Ik zag wel fouten in topics die in MyActiveTopics, maar die zijn verre van origineel... Dus ook hier maar een ordinaire TVP. Is ook niet origineel hoor, dat weet ik.quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Vanyel het volgende:
Ongegeneerde tvp, kon zo snel geen leuke fouten vinden in de Active Topics.
Toch knapquote:Op zondag 20 december 2009 16:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Afgelopen donderdagavond was de koopzondag in Groningen ook al afgelast.
Het lijkt me niet dat ze sneeuw echt zo raar vindenquote:Alle bus en tramlijnen zijn voorlopig gestaakt door de bizarre weersomstandigheden
Als je op de link klikt, zie je wat een Engelse ziekte is. De topictitel die daar oven staat is namelijk een Engelse ziekte.quote:Op zondag 20 december 2009 14:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat is er mis met "gevalletje Engelse ziekte"?
Moet het engelse zijn ipv Engelse?
Meer smaken hebben we niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet want dit zou wel erg misselijk en smakenloos zijn
quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef 747 het volgende:
Despijt de onnuttige reacties van sommige leden kan ik beamen dat ik zo'n pakket in ontvangst mogt nemen.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb dat topic nu in drie tabs open en wordt gek
CV?quote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar ben ik niet zeker van ..
draai het verhaal eens om ..
RvkB en de andere toezichthouders die haar in de gaten moesten houden zeggen dat ze niet capabel was om die tocht te doen.
nu heeft ze het misschien zelf voor elkaar gekregen om van uit hier naar St maarten te gaan ( dit wel of zonder hulp)
Om alleen maar aan te tonen dat de installaties waar zij onder toezicht staat , er zelf geen éne reet van bakken.
Dus al zij met deze verklaring komt is het natuurlijk de meest grote bewijs dat de instanties die haar niet weg willen hebben zelf heel hard falen
Leuke tikfout in deze contextquote:Op maandag 21 december 2009 03:05 schreef Cherimoya het volgende:
[..]
Je zou ook eens naar Haaksbarf kunnen kijken, daar hebben ze wel een verkooppunt van in Pijnacker. Het bevat net zoals de diabetes-versie van Carnibest geen rijst.
Bij mijn dierenwinkel hadden ze alleen de hondenvariant, maar ze honden de kattenversie voor me bestellen en binnen 2 dagen was het er.
Niet de gewone dood, maar de ernstige dood!quote:Op maandag 21 december 2009 @ 14:21 schreef Pakspul het volgende:
Maar er ligt 2cm sneeuw!!!! Begrijp dat dan, het is totaal onverantwoord om nu nog naar buiten te gaan. Zelfs lopen door de sneeuw verhoogt de kans op ernstige dood tot een extreem!
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:32 schreef surfer124 het volgende:
ik ben op zoek naar een site waar ik bladmuziek voor viool kan krijgen en wel gratis downloadde en zo en verhal kerst muziek
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Adelante het volgende:
Er is uberhaupt geen geld meer voor dat kamp en haar renovatieMisschien dat de mediaaandacht nu weer wat oude rijke Joden aanspoort tot donaties.
Media-aandacht inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.
Maar is mediaaandacht nu fout of niet? Er is geen risico om dit fout uit te spreken, maar toch zou ik zelf mediaäandacht schrijven en ik vermoed dat het onder de huidige regels media-aandacht moet zijn.
Mediaäandacht??? Nederlands kent toch geen a-trema?quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.
Maar is mediaaandacht nu fout of niet? Er is geen risico om dit fout uit te spreken, maar toch zou ik zelf mediaäandacht schrijven en ik vermoed dat het onder de huidige regels media-aandacht moet zijn.
Licht uit, spot aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:
In dat voetlicht kun je haast niets anders dan concluderen dat het bijzonder jammer is.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Steeds vaker als ik in gesprek ben met mensen over bijbaantjes en werk vinden ze het enorm vreemd en echt niet kunnen dat ik niet werk. Ze vinden me verwend (ook al zal ik het zelf wel ooit terug moeten gaan betalen maargoed, HBO argumenten he!). Wat is trouwens het verschil tussen een HBO'er en een EHBO'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat terwijl ze zelf met kerst of sinterklaas de meest dure cadeaus krijgen van ouders (denk laptop, nieuwe iphone e.d.). Godverdomme man, als ik niet zo sneu voor minder dan 10 euro zo'n kutbaantje wil dan moet ik dat toch zelf weten? Belachelijk dat je hier tegenwoordig al op veroordeeld wordt. Klote burgers die niet kunnen redeneren, met Wibra-achtig baantjes waarmee ze zich verhullen achter papa's anus.
Het is off-topic, maar ik vind het overbodig om hier een nieuw topic over te openen. Kan iemand mij uitleggen waarom het "verhult" moet zijn in plaats van "verhullen"? Ja, ik ben analfabeet....quote:
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef 54cm het volgende:
[..]
[..]
Het is off-topic, maar ik vind het overbodig om hier een nieuw topic over te openen. Kan iemand mij uitleggen waarom het "verhult" moet zijn in plaats van "verhullen"? Ja, ik ben analfabeet....
Nu is bovenstaande post toch al een ramp om te lezen, maar "altjublieft" had ik zeker nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:55 schreef PrinceThrons het volgende:
Hallo Ik dacht zo even na of iemand ook wist hoe die emmertjes hete bij de Aldi vandaag laat Ik ff uitleggen wat Ik bedoel nou zoals ik al zij een emmertje met vingers derin en daarbij ook chocoladesaus en op de bodem zat een surprise voor de kids kan iemand mij helpen met het herrineren van de naam? Ik heb ook 1 van de collegas gevraagt en die zij dat het iets met Piknik was maar altjublieft help mij van het terug vinden van dat spul dankje
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef bijdehand het volgende:
Nu kan je ook geen volgens in je kont stoppen
naäpen! Of is dat tegenwoordig na-apen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mediaäandacht??? Nederlands kent toch geen a-trema?
Sjaakz levert al een tijdje zeer gewaardeerde en zinnige bijdragen, dus dat in spe klopt niet. Maar wat er nou wel bedoeld wordt, ontgaat me. Misschien per se?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef C_N het volgende:
[..]
Ik beschuldig Sjaaks er niet van .
Mijn reaktie was geheel op het nieuws stukje over dit gebeuren ,en niet door de poster in spee.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef Kees22 het volgende:
naäpen! Of is dat tegenwoordig na-apen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen niet
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moest hier dringend tvp'en, Kees.
Ze zijn in elk geval gewassenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:18 schreef dakillerbean het volgende:
Haha, die met dat Tinq tankstation is bij ons in Deventer. Pand is ooit uitgebrand, en nu gaan ze er appartementen van maken. Alleen moet nog even alles verkocht worden. Pand ligt ook 100 meter van het station waar het de hele dag stervensdruk is met schoongaande kinderen, studenten en auto's. Ja, het is goed wonen in het centrum van Demtah!
Met veel liefde, mag ik aannemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef LXIV het volgende:
Hetzelfde met ethnische minderheden in het algemeen. In Rotterdam woonde een (illegale) Chinees die een restaurant bedreef. Men wilde hem 1940 uitzetten toen juist de Duitsers binnenvielen en alles in de war geschopt werd. De Duitsers wilden deze Chinees helemaal niet uitzetten en Duitse officieren waren graag te gast in het Chinese restaurant! Na de oorlog werd de Chinees alsnog uitgezet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vermoed Meki er dan ook van om zijn spellingsfouten expres te maken...
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
niet eens de moeite waard om te versprijden.
Hoe moeten we dat zien: leven om te schijten?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
Allochtone ouders die kinderen nemen maar zelf amper weten dat ze voor van achteren leven zijn extreem laakbaar.
Ik zag al hele kuddes (of zijn dat vloten) kerstbomen deinend op de golven de Rijn af komen zakken.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef Triggershot het volgende:
Tegengeluid :
Opschudding over een kerstboom - Kerstmis en de Islam
Inleiding
[..]
Het incident
[..]
De kerstboom
[.
Het moderne gebruik om kerstbomen te versieren kan men traceren tot in de 16de eeuw in Duitsland, waar het plaatsen van een kerstboom vermeld staat in de registers van een kerk. Archiefstukken uit die periode maken duidelijk dat in die periode hier en daar kerken en ambachtsgilden een kerstboom plaatsten. Gedurende de 17de eeuw begonnen gezinnen in het Duitse Opper-Rijnland ook een kerstboom te plaatsen. Omdat dit aanzien werd als een protestants gebruik, namen de katholieke gezinnen het aanvankelijk niet over. Vanuit het Rijnland deinde het geleidelijk aan ook naar andere landen uit. [7] Inmiddels namen ook tal van katholieken het gebruik aan.
.]
Vredevol kerstfeest !
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:23 schreef Implo het volgende:
[..]
![]()
Laat ze idd maar lekker op Groenland hun ideën praktiseren.
Gevalletje drankmisbruik wellicht maar gibs vond ik er toch wel uitspringenquote:Op vrijdag 25 december 2009 04:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Al 3 weken loop ik met een dikke duim.
( liep in het donker door het huis en kanldo opeens tegen een muut met mijn hand )
De zwelloing is wat afgenomen , maar bij een bepaalde houding voel ik de pijn nogsteeds,
Niet dat het erg is, maar ik heb geen zin in gibs
En ook van rijgersquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef PierreBetfair het volgende:
Nu ik hier toch ben......................de pijlstok van mn olie schiet volgens mij spontaan omhoogHeb de afgelopen weken al een paar keer gehad dat ie zegt "olie bijvullen" en als ik dan kijk zie ik die pijlstok 6 centimeter omhoog is gekomen. WTF is going on?
Als ik em dan terugduw, is het oliepijl weer goed. Stok zit er best redelijk strak in, snap niet dat dat ding zomaar los kan schieten. Hoe kan dat?
heb de ballen verstand van auto's.
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 10:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Olie spuit uit de oliepijlstok
Daar mijn peilen maar weer eens op richten. Is dat de volgende epidemie van fouten, na de d's en t's? Je ziet het steeds meer...
Waarschijnlijk een typo, maar wel grappig in deze context.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:15 schreef achi het volgende:
...
Ik zal er vandaag nog wat van gaan maken, baal er alleen van dat ik geen muziek kan luisteren aangezien mijn versterker naar zijn gootje is door de lekkage![]()
Mensen nog een prettige kerst zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |