waarom moeten ze dat?quote:Op zondag 20 december 2009 10:45 schreef LXIV het volgende:
Ze hadden die paketten ook gewoon thuis moeten bezorgen.
De politici en ambtenaren die deze aktie voor de kerst opgezet hebben kregen hier ongetwijfeld een heel goed gevoel van.quote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom moeten ze dat?
Ze hadden het ook gewoon kunnen laten.
Zie niet in waarvoor deze actie nodig was.
Juist! Werken zullen ze!quote:Op zondag 20 december 2009 10:56 schreef Montov het volgende:
Kerstpakken? Zodat de minima zich kan verkleden als Kerstman?
Duivel schijt op de grote hoop.quote:Op zondag 20 december 2009 10:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
De politici en ambtenaren die deze aktie voor de kerst opgezet hebben kregen hier ongetwijfeld een heel goed gevoel van.
Onderbouw dat eens met onderzoek of cijfers? Ik vind het maar een malle generalisatie.quote:Op zondag 20 december 2009 11:19 schreef Fastmatti het volgende:
Het is nu toch inmiddels duidelijk dat de minima te lui is voor alles. Te bedonderd zo'n pakket op te halen, te bedonderd kwijtscheldingsformulieren in te vullen, enzovoorts.
De mensen die het wél op hebben gehaald zijn waarschijnlijk gewoon met de auto gegaan. Die konden dat kerstpakket gelijk meepikken op het moment dat ze hun voedselpakket gingen halen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:19 schreef Fastmatti het volgende:
Het is nu toch inmiddels duidelijk dat de minima te lui is voor alles. Te bedonderd zo'n pakket op te halen, te bedonderd kwijtscheldingsformulieren in te vullen, enzovoorts.
Dat is toch lekker makkelijk, vooral als je de wijsheid in pacht hebt en zeker weet dat het jou nooit zal overkomen dat je zo'n "profiteur" wordt...quote:
Lekker kortzichtig weer. Mensen die studiefinanciering hebben gehad betalen later veel meer belasting.quote:Op zondag 20 december 2009 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch lekker makkelijk, vooral als je de wijsheid in pacht hebt en zeker weet dat het jou nooit zal overkomen dat je zo'n "profiteur" wordt...
Dat ze bijna allemaal studifinanciering hebben gehad zien ze als een recht en niet als een uitkering
Dat is kennelijk geen recht maar een voorrecht dat hen toekomt, terwijl mensen in de bijstand geen steun verdienen. Dat er ook zieke mensen in de bijstand zitten ontgaat wordt kennelijk al helemaal vergeten.quote:Op zondag 20 december 2009 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch lekker makkelijk, vooral als je de wijsheid in pacht hebt en zeker weet dat het jou nooit zal overkomen dat je zo'n "profiteur" wordt...
Dat ze bijna allemaal studifinanciering hebben gehad zien ze als een recht en niet als een uitkering
En vooral ouderen. Die gaan met dit weer helemaal niet over straat.quote:Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is kennelijk geen recht maar een voorrecht dat hen toekomt, terwijl mensen in de bijstand geen steun verdienen. Dat er ook zieke mensen in de bijstand zitten ontgaat wordt kennelijk al helemaal vergeten.
Ja, want iedereen die gestudeerd heeft voor er studifinanciering was is zo beroerd terechtgekomen dat ze geen belasting betalen??quote:Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer. Mensen die studiefinanciering hebben gehad betalen later veel meer belasting.
Als ze het geluk hebben niet ziek te worden of anderszins beperkt in hun plannen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer. Mensen die studiefinanciering hebben gehad betalen later veel meer belasting.
Nee daar moet ik ook aan denken.quote:Op zondag 20 december 2009 13:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En vooral ouderen. Die gaan met dit weer helemaal niet over straat.
Ja ik ben het met je eens. De studiefinanciering moet gewoon worden afgeschaft voor alfa studies.quote:Op zondag 20 december 2009 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die gestudeerd heeft voor er studifinanciering was is zo beroerd terechtgekomen dat ze geen belasting betalen??
Oh wacht, die werkten nog gewoon naast hun studie.
Dat hoeft van mij helemaal niet, het is prima dat er studiefinanciering is, net zoals het prima is dat we in dit land mensen niet laten kreperen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens. De studiefinanciering moet gewoon worden afgeschaft voor alfa studies.
Bron? Dus al die filosofen, archeologen, drs-en in de Orientaalse kunst etc etc verdienen allemaal veel meer dan gemiddeld? Er zitten geen ex-academici in de bijstand? Er zijn geen academici die gewoon een modaal baantje hebben?quote:Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is pas kapitaalvernietiging.quote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bron? Dus al die filosofen, archeologen, drs-en in de Orientaalse kunst etc etc verdienen allemaal veel meer dan gemiddeld? Er zitten geen ex-academici in de bijstand? Er zijn geen academici die gewoon een modaal baantje hebben?
Zoveel is dat anders niet hoorquote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wel eens moet ophouden is de arrogantie van die kutstudentjes die ook gewoon een uitkering (stufi) krijgen en denken dat ze recht hebben om neer te kijken op anderen die ook op kosten van de overheid leven.
Ja en??quote:Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Zoveel is dat anders niet hoor
Betere investering dan mensen die te lam zijn om te werken imo.quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en??
Het is toch op kosten van de gemeenschap?
Dat dus.quote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]Wat wel eens moet ophouden is de arrogantie van die kutstudentjes die ook gewoon een uitkering (stufi) krijgen en denken dat ze recht hebben om neer te kijken op anderen die ook op kosten van de overheid leven.
Ohja, inderdaad, alle studenten zijn rechtsquote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef Deprater het volgende:
[..]
Dat dus.
Rechtse uitkeringopstrijkers genaamd studenten
Waar is dat op gebaseerdd ie aperte onzin ???quote:Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Whhuuu?quote:Op zondag 20 december 2009 13:55 schreef Fastmatti het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe het van uitkeringstrekkers die met een beetje goede wil 1600,- netto per maand binnen kunnen harken
Over het algemeen verdienen studenten nou eenmaal meer.quote:Op zondag 20 december 2009 13:55 schreef Deprater het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerdd ie aperte onzin ???
Ik heb verschillende Drs in dienst die ver onder modaal verdienen.
Ik neem aan dat je lam hier niet als grappige woordspeling bedoelt.quote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Betere investering dan mensen die te lam zijn om te werken imo.
Dan is het niet zo kerstgedachtelijk en voelen de ambtenaren die het hebben bedacht zich niet zo goed.quote:Op zondag 20 december 2009 16:58 schreef m1155 het volgende:
Het is natuurlijk best leuk voor sommige mensen die het, om wat voor reden dan ook minder hebben, maar is het dan niet slimmer om gewoon die 50 euro te storten ipv een pakket met spullen ?
leuk voor je, gefeliciteerdquote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef 747 het volgende:
Despijt de onnuttige reacties van sommige leden kan ik beamen dat ik zo'n pakket in ontvangst mogt nemen.
Vind het 'n goeie geste van Gemeente 070 en de inhoud was best interresant.
Ook jij gefeliciteerd danquote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef HenckelTrocken het volgende:
Waar gaat de ophef over?
Heb hier een brief liggen dat het pakket opgehaald kan worden op (vandaag) 21 dec en 22 dec (morgen).
Dussssssssss effe dimmen geachte zeikers, het lijkt me logisch dat er niks op te halen viel, als het nu pas op te halen valt.
Als je daarnaast wel het lef hebt om ooievaarspashouders en "minima" te overladen met commentaar en gezeik op een forum? Dan ben je volgens mij ook intelligent genoeg om even internet te gebruiken om op te zoeken welke lagen van de bevolking nog meer recht hebben op een ooievaarspas behalve "uitkeringtrekkers" en mensen die pakketten ophalen bij de voedselbank!!
Er zijn meer mensen met een ooievaarspas die hun tijd nuttiger besteden en een bloeiender positie hebben binnen de samenleving, dan dat er mensen zijn die hun tijd besteden aan afzeiken op forums.
Ik vind het pakket eerlijk gezegd onnuttiger dan de reacties.quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef 747 het volgende:
Despijt de onnuttige reacties van sommige leden kan ik beamen dat ik zo'n pakket in ontvangst mogt nemen.
Vind het 'n goeie geste van Gemeente 070 en de inhoud was best interresant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |