quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:03 schreef Enfermera het volgende:
Zuurkoolstamppot met appel & een rookworst
Oh wat lekker, ga ik ook een keer doen, normaal combineer ik die twee nooit, maar het lijkt me heerlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:33 schreef lies1947 het volgende:
ik had voor vanavond hutspot met hachee gemaakt. we vonden het heeeeeeerrrrrlijk!!
Ziet er goed uit zeg!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef RoryGilmore het volgende:
En hier verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En uit t vorige topic
Geroosterde paprika soep & toast met oesterzwammen
[ afbeelding ]
Meer hier
Oe, zelfgemaakt?quote:
wil ik ook wel maar heel mijn keuken ligt overhoop door kapotte waterleiding, enige wat ik kan gebruiken nog is de ovenquote:
Nee, wel zelf gekochtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, zelfgemaakt?Waarmee gebakken?
Nu banaansmoothie (bevroren banaan door dikke, griekse yoghurt gepureerd)
Vanavond zelfgemaakte bapao's met een vulling van hummus en een vulling van zoetzure en tot draadjes gestoofd varkensvlees.
waar koop je dat? afgelopen zomer in frankrijk gegeten, echt zo lekker! daar verkochten ze het echt overalquote:
Ik neem ze altijd mee uit Duitsland, Kaufland in Kleve.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waar koop je dat? afgelopen zomer in frankrijk gegeten, echt zo lekker! daar verkochten ze het echt overal
Wat is haidari?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Isegrim het volgende:
Salade met avocado, sinaasappel, zwarte olijven, feta... En brood met haidari.
tnx, waar liggen ze dan ergens bij de makro? makro is zo grootquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:37 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik neem ze altijd mee uit Duitsland, Kaufland in Kleve.
De makro wil ze ook nog wel eens verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |