quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:29 schreef Koko_Banana het volgende:
- Game verzonden naar iemand via de post, om er vervolgens, 10 minuten na een bezoekje aan het postkantoor, achter te komen dat de CD nog thuis ligt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef zovty het volgende:
TS is niet zo handig met computers.
TS is niet zo slim.
... wie ben jij?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef IJsblock het volgende:
TS: je kunt ook gewoon toegeven dat je dat mokkel achter die balie haar bril graag wil volspuiten.
Internet op je telefoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoe verslaafd ben je om helemaal naar de bibliotheek te moeten
heb je geen internet op je telefoon ofzo.
O zit dat zoquote:
Ow bij ons is internet @ bieb niet gratis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:39 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Internet op je telefoon![]()
![]()
![]()
![]()
Dan nog liever naar de bibliotheek want gratis en toetsenbord;
@ijsblock waarom niet?
iPhonequote:
Speciaal naar de bieb gaan voor Fok!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:29 schreef Koko_Banana het volgende:
Het zit me dik tegen vandaag.
2 klachten:
- PC heeft het waarschijnlijk begeven en zit nu te fokken op... een PC in de bibliotheek![]()
![]()
quote:
quote:
x^oneindig = oneindigquote:
Je mag me ook pm-en hoor, je hoeft me daarom niet te dissen in 2 topics vriend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:49 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Het is een homo die kleine kindjes opzoekt. daarom mag je niet weten TS
Potentiële nieuwe '2 keer de helft'quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
1^ oneindig = 1
![]()
![]()
^ oneindig = oneindig
's.
Mijn grapquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Potentiële nieuwe '2 keer de helft'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kudo's.
eenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
1^ oneindig = 1
![]()
![]()
^ oneindig = oneindig
's.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:22 schreef John_Q het volgende:
[..]
Mijn grap
Voor zover je het een grap kunt noemen. Maar ach, volgende keer alle posts lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Mensen hebben halfuurtje vrije tijd, bibliotheek is om de hoek, huis is heel ver weg, moet iets opzoeken. Keuze snel gemaakt. Maar daar zijn sommige mensen in dit topic blijkbaar te dom voor.quote:
opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:16 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Mensen hebben halfuurtje vrije tijd, bibliotheek is om de hoek, huis is heel ver weg, moet iets opzoeken. Keuze snel gemaakt.
Kleine update trouwens!
- Mijn PC werkt weer!
- Mijn CD zat toch in het doosje.![]()
![]()
En iPhone is voor faalhazen.
Nee, wacht:quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
1^ oneindig = 1
![]()
![]()
^ oneindig = oneindig