SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat terwijl ze zelf met kerst of sinterklaas de meest dure cadeaus krijgen van ouders (denk laptop, nieuwe iphone e.d.). Godverdomme man, als ik niet zo sneu voor minder dan 10 euro zo'n kutbaantje wil dan moet ik dat toch zelf weten? Belachelijk dat je hier tegenwoordig al op veroordeeld wordt. Klote burgers die niet kunnen redeneren, met Wibra-achtig baantjes waarmee ze zich verhullen achter papa's anus.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2009 09:50:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Steeds vaker als ik in gesprek ben met mensen over bijbaantjes en werk vinden ze het enorm vreemd en echt niet kunnen dat ik niet werk. Ze vinden me verwend (ook al zal ik het zelf wel ooit terug moeten gaan betalen maargoed, HBO argumenten he!). Wat is trouwens het verschil tussen een HBO'er en een EHBO'er?Jij bent echt fucking lui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat terwijl ze zelf met kerst of sinterklaas de meest dure cadeaus krijgen van ouders (denk laptop, nieuwe iphone e.d.). Godverdomme man, als ik niet zo sneu voor minder dan 10 euro zo'n kutbaantje wil dan moet ik dat toch zelf weten? Belachelijk dat je hier tegenwoordig al op veroordeeld wordt. Klote burgers die niet kunnen redeneren, met Wibra-achtig baantjes waarmee ze zich verhullen achter papa's anus.
![]()
Ik begrijp het niet? Jij kijkt naar het startsalaris. Het startsalaris is in het begin van de carrière die je gaat maken en dus niet relevant, daar je een tiental jaren toch enorm veel meer verdiend. Je verneukt je studententijd door jezelf te verlagen naar baantjes die elke ongeschoolde josti kan doen. En dat terwijl je ook gewoon feest kan vieren in de mooiste tijd van je leven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:56 schreef SuperWeber het volgende:
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Waar ligt het startsalaris van een HBO-er? Rond de 2000 euro bruto schat ik. Met 4 weken per maand en een 40 urige werkweek kom ik dan uit op 12,5 euro bruto per uur. Daar moet jij dan nog eens veel meer belasting over betalen dan jouw vakantiewerkende medestudenten. Dan kom je er dus achter dat jouw medestudenten eigenlijk helemaal niet zo slecht verdienen.
Precies mijn gedachtes, behalve dan dat ik al een tijd niet meer thuis woon.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:58 schreef KTC76 het volgende:
Wat moet je terugbetalen? Stufi? Ik heb zelf ook het laatste jaar van mijn studie niet gewerkt, teren op het bijlenen a 300e per maand. Woon nog thuis dus dat scheelt heel veel. Werd ook wel, al was het grappend, uitgemaakt voor luie zak. Vrienden snapten ook niet goed dat ik niet werkte, maar of ze het niet vonden kunnen weet ik niet. Had me iig niet veel geboeid als dat zo was. Ik zag het ook zo van, straks (nu al sinds 1,5 maand) ga ik fulltime werken, nu doe ik nog even rustig aan en besteed ik mijn vrije tijd aan sporten en sociale dingen doen.
Je bouwt door werken ook een hoop ervaring op en een werkgeschiedenis, dat is voor je toekomstige werkgevers ook belangrijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet? Jij kijkt naar het startsalaris. Het startsalaris is in het begin van de carrière die je gaat maken en dus niet relevant, daar je een tiental jaren toch enorm veel meer verdiend. Je verneukt je studententijd door jezelf te verlagen naar baantjes die elke ongeschoolde josti kan doen. En dat terwijl je ook gewoon feest kan vieren in de mooiste tijd van je leven.
alleen vergeet je voor het gemak even dat je best veel leert van die baantjes. Niet zozeer de praktische vaardigheden, maar wel hoe het is om te werken, hoe het in de lagere lagen eraantoe gaat, wat het inhoudt om door te pakken, hoe professionele relaties werken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet? Jij kijkt naar het startsalaris. Het startsalaris is in het begin van de carrière die je gaat maken en dus niet relevant, daar je een tiental jaren toch enorm veel meer verdiend. Je verneukt je studententijd door jezelf te verlagen naar baantjes die elke ongeschoolde josti kan doen. En dat terwijl je ook gewoon feest kan vieren in de mooiste tijd van je leven.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
Ik werk al vanaf mjin 12e![]()
Snap niet dat je zolang zonder werk kan. Je wilt toch ook een beetje chill leven of niet?
En waar betaal jij dat feestvieren van ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |