abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:45:04 #101
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76320737
Niks gezien, dank God dank God. Dat obligate gehuil van de VARA om "hun" oliebollencabaretier in een grootse traditie te plaatsen... wat een afgang. Iedere puddingzender heeft tegenwoordig zijn eigen grappenmaker in dienst en voor allemaal wordt even hard reclame gemaakt. Geef mijn portie aan de buren.

Wij zaten aan tafel en deden spelletjes. Heel veel gelachen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:48:17 #102
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_76320813
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:02 schreef Stefan het volgende:
Ik vind Youp dus helemaal niet om te lachen.
Tja dat kan natuurlijk, sbs6 kun je meer waarderen? Naast dat jouw bewustzijn/gedachtegoed misschien wat buiten 'zijn wereld' is komt Youp ook veel 'natuurlijker' over op het podium. Hoe denk je daarover?
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_76320844
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:45 schreef Ringo het volgende:

Wij zaten aan tafel en deden spelletjes. Heel veel gelachen.
Wij gaan altijd met een grote groep uit eten met oud en nieuw en nemen de diverse programma's op, om ze vaak na een klein stukje gezien te hebben alweer te wissen.
Als er 1 slechte tv avond in het jaar is, dan is dat wel oudejaarsavond.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:54:34 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76320978
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:42 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik denk dat, omdat het aanbod zo gigantisch is en mensen dus veel meer gevormd worden in de ontwikkeling van hun smaak, dat de lat voor kwaliteit steeds hoger wordt gelegd. Het wordt ook steeds moeilijker om mensen te vermaken heb ik het idee. Zie nog maar eens origineel te zijn nu je niet alleen nationaal, maar ook internationaal moet kunnen concurreren. Ik zou niet meteen durven stellen dat het een keerzijde is van de individualisering, maar misschien is het een tikkeltje te conservatief om te willen dat 'die oude tijd' weer terug komt? Over tien jaar zit iedereen achter de TV/PC met het gezin te kijken naar een conference van eigen keuze denk ik.
Ik denk ook dat het daar heen gaat maar de keerzijde is dat het 'gespreksonderwerp' weg valt en mensen alleen maar worden bediend met datgene wat ze al kennen of willen zien/horen. Automatisch gaan dan ook de eisen omhoog, mensen hebben een bepaald vastomlijnd en helderder verwachtingspatroon.
Of de kwaliteit vooruit gaat... ik denk het wel, maar dat is ook logisch met de ontwikkeling van de techniek en kunde. Aan de andere kant moet je je ogen niet sluiten voor de wagonladingen amerikaanse rommel die deze kant op komt. Ivo Niehe heeft ooit gezegd dat hij vroeger veel makkelijker amerikaanse sterren en politici kon krijgen omdat ze op keken naar de europese televisie die veel minder gehaast en veel minder in een strak jasje/format zat.
quote:
Tevens moet je geen parels voor de zwijnen gooien . Als mensen Kan of Sonneveld niet kennen, of vergeten zijn, dan is dat hun verlies.
Nee maar het gekke is dus dat er vroeger 8 miljoen mensen naar keken. Met 13 of 14 miljoen nederlanders. En het had ontzettend hoge waarderingen (ratings in een verschrikkelijk anglicisme) . Erg vreemd.
quote:
Ik ken mensen die boeken lezen voor nerds vinden, daarvoor geldt hetzelfde principe.
Je kent toch ook wel de verhalen over dat mensen 'ontlezen'?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:55:24 #105
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76320993
ach allemaal leuk en aardig die discussie over tijdsgeest, als een van de doorgewinterde cabaretiers (freek de jonge, herman finkers, youp van het hek hell misschien zelfs bridgette kaandorp) de oudejaarsconference doet kijken er zo weer 3-4 miljoen mensen. Freek was gisteravond ook weer lekker.

Mensen willen vermaakt worden, samen lekker genieten met de familie voor de buis. Dan zijn "Ik hou van holland" en "Guido Weijers" toegankelijker dan het zware en betweterige toontje van een onzekere jan jaap.

De laatste jaren is het zo karig bij de publieke dat "slechte" alternatieven als Guido Weijers de kans hebben en deel van de markt te pakken.

[pogmode]Gelukkig ben ik zelf de laatste jaren in het buitenland geweest met nieuwjaar.[/pogmode] Want voor mij persoonlijk is Nieuwjaar in Nederland gezellig met vrienden en familie voor de buis met de oudejaarsconference. Helaas is deze optie er niet meer. Lebbis is voor mij de enige hoop voor de toekomst om de top3 te gaan op volgen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:04:30 #106
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_76321338
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Ad_rem op 02-01-2010 13:04:41 ]
pi_76321399
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:42 schreef Steeven het volgende:

Tevens moet je geen parels voor de zwijnen gooien . Als mensen Kan of Sonneveld niet kennen, of vergeten zijn, dan is dat hun verlies.
Wat een onzin is dit zeg, Wim Kan zijn laatste oudejaarsconference was in 1982 en dat werd een debacle, mede door de hersenbloeding die hij in dat jaar opgelopen had.
Daarbij had Wim Kan ook niet ieder jaar een ouderjaarsconference, diverse shows werden geeneens uitgezonden.
Om over Wim Sonneveld maar niet te praten, die overleed in 1974.

Wim Kan was 28 jaar geleden, en Wim Sonneveld was zelfs 36 jaar geleden, dat is 1 tot 2 generaties verschil.
De meeste fok bezoekers zullen die namen alleen kennen uit de geschiedenis boeken of van eventuele herhalingen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:07:26 #108
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_76321433
Is Freek nog ergens terug te zien? Gisteravond uitgezonden?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:08:37 #109
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76321470
Alsof het nu nog iemand boeit, al die grappen rondom de "actualiteit" van dertig jaar geleden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_76321565
Mja, wel een beetje jammer zoals het nu gaat. Vroeger keek (zo ongeveer) iedereen naar de oudejaarsconference. Dat was leuk en gezellig. Dan zaten er ook een paar ministers in de zaal. Natuurlijk moesten er ook grapjes over die ministers gemaakt worden en dacht je 'oei, oei, zou de minister daar zelf wel om kunnen lachen?' Maar gelukkig, dan kwam er een close-up van de schuddebuikende minister - wat een leuke man eigenlijk toch. Een paar dagen later kwam je weer op school en als je dan bij alles riep 'dat zullen we nog wel eens zien!' moesten je vriendjes lachen, want die herinnerden zich ook allemaal die grap van Freek. Als je nu iets roept uit de conference van JJ, zal de ander je aankijken of hij water ziet branden. Waar hééft ie het over?
pi_76322095
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat een onzin is dit zeg, Wim Kan zijn laatste oudejaarsconference was in 1982 en dat werd een debacle, mede door de hersenbloeding die hij in dat jaar opgelopen had.
Daarbij had Wim Kan ook niet ieder jaar een ouderjaarsconference, diverse shows werden geeneens uitgezonden.
Om over Wim Sonneveld maar niet te praten, die overleed in 1974.

Wim Kan was 28 jaar geleden, en Wim Sonneveld was zelfs 36 jaar geleden, dat is 1 tot 2 generaties verschil.
De meeste fok bezoekers zullen die namen alleen kennen uit de geschiedenis boeken of van eventuele herhalingen.
Dus als het oud is, is het niet leuk meer. Dat wist ik niet . Wat een kul zeg.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_76322444
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:29 schreef Steeven het volgende:

[..]

Je kan wel zien dat jij nog niet zo oud bent, maar vraag het anders aan je vriendin.
Ik zeg nergens dat als het oud is niet meer leuk is.
Ik zeg alleen dat de meeste fokkers er nog nooit van gehoord hebben, jij hebt het waarschijnlijk ook van je vriendin gehoord, omdat die het wel bewust heeft meegemaakt en jij hooguit in de luiers zat toen Wim Kan overleed.
Dus is het een beetje onzin van jou om anderen te vertellen wat ze gemist hebben als je het zelf niet bewust heeft meegemaakt.
En Natuurlijk was Wim Kan erg leuk, maar dat was ook in die tijdgeest, in deze tijdsgeest zou hij waarschijnlijk ook veel minder aanhangers hebben.
In die tijd speelde de politiek nu eenmaal een veel grotere rol in de samenleving dan nu, toen kwamen de partijen nog in de straat om zieltjes te werven, iets wat ze al jaren niet meer doen, dus kom niet aan met ouderwets gelul terwijl je geeneens weet waar je het over hebt droplul.
pi_76323032
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:39 schreef klipper het volgende:

[..]

Je kan wel zien dat jij nog niet zo oud bent, maar vraag het anders aan je vriendin.
Ik zeg nergens dat als het oud is niet meer leuk is.
Ik zeg alleen dat de meeste fokkers er nog nooit van gehoord hebben, jij hebt het waarschijnlijk ook van je vriendin gehoord, omdat die het wel bewust heeft meegemaakt en jij hooguit in de luiers zat toen Wim Kan overleed.
Dus is het een beetje onzin van jou om anderen te vertellen wat ze gemist hebben als je het zelf niet bewust heeft meegemaakt.
En Natuurlijk was Wim Kan erg leuk, maar dat was ook in die tijdgeest, in deze tijdsgeest zou hij waarschijnlijk ook veel minder aanhangers hebben.
In die tijd speelde de politiek nu eenmaal een veel grotere rol in de samenleving dan nu, toen kwamen de partijen nog in de straat om zieltjes te werven, iets wat ze al jaren niet meer doen, dus kom niet aan met ouderwets gelul terwijl je geeneens weet waar je het over hebt droplul.
!

Ooit gehoord van interpunctie en spelling. Misschien ben je wat ouder, maar ook een stuk dommer zo te zien. En haal dat zand eens uit je vagina.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_76323138
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:57 schreef Steeven het volgende:

[..]

!

Ooit gehoord van interpunctie en spelling. Misschien ben je wat ouder, maar ook een stuk dommer zo te zien. En haal dat zand eens uit je vagina.

Moest je daar zolang over nadenken, en dat terwijl je het nog wel op een oude fiets geleerd hebt.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:01:22 #115
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_76323152
quote:

[..]

Is wel zo. Dat soort conferences waren vroeger veel burgerlijker van aard en daarnaast zijn grappen over de actualiteit van toen nu niet meer actueel (goh), hetgeen het geheel minder grappig maakt.

Lijkt me geen lastige denkstap.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_76323172
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Is wel zo. Dat soort conferences waren vroeger veel burgerlijker van aard en daarnaast zijn grappen over de actualiteit van toen nu niet meer actueel (goh), hetgeen het geheel minder grappig maakt.

Joh, als ik Youp kijk van 1995, dan is het ook niet meer actueel, maar wel grappig. Is allemaal een kwestie van smaak. Ik kan het wel waarderen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:28:13 #117
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76323858
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er worden uiteraard actuele gebeurtenissen besproken maar zoals ik al in een ander topic zei werd er toen met wat meer distantie naar de waan van de dag gekeken. Vaak waren er wat overkoepelende thema's en dienden de actuele gebeurtenissen slechts als decoratie of voorbeeld. Daardoor blijft de uiteindelijk show na 10, 20 of 30 jaar nog steeds leuk om te bekijken. Tegelijkertijd zou zoiets nu moeilijker gemaakt kunnen worden in een tijdperk waar de nieuwscirculatie veel hoger ligt en de mens 'zijn eigen nieuws zelf samenstelt'.

Wat bedoel je met 'burgerlijker'? Ik zie dat niet zo want zoals degene die Steeven loopt uit te schelden al zegt was de betrokkenheid van iedereen met alles wat er gebeurde in de maatschappij een stuk groter.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76324120
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:00 schreef klipper het volgende:

[..]

Moest je daar zolang over nadenken, en dat terwijl je het nog wel op een oude fiets geleerd hebt.
[ afbeelding ]
Oh leuk een flamewar . Ga jij lekker aan CV's sleutelen .
pi_76324529
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:03 schreef Stefan het volgende:
Hij is uiteraard adrem, toch vond ik Thomas Acda en MM Huijbrechts beter voor DWHN
DWHN vind ik al jaren een ingezakt zooitje door (de moralistische) Raoul Heertje en Jan Jaap van der Wal (opmerkelijk genoeg was het nog steeds het beste programma om naar te kijken op de Nederlandse tv). Die hadden ze allang moeten vervangen, misschien bestond DWHN dan nog.
pi_76324547
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 02:32 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Ja, ik merk ook wel wanneer het is ingestudeerd zoals "je hoort er niet meer bij", en zulke dingen vind ik ook een stuk minder. Maar tijdens het "gewone" praten vind ik hem altijd wel vermakelijk op zich.
Precies, bij Pauw en Witteman was Jan Jaap goed op dreef. Dat was echt niet allemaal ingestudeerd.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:51:11 #121
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76328397
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:00:55 #122
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76328704
quote:

[..]

Dus als het oud is, is het niet leuk meer.
Nee, de sketches van Sonneveld en Hermans zijn nog leuk maar Wim Kan is echt niet meer leuk, de repo van Han Peekel nieuwjaarsnacht na de hh van Jan Jaap was boeiend maar helaas liet Peekel niks zien vam 1982.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:02:12 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76328765
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef pberends het volgende:

, misschien bestond DWHN dan nog.
DWHH is n iet gecanceld omdat er niemand keek, 1 miljoen +, maar omdat de Tros moet inleveren voor Powned en Wakker Nederland, en ze houden liever de Palingsoap.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_76331543
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10297
quote:
Armoede.

HERMAN BENSCHOP - 01 JANUARI 2010

Sinds Wim Kan in de jaren ’60 van de vorige eeuw politiek en actualiteiten op de hak nam is de Oudejaarsconference een begrip in Nederland.

Net als vorig jaar mocht namens de publieke omroep Jan Jaap van der Wal de honneurs waarnemen. Het werd een enorme teleurstelling.

Onder de misleidende titel ‘Keihard lachen met oliebollen’ bracht van der Wal een weinig geïnspireerde en al even weinig originele voordracht waarop het woord ‘conference’ eigenlijk helemaal niet van toepassing was.

Jan Jaap van der Wal is de wat zielige, want mismaakte jongen die op verjaardagen zo leuk uit de hoek kan komen. Zo is hij in Dit Was Het Nieuws de niet onaardige bijzit van Raoul Heertje: in een setting waarin hij kan reageren op anderen kan hij aardig ad rem en gevat zijn.

Maar Jan Jaap mist ten enenmale de persoonlijkheid en originaliteit om een avondvullend programma te maken, of zelfs maar een uur op televisie te vullen. Hij blijkt dan te beschikken over de humor van een omgevallen Zündapp, om maar in zijn eigen terminologie te blijven.

Waar Jan Jaap daarentegen in overvloed over beschikt is morele superioriteit. De kijker werd tot vervelens toe geconfronteerd met de hoogverheven denkbeelden van deze Freek-de-Jonge-wannabe waarbij uiteraard de critici van de multiculturele samenleving het moesten ontgelden. Ook de obligate verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog mocht niet ontbreken.

Maar omdat dit alles werd gebracht in een fantasieloze en tempo loze voordracht leidde het slechts tot gene, ook door het gebrek aan respons van het aanwezige publiek. Een avondlang kijken naar een opgestoken vinger is voor niemand een pretje.

Een en ander in een decor van kunstgras en met hulpmiddelen als één fles champagne die de toehoorders met elkaar moesten delen. Dit alles onbedoeld als treffende illustratie van de schrijnende (ideeën)armoede van van der Wal en zijn broodheer, de VARA.

Tegelijkertijd kon de handige zapper op de andere netten kijken naar een Guido Weyers in topvorm en naar de Amerikaanse stand up comedian Lewis Clark. Ik moet niets hebben van de politieke ideeën van Clark en zijn verheerlijking van Obama, maar één ding moet je Clark nageven: zijn verontwaardiging is ECHT.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:52:27 #125
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_76332489
quote:
Net als vorig jaar
quote:
Tegelijkertijd kon de handige zapper op de andere netten kijken naar een Guido Weyers in topvorm...
pi_76335516
De review is inderdaad niet echt geloofwaardig, hoewel bijzonder waar.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:10:59 #127
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76335622
Vrije Volk is een extreem-rechts weblogje.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76336459
Ik moest bij die invalideparkeerplaats"grap" wel denken aan dat domme blondje dat dit voorjaar (of eerder?) bij DWHN ook een keer los ging over die parkeerplaatsen. Triest om matige grappen van gasten uit DWHN te moeten herhalen in je oudejaarsconference.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_76337941
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:33 schreef Loohcs het volgende:
Ik moest bij die invalideparkeerplaats"grap" wel denken aan dat domme blondje dat dit voorjaar (of eerder?) bij DWHN ook een keer los ging over die parkeerplaatsen. Triest om matige grappen van gasten uit DWHN te moeten herhalen in je oudejaarsconference.
Stacey Rookhuizen . En ze meende het nog ook.
pi_76344816
Twee jaar geleden heb ik naar JJW gekeken en het na een half uur afgezet omdat ik steeds in slaap viel. Nu nog maar eens geprobeerd en ik vond het echt leuk. Niet over de grond liggen rollen van het lachen, maar wel zeer vermakelijk.
pi_76348740
Ik vond het best een vermakelijk programma wat hij heeft neergezet. Echter wel met hier en daar een gejatte grap.

"De Top 2% van Nederland, links tuig, intellectuelen, die naar het theater gaan" Lebbis - Welcome to Paradise.
"Ik doe altijd aardig tegen het minder mooie meisje, zodat het mooie meisje denkt, das echt een leuke vent" Theo Maassen - Funktioneel Naakt.

Ja ik heb weinig hobby's.
pi_76355709
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:22 schreef pberends het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10297
Tegelijkertijd kon de handige zapper op de andere netten kijken naar een Guido Weyers in topvorm en naar de Amerikaanse stand up comedian Lewis Clark. Ik moet niets hebben van de politieke ideeën van Clark en zijn verheerlijking van Obama, maar één ding moet je Clark nageven: zijn verontwaardiging is ECHT.
Black. De man heet Lewis Black. Niet Lewis Clark. Of hij bedoelt de ontdekkingsreizigers Lewis en Clark, maar dan zou het citaat weer nergens op slaan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 3 januari 2010 @ 15:56:54 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76361342
Ik kijk nu de hh en ik vind het drie keer niks. Die gozer doet gemaakt grappig.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 januari 2010 @ 16:08:11 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76361797
Wat was dat over Stacey Rookhuizen en invalideparkeerplaatsen? Vertel even? Elke reden om een nog grotere hekel aan dat mokkel te krijgen is welkom.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76361889
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk nu de hh en ik vind het drie keer niks. Die gozer doet gemaakt grappig.
Eens. Ik heb welgeteld al één keer gegrinnikt.
pi_76362099
Nou, ik ben afgehaakt hoor, dramatisch.
sig verwijderd door FA
pi_76362475
Ik kap er ook mee. Waardeloos.
  zondag 3 januari 2010 @ 22:18:50 #138
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_76379056
Ik heb vorig jaar de try out van lachen met oliebollen in Hengelo al gezien, maar toen was het al drama.
Nooit meer gaan we naar die slaapverwekkende Jan Jaap, blijkbaar waren we niet het enigste, tijdens de voorstelling stonden er gewoon mensen op om naar de wc te gaan, en na afloop volgde een matig applaus.
Hij was ook snel vertrokken en ook niet meer gezien in het theatercafe, zoals de meesten in Hengelo doen.
Nee nooit meer Jan Jaap..
  maandag 4 januari 2010 @ 14:49:01 #139
154880 Bolter
Awesomeness
pi_76398904
Mja, dat publiek ook.. Zo nu en dan poogde iemand een applausje los te krijgen maar dat lukte niet. Zo'n stille zaal waarin één iemand 3x klapt klinkt zo gaar.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_76406680

Die waardering op Uitzendinggemist ook .
pi_76406767
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:08 schreef Vivi het volgende:
Wat was dat over Stacey Rookhuizen en invalideparkeerplaatsen? Vertel even? Elke reden om een nog grotere hekel aan dat mokkel te krijgen is welkom.
Hahaha, dat was echt geweldig bij DWHN.

Stacey Rookhuizen deed extreem verontwaardigd over gehandicapten die een eigen parkeerplaats hadden bij de Albert Heijn. Dat vond ze echt niet kunnen etc.

Ze zei het ook niet voor de grap, maar ze meende het ook nog echt, wat tot enige hilariteit leidde. Plus dat ze daardoor nog dommer dan dom overkwam.

Er is echter helaas geen Youtube-filmpje beschikbaar. Haar hele optreden bevestigde gewoon het beeld van een dom blondje. Wat een vreselijk mens is het toch ook.
pi_76407595
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:10 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Die waardering op Uitzendinggemist ook .
Eigenlijk vind ik die waardering nog vrij hoog gezien Jan Jaap's "niveau". De redactie van Uitzendinggemist zal wel ingegrepen hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door DrWolffenstein op 04-01-2010 18:46:42 ]
pi_76407986
DWHN met Stacey. Parkeerplaats-stukje begint na 29 min.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')