vanaf maandag 18 iedere maandag avond op 13th street (en gratis on demand 10 dagen erna als je UPC hebt of een Ziggo interactieve tv abo).quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef Barcaconia het volgende:
Tvp! Topserie!
Ik moet alleen S04 nog kijken.
Ik downkoop ze wel. Ik zou de DVD willen kopen maar die is nog niet uitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:22 schreef funrider het volgende:
[..]
vanaf maandag 18 iedere maandag avond op 13th street (en gratis on demand 10 dagen erna als je UPC hebt of een Ziggo interactieve tv abo).
Ik moet ook nog seizoen 4 kijken.. druk met andere dingen.
Ik vind persoonlijk seizoen 2 veel beter dan 1 en 3. Men zegt dat 4 nog beter is maar die moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef Stpan het volgende:
Is seizoen 2 echt beter?
Na laaiend enthousiaste reacties ben ik aan S01 begonnen. En ik vind het concept leuk, de karakters leuk, het loopt allemaal, maar.......
Seizoen 1 was zo vre-se-lijk voorspelbaar. Dat ik het toch mwoah vond en ik denk ik niet verder ga met seizoen 2.
Ja, S2 is mogelijk beter en S4 is dat zeer zeker, maar als je S1 zo slecht vond heeft het geen zin verder te kijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef Stpan het volgende:
Is seizoen 2 echt beter?
Na laaiend enthousiaste reacties ben ik aan S01 begonnen. En ik vind het concept leuk, de karakters leuk, het loopt allemaal, maar.......
Seizoen 1 was zo vre-se-lijk voorspelbaar. Dat ik het toch mwoah vond en ik denk ik niet verder ga met seizoen 2.
Ik heb altijd mijn twijfels bij zulke opmerkingen. Bij de meest bizarre plotwendingen zijn er altijd nog mensen die roepen dat het zo voorspelbaar was. Maar goed, ik zou zeggen, give it a shot, kijk een paar afleveringen van S2, je merkt het wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef Stpan het volgende:
Ik vond het niet vreselijk.
Maar wel dat er veel spanning werd weggehaald doordat je alles zo mijlenver van te voren zag aankomen.
Tja, je hebt altijd een paar mensen die toevallig goed gokken wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn twijfels bij zulke opmerkingen. Bij de meest bizarre plotwendingen zijn er altijd nog mensen die roepen dat het zo voorspelbaar was. Maar goed, ik zou zeggen, give it a shot, kijk een paar afleveringen van S2, je merkt het wel.
Verbaasd me niet, ben fan en dan nog had ik bijna de eerste aflevering van het tweede seizoen gemist.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:08 schreef superjojo het volgende:
Vrijdag 156.000 kijkers. Niet echt superveel, jammer.
Tsja, wat je ook uitzendt om 23:20: hoog zal het nooit scoren... Beetje rare tijd voor een echte topserie...quote:Op zondag 17 januari 2010 11:08 schreef superjojo het volgende:
Vrijdag 156.000 kijkers. Niet echt superveel, jammer.
waarom niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is geen handige tijd, maar je kunt een serie over een seriemoordenaar nou eenmaal niet veel vroeger op de avond uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |