Als dat gefilmd wordt wil ik het wel zien. En dat het dan lekker mag waaien en sneeuwenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
6 daagse wandeltocht van Johan en Peter Nuninga van Grongingen naar Eindhoven.
Geen idee. Denk wel dat er iig contact is. Weet niet of het überhaupt doorgaat die tocht, maar we gaan er maar vnauit van wel anders worden we gemept door de johanfanboys.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wordt die wandeltocht dus gefilmd? M.a.w: wordt het een dagelijks programma?
Er wordt niet gefaked, dat was de voorwaarde van Holland Haunted of hoe dat ook heetquote:En die streams vanuit het spookhuis. Is dat gewoon een webcam en dat je dan moet hopen dat je een spook ziet? Of gaan ze er echt wat van máken, en komt Alsido na drie nachten duistere streams ineens met een zaklamp onder zijn kin in beeld? (vet lachen)
Ga gewoon langs de weg staan met wat koek, zopie en sneeuwballen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat gefilmd wordt wil ik het wel zien. En dat het dan lekker mag waaien en sneeuwen
Ik wacht ze hier wel op. Fantastisch eigenlijk, alles komt dit jaar naar ons toe.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga gewoon langs de weg staan met wat koek, zopie en sneeuwballen.
Daar kan Peter N. nog niets over zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
Maar een programmering is er nog niet? Of wel, maar onder embargo?
Geef toe: het is geniaal!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:05 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Johan gaat 6 dagen lopen vlak na de opening van zijn TV zender.. en dat is dan alvast 6 dagen TV?![]()
Het is nog maar de vraag of ze de middelen hebben om dat live door te geven. Ik zie het wel zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:05 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Johan gaat 6 dagen lopen vlak na de opening van zijn TV zender.. en dat is dan alvast 6 dagen TV?![]()
En na die 6 dagen, weer 6 dagen terug wandelen naar Grunnquote:
Nou ja..eigenlijk wel, iig kan die ene ZZp'er dan Johans huisje eindelijk eens rustig afmaken..quote:
Whot?!quote:
Nee 1 januari is bij mijn weten niet onder voorbehoud. Personeel is al geregeld etc, dus niet onder voorbehoud.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
1 januari is wel onder voorbehoud hè? Alsido is nog steeds met de verwarming bezig.
Oké dan blijf ik er voor thuis.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee 1 januari is bij mijn weten niet onder voorbehoud. Personeel is al geregeld etc, dus niet onder voorbehoud.
Dat laatstequote:Op woensdag 30 december 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Whot?!
Of ben je nú al aan het hyperen voor wat er 1 januari los gaat barsten?
Ik ook, denk dat ik er zelfs morgenavond rekening mee ga houden, en niet teveel drank neemquote:Op woensdag 30 december 2009 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké dan blijf ik er voor thuis.
Zo veel vragen, zo weinig tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef Maanvis het volgende:
Wie ís zij. Wat weet zij? Wie is ze!?!!
Zij is iig leuk rolbevestigend aan 't poetsen....quote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef Maanvis het volgende:
Wie ís zij. Wat weet zij? Wie is ze!?!!
Oh, het is máár een poetsvrouwtje.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zij is iig leuk rolbevestigend aan 't poetsen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |