abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:12:52 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76481364
miss_sly, dat is toch een ander soort OUDerschap dan waar we 't hier doorgaans over hebben.
in de haak.
pi_76481435
t blijft hier maar sneeuwen
pi_76481441
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh nee gadver.
oh
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76481584
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
t blijft hier maar sneeuwen
sneeuwen?? Hier schijnt het zonnetje. Het is precies hetzelfde weer als een jaar geleden alleen iets minder koud.
Zo feestvarken ligt in bed. Kopje thee op de bank, even niks heerlijk!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2010 @ 14:20:20 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76481651
Estrys, gefeliciteerd met Seb Waren de oogjes nog gelukt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76481814
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:
Estrys, gefeliciteerd met Seb Waren de oogjes nog gelukt?
ja ik wilde ze eerst groter maken maar dat vond ik teveel werk dus nu had ik de pupillen wat groter gemaakt en de mond wat vrolijker. Nou ja seb was een van de oudste vandaag, in zijn groep waren ze vandaag bijna allemaal een maand of zes oud. Alsof die het zien :-D ow en ik had cadeauzakjes gehaald om de foto bij de mandarijn te doen. Goed gelukt vond ik zelf.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76481894
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef simmu het volgende:

[..]

oh
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Nee ik vind playdoh ook lekker ruiken hoor
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 14:31:34 #158
5428 crew  miss_sly
pi_76482136
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef trui het volgende:
miss_sly, dat is toch een ander soort OUDerschap dan waar we 't hier doorgaans over hebben.
Bijdehandje

Past bij het topic en past bij waar het gisteravond over ging enzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:40:48 #159
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76482562
estrys, gefeliciteerd met je (een)jarige SEB!
in de haak.
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:47:06 #160
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76482811

leuk die polsding tenminste supergrappig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76483107
Ja dat armbandje vind ik leuk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76483203
Ook leuk voor als je kapster bent
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 15:27:13 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76484462
eind vorig jaar ging een collega van mij voor een routineonderzoekje het ziekenhuis in.
vanochtend hoorde ik dat ze van alles gevonden hebben.... waarschijnlijk niets meer aan te doen.
hoewel ik haar niet zo goed ken, ben ik er diep van onder de indruk
pi_76484575
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
eind vorig jaar ging een collega van mij voor een routineonderzoekje het ziekenhuis in.
vanochtend hoorde ik dat ze van alles gevonden hebben.... waarschijnlijk niets meer aan te doen.
hoewel ik haar niet zo goed ken, ben ik er diep van onder de indruk
Dat zijn van die rare dingen..
pi_76484687
wat een leuk armbandje Pinq!
oei Lady, das schrikken zeg!! Sterkte voor je collega.

Het schoolplein bij Ambers school is spekglad en dat blijft nog wel ff zo. Ze gaan namelijk proberen of ze een ijsbaan kunnen maken van het schoolplein. Ze hebben 2 paden gemaakt war je iig veilig kan lopen. Ben benieuwd of het gaat lukken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 15:33:13 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76484694
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat zijn van die rare dingen..
zeg dat wel.

ik moet zo weer naar mijn werk terug, maar we zijn bezig in te sneeuwen. dr ligt nu zo'n 10 cm en het gaat maar door.....
pi_76484919
Dat is geen fijn bericht over je collega Lady

Hier schijnt nu volop de zon...
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_76485032
Zo is een (vroegere) vriendin van M. nu heel ernstig ziek. Dat is ook zo raar, ze was kankervrij, maar bij de laatste controle blijkbaar toch niet goed en meteen einde verhaal. En gister kreeg M. een mailtje van zijn ex dat het nu echt fout is.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:48:40 #169
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76485308
He bah, Lady! Kan me voorstellen dat je daar onder de indruk van bent.

Hoorde onlangs dat een oudleraar van mij, die al een hele tijd niet zo lekker was, was opgenomen voor een routine operatie. Ik weet niet precies de details, maar het leek allemaal recht toe recht aan. Zijn conditie verslechterde zo snel tijdens de operatie, en toen bleek dat zijn hele lichaam bezaait was met kanker. Ze hebben hem in coma moeten houden, de familie gebeld zodat ze afscheid konden nemen, en na een week is hij uit coma gehaald en overleden. Hij heeft zelf geen afscheid kunnen nemen oid, hij was gewoon bijna meteen weg. De man was 47. (Details een beetje vaag, mijn moeder was er zo van ontdaan dat het verhaal mij niet geheel duidelijk werd, maar dit was de rode lijn volgens mij)

Geconfronteerd worden met je eigen sterfelijkheid, en nog erger misschien,die van je familie en naasten.... Ik denk niet dat je daar ooit aan kan wennen....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76485400
jeutje basboussa... das heftig zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76485455
Brrr, ook al zo'n naar verhaal Tico en Basboussa

En nee, je went er idd nooit aan, ik in ieder geval niet.
pi_76485627
Ja het is gewoon heftig omdat het jou ook zou kunnen overkomen. Je gaat naar de dokter met een simpele klacht en je bent gewoon binnen een jaar dood.

Mijn oma was net voor kerst opgenomen in het ziekenhuis, omdat ze benauwd was, blijkt haar hart niet goed te werken en krijgt ze een peacemaker. Maar toen ik hoorde dat ze vocht achter haar longen had kreeg ik het ook wel even benauwd, ik zag mn omaatje al gaan.
pi_76486093
Zo ben weer naar husi geglibberd... tjee wat een sneeuw zeg, zeker weer een cm of 10.
en t strooizout is hier op in de gemeente dus nu strooien ze zand, dat heeft dus 0,0 effect
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:12:30 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76486305
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:04 schreef trui het volgende:
bovendien vinden ze 't hier echt heel leuk als ik ze betrek bij huishoudelijke dingen. dus soms kun je het praktische met 't aangename combineren. en ik vind ook niet dat je elke dag echte 'uitjes' of andere grootse activiteiten met ze hoeft te ondernemen, ik moet er in elk geval niet aan denken zeg! fijn samen thuis wat aankeutelen is ook waardevol.
Oh ja, samen het huishouden doen ís ook erg gezellig en 'samen'.
Maar ik merkte dat ik soms dagen had dat ik heel gezellig samen ging stofzuigen, was ophangen, boodschappen doen, dweilen, keuken poetsen, naar de bieb, douchen en nog even stoeien voor het naar bed gaan. En dan lag 'ie in bed en realiseerde ik me dat we niet echt gespééld hadden. En daarom let ik er nu voor mezelf op, dat ik ook dát elke dag bewust met hem doe.

(Klinkt nu mss wat geforceerder dan het is hoor )
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:16:52 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76486526
O Moonah... Herkenbaar. Dat heb ik met Lena, die word maar meegesleept naar school om Luuk op te halen, even een boodschap, in en uit de auto, op en af de fiets, slaapje tussendoor, en dan is de dag alweer om.
Ik speel ook veel te weinig met haar, goed voornemen, fijn dat je het benoemt!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')