Ga me nou niet wijs maken dat je chickies kan hosselen door mod op de chat van Studio Vlemmix te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef Disana het volgende:
Ja maar nu snap ik dat Martin alle meisjes in zijn private boxje krijgt.
LOL.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik even tijd heb zal ik me als 14 jarig meisje voordoen op de chat
Hij zat gisteren aan een stuk door vrouwen apart te nemen. En ik heb hooguit een half uurtje gekeken.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga me nou niet wijs maken dat je chickies kan hosselen door mod op de chat van Studio Vlemmix te zijn.
www.johanvlemmix.tvquote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Maar op welke moet ik nu zijn? Ik zie twee links in de OP van de COS en op beide is geen stream of live chat.
Goed, fuck it, ik geef op.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat gisteren aan een stuk door vrouwen apart te nemen. En ik heb hooguit een half uurtje gekeken.
Jij wilt toch geen chickies scoren die zo makkelijk onder de indruk zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, fuck it, ik geef op.
Als je tegenwoordig zo vrouwen kan regelen ga ik het klooster in.
Ik weet serieus niet meer wat ik wil nu. Ik heb 20 seconden stream muziek gehoord.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wilt toch geen chickies scoren die zo makkelijk onder de indruk zijn?
Bedankt voor de link.
Zelfs met chat. Ik heb de boodschappen binnen, dus ik heb wel tijd voor een potje ergerenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet meer wat ik wil nu. Ik heb 20 seconden stream muziek gehoord.
Ik ben in de war.
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix2
Daar loopt ie bij mij ook gewoon.
Laat je niet schaken.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs met chat. Ik heb de boodschappen binnen, dus ik heb wel tijd voor een potje ergeren
Potje "wie-heeft-de-eerste-ban"?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs met chat. Ik heb de boodschappen binnen, dus ik heb wel tijd voor een potje ergeren
Potje langs mijn neus omlaag lurkenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Potje "wie-heeft-de-eerste-ban"?
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de chat heette hij Spanningszoeker.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
Hij zat gisteren aan een stuk door vrouwen apart te nemen. En ik heb hooguit een half uurtje gekeken.
Ja, heb ook wel een idee, maar gatverdemmie ga niet apart met hem zitten.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik even tijd heb zal ik me als 14 jarig meisje voordoen op de chat
Dat is precies het promotiemiddel waar Eindhoven baat bij heeft!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Ook gaat Johan in een koeienpak met Peter als begeleider een wandeltocht maken, die begint op 1 januari. Deze tocht gaat ongeveer 6 dagen duren en loopt van Groningen naar Eindhoven, om ervoor te proberen te zorgen dat Serious Request volgend jaar in Eindhoven plaatsvindt.
Misschien kun jij dan ook, als rasechte eindhovensche, iets terug doen voor SR. Iets SHE-achtigs wellicht?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is precies het promotiemiddel waar Eindhoven baat bij heeft!
Wil je nu dat ik mijn account door de shredder gooi?quote:
Was dat de deal die SHE maakte mbt SR?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik mijn account door de shredder gooi?
Het gouden bed van Span gaat een vast item worden.quote:Op zondag 27 december 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
Is er al meer bekend over wat er op 1 januari gaat gebeuren?
Wordt er nog iets van een programmaboekje gepresenteerd voor die tijd?
Gebeurt er dan ook nog wat op/in/met dat bed of is het een vast item in de zin dat er constant een camera op staat gericht?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Het gouden bed van Span gaat een vast item worden.
Wil je nou het script weten? Aagjequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebeurt er dan ook nog wat op/in/met dat bed of is het een vast item in de zin dat er constant een camera op staat gericht?
En als er wat gebeurt, is dan ook al bekend wat precies? Of ongeveer?
Wordt die wandeltocht dus gefilmd? M.a.w: wordt het een dagelijks programma?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het gouden bed van Span gaat een vast item worden.
6 daagse wandeltocht van Johan en Peter Nuninga van Grongingen naar Eindhoven.
Elke nacht streams vanuit huis Binnenveld Huissen.
Als dat gefilmd wordt wil ik het wel zien. En dat het dan lekker mag waaien en sneeuwenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
6 daagse wandeltocht van Johan en Peter Nuninga van Grongingen naar Eindhoven.
Geen idee. Denk wel dat er iig contact is. Weet niet of het überhaupt doorgaat die tocht, maar we gaan er maar vnauit van wel anders worden we gemept door de johanfanboys.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wordt die wandeltocht dus gefilmd? M.a.w: wordt het een dagelijks programma?
Er wordt niet gefaked, dat was de voorwaarde van Holland Haunted of hoe dat ook heetquote:En die streams vanuit het spookhuis. Is dat gewoon een webcam en dat je dan moet hopen dat je een spook ziet? Of gaan ze er echt wat van máken, en komt Alsido na drie nachten duistere streams ineens met een zaklamp onder zijn kin in beeld? (vet lachen)
Ga gewoon langs de weg staan met wat koek, zopie en sneeuwballen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat gefilmd wordt wil ik het wel zien. En dat het dan lekker mag waaien en sneeuwen
Ik wacht ze hier wel op. Fantastisch eigenlijk, alles komt dit jaar naar ons toe.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga gewoon langs de weg staan met wat koek, zopie en sneeuwballen.
Daar kan Peter N. nog niets over zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
Maar een programmering is er nog niet? Of wel, maar onder embargo?
Geef toe: het is geniaal!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:05 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Johan gaat 6 dagen lopen vlak na de opening van zijn TV zender.. en dat is dan alvast 6 dagen TV?![]()
Het is nog maar de vraag of ze de middelen hebben om dat live door te geven. Ik zie het wel zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:05 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Johan gaat 6 dagen lopen vlak na de opening van zijn TV zender.. en dat is dan alvast 6 dagen TV?![]()
En na die 6 dagen, weer 6 dagen terug wandelen naar Grunnquote:
Nou ja..eigenlijk wel, iig kan die ene ZZp'er dan Johans huisje eindelijk eens rustig afmaken..quote:
Whot?!quote:
Nee 1 januari is bij mijn weten niet onder voorbehoud. Personeel is al geregeld etc, dus niet onder voorbehoud.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
1 januari is wel onder voorbehoud hè? Alsido is nog steeds met de verwarming bezig.
Oké dan blijf ik er voor thuis.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee 1 januari is bij mijn weten niet onder voorbehoud. Personeel is al geregeld etc, dus niet onder voorbehoud.
Dat laatstequote:Op woensdag 30 december 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Whot?!
Of ben je nú al aan het hyperen voor wat er 1 januari los gaat barsten?
Ik ook, denk dat ik er zelfs morgenavond rekening mee ga houden, en niet teveel drank neemquote:Op woensdag 30 december 2009 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké dan blijf ik er voor thuis.
Zo veel vragen, zo weinig tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef Maanvis het volgende:
Wie ís zij. Wat weet zij? Wie is ze!?!!
Zij is iig leuk rolbevestigend aan 't poetsen....quote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef Maanvis het volgende:
Wie ís zij. Wat weet zij? Wie is ze!?!!
Oh, het is máár een poetsvrouwtje.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zij is iig leuk rolbevestigend aan 't poetsen....
Serieus? Personeel? Gaan er eindelijk mensen betaald worden?quote:
Maar gaat het op den duur wel meuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
baadt het niet dan schaad het ook niet..![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar gaat het op den duur wel meuren.
Precies.. een goeie kut moet stinken, anders deugd het niet..quote:Op woensdag 30 december 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar gaat het op den duur wel meuren.
Vrijwilligers personeelquote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Serieus? Personeel? Gaan er eindelijk mensen betaald worden?
There are two things that smile like fish. One of them is fish....quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. een goeie kut moet stinken, anders deugd het niet..
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Zelfstandige Zonder Perspectieven?
[ link | afbeelding ]
quote:<+P_6K> Rene, weet je al wanneer je het programmaboekje op de site zet?
<+Peter_N> voorlopig gaan we eerst normaal beginnen
<+Peter_N> dan langzam aan formats er in brengen
<+P_6K> Okay, dat is duidelijk. (y)
<+Peter_N> opbouwen 24x7 is t edoen
<+Peter_N> maar niet 24x7 formats zeker live gezien het goed moet gebeuren
<+Peter_N> moeten we dat opbouwen anders wordt het eenonwijs rotzooitje dat is niet de bedoeling
<+P_6K> Dus geen flitsende start, maar een rustige opbouw, met als bdoeling dat het kijkersaantal langzaam zal groeien.
<+Peter_N> jups klopt afz rene
quote:
SV=Stream Verslagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat het voor streamverslagen stond
Dat kabbelen kennen we nu wel, laat er maar een stevige bries opstekenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kabbelt dus een beetje door zoals het nu doet. Denk ik dan.
Ik wil een koe van Groningen naar Eindhoven zien lopen! Afzien!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kabbelen kennen we nu wel, laat er maar een stevige bries opsteken
Die koe die komt er wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil een koe van Groningen naar Eindhoven zien lopen! Afzien!
Da's juist de aardigheid eraanquote:Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die koe die komt er wel.
De gelboy, daar maak ik me meer zorgen over.
Is begonnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:16 schreef Stefan het volgende:
Is het nu begonnen om 00.00 uur zoals Mera ons heeft beloofd?
Ik zie 1 brakke stream gericht op de bar waar ze eten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is begonnen.
http://www.onlinetvkijken.nl
Dat zijn de medewerkers die Vlemmix Studio draaiende gaan houden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:28 schreef Stefan het volgende:
Ik zie 1 brakke stream gericht op de bar waar ze eten.
Ja die stream met Alsido zien we al een sinds 1 september ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat zijn de medewerkers die Vlemmix Studio draaiende gaan houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |