Serieus? Personeel? Gaan er eindelijk mensen betaald worden?quote:
Maar gaat het op den duur wel meuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
baadt het niet dan schaad het ook niet..![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar gaat het op den duur wel meuren.
Precies.. een goeie kut moet stinken, anders deugd het niet..quote:Op woensdag 30 december 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar gaat het op den duur wel meuren.
Vrijwilligers personeelquote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Serieus? Personeel? Gaan er eindelijk mensen betaald worden?
There are two things that smile like fish. One of them is fish....quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. een goeie kut moet stinken, anders deugd het niet..
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Zelfstandige Zonder Perspectieven?
[ link | afbeelding ]
quote:<+P_6K> Rene, weet je al wanneer je het programmaboekje op de site zet?
<+Peter_N> voorlopig gaan we eerst normaal beginnen
<+Peter_N> dan langzam aan formats er in brengen
<+P_6K> Okay, dat is duidelijk. (y)
<+Peter_N> opbouwen 24x7 is t edoen
<+Peter_N> maar niet 24x7 formats zeker live gezien het goed moet gebeuren
<+Peter_N> moeten we dat opbouwen anders wordt het eenonwijs rotzooitje dat is niet de bedoeling
<+P_6K> Dus geen flitsende start, maar een rustige opbouw, met als bdoeling dat het kijkersaantal langzaam zal groeien.
<+Peter_N> jups klopt afz rene
quote:
SV=Stream Verslagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat het voor streamverslagen stond
Dat kabbelen kennen we nu wel, laat er maar een stevige bries opstekenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kabbelt dus een beetje door zoals het nu doet. Denk ik dan.
Ik wil een koe van Groningen naar Eindhoven zien lopen! Afzien!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kabbelen kennen we nu wel, laat er maar een stevige bries opsteken
Die koe die komt er wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil een koe van Groningen naar Eindhoven zien lopen! Afzien!
Da's juist de aardigheid eraanquote:Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die koe die komt er wel.
De gelboy, daar maak ik me meer zorgen over.
Is begonnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:16 schreef Stefan het volgende:
Is het nu begonnen om 00.00 uur zoals Mera ons heeft beloofd?
Ik zie 1 brakke stream gericht op de bar waar ze eten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is begonnen.
http://www.onlinetvkijken.nl
Dat zijn de medewerkers die Vlemmix Studio draaiende gaan houden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:28 schreef Stefan het volgende:
Ik zie 1 brakke stream gericht op de bar waar ze eten.
Ja die stream met Alsido zien we al een sinds 1 september ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat zijn de medewerkers die Vlemmix Studio draaiende gaan houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |