Ik wil even een serieuze klacht hier brengen in klaagbak. Al een tijdje zit me iets niet lekker, en het moet er gewoon uit voordat er erge dingen gaan gebeuren.
Vanaf 2008 ben ik een trouw lid hier op Fok!.nl , het is niet belangrijk hoe ik dit forum heb gevonden maar ik vond het qua vreemde humor en levensstijl we bij mij passen. En wie weet vind ik hier ooit mijn toekomstige man wel! Al vanaf enige tijd kennen fok!kers mij al op een positieve manier, ik ben zelfverzekerd, grappig, eigenzinnig en heb een eigen mening. Mezelf durven zijn gaat me goed af en daarmee dwing ik respect af.
Maar na een paar grappige topics ben ik al een paar keer uitgescholden voor de onaardigste dingen, vooral om mijn donkere huidskleur en negroïde uiterlijk. Nigger! kutneger, haha ts is een neger! Ook worden Marokkanen vaak het slachtoffer van abnormaal scheldgedrag. En tjsa het is een blijft een forum die geen gekken en dwazen kan dwingen om van het net af te gaan. Maar wacht!:
Zijn daar niet de moderators voor??? vraagteken, vraagteken, vraagteken ........
Hier begint mijn ''klacht'' dus.
Moderators zijn er dus voor om users die zich misdragen er op te wijzen zich normaal te gedragen. Met racistische verwensingen jegens de gekleurde medemens zou je toch kunnen verwachten op een ban van een paar dagen. Maar nee hoor! veel Mods doen gewoon lekker mee met de meute en doen net of ze niks ergs hebben gelezen. Zo heb je ook Mods die anti-negers en Marokkanen topics openen.
Het is niet alleen het langskijken van racistische topics maar ook de verdeeldheid tussen verschillende topics. Zo werd er een paar maanden geleden 2 topics geopend genaamd:
*Het nut van negers
*Het nut van Joden
Maar één van deze topics werd gesloten en ik keek niet vreemd op dat dit het jodentopic was. Waarom word er onderscheid gemaakt tussen deze twee groepen? Waarom werden ze niet óf allebei opengelaten óf gewoon dichtgegooid.
Ook vaak hoor ik dat users worden geband om rare redenen. Zo heeft een user een ban gekregen omdat hij ''NSB’er'' zei. Terwijl hij vaak genoeg 'niggerlover' werd genoemd. Waarom krijgt hij wel een ban en de andere user niet? Wat is er met sommige Mods aan de hand dat ze hun werk niet goed doen?
Ik zou graag als het kan een antwoord willen krijgen van enkele Mods (vat het niet persoonlijk op, dit hoeft niet jij te zijn) waarom er soms zo onrechtvaardig word gedaan. En waarom rasistische fok!kers gewoon hun gang kunnen gaan. Of zijn jullie één en al wilders aanhangers …
In iedergeval ik wacht op antwoord …
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O