ohquote:
sneeuwen?? Hier schijnt het zonnetje. Het is precies hetzelfde weer als een jaar geleden alleen iets minder koud.quote:
ja ik wilde ze eerst groter maken maar dat vond ik teveel werk dus nu had ik de pupillen wat groter gemaakt en de mond wat vrolijker. Nou ja seb was een van de oudste vandaag, in zijn groep waren ze vandaag bijna allemaal een maand of zes oud. Alsof die het zien :-D ow en ik had cadeauzakjes gehaald om de foto bij de mandarijn te doen. Goed gelukt vond ik zelf.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:
Estrys, gefeliciteerd met SebWaren de oogjes nog gelukt?
Nee ik vind playdoh ook lekker ruiken hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef simmu het volgende:
[..]
oh![]()
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Bijdehandjequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef trui het volgende:
miss_sly, dat is toch een ander soort OUDerschap dan waar we 't hier doorgaans over hebben.
Dat zijn van die rare dingen..quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
eind vorig jaar ging een collega van mij voor een routineonderzoekje het ziekenhuis in.
vanochtend hoorde ik dat ze van alles gevonden hebben.... waarschijnlijk niets meer aan te doen.
hoewel ik haar niet zo goed ken, ben ik er diep van onder de indruk
zeg dat wel.quote:
Oh ja, samen het huishouden doen ís ook erg gezellig en 'samen'.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:04 schreef trui het volgende:
bovendien vinden ze 't hier echt heel leuk als ik ze betrek bij huishoudelijke dingen. dus soms kun je het praktische met 't aangename combineren.en ik vind ook niet dat je elke dag echte 'uitjes' of andere grootse activiteiten met ze hoeft te ondernemen, ik moet er in elk geval niet aan denken zeg! fijn samen thuis wat aankeutelen is ook waardevol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |