quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:55 schreef Mejuffrouw het volgende:
* Alle 4 de prachtige behangrollen a 45 euro de rol alvast voorgeknipt........ 20 centimeter te kort....
* Met secondenlijm het autospiegeltje weer aan de voorruit geplakt. 2 weken later, zonnetje, een barst van 10 centimeter in de voorruit, na erover gebeld te hebben naar de grote superlijmgigant kreeg ik ook nog eens een uitbrander hoe of ik het in mijn hoofd haalde om dat met 1 secondenlijm te gaan doen. IEDEREEN wist toch dat daar speciale lijm voor was?
Dat kun jij ook het beste doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Vooral indenken hoe dat er uit heeft gezien
Ach, grotendeels vaste prijzen met de onderaannemers dus is het niet mijn probleem! Afschuiven die troep. En dit soort 'foutjes' vul je weer op met iets anders, in plaats van een duur product kies je dan een vergelijkbaar, maar goedkoper product.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:07 schreef Jumparound het volgende:
goh, waarom worden nieuwbouwprojecten steeds duurder...
Dat heb ik ook exact zo gedaan!!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik had laatst wat...
Ben aan het stucen, stuc eerst de muur rechts van me..goed, zat er netjes op, maar ik ga links dus verder met de muur die daar haaks op staat.
Ben ik een eindje verder, druk ik zo mijn kont in het natte gedeelte van de eerste muur...![]()
Dat is nou net niet wat je wilt zien op een net gestucte muur.....je kont-afdruk..
Je hebt er toch wel een foto van gemaakt he ?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik had laatst wat...
Ben aan het stucen, stuc eerst de muur rechts van me..goed, zat er netjes op, maar ik ga links dus verder met de muur die daar haaks op staat.
Ben ik een eindje verder, druk ik zo mijn kont in het natte gedeelte van de eerste muur...![]()
Dat is nou net niet wat je wilt zien op een net gestucte muur.....je kont-afdruk..
Nee, heb het maar weer snel strak gemaakt...quote:Op donderdag 24 september 2009 01:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel een foto van gemaakt he ?
Neuriet: You are not alone.... I'm here with you...quote:Op donderdag 24 september 2009 01:31 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook exact zo gedaan!!!!
Heb je mijn topic gezien?quote:
In het begin van mijn kluscarriere deed ik nog wel eens aannames over het haaks zijn van muren en plafonds. Dingen afmeten ten opzichte van bijv. het plafond leverdo nog wel eens zeer scheve planken op...quote:Op donderdag 24 september 2009 09:02 schreef Soohr het volgende:
Ik heb van het weekend de haken van de "kapstok" aan de muur geschroefd.
Netjes uitgemeten op welke afstand ze van elkaar moesten komen,
en eerst de meest rechtse opgehangen, per haak 4 gaten in de muur boren en daarna erop schroeven.
vervolgens de tweede haak opgehangen "precies" op dezelfde hoogte,
Dit netjes voor alle 5 de haken gedaan.
Ik doe een stap naar achter, kijk naar mn resultaat en zie dat de haken in een afbuigende lijn naar beneden lopen.![]()
Alles eraf gehaald,
20 gaten in de muur en maar een plankje met een waterpas over de gaten opgehangen en de positie van de haken er maar heel netjes op uitgetekend.
Nu hangt het wel goed recht
En toch blijft het in sommige gevallen een kwestie van geven en nemenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
In het begin van mijn kluscarriere deed ik nog wel eens aannames over het haaks zijn van muren en plafonds. Dingen afmeten ten opzichte van bijv. het plafond leverdo nog wel eens zeer scheve planken op...
Inmiddels heb ik een goede waterpas!
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:50 schreef exlurker het volgende:
[..]
En toch blijft het in sommige gevallen een kwestie van geven en nemen
Die heb ik in ons nieuwe huis eruit gedonderd.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Beelzebufo het volgende:
Inmiddels heb ik een goede waterpas!
Ik ken je punt... Heb exact hetzelfde ! Plafond zit zo scheef als de neten maar optisch lijkt ie ten opzichte van alle kozijnen recht...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die heb ik in ons nieuwe huis eruit gedonderd.
Alles wat je recht zet, is scheef. Als in "alles"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Hmmm... Ikea kennende hebben ze die greepjes wel voorgeboord op de deuren? Of wilde de 'kennis' ze op een andere plek op de deur hebben?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:39 schreef dekilo het volgende:
Kennis van me heeft 4 ikea kleerkasten gekocht, met een zelfgemaakte mal op alle 8 de deuren de grote langwerpige deurgrepen uitgemeten.
Vervolgens in alle deurtjes de gaatjes geboort en er dan achter komen dat je zelfgemaakte mal niet correct is.
ik schoot in de lachquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Bklusser het volgende:
Gipsplaten voor mij nieuwe muurtje op maat maken.
Alles uitmeten en doen, precies het stuk eruit gehaald wat ik gemeten had. Paste inderdaad precies!
Maar in spiegelbeeldDus mocht het nog een keer doen.
en als je dat 2 x achter elkaar doet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Bklusser het volgende:
Gipsplaten voor mij nieuwe muurtje op maat maken.
Alles uitmeten en doen, precies het stuk eruit gehaald wat ik gemeten had. Paste inderdaad precies!
Maar in spiegelbeeldDus mocht het nog een keer doen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en als je dat 2 x achter elkaar doet?
dat over kwam mij... met de laatste gipsplaat die ik had liggen
whehequote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
whehegelukkig heb ik nog een heel bureau.. je zou dáár maar wat afzagel ;-)
het was dramatischquote:
ga maar naar warmteservice, dat is tenminste een echte winkelquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Onverlaatje het volgende:
Cv koppelingen en buizen gebogen, radiatoren geschilderd, gestuced, geschilderd, infraroodfolie erachter, radiatoren terug, buizen erop, koppelingen erop, alles af en als finishing touch draai ik het 22 stuk van een 15x22x15 T-stuk er scheef op, krak.
Schijnt een hele bijzondere koppeling te zien. Praxis en Gamma hebben hem niet.
Ondertussen zit ik hier bij een electrisch kacheltje een webshop te zoeken.
Thanks! Ik ga er morgen gelijk heen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef Dulk het volgende:
[..]
ga maar naar warmteservice, dat is tenminste een echte winkel
Bel een lokale verwarmingsboer. Misschien dat die je kunnen helpenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Onverlaatje het volgende:
Cv koppelingen en buizen gebogen, radiatoren geschilderd, gestuced, geschilderd, infraroodfolie erachter, radiatoren terug, buizen erop, koppelingen erop, alles af en als finishing touch draai ik het 22 stuk van een 15x22x15 T-stuk er scheef op, krak.
zo exotisch zijn die volgens mij niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Onverlaatje het volgende:
22mm is bij de bouwmarkten wel exotischquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zo exotisch zijn die volgens mij niet?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:36 schreef Walter-Ego het volgende:
Een pot verf was nog erger geweest.Gelukkig geen ervaring mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |