Mensen gaan echt niet vier dagen thuiszittenquote:Op zondag 20 december 2009 16:38 schreef vindmedanniet het volgende:
Er is wat sneeuw, en heel Nederland ligt plat.
Halve ov ligt op zijn gat. Personeel komt niet bij het werk, en klanten komen niet bij de winkel.
Als het nu een weekje blijft door sneeuwen (zoals vandaag), ligt Nederland dus gewoon plat, en heeft de detailhandel een megaverlies?
Dit is toch niet de eerste keer dat er wat sneeuw valt in Nederland?
Maar het is wel lang geleden dat er zoveel sneeuw viel, met het vooruitzicht dat dit meerdere dagen achter elkaar gaat gebeuren. Zelfs een 50+er als ik heeft niet echt veel herinneringen aan een week lang forse sneeuwbuien.quote:Op zondag 20 december 2009 16:38 schreef vindmedanniet het volgende:
Dit is toch niet de eerste keer dat er wat sneeuw valt in Nederland?
Naar de kroeg ga je niet met de auto, dus maakt niet veel uitquote:Op zondag 20 december 2009 16:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Wel weer gek dat de kroegen wél vol zitten.
Ja, ik moet morgen gewoon pakketten bezorgen van de TNTquote:Op zondag 20 december 2009 16:39 schreef Q.E.D. het volgende:
Kan TNT (bol.com) eigenlijk nog bezorgen?
licht er aan als die kroeg verder is dan 3 straten ga ik toch echt met de auto.quote:Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Naar de kroeg ga je niet met de auto, dus maakt niet veel uit
En dan drink je cola?quote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
licht er aan als die kroeg verder is dan 3 straten ga ik toch echt met de auto.
komt omdat de koopzondag op Donderdagavond een paar dagen te vroeg wasquote:Op zondag 20 december 2009 16:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Afgelopen donderdagavond was de koopzondag in Groningen ook al afgelast.
Okquote:Op zondag 20 december 2009 16:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, ik moet morgen gewoon pakketten bezorgen van de TNT
We werken zelfs morgen een dag extra, normaal worden er vrijwel geen pakketten op maandag geleverd.
Ik ben er niet helemaal bij vandaag.quote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt omdat de koopzondag op Donderdagavond een paar dagen te vroeg was
De detailhandel is vandaag echt niet blij hoor, stond ook al een bericht op de FP. Dit was al geen goed jaar en deze dagen voor kerst zijn toch wel heel belangrijk (de omzetten die gehaald worden zijn over het algemeen gigantisch) en nu was het zaterdag al minder door het slechte weer en vandaag weer een domper voor een hoop zaken. Nu maar hopen dat dat komende dagen nog goed gemaakt kan wordenquote:Op zondag 20 december 2009 16:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Gelul. Het ligt nu plat omdat het zondag is, personeel geeft sneller op aangezien publiek ook niet komt.
Normaal wordt er gewoon gestrooid en dus gereden, geen enkel probleem. Hooguit wat meer mensen die thuis gaan werken.
Denk niet mijn baas het leuk had gevonden om een paar ton omzet mis te lopenquote:Op zondag 20 december 2009 17:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat komt morgen allemaal goed, de mensen hebben de spullen toch nodig. Ik denk zelfs dat je vandaag dicht had kunnen blijven, en nog net zoveel gedraaid zou hebben als voorgaande jaren.
Prachtig weer om jezelf eens lekker vol te laten lopenquote:Op zondag 20 december 2009 16:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Afgelopen donderdagavond was de koopzondag in Groningen ook al afgelast.
Er was eigenlijk ook niemand meer aan het shoppen, dus wel terecht. Wel weer gek dat de kroegen wél vol zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |