Dean krijgt gewoon een Festini ijsje (met alleen fruitsuikers ) maar pas na zijn volkorenbroodje! Echt sws vind ik het verbazingwekkend hoe veel dikke kinderen je ziet in zo'n zwembad!

En dan van die broertjes en zusjes die ruzie maken, dat weet ik ook. Ik heb ineens gewoon totaal irrationele klapperende eierstokken, terwijl ik het rationeel gezien niet eens zie zitten volgens mij (nog daargelaten dat meneer Vivi's mening natuurlijk totaal irrelevant is , ik nog steeds geen baan heb en in een minihuis woon).

Seb en Estrys, gefeli! . De vreselijk verhalen negeer ik maar even, ben daar nog steeds te emo voor.
oh ja, prettig. Áls mijn kind dat al zou doen zou ik er zelf wat van zeggen, maar dat doen die van mij uiteraard niet.

Ja echt hè?! Ik verbaasde me laatst openlijk over het feit dat H&M Xtragenerous broeken verkoopt. Mijn jongens kunnen met z'n drieen in een gewone broek van Hennes, en dan kan de knoop nog dicht. dus ik snap het ff niet.
Maar ja, ik ben toch al meer van de gezonde voeding politie helemaal toen ze nog van die dreumes/peuters waren. Geen snoep in huis tot ik merkte dat mijn oudste strategisch vriendjes ging kiezen. Daar waar snoep te halen was lag zijn vriendschap. dus sinds die tijd een snoepje bij de thee.

Oh, zulke eierstokken. Ja, die zijn lastig. ik ken ze. Die klapperen sterker dan ratio. In mijn geval dan.
Maar ik ben wel uitgebroed geloof ik. nu ik nog soort van de baas ben.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:27:34 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76489862

F heeft cursus vanavond tot 9 uur, in amersfoort. En dan dus nog naar huis...
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:31:30 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76490065
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:

oef
Kan me voorstellen dat je niet lekker zit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76490148
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:

daar een slaapplaats regelen geen optie?
Niet gezellig en niet comfortabel voor hem maar terugrijden met dit weer is ook naar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:34:04 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76490177
Ik hoop eig dat ze die cursus aflassen...
pi_76490207
Ow my die mini hazes in het zwembad

Ik heb net m'n verjaardags cadeau al gekregen van hubby (morgen jarig )

Een combi magnetron met grill gedoetje dr in

Vanaaf of morgen ff kijken hoe die werkt, hij werkt natuurlijk anders dan de vorige magnetron
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2010 @ 17:35:14 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76490229
Tjee, het is behoorlijk erg met die sneeuw begrijp ik. Hier helemaal niks. Er ligt een minilaagje van 1 cm of zo maar dat ligt er al een paar dagen. Geen verse sneeuw de laatste dagen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:35:16 #204
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76490230
Gefeliciteerd met Seb, Estrys Ik heb hem toen tijdens de meet in Utrecht gezien en ik vond het zo'n ontzettend leuk babietje en nu is ie gewoon al een jaar

Ik ben voor het eerst sinds die operatie een hele dag wakker geweest vandaag. Dat blijkt nog een hele beproeving. De anjerman was er vanmiddag en normaal gesproken val ik echt niet in slaap waar hij bij zit maar nu betrapte ik mezelf toch echt wel op knikkebollen Deze keer nam hij geen anjers mee. Wel een hele grote doos met chocolaatjes .
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:36:16 #205
3142 m@x
pi_76490273
Vivi, ik had me denk ik niet zo goed kunnen bedwingen en die mini-Hazes toch even flink kopje onder geduwd.
pi_76490381
Die sneeuw vind ik nu ook wel mooi geweest hoor
Hopelijk gaat de cursus niet door BE....

En sjokolaatjuhs zijn lekkerder weg te happen dan anjers M@x , ofniedan?
pi_76490404
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop eig dat ze die cursus aflassen...
ja ook weer zo. En spijbelen is geen optie?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:42:50 #208
3142 m@x
pi_76490532
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef Fannie het volgende:
Die sneeuw vind ik nu ook wel mooi geweest hoor
Hopelijk gaat de cursus niet door BE....

En sjokolaatjuhs zijn lekkerder weg te happen dan anjers M@x , ofniedan?
Eigenlijk niet. Sinds die galblaas eruit is schieten de krampen in mijn maag van de gedachte aan chocola alleen al. Dat is volgens mij het enige wat ik echt niet kan verdragen. Maar ik vind het wel heel lief van hem want kennelijk vindt hij dat ik best nog zo'n giga-doos chocola op mijn heupen en waar het verder allemaal blijft plakken kan hebben (of het is gewoon een stiekeme feeder )
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:50:25 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76490872
Gaf ie er ook een trechter bij M@x?
pi_76490943
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:42 schreef m@x het volgende:

[..]

Eigenlijk niet. Sinds die galblaas eruit is schieten de krampen in mijn maag van de gedachte aan chocola alleen al. Dat is volgens mij het enige wat ik echt niet kan verdragen. Maar ik vind het wel heel lief van hem want kennelijk vindt hij dat ik best nog zo'n giga-doos chocola op mijn heupen en waar het verder allemaal blijft plakken kan hebben (of het is gewoon een stiekeme feeder )
Dan toch maar aan de anjers ... hapt zo heerlijk weg

Nee ik snap wel wat je bedoelt hoor

En oe...een feeder, hoop ik toch niet , enge mensen zijn dat
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:54:26 #211
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76491042
H&Mspijkerbroeken daar kunnen ze hier ook 2 keer in en die extra breedstematen heb ik ook raar gevonden
Estrys gefeliciteerd met Sebmans!
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:55:06 #212
3142 m@x
pi_76491072
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:50 schreef Vivi het volgende:
Gaf ie er ook een trechter bij M@x?
Hij pakt het voorzichtig aan denk ik. Hij begint met anjers, dan een chocola en die trechter komt de volgende keer zodat ik als een soort van gans nog vetter gemest kan worden.

Ik heb hem trouwens gewoon aten roken (op het balkon) en ik vond het veel minder lastig om geen sigaret te bietsen dan ik had gedacht:

One week, six days, 9 hours, 53 minutes and 50 seconds. 187 cigarettes not smoked, saving ¤ 28,81. Life saved: 15 hours, 35 minutes.
pi_76491147
Wat goed van je niet roken M@x

Hoe klinkt die link waar je dat allemaal bijhoudt eigenlijk?
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:56:49 #214
3142 m@x
pi_76491152
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
H&Mspijkerbroeken daar kunnen ze hier ook 2 keer in en die extra breedstematen heb ik ook raar gevonden
Estrys gefeliciteerd met Sebmans!
Ik vind die breedtematen dan weer niet zo gek. Een vriendin van mij heeft een zoontje wat dus niet zo makkelijk in de gewone maten past. Ze eten altijd supergezond en hij beweegt net zo veel als zijn superslanke zusje. Lijkt me dat hij ook 'recht' heeft op leuke kleren.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:59:03 #215
3142 m@x
pi_76491263
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:56 schreef Fannie het volgende:
Wat goed van je niet roken M@x

Hoe klinkt die link waar je dat allemaal bijhoudt eigenlijk?
Je kan dat metertje hier downloaden. Ik ben helemaal geobsedeerd door dat ding. Elke keer als ik zin heb in een sigaret dan kijk ik er even naar en dan vind ik het zonde van alle moeite om gewoon weer te beginnen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:59:44 #216
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76491284
Tuurlijk hebben bredere kindjes daar ook recht op hoor, ik bedoelde eigenlijk meer dat ik er niet zoveel bij kan voorstellen dat er kinderen zijn die aan de gewone maat niet genoeg hebben. Omdat mijn kinderen van die magere latten zijn. Tis meer dat ik er niet bij stil stond dat het ook anders kan.
Zo ben ik me ook nooit bewust van mijn eigen tintje, tot ik mezelf op foto`s terugzie tussen de mensen
pi_76491986
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:59 schreef m@x het volgende:

[..]

Je kan dat metertje hier downloaden. Ik ben helemaal geobsedeerd door dat ding. Elke keer als ik zin heb in een sigaret dan kijk ik er even naar en dan vind ik het zonde van alle moeite om gewoon weer te beginnen.
Thanx voor de link

Ik wil dus ook stoppen, maar vind het zo ontzettend moeilijk , heb al verscheidene pogingen gedaan in het verleden....

Dit linkje is dan weer een extra stok achter de deur
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:24:49 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76492295
Cursus blijkt in Vianen te zijn.
Hij is nu dus onderweg naar Vianen. Nou ja goed, hij is dan al op de helft.
pi_76494097
Huupjeeeee!

TV alert: Vanaaf niet Midsomer Murders vergeten, 21.30... ned uno

pi_76494172
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Fannie het volgende:
Huupjeeeee!

TV alert: Vanaaf niet Midsomer Murders vergeten, 21.30... ned uno

thanks!!

dankzij Easy was ik al in de veronderstelling dat er vanavond idd niets op tv komt

oeh leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76494263
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

thanks!!

dankzij Easy was ik al in de veronderstelling dat er vanavond idd niets op tv komt
oeh leuk
Dat had ik dus ook , maar ik dacht: Woensdag..... barrrrrnaby

Lol
pi_76494488
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik nog niet echt gekeken of er iets was
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_76494682
Vicky sneeuwt het daar al? Ik ben expres een half uur eerder van m'n werk gegaan, voor niets blijkt.
pi_76494775
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef easy-going het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik nog niet echt gekeken of er iets was
zo zie je maar weer, ik vertrouw blind op je

en zo zie je ook maar weer dat dat niet zo'n strak plan was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76495657
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zo zie je maar weer, ik vertrouw blind op je

en zo zie je ook maar weer dat dat niet zo'n strak plan was
Kijk, en dat ben ik helemaal niet gewend he, dat mensen blind op mij vertrouwen
Waarschijnlijk omdat mensen die me kennen wel beter weten
pi_76496035
Ff: Oeke! Je pm box is vol!
pi_76496167
Ha, heb ik dat ook eens een keer!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:50:27 #228
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496291
we hebben weer sniw
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:53:54 #229
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_76496487
Hoiiiiiii .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:57:06 #230
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496639
hoi ben je al weer eens klaar met werken?
pi_76496665
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:47 schreef oeke het volgende:
Ha, heb ik dat ook eens een keer!
Jaah ! Ik had het gisteren ook. Dan hoor je er echt bij he?

Je zit nog vol trouwens, is je prullenbak ook leeg?
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:58:48 #232
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496715
De mensen die écht meetellen hebben minstens 1x per maand een volle inbox
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:58:51 #233
14746 k_i_m
pi_76496722
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hoi ben je al weer eens klaar met werken?
Nee, ik mag nog door tot mijn 65e .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:59:23 #234
14746 k_i_m
pi_76496748
Mijn inbox is altijd vol. Toch weet ik nooit wat .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:59:25 #235
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496750
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, ik mag nog door tot mijn 65e .
Ik stel het zo lang mogelijk uit, des te korter hoef ik nog maar
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 januari 2010 @ 19:59:49 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76496767
Hi

zijn er hier mensen die wel eens krullen in hun haar doen? wat kun je beter kopen een krultang of is t waar dat je ook met een stijltang krullen kunt maken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_76496772
Pffft, wat een klus zeg. En dan ben ik ook nog eens zo'n miep die niet alles wil weggooien ivm mooie PM's.
Maar er is weer plek!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:01:10 #238
14746 k_i_m
pi_76496831
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
Hi

zijn er hier mensen die wel eens krullen in hun haar doen? wat kun je beter kopen een krultang of is t waar dat je ook met een stijltang krullen kunt maken?
Een stijltang maakt stijl. Nee dus .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:01:14 #239
3142 m@x
pi_76496834
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:01:54 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496871
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
Hi

Alleen als je ook een kappersdiploma hebt
Als je mooie krullen wil zou ik voor een Carmenset gaan trouwens, een krultang werkt helemaal kut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 januari 2010 @ 20:04:15 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76496995
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Alleen als je ook een kappersdiploma hebt
Als je mooie krullen wil zou ik voor een Carmenset gaan trouwens, een krultang werkt helemaal kut
Carmenset googlen gaat, thnx
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:06:10 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76497093
quote:

Maak eens dat ik tel dan.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:07:20 #243
14746 k_i_m
pi_76497163
Ik heb je gisteren nog gepm'd .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:09:46 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76497282
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb je gisteren nog gepm'd .
ja true, maar niet "vol"
pi_76497392
Zaterdag ga ik naar de kapper. Woensdag moet ik voor mijn werk op de foto. *snik*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:14:37 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76497541
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag ga ik naar de kapper. Woensdag moet ik voor mijn werk op de foto. *snik*
Voor het smoelenboek? of een andere (feestelijke) gelegenheid?
pi_76497575
Wow de buuf komt net even thee leuten...dr dochter is al sinds 4 uur onderweg van amsterdam/hoofddorp naar hier... is in die tijd welgeteld 1 km opgeschoten....
en dr man staat vast op de a9...
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76497783
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Voor het smoelenboek? of een andere (feestelijke) gelegenheid?
Voor een tijdschrift dat verspreid wordt onder veel, zeg maar heel veel, mensen. Was het maar een intern smoelenboek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_76497792
quote:

woensdag 6 januari 2010 @ 20:23:29 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76497933
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef YPPY het volgende:

[..]

Voor een tijdschrift dat verspreid wordt onder veel, zeg maar heel veel, mensen. Was het maar een intern smoelenboek.
Whoei! ja, oei. Het wordt vast prachtig, met een professionele fotograaf enzo.
pi_76497980
YES!!1111 ze gaan de flat renoveren \O/ dus krijgen we 'tijdelijk'een nieuwe woning zo rond april! en voordat ze klaar zijn heeft Vriendje een vast contract en dan kunnen we eindelijk gaan kopen.
Dus de hel van wonen in dit krot is iig per april schlussssssss
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:26:15 #253
14746 k_i_m
pi_76498072
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef YPPY het volgende:

[..]

In dat geval zou ik woensdag ochtend naar de kapper gaan .
In my life
Why do I smile
pi_76498086
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Whoei! ja, oei. Het wordt vast prachtig, met een professionele fotograaf enzo.
Nee joh, gewoon een collega die dat doet waardoor ik er zeker weten verschrikkelijk op sta en mezelf zo nog jarenlang tegen ga komen. *zucht* Misschien toch maar weer een andere baan zoeken.
*OUD heilige*
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:27:02 #255
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76498106
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef YPPY het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon een collega die dat doet waardoor ik er zeker weten verschrikkelijk op sta en mezelf zo nog jarenlang tegen ga komen. *zucht* Misschien toch maar weer een andere baan zoeken.
Ik voel een griep opkomen bij je.

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 06-01-2010 20:27:31 (passender) ]
pi_76498119
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef k_i_m het volgende:

[..]

In dat geval zou ik woensdag ochtend naar de kapper gaan .
Dat haal ik nooit, maar nu is mijn uitgroei en grijze haar tenminste weg. En ik moet nog naar de schoonheidsspecialiste en wat een toestand!
*OUD heilige*
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:28:50 #257
14746 k_i_m
pi_76498215
Ik ben een paar uur voor mijn laatste sollicitatie nog naar de kapper geweest. Heb ik ze toch mooi genept met dat mooie haar van mij. Dat zullen ze nooit meer zien denk ik .
In my life
Why do I smile
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:31:32 #258
5428 crew  miss_sly
pi_76498339
Kleurdoos, wat goed

YPPY, is het verplicht ofzo?

Pfff, hier begon het rond 4 uur een beetje te sneeuwen, maar om 5 uur lag er een behoorlijk pak. Ik heb ruim een uur gedaan over naar huis rijden, terwijl ik daar normaal 15 minuutjes over doe Toen snel Senna ophalen, die dus ook een uur langer dan normaal op het kdv was en het helemaal gehad had. En schaap zit voor een klus in Alkmaar, en daar schijnt het nog erger te zijn, Hoop dat hij de laatste trein terug haalt en dat die trein rijdt
Gelukkig morgen niet werken
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:32:59 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76498413
Hier nog geen vlokje!
En ik me maar zorgen maken.
pi_76498455
Het is idd verplicht miss_sly en via een intern systeem kunnen ze in mijn agenda kijken en daar stonden geen afspraken. Die kan ik er nu dus ook niet meer inzetten. Dat klinkt dramatisch op de weg, hier nog niks te zien. Hopelijk blijft het goed, dan kunnen we morgen naar de puppy van een vriendin gaan kijken.

Kleurdoos: heerlijk: zo hebben wij het ook gedaan.
*OUD heilige*
pi_76498695
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef Ticootje het volgende:
Vicky sneeuwt het daar al? Ik ben expres een half uur eerder van m'n werk gegaan, voor niets blijkt.
sorry, zie je berichtje net pas.. Ja het sneeuwt!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76498739
quote:
ik tel niet mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:40:33 #263
5428 crew  miss_sly
pi_76498789
Ik zou er ook neit erg blij van worden, Yps

Ik maakte me ook zorgen, of ik wel op tijd bij Senna zou zijn. Ze moet voor half 7 opgehaald worden, en normaal ben ik er altijd om kwart over 5. Nu was ik om 6 uur thuis, en met de auto naar het kdv zou me zeker nog een kwartier kosten, en goed parkeren kun je er niet. Dus maar snel bergschoenen aangedaan en een doek gepakt en dus kon ik haar om tien over 6 eindelijk ophalen En dan maar heeeeel langzaam teruglopen met goede stevige stappen.
pi_76498958
oh oh oh zit iemand ook netwerk te kijken?
Ik word echt heel agressief van die KKK-jeugdkampen
de hitlerjugend is er niets bij...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 6 januari 2010 @ 20:44:07 #265
95752 crew  Chell
Kluns
pi_76498990
Ik ging om 16.15 weg bij mijn werk (om de hoek bij miss-sly) en ik was om 18.50 (!!) in Nieuw-Vennep......

Had toch gelijk met de stagiair weg moeten gaan die om 15.00 vertrok wegens sneeuwstormen in de kop van NH. Dacht dat het wel mee zou vallen
pi_76499058
Kleurdoos wat ontzettend fijn en goed!! yay!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:45:56 #267
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76499100
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef Kleurdoos het volgende:
YES!!1111 ze gaan de flat renoveren \O/ dus krijgen we 'tijdelijk'een nieuwe woning zo rond april! en voordat ze klaar zijn heeft Vriendje een vast contract en dan kunnen we eindelijk gaan kopen.
Lekker zeg Ik was ook blij dat we naar een andere woning gingen en dan was het nog niet eens zo heel erg slecht waar we zaten...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:49:13 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76499292

Ik hoor er ook niet bij met mijn nog nooit volgezeten inboxje

BE is F al thuis?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:50:01 #269
5428 crew  miss_sly
pi_76499332
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:44 schreef Chell het volgende:
Ik ging om 16.15 weg bij mijn werk (om de hoek bij miss-sly) en ik was om 18.50 (!!) in Nieuw-Vennep......

Had toch gelijk met de stagiair weg moeten gaan die om 15.00 vertrok wegens sneeuwstormen in de kop van NH. Dacht dat het wel mee zou vallen
Ja, ik dacht ook dat het wel mee zou vallen!

Zit je hier op het lyceum om de hoek?
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:51:47 #270
12913 GreatWhiteSilence
pi_76499424
Inbox? Wat is dat?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:55:12 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76499608
Naja zeg, we worden net gebeld door de taxibuschaffeur van Eva, ze rijden morgen niet. Het hoofdkantoor vind het te gevaarlijk....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76499814
Lois, Balen zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76499816
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:55 schreef Lois het volgende:
Naja zeg, we worden net gebeld door de taxibuschaffeur van Eva, ze rijden morgen niet. Het hoofdkantoor vind het te gevaarlijk....
en dat weten ze nu al?
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:59:49 #274
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76499840
Ah ik snap het eigenlijk ook wel, ik zou ook niet graag de verantwoording dragen over al die kindjes, maar ik had de ernst van de weg niet zo ingeschat.

Ik kijk morgenochtend wel even, en anders breng ik haar gewoon zelf.
Ik was alleen even heel perplex
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:59:53 #275
14746 k_i_m
pi_76499848
Nou, dan is het positieve aan het verhaal dat ze in ieder geval wel de veiligheid in acht nemen . Wat moet je nou? Zelf brengen? Of niet naar school?
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:00:35 #276
14746 k_i_m
pi_76499887
Spuit 11 .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:02:55 #277
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76500004
Nou, hier ligt al 3 weken sneeuw en ik vind het op sommige stukken echt nog zeer glibberdeglabski. Moest vanmiddag een klasgenootje van oudste wegbrengen, die woont aan een vaart. En er was maar mondjesmaat gestrooid. bijna een stuk uit mijn stuur geknepen
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 21:03:52 #278
5428 crew  miss_sly
pi_76500033
Nou, als het net zo erg is als vanmiddag, kan ik me er wel iets bij voorstellen, eigenlijk. Het was echt bar en ook op de snelwegen en provinciale wegen.

Ik ben er klaar mee, ik wil lente...NU!
pi_76500093
Mijn inschrijving bij het CWI loopt morgen af en moet dus verlengd worden maar dat kan alleen op afspraak en ze hebben dus nog geen nieuwe afspraak gestuurd
morgen maar even langs dan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76500100
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Saffier het volgende:

Ik hoor er ook niet bij met mijn nog nooit volgezeten inboxje

Als ik nou 1x per maand post dat jouw inbox vol is, en jij post dan 1x per maand dat de mijne vol is .......
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:08:04 #281
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76500233
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef easy-going het volgende:

[..]

Als ik nou 1x per maand post dat jouw inbox vol is, en jij post dan 1x per maand dat de mijne vol is .......
Goede plannen meteen omzetten in daden he

Ik ga naar bed, ik stort volledig om van de slaap. Goedenavond allen
Ylana
pi_76500243
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er klaar mee, ik wil lente...NU!
Ik ook!

* Fannie gaat bankhangen en MM kijken

Tot morgen
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:08:24 #283
12913 GreatWhiteSilence
pi_76500244
Het staat rond Amsterdam nog steeds muurvast, als ik zo kijk. En hier in HHW ligt de straat vol met ijs.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:08:42 #284
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76500263
Ow wacht ik ben begonnen met jouw inbox écht vol te posten

Te moe dus
Ylana
pi_76500364
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:08 schreef Saffier het volgende:
Ow wacht ik ben begonnen met jouw inbox écht vol te posten

Te moe dus

Sweet dreams

p.s. je inbox is vol!
pi_76500818
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Super ! Blijven jullie in ons Dorp ?
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:30:00 #287
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76501305
Lois, mijn vader doet ook rolstoelvervoer en heeft laatst ook een dag niet kunnen rijden. Hij wilde we maar de bus slipte en moest 3 x uitgegraven worden. Heeft er iets mee te maken dat de oppervlakte te groot is twn opzichte van het gewicht.
Neemt niet weg dat het rot is!
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 21:32:02 #288
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76501409
Ah dat klinkt wel logisch Lishe
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76502003
Goedenavond. Nog spannende zaken gemist?

Ah, lastig Lois! Die sneeuw moet maar eens afgelopen zijn. En de kou ook! Speaking of de kou: hoe is het met Luchtbel?

En Lishe, how are you?
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:46:27 #290
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76502136
Fine! Denk you! Zo lekker op de bank!
With you?

woensdag 6 januari 2010 @ 21:54:21 #291
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_76502543
Zo... weekend hier.
Collega's die vragen of ik niet meer kom werken deze week . Zelf zijn ze drie dagen vrijgeweest met nieuwjaar en het weekend, terwijl ik gewoon al 7 dagen achter elkaar heb gewerkt EN met oudjaar ook als laatste wegging. Iedereen mocht een uur eerder gaan, op twee na. Ik heb me vrijwillig aangemeld om te blijven, want ik moest op wachten, waar ik mee naar huis zou rijden.

Maar buikje is gevuld, huis is aan kant, wasmachine en droger draaien op volle toeren en ik kan zo op de bank ploffen.

Hier nog geen sneeuw, maar zit tot 1h op de bus en moet dan nog naar huis met de auto. Hopelijk valt het wat mee. Ik ben het helemaal beu met die sneeuw en het delen van de auto. gaat normaal altijd met de motor werken, maar natuurlijk niet met zo'n weer. Maandag had hij avonddienst en moest ik om 6h beginnen. Dan moet hij er toch mee uit om me weg te brengen, want de eerste bus hier vertrekt pas om 5h50 en dan ben ik nooit niet om 6h 20 kilomter verderop op mijn werk.

Dan kan ik met de bus naar huis en hij 's middags de auto weer meenemen om te gaan werken. Want als hij avonddienst heeft, rijdt er natuurlijk geen enkele bus meer om thuis te komen.

Maar het is wel vermoeiend zo. Gelukkig hoef ik pas maandag weer om 6h te beginnen, dan om 6h30 dus kunnen we dan wel carpoolen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_76502782
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:54 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
knip
Heb je ook een samenvatting?
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:05:08 #293
12913 GreatWhiteSilence
pi_76503101
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:58 schreef easy-going het volgende:

[..]

Heb je ook een samenvatting?
Sneeuw is k*t.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:07:37 #294
14746 k_i_m
pi_76503257
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Sneeuw is k*t.
Ik maak hem nog korter;

Kutleven.
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:08:11 #295
14746 k_i_m
pi_76503284
Hoei hoei hoei, wat een giller, wat een dijenkletser van formaat .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:08:41 #296
14746 k_i_m
pi_76503307
Alles snurkt hier al en ik heb geen zin meer om te breien. Daar word ik obstinaat van, valt het op?
In my life
Why do I smile
pi_76503330
nah ja, het is wel slowchat
pi_76503411
Lishe, hier ook wel fine. Een enorme knoflookwasem van een etentje bij vrienden en een zweetkop van het sporten, maar fine.
Ik had in elk geval geen graaiende André Hazes bij mijn goede eigenschappen. Topdag dus!
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:11:23 #299
14746 k_i_m
pi_76503470
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:08 schreef snoopy het volgende:
nah ja, het is wel slowchat
En dan met de nadruk op slow, of chat? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:12:10 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76503510
Misschien zocht ie Bumba, hij had er wel de leeftijd nog voor, al deed zijn postuur anders vemoeden .

Oh nee, dan is het dus een mini-homo-Andre met grabbelneigingen . *Sad*
pi_76503595
Stelletje stouters! Foei!
*OUD heilige*
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:16:07 #302
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76503719
heb je geen plaatje van em, Vivi?
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')