Hoe kan je iets verdienen zonder reden? Verklaar je nader. Er is áltijd een reden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
niemand verdient om zonde renige reden uitgescholden te worden
Je begrijpt duidelijk de humor van sommige Fokkers niet. De meeste reacties als ''haha ts is neger'' zijn trollen en Fipo's die neemt niemand serieus, waarom jij welquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
niemand verdient om zonde renige reden uitgescholden te worden
Dus in Noord Korea mag je het paleis van de Grote Leider ongestraft vernielen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk, dat het volk zelf stemt over de wetten. Maar als jij leuzen schrijft op paleis het loo, betekent niet dat je er mee weg komt. En diezelfde taak hebben mods ook: in de gaten houden wie zich misdraagt, en dat proberen op te lossen
Doe eens een search op Wilders en kijk hoe de TS van zo'n topic helemaal de grond in geboord wordt als hij sympathieke mening voor deze politicus uit. Jij kijkt met oogkleppen het gene wat je bevalt zie je niet en de dingen wat je niet moet dat valt je juist op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
geloof me als je wat langer op fok! zit dan merk je het wel. Of schreeuw anders een paar keer ''kutneger!'' of scheld marokkanen eens uit, dan hoef je niet bang te zijn voor een ban.
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de humor van sommige Fokkers niet. De meeste reacties als ''haha ts is neger'' zijn trollen en Fipo's die neemt niemand serieus, waarom jij wel
aa ene moderator, mag ik eerlijk zijn dat jij niet aangesproken hoeft te voelen. Ik ga ook geen namen noemen die wel partijdig zijn maar ik heb het hier over een aantal subforums waar dit iets té vaak voorkomt. Ik snap dat niet alle mods kunnen gaan opletten wie wat om de seconde zegt, maar het is wel erg vreemd als je word uitgescholden en de moderator al langs is geweest niks tegen diegene zegt. Of dat het ontzettend lang duurde voordat het topic '' het nut van negers'' werd gesloten. Terwijl in dat subforum een stuk of 2/3 mods zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, we bannen toch anders met regelmaat users voor bijvoorbeeld xenofoob gedrag. Maar we moeten het natuurlijk wel zien of meekrijgen van de mods welke het bij ons komen melden.
Enig idee hoe groot FOK! is? Je kan er met 700 mods gaan modden, maar als er op een forum 650 op de bank TV kijken, dan krijg je niet alles mee.
En context hè, context. Al wil ik hiermee niet goedpraten dat er volgens jou soms dingen gebeuren welke niet kunnen.
Voor de rest heb ik geen idee wie je bent en wat je doet.
Meesterlijke troll om TS op te fokkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef mirved het volgende:
[..]
Overigens zorgen negers voor een hoop meer problemen dan Joden. Dus lijkt het me ook me minder vreemd dat daar meer topics over geopend worden.
én om op het racisme te letten. Hier op fok! zitten meer getinte en donkere mensen dan sommige denken is het dan zo moeilijk daar een beetje op te letten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Om schadelijke dingen te kunnen verwijderen.
Gore, virii, lemmings, kuttopics.
OHW DUS WIJ MOETEN ONS WEER AANPASSEN AAN JULLIEquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
én om op het racisme te letten. Hier op fok! zitten meer getinte en donkere mensen dan sommige denken is het dan zo moeilijk daar een beetje op te letten?
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hoe kan je iets verdienen zonder reden? Verklaar je nader. Er is áltijd een reden.
Mwoah, daar ben ik het niet geheel mee eensquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
geloof me als je wat langer op fok! zit dan merk je het wel. Of schreeuw anders een paar keer ''kutneger!'' of scheld marokkanen eens uit, dan hoef je niet bang te zijn voor een ban.
Kunnen die users niet gelabeld worden, voor de duidelijkheid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
én om op het racisme te letten. Hier op fok! zitten meer getinte en donkere mensen dan sommige denken is het dan zo moeilijk daar een beetje op te letten?
Kut. Dus al dat racisme heeft dus niet gewerkt dit jaar. Is jouw topic nu bedoelt om ons wat meer moed in de schoenen te schuiven zodat we volgend jaar net iets meer ons best doen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
Mensen zonder argumentatie de grond in trappen, maar toch boos worden als dit bij jezelf ook gebeurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen niet
quote:Vanaf 2008 ben ik een trouw lid hier op Fok!.nl , het is niet belangrijk hoe ik dit forum heb gevonden maar ik vond het qua vreemde humor en levensstijl we bij mij passen. En wie weet vind ik hier ooit mijn toekomstige man wel!
Al vanaf enige tijd kennen fok!kers mij al op een positieve manier, ik ben zelfverzekerd, grappig, eigenzinnig en heb een eigen mening. Mezelf durven zijn gaat me goed af en daarmee dwing ik respect af.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Thomas B. het volgende:
Inderdaad. Er moet meer gediscussieerd worden over het nut van Joden.
ach ja, die ken ik wel inderdaad. Maar nigger etc vind ik al wat minder grappig worden, en ik kan zo een paar fok!kers opnoemen die over de schreef zijn gegaan maar nog nooit een ban hebben gehad. En ik ken iemand die één keer nsb'r zei maar meteen een ban kreeg, vreemd .....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de humor van sommige Fokkers niet. De meeste reacties als ''haha ts is neger'' zijn trollen en Fipo's die neemt niemand serieus, waarom jij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |