SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Hmmm... Ikea kennende hebben ze die greepjes wel voorgeboord op de deuren? Of wilde de 'kennis' ze op een andere plek op de deur hebben?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:39 schreef dekilo het volgende:
Kennis van me heeft 4 ikea kleerkasten gekocht, met een zelfgemaakte mal op alle 8 de deuren de grote langwerpige deurgrepen uitgemeten.
Vervolgens in alle deurtjes de gaatjes geboort en er dan achter komen dat je zelfgemaakte mal niet correct is.
ik schoot in de lachquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Bklusser het volgende:
Gipsplaten voor mij nieuwe muurtje op maat maken.
Alles uitmeten en doen, precies het stuk eruit gehaald wat ik gemeten had. Paste inderdaad precies!
Maar in spiegelbeeldDus mocht het nog een keer doen.
en als je dat 2 x achter elkaar doet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Bklusser het volgende:
Gipsplaten voor mij nieuwe muurtje op maat maken.
Alles uitmeten en doen, precies het stuk eruit gehaald wat ik gemeten had. Paste inderdaad precies!
Maar in spiegelbeeldDus mocht het nog een keer doen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en als je dat 2 x achter elkaar doet?
dat over kwam mij... met de laatste gipsplaat die ik had liggen
whehequote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
whehegelukkig heb ik nog een heel bureau.. je zou dáár maar wat afzagel ;-)
het was dramatischquote:
ga maar naar warmteservice, dat is tenminste een echte winkelquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Onverlaatje het volgende:
Cv koppelingen en buizen gebogen, radiatoren geschilderd, gestuced, geschilderd, infraroodfolie erachter, radiatoren terug, buizen erop, koppelingen erop, alles af en als finishing touch draai ik het 22 stuk van een 15x22x15 T-stuk er scheef op, krak.
Schijnt een hele bijzondere koppeling te zien. Praxis en Gamma hebben hem niet.
Ondertussen zit ik hier bij een electrisch kacheltje een webshop te zoeken.
Thanks! Ik ga er morgen gelijk heen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef Dulk het volgende:
[..]
ga maar naar warmteservice, dat is tenminste een echte winkel
Bel een lokale verwarmingsboer. Misschien dat die je kunnen helpenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Onverlaatje het volgende:
Cv koppelingen en buizen gebogen, radiatoren geschilderd, gestuced, geschilderd, infraroodfolie erachter, radiatoren terug, buizen erop, koppelingen erop, alles af en als finishing touch draai ik het 22 stuk van een 15x22x15 T-stuk er scheef op, krak.
zo exotisch zijn die volgens mij niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Onverlaatje het volgende:
22mm is bij de bouwmarkten wel exotischquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zo exotisch zijn die volgens mij niet?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:36 schreef Walter-Ego het volgende:
Een pot verf was nog erger geweest.Gelukkig geen ervaring mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |