Jaah ! Ik had het gisteren ook. Dan hoor je er echt bij he?quote:
Nee, ik mag nog door tot mijn 65equote:Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hoiben je al weer eens klaar met werken?
Ik stel het zo lang mogelijk uit, des te korter hoef ik nog maarquote:
Een stijltang maakt stijl. Nee dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
Hi
zijn er hier mensen die wel eens krullen in hun haar doen? wat kun je beter kopen een krultang of is t waar dat je ook met een stijltang krullen kunt maken?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De mensen die écht meetellen hebben minstens 1x per maand een volle inbox
Alleen als je ook een kappersdiploma hebtquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
Hi
zijn er hier mensen die wel eens krullen in hun haar doen? wat kun je beter kopen een krultang of is t waar dat je ook met een stijltang krullen kunt maken?
Carmenset googlen gaat, thnxquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alleen als je ook een kappersdiploma hebt
Als je mooie krullen wil zou ik voor een Carmenset gaan trouwens, een krultang werkt helemaal kut
ja true, maar niet "vol"quote:
Voor het smoelenboek? of een andere (feestelijke) gelegenheid?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag ga ik naar de kapper.Woensdag moet ik voor mijn werk op de foto. *snik*
Voor een tijdschrift dat verspreid wordt onder veel, zeg maar heel veel, mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor het smoelenboek? of een andere (feestelijke) gelegenheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |