Stacey Rookhuizenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:33 schreef Loohcs het volgende:
Ik moest bij die invalideparkeerplaats"grap" wel denken aan dat domme blondje dat dit voorjaar (of eerder?) bij DWHN ook een keer los ging over die parkeerplaatsen. Triest om matige grappen van gasten uit DWHN te moeten herhalen in je oudejaarsconference.
Black. De man heet Lewis Black. Niet Lewis Clark. Of hij bedoelt de ontdekkingsreizigers Lewis en Clark, maar dan zou het citaat weer nergens op slaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:22 schreef pberends het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10297
Tegelijkertijd kon de handige zapper op de andere netten kijken naar een Guido Weyers in topvorm en naar de Amerikaanse stand up comedian Lewis Clark. Ik moet niets hebben van de politieke ideeën van Clark en zijn verheerlijking van Obama, maar één ding moet je Clark nageven: zijn verontwaardiging is ECHT.
Eens. Ik heb welgeteld al één keer gegrinnikt.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk nu de hh en ik vind het drie keer niks. Die gozer doet gemaakt grappig.
Hahaha, dat was echt geweldig bij DWHN.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:08 schreef Vivi het volgende:
Wat was dat over Stacey Rookhuizen en invalideparkeerplaatsen? Vertel even? Elke reden om een nog grotere hekel aan dat mokkel te krijgen is welkom.
Eigenlijk vind ik die waardering nog vrij hoog gezien Jan Jaap's "niveau". De redactie van Uitzendinggemist zal wel ingegrepen hebben.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:10 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die waardering op Uitzendinggemist ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |