Het werd mij gisteren ff teveel. Een maat van mij, Bosnië veteraan heeft zichzelf helaas om het leven gebracht.quote:
Ouch. Sterkte!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het werd mij gisteren ff teveel. Een maat van mij, Bosnië veteraan heeft zichzelf helaas om het leven gebracht.
Helaas wel ja, toen althans. Was een pelotons genoot van me. Heb het vernomen van een veteraan die nog dichter bij hem stond, hij belde mij vannacht.quote:
Snap ik, sterkte man.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas wel ja, toen althans. Was een pelotons genoot van me. Heb het vernomen van een veteraan die nog dichter bij hem stond, hij belde mij vannacht.
Hij trok het niet meer. En ik had een ferme dip.
Sterkte voor jou, en dat je makker mag rusten in vrede.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Helaas wel ja, toen althans. Was een pelotons genoot van me. Heb het vernomen van een veteraan die nog dichter bij hem stond, hij belde mij vannacht.
Hij trok het niet meer. En ik had een ferme dip.
Ich hatt' einen Kameraden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het werd mij gisteren ff teveel. Een maat van mij, Bosnië veteraan heeft zichzelf helaas om het leven gebracht.
Shit......quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, hij had PTSS.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:47 schreef fathank het volgende:
Heeft ie psychische problemen aan z'n uitzending overgehouden of staat dit er compleet los van..?
Sterkte ermee.
Ga jij (en directe (ex) collega's) naar de uitvaart?quote:
Ik zou wel willen, maar ik woon in Brazilië.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij (en directe (ex) collega's) naar de uitvaart?
Oh shit. Dat vergeet ik steeds.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik woon in Brazilië.
Als ik je nick zie en je OP dan neem ik aan dat onderstaand lied ook tot jouw repertoire behoort.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat het allen goed mag gaan met u en we elkaar eens weer terug zullen zien. God verhefe ons!!!!
Juist ja, ik HAD een kameraad, en hij heeft zichzelf door zijn kop geschoten!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |