Zulke dingen moet je ook altijd op gaan halen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:01 schreef dag1234 het volgende:
heey iedereen,
ik heb een vraagje ik had maandag een laptop gekocht via marktplaats heb er 500 voor betaald.
de man leek aardig enz hij gaf netjes zijn adress huis telefoon zijn naam zijn mobiele nummer.
ik had ton het geld overgemaakt en zodra het geld erop zou staan zou hij het meteen opsturen.
dinsdag stond het gelld op zijn rekening![]()
maar sinds woensdag probeer hem te bellen niemand neemt ook ook op zijn mobiel.
ik ben 15 jaar dus best wel veel geld voor me en heb er 1 jaar zitten sparen![]()
![]()
ik koop heel veel dingen via marktplaats en laat ze daan versturen gaat altijd goed dus wat kan ik nu het best doen![]()
![]()
![]()
![]()
alsjeblieft siruese reactie man ik ben er kapot van
aangifte doen bij de politie meschien???![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:05 schreef dag1234 het volgende:
ik zweer het op mijn dood dat dit geen grapje is hier is zijn huis nummer maar hij neemt niet op 0468507746
Je kan in ieder geval beter op gaan letten op school....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:04 schreef dag1234 het volgende:
hou je bek man op onz kreeg ik geen siruese reacties en dit is general chat dus hopen dat ik siruese reactie krijg
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:05 schreef dag1234 het volgende:
ik zweer het op mijn dood dat dit geen grapje is hier is zijn huis nummer maar hij neemt niet op 0468507746
niet zo grappigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is mijn nummer dude
Google dat nummer eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:05 schreef dag1234 het volgende:
Cursus Nederlands volgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:01 schreef dag1234 het volgende:
heey iedereen,
ik heb een vraagje ik had maandag een laptop gekocht via marktplaats heb er 500 voor betaald.
de man leek aardig enz hij gaf netjes zijn adress huis telefoon zijn naam zijn mobiele nummer.
ik had ton het geld overgemaakt en zodra het geld erop zou staan zou hij het meteen opsturen.
dinsdag stond het gelld op zijn rekening![]()
maar sinds woensdag probeer hem te bellen niemand neemt ook ook op zijn mobiel.
ik ben 15 jaar dus best wel veel geld voor me en heb er 1 jaar zitten sparen![]()
![]()
ik koop heel veel dingen via marktplaats en laat ze daan versturen gaat altijd goed dus wat kan ik nu het best doen![]()
![]()
![]()
![]()
alsjeblieft siruese reactie man ik ben er kapot van
aangifte doen bij de politie meschien???![]()
ai.. nou ben je de lul.. Ik weet wel een goede... hij zal vast raar opkijken als je nu per vliegtuig naar hem toe gaat en je laptop op komt halenquote:
Ja bijnaquote:
"sirues "quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:18 schreef dag1234 het volgende:
alsjeblieft ff sirues 046 is toch een nederlandse nummer?
Dat is Roosteren, Nieuwstadt, Born, Buchten, Holtum, Papenhoven, Obbicht, Grevenbicht, Urmond, Sittard, Limbricht, Einighausen, Guttecoven, Munstergeleen, Windraak, Puth, Geleen, Stein, Sweikhuizen, Spaubeek, Elsloo, Beek, Schinnen, Amstenrade, Oirsbeek, Doenrade, Merkelbeek, Jabeek en Bingelrade.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:18 schreef dag1234 het volgende:
alsjeblieft ff sirues 046 is toch een nederlandse nummer?
Maar dan moet je het franse landnr ervoor zetten als je dat nr wil bereiken, kan het niet zijn dat zijn nr gewoon:quote:
Spaans toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maar dan moet je het franse landnr ervoor zetten als je dat nr wil bereiken, kan het niet zijn dat zijn nr gewoon:
+31 en dan dat nr is? die is niet in google terug te vinden.
Denken dat dit echt is gebeurdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Sukkel... 500,- is voor zowat iedereen voor geld, daarom raden ze ook altijd om 't op te gaan halen en niet te laten versturen! Welkom in de maatschappij!
Dat nr wat hij gaf, was alleen het netnr wat voor het gewone nr staat, niet het landnr. Spanje is trouwens +34quote:
dus: +34 468507746quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:21 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat nr wat hij gaf, was alleen het netnr wat voor het gewone nr staat, niet het landnr. Spanje is trouwens +34
Nee, het is een spaans nummer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:25 schreef dag1234 het volgende:
mensen ik zweer op mijn dood dity is echt gebeurt geen grapje ik heb gebeld naar mijn bank abn amro en die hebben vertelt dat ik geen geld terug kan krijgen alleen maar 046 is toch in nederland?
Ik snap niet hoe jullie erbij komen dat het een spaans nr is hoor? De site waar naar gelinkt werd is Frans, het nr is volgensmij gewoon Nederlands, wie kwam er met dat spanje geblaquote:
Oh het is ingetwijfeld echt gebeurd. Waarschijnlijk niet bij TS, want dat is vast een kloon die aan het baggeren is, dat snap ik ook best. Maar het gebeurt wel degelijk bij een enkeling. Laat dit topic een waarschuwing zijn voor andere mensen op fok! (die bv. te dom zijn om te posten maar wel meelezenquote:
Als de marktplaats link er noou ook nog wat kwam 't iets geloofwaardiger over, volgende keer iets meer moeite in je troll topic stekenquote:
Dit site gaf idd Frankrijk aan; maar wat het nummer is hangt af van wat er voor landcode voor staat, die ontbreekt bij het gegeven nummer. Met verschillende landcodes kan precies hetzelfde nummer verschillende adressen geven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:30 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jullie erbij komen dat het een spaans nr is hoor? De site waar naar gelinkt werd is Frans, het nr is volgensmij gewoon Nederlands, wie kwam er met dat spanje gebla?
Okequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:31 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Oh het is ingetwijfeld echt gebeurd. Waarschijnlijk niet bij TS, want dat is vast een kloon die aan het baggeren is, dat snap ik ook best. Maar het gebeurt wel degelijk bij een enkeling. Laat dit topic een waarschuwing zijn voor andere mensen op fok! (die bv. te dom zijn om te posten maar wel meelezen) om het iets minder vaak voor te laten komen. Met dat doel kan een serieuze reactie gaan kwaad.
Stornering, natuurlijk, omdat marktplaats-oplichters gebruik maken van automatische incasso, waarvoor TS (15) een machtigingskaart heeft ingevuld.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:04 schreef Elmostyle het volgende:
En voordat je verder gaat zeiken:
Aangifte, Paypal refund en anders via bank stornering.
Oke, slowchat
Mwa dat lijkt me niet logisch ehquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dit site gaf idd Frankrijk aan; maar wat het nummer is hangt af van wat er voor landcode voor staat, die ontbreekt bij het gegeven nummer. Met verschillende landcodes kan precies hetzelfde nummer verschillende adressen geven.
Gezien je spelling zou ik nog bijna geloven dat je achterlijk genoeg bent om een laptop op marktplaats te kopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:34 schreef dag1234 het volgende:
sirues het iss geen grap
hier linkje http://link.marktplaats.nl/311051395
is echt geen grap dit meen ik sireus
Huh?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Stornering, natuurlijk, omdat marktplaats-oplichters gebruik maken van automatische incasso, waarvoor TS (15) een machtigingskaart heeft ingevuld.
Oja shitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Stornering, natuurlijk, omdat marktplaats-oplichters gebruik maken van automatische incasso, waarvoor TS (15) een machtigingskaart heeft ingevuld.
Storneren kan alleen bij een automatische afschrijving, lijkt me niet aan de orde.quote:
Ja, het zou kunnen dat het nummer in die omgeving is. Maar het zou ook kunnen dat het nummer helemaal niet in bestaat in Nederland, niet elke combinatie die je maakt die mogelijk is, is ook aangesloten. En dan zou het bv. wel een Frans, Spaans, Duits en/of whatever-lands nummer kunnen zijn, afhankelijk van die landcode.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Mwa dat lijkt me niet logisch ehff uitgaande van dat het een Nederlands topic is.
46 is omgeving sittard/geleen, iig in limburg. dat lijkt me aannemelijker
Ja, ik begreep het cynisme/sarcasme in je post dus niet helemaal...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Storneren kan alleen bij een automatische afschrijving, lijkt me niet aan de orde.
Ja right, want via Ebay gaat het inderdaad precies hetzelfde als via marktplaats... Op marktplaats word je hiervoor gewaarschuwd! Dus t is jammer van je geld.. Eigen schuld, dikke uhm.. ja ook schuld dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:37 schreef dag1234 het volgende:
hoeo vinden jullie mij rar er zijn toch honderen menen die via internet spullen kopen en die grote bedragen overmaken zoals op ebay
Njah klinkt logisch inderdaad, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, het zou kunnen dat het nummer in die omgeving is. Maar het zou ook kunnen dat het nummer helemaal niet in bestaat in Nederland, niet elke combinatie die je maakt die mogelijk is, is ook aangesloten. En dan zou het bv. wel een Frans, Spaans, Duits en/of whatever-lands nummer kunnen zijn, afhankelijk van die landcode.
Iemand die probeert de zaak te lichten via marktplaats, zoekt een nummer uit dat wel zou kunnen bestaan in Nederland, maar dat niet doet, niet aangesloten is; en geeft dat. Dus dat is nog best realistisch.
Wat fijn voor je dat het gratis was. Komt dat er tenminste niet ook nog bij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:40 schreef dag1234 het volgende:
ik had hem gebeld e had hem aan de lijn ik heb skype abonement en kan dan lleen naar nederlandsenummersgratis bellen dus het gesprek was gratis
Leer spellen en krijg nooit kinderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:41 schreef dag1234 het volgende:
als ik 046 in typ zie ik sittart geelen enz
sittart en geelen bestaan beide nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:41 schreef dag1234 het volgende:
als ik 046 in typ zie ik sittart geelen enz
praat je ook nog eens tegen je computer?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:42 schreef dag1234 het volgende:
heey ik doe havo/vwo als ik wil kan ik correct nederlands praten maar kost beetje te veel tijd
...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:42 schreef dag1234 het volgende:
heey ik doe havo/vwo als ik wil kan ik correct nederlands praten maar kost beetje te veel tijd
Oh mijn god. JIJ doet havo/vwo?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:42 schreef dag1234 het volgende:
Geeft niet hoor schat, niet iedereen kan even slim zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:39 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, ik begreep het cynisme/sarcasme in je post dus niet helemaal...
Jeusus faalhaas:') En ik met m'n MBO kan wel redelijk fatsoenlijk Nederlands pratenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:42 schreef dag1234 het volgende:
Opleidingsniveau zegt bitter weinig, bijna niemand kan fatsoenlijk Nederlands typen. Als het je moeite kost om correct Nederlands te praten/typen dan ben je gewoon dom, want ik heb geen moeite met 'serieus' typen in plaats van 'sirieus' of besluiten dat het 'wordt' is in plaats van 'word' of wat voor fucking onzin je ook typte. Je hoeft hier geen foutloos Nederlands te gaan typen maar zoals jij typt gast...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:42 schreef dag1234 het volgende:
Leer eerst eens spellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:48 schreef dag1234 het volgende:
man ik haat dit hier zijn adress:jos klijnenlaan 147
6164 AD iemand die wat info kan vinden of de nummer overeenkomt et de nummer of ietd alsjebliet![]()
Jongen tochquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:52 schreef dag1234 het volgende:
ik voel me echt rot man ik haat mezelf ik moet bijne huilen en heb tranenen in mijn oog en heb nu beetje hoofdpijn:S![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:52 schreef dag1234 het volgende:
ik voel me echt rot man ik haat mezelf ik moet bijne huilen en heb tranenen in mijn oog en heb nu beetje hoofdpijn:S![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:52 schreef dag1234 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Think outside the box*
Wat moeten wij daarmee danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:59 schreef dag1234 het volgende:
hier is zijn e-mail:back.2.basic@live.nl ik kan het niet uitleggen dit word echt erg man:S
je moet niet denken maar doen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef dag1234 het volgende:
wat doen de poltie doet niks denk ik man ik heb altijd pech die kut scammer.
kan iemand proberen te bellen kijken of hij bij jullie opneemt a.u.b
Thxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik heb mn post met jouw quote maar verwijderd.
Lullig, als je geluk van zoiets als onbekenden op een internetforum afhangt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:04 schreef dag1234 het volgende:
als jullie het niet geloven k voel me rot man
Dit is het nummer van dat adres: 046-4756084.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:48 schreef dag1234 het volgende:
man ik haat dit hier zijn adress:jos klijnenlaan 147
6164 AD iemand die wat info kan vinden of de nummer overeenkomt et de nummer of ietd alsjebliet![]()
Adres klopt alleen nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is het nummer van dat adres: 046-4756084.
Nietquote:
Adres is vals.quote:
Ja hoe dan? Leuk dat je het kan bewijzen, dat het zo is; maar hóe heb je dat geflikt dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik heb je ook door, 9611Niels
[ Bericht 19% gewijzigd door Wise_Man op 15-01-2010 21:56:49 ]
Dat kan ook niet altijd onder alle omstandigheden geloof ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:33 schreef rickyszz het volgende:
Heb je via PayPal betaald? zoja,![]()
dan kun je nog ¤200.00 terug krijgen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |