Media-aandacht inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.
Maar is mediaaandacht nu fout of niet? Er is geen risico om dit fout uit te spreken, maar toch zou ik zelf mediaäandacht schrijven en ik vermoed dat het onder de huidige regels media-aandacht moet zijn.
Mediaäandacht??? Nederlands kent toch geen a-trema?quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.
Maar is mediaaandacht nu fout of niet? Er is geen risico om dit fout uit te spreken, maar toch zou ik zelf mediaäandacht schrijven en ik vermoed dat het onder de huidige regels media-aandacht moet zijn.
Licht uit, spot aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:
In dat voetlicht kun je haast niets anders dan concluderen dat het bijzonder jammer is.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Steeds vaker als ik in gesprek ben met mensen over bijbaantjes en werk vinden ze het enorm vreemd en echt niet kunnen dat ik niet werk. Ze vinden me verwend (ook al zal ik het zelf wel ooit terug moeten gaan betalen maargoed, HBO argumenten he!). Wat is trouwens het verschil tussen een HBO'er en een EHBO'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat terwijl ze zelf met kerst of sinterklaas de meest dure cadeaus krijgen van ouders (denk laptop, nieuwe iphone e.d.). Godverdomme man, als ik niet zo sneu voor minder dan 10 euro zo'n kutbaantje wil dan moet ik dat toch zelf weten? Belachelijk dat je hier tegenwoordig al op veroordeeld wordt. Klote burgers die niet kunnen redeneren, met Wibra-achtig baantjes waarmee ze zich verhullen achter papa's anus.
Het is off-topic, maar ik vind het overbodig om hier een nieuw topic over te openen. Kan iemand mij uitleggen waarom het "verhult" moet zijn in plaats van "verhullen"? Ja, ik ben analfabeet....quote:
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef 54cm het volgende:
[..]
[..]
Het is off-topic, maar ik vind het overbodig om hier een nieuw topic over te openen. Kan iemand mij uitleggen waarom het "verhult" moet zijn in plaats van "verhullen"? Ja, ik ben analfabeet....
Nu is bovenstaande post toch al een ramp om te lezen, maar "altjublieft" had ik zeker nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:55 schreef PrinceThrons het volgende:
Hallo Ik dacht zo even na of iemand ook wist hoe die emmertjes hete bij de Aldi vandaag laat Ik ff uitleggen wat Ik bedoel nou zoals ik al zij een emmertje met vingers derin en daarbij ook chocoladesaus en op de bodem zat een surprise voor de kids kan iemand mij helpen met het herrineren van de naam? Ik heb ook 1 van de collegas gevraagt en die zij dat het iets met Piknik was maar altjublieft help mij van het terug vinden van dat spul dankje
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef bijdehand het volgende:
Nu kan je ook geen volgens in je kont stoppen
naäpen! Of is dat tegenwoordig na-apen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mediaäandacht??? Nederlands kent toch geen a-trema?
Sjaakz levert al een tijdje zeer gewaardeerde en zinnige bijdragen, dus dat in spe klopt niet. Maar wat er nou wel bedoeld wordt, ontgaat me. Misschien per se?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef C_N het volgende:
[..]
Ik beschuldig Sjaaks er niet van .
Mijn reaktie was geheel op het nieuws stukje over dit gebeuren ,en niet door de poster in spee.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef Kees22 het volgende:
naäpen! Of is dat tegenwoordig na-apen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen niet
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moest hier dringend tvp'en, Kees.
Ze zijn in elk geval gewassenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:18 schreef dakillerbean het volgende:
Haha, die met dat Tinq tankstation is bij ons in Deventer. Pand is ooit uitgebrand, en nu gaan ze er appartementen van maken. Alleen moet nog even alles verkocht worden. Pand ligt ook 100 meter van het station waar het de hele dag stervensdruk is met schoongaande kinderen, studenten en auto's. Ja, het is goed wonen in het centrum van Demtah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |