Tis een stickerquote:Op maandag 3 mei 2010 01:27 schreef nattermann het volgende:
Linksonder ligt een foto van een lief klein woelmuisje
3 minuten per dag, 7 dagen in de week ->21 minuten per week. In 21 minuten pwn ik iemand kapot op de ps3quote:Op maandag 3 mei 2010 01:31 schreef Rijstkoker het volgende:
Ook niet eens een minuutje over om naar de toilet te lopen? You got issues man.
Een paardensticker, ik dacht destijds toen ik klein was dat die houten pluggen er helemaal ingeslagen moesten worden. Dat deed ik dus en vervolgens zat die plug door het bureaubladquote:
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectarquote:Op maandag 3 mei 2010 01:43 schreef Drinky het volgende:
biefstuk heb nog die pics met fap op je broek ik wil fappen maar kan geen fapmateriaal vinden bedankt
Dankjewelquote:Op maandag 3 mei 2010 01:51 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Hier trouwens de pics van het glas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt een stank vanaf, het zou aids kunnen zijn.
Gewoon puur drinken. Is ook nog eens heel gezond voor je.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb trouwens altijd begrepen dat je plas prima kan drinken... Dus dat is anders ook nog een optie (gemixt met bacardi razz?) ipv weggooien want dat is ook weer zo zonde
Je hebt zeker al vaak getrokken vandaag want dat is wel weinig zegquote:Op maandag 3 mei 2010 01:58 schreef Biefstuk het volgende:
Vlak voordat ik een nieuw flesje had gevuld was ik even bezig met het betere trekwerk. Wat te zien valt
[ afbeelding ]
Dat is het residu wat overblijft wanneer ik niet meer genoeg voorwaartse kracht kan producerenquote:Op maandag 3 mei 2010 01:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je hebt zeker al vaak getrokken vandaag want dat is wel weinig zeg
quote:Op maandag 3 mei 2010 01:58 schreef Biefstuk het volgende:
Vlak voordat ik een nieuw flesje had gevuld was ik even bezig met het betere trekwerk. Wat te zien valt
[ afbeelding ]
Hoe langer je fapt, des te meer druk je opbouwt. Ik fap meestal een halfuur tot 50 minuten. Als ik dan spuit schiet het best hoog, vaak op mijn tafel, soms in mijn navel en af en toe op m'n t-shirt(wel irritant). Als je snel klaarkomt stroomt het er een beetje uit zoals lava uit een vulkaanquote:Op maandag 3 mei 2010 02:01 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dat is het residu wat overblijft wanneer ik niet meer genoeg voorwaartse kracht kan produceren
Mijn vriendin pakte vorige keer een melkpak van m'n bureau. Vlak voordat ze dat ding aan haar mond zette bedacht ze zich want ze weet van mijn bezigheden. Maar het scheelde niet veel al zegt ze zelfquote:Op maandag 3 mei 2010 02:10 schreef SamStar het volgende:
vergis je je ook wel eens met een pak? dat je schaamteloos gewoon een bek vol pis hebt ipv ijsthee oid
Pics van je vriendin?quote:Op maandag 3 mei 2010 02:11 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Mijn vriendin pakte vorige keer een melkpak van m'n bureau. Vlak voordat ze dat ding aan haar mond zette bedacht ze zich want ze weet van mijn bezigheden. Maar het scheelde niet veel al zegt ze zelf
Gast daar ga je toch niet meer van drinken of welquote:Op maandag 3 mei 2010 01:48 schreef Biefstuk het volgende:
Melkpak staat er al 2 weken, heb het even in een glas gegoten. Er slaat een ranzige witte substantie neer op de bodem
Nee, waarom dit topicquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:50 schreef Biefstuk het volgende:
Zelfs wanneer de dakpannen vochtig zijn zie je een verschil
Dakpannen onder m'n raam:
[ afbeelding ]
Dakpannen ernaast:
[ afbeelding ]
Even wachtenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:56 schreef Nero22 het volgende:
En hoe ziet dat eruit voor de achterburen? Kun je daar ook een foto van maken?
Oh mijn god zeg, als ik bij jou woonde zou ik mij diep schamenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:02 schreef Biefstuk het volgende:
Moet je nagaan wanneer de dakpannen droog zijn
[ afbeelding ]
Ik zou het gebotteld en wel verkopen als algenverdelgerquote:Op maandag 3 mei 2010 10:50 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Dakpannen ernaast:
[ afbeelding ]
Je hoeft jezelf niet in beeld te brengen. Alleen dat je zo'n pak leeg gooit op je dak is genoegquote:Op maandag 3 mei 2010 11:17 schreef Biefstuk het volgende:
Geen youtube filmpje, mocht je achter bij mij wonen weet je gelijk wie de viezerik is
Dat dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet in beeld te brengen. Alleen dat je zo'n pak leeg gooit op je dak is genoeg
Ik ook wel ja.quote:
quote:
incluis vruchtvleesquote:Op maandag 3 mei 2010 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
Ja lach maar, maar als het 2012 is dan heeft Biefstuk nog wel mooi een voorraadje om op te drinken terwijl jullie zullen smeken om een paar druppels van zijn urine.
Wat een held!
Broek inmiddels weggegooid, vond hem niet meer zo mooiquote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Biefstuk topic, zijn de vlekken al uit je broek?
quote:
Waarom niet naar Afrika opgestuurd?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Broek inmiddels weggegooid, vond hem niet meer zo mooi
Mijn ma zei altijd wanneer ik eten weggooide: "Die kindertjes in Afrika zouden daar een moord voor doen". Sindsdien stuur ik altijd kliekjes in een envelop naar Afrika.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 01:25 schreef Biefstuk het volgende:
Jullie kennen het vast wel. Zit je lekker te fokken of te gamen en dan moet je lichaam wat vocht kwijt. Nu raak ik al een paar centiliter per uur kwijt in de vorm van liefdesnectar maar ik heb het over de gele variant.
Daar heb ik dus geen zin in wat resulteert in dit:
[ afbeelding ]
Om het vervolgens leeg te gooien uit mijn raam. 2 flesjes per dag keer aantal het maanden dat ik dit doe resulteerde in brandschone dakpannen. Helaas is het te donker om er nu een foto van te maken![]()
Pic komt morgenochtend dus volg m'n pic.
Komt denk ik door de ultieme combinatie van zuivel met urine. Door de perfecte balans te vinden tussen zout en melkzuren creëer je een oplossing wat beter werkt dan cilit bangquote:Op maandag 3 mei 2010 13:25 schreef Drinky het volgende:
Dit werkt beter dan cilit bang, het is dat ik geen dak heb anders had ik het zo van je gekocht
Gefeliciteerd je hebt net ontdekt dat je kleurenblind bentquote:Op maandag 3 mei 2010 16:18 schreef honda1990 het volgende:
Het meest schokkende van dit topic vind ik wel dat ts internetbankierd met een rabobank pas in een abn amro reader
Het is gewoon een abn pasjequote:Op maandag 3 mei 2010 16:18 schreef honda1990 het volgende:
Het meest schokkende van dit topic vind ik wel dat ts internetbankierd met een rabobank pas in een abn amro reader
u is 1 faalhaasquote:Op maandag 3 mei 2010 16:18 schreef honda1990 het volgende:
en dan zo vanquote:Op maandag 3 mei 2010 18:25 schreef Stekelbees het volgende:
Eerst lees je de TT zo van:![]()
Dan lees je de OP heb je zoiets van![]()
![]()
Daarna besef je pas waar het eigenlijk over gaat zo van:![]()
![]()
![]()
Vervolgens lees je de reacties heb je zoiets van: :
Gatverdamme, ransaapquote:Op maandag 3 mei 2010 10:50 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Dakpannen ernaast:
[ afbeelding ]
Als TS dat doet, blijven de dakpannen niet zo mooi schoon.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:52 schreef Shadowlyse het volgende:
Als je echt een baas bent til je het hele gebeuren naar een hoger plan. Schijt voortaan ook uit je raam en zet het op de interwebs
Nou stoer hoor, je bent een echte vent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:11 schreef De_Groentenboer het volgende:
Maar ik heb wel een keer een fles met pis in een brievenbus leeggegoten, dat wel.
En niet meer doen hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:13 schreef De_Groentenboer het volgende:
Technisch gezien niet, ik was toendertijd 14.
Maar nu mag ik, met alle trots van dien, toch wel dat label dragen, ja.
Urine is in eerste instantie steriel dus hij zal niet mogen zeurenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef Cassius het volgende:
Doet Rob Geus dit seizoen ook weer aan huisbezoeken?
Hij heeft gewoon een steekje los.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME![]()
Gatverdammequote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
3 ondergescheten wc's door een fokker voor je topic [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
3 ondergescheten wc's door een fokker voor je topic [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Want, je raam wil niet open?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef Biefstuk het volgende:
Als je trouwens naar de foto van m'n dak kijkt
[ afbeelding ]
Zie je precies waar de hendels zitten van de raam, daar kan ik natuurlijk de flesjes niet over gieten
En dat maar voor ¤ 6,50quote:Als de wc te ver weg is, brengt de urinefles snel de gewenste opluchting. Plaats deze in de buurt van uw bed of neem deze b.v. mee op vakantie of in de auto, zodat u nooit in de problemen komt! Met goed afdichtende sluiting en schaalverdeling tot 800 ml. Ook ideaal voor bedlegerigen of gehandicapten.
Materiaal: kunststof
Uitvoering: voor dames
in div. uitvoeringen
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:07 schreef aapinator het volgende:
Vanaf nu zijn dakpakken onder haar raam het eerste wat ik bij een potentiele meid controleer.
Daar word ik niet vrolijk vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het moet wel stealth gebeuren, dus raam op een klein kier. Als de achterburen me uit het raam zien hangen en ik ga vervolgens een flesje met een gele vloeistof leeg gieten is het wel heel obviousquote:
Eigenlijk moet je het met een slangetje aanzuigenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:18 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Het moet wel stealth gebeuren, dus raam op een klein kier. Als de achterburen me uit het raam zien hangen en ik ga vervolgens een flesje met een gele vloeistof leeg gieten is het wel heel obvious
Welk topic?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |