Misschien heeft de Mossad het gestolen en hangen ze het bij de grensovergang van Gaza?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:58 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dat wat geïnterneerde joden in '44/'445 nog vurig wensten, wordt door de huidige Israëlische regering opgevat als een daad van antisemitisch politiek verzet.
Oh, the irony...
... maar wel begrijpelijk mag ik hopen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:58 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dat wat geïnterneerde joden in '44/'445 nog vurig wensten, wordt door de huidige Israëlische regering opgevat als een daad van antisemitisch politiek verzet.
Oh, the irony...
Ach ja die 'zielige' joden zijn hier natuurlijk van aan het smullen, kunnen ze weer in de slachtofferrol kruipen. Op een gegeven moment is het uitmelken van de tweede wereldoorlog wel genoeg geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:54 schreef isogram het volgende:
Merkwaardige reacties op een verwerpelijke, maar ook relatief onbelangrijke daad. Alsof de oorlogsgeschiedenis acuut wordt vergeten omdat die poort weg is. Het woord "oorlogsverklaring" is volledig misplaatst. Neo-nazi's op voorhand de schuld geven ook.
Zolang er nog mensen zijn die het daadwerkelijk overleefd hebben vind ik een dergelijke reactie ongepast. Maarja, jij kan natuurlijk lekker stoer vanuit je warme huisje, achter je computer, de ellende heel goed voorstellen en er een waardeoordeel over vellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ach ja die 'zielige' joden zijn hier natuurlijk van aan het smullen, kunnen ze weer in de slachtofferrol kruipen. Op een gegeven moment is het uitmelken van de tweede wereldoorlog wel genoeg geweest.
Het was allemaal heel erg in de tweede wereldoorlog, maar je hebt inderdaad wel een punt. Op een gegeven moment moet je het los kunnen laten. Veel mensen die de slachtofferrol induiken hebben ten eerste in vele gevallen nooit de oorlog meegemaakt, en tweede heeft het maar één doel; profiteuren door mensen het schuldgevoel aan te praten. Mensen moeten gewoon niet steeds met het vingertje wijzen, zodat een bepaalde groep steeds een schuldgevoel heeft. Dat is ook niet netjes, maar het gebeurt wel gewoon. Kijk nou eens naar de situatie in Palestina... de joodse mensen gaan daar erg vaak over de scheef, maar kritisch mag je daarover niet worden, want dan wordt je weer verteld wat Nazi-Duitsland heeft gedaan. Je hoeft ook maar even Israel te zeggen en je bent al een anti-semiet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ach ja die 'zielige' joden zijn hier natuurlijk van aan het smullen, kunnen ze weer in de slachtofferrol kruipen. Op een gegeven moment is het uitmelken van de tweede wereldoorlog wel genoeg geweest.
Laten we hopen van niet want dit zou wel erg misselijk en smakenloos zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
zullen toch niet die geflipte friezen zijn die ook die maglev hadden gejat een paar jaar terug, die lui die ieder jaar als nieuwjaarsstunt wat gapppen?
http://www.trouw.nl/krant(...)in_in_Duitsland.html
Op Utrecht centraal bij al die luie NS werkers die alles plat leggen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:38 schreef bijdehand het volgende:
Ik wilde dat bord bij het station hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nee gut dat valt ook niet zo'n dik bord opeens in je zaak.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het zouden idd ook arme Polen kunnen zijn die hard geld nodig hadden om hun gasrekening te kunnen betalen en daarom idd dat staalwerk hebben gejat en ergens verkocht bij een of andere ijzerboer.
Uitmelken, serieus gast dat je het durft te schrijven, mijn familie is van alle kanten in dit kamp vermoord. Jouw grootouders deden waarschijnlijk net of er geen oorlog was of droegen van die mooie zwarte apenpakje van de NSB. Je hebt geen enkel idee hoe zwaar dit weegt voor mensen die andere of naasten hebben verloren in dit soort kampen. Uitmelken, schandalig dat je zoiets naiefs stelt, het is wel duidelijk dat jij afstamt van het slappe en laffe deel van het Nederlandse volk uit WOII.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:44 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel erg dat het bord gestolen is. Mijn overgrootopa is namelijk in Auschwitz gestorven. Hij viel dronken uit z'n wachttoren
Mijn overgrootopa is ook in Auschwitz gestorvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:12 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Mijn overgrootopa is ook in Auschwitz gestorvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn halve familie is omgekomen in en naar AuschwitzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: